РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

Видео с бит от полицай в ареста младеж разследва МВР Плевен

9 Ноември, 2009

|

50 Коментари

|

7154

Видео с бит от полицай в ареста младеж разследва МВР Плевен
МВР Плевен е започнало разследване по случая с бития 22-годишен младеж в Долни Дъбник, който беше шамаросан от ченге в ареста. Това съобщиха от пресцентъра на вътрешното министерство. Сцената е заснета с телефон и пусната в Интернет, а днес сутринта бе излъчена и от Нова телевизия. "Ще те смажа, ще ти побъркам живота, ти знаеш ли кой съм аз, млъкни бе, лайно, недоносеник" са само част от
Лицето, което е поместило гаврата с младежа е информирало, че това не било първото провинение на ченгето. В клипа ясно се вижда как негов колега седи безучастно и дава "ценните" съвети на 22-годишния да мълчи и да не пита "що ме биеш, бе". Frognews.bg вярва, че министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов незабавно ще се намеси в скандалния случай, както и че дъбнишкият дерибей под милиционерската шапка ще бъде задържан, а прекият му началник и безучастният свидетел - дисциплинарно уволнени.

Вижте скандалното клипче, в което лъсва истината за милиционерската държава, в която за съжаление все още живеем, както и полицейските методи, които са блед спомен на "златните" години в Ловеч и Белене.

КОМЕНТАРИ

Captcha

Браво, 09/11/2009 - 09:25
Малко му е на мангала! Повече трябваше да го шамароса.
напротив, 09/11/2009 - 09:35
Държава изобщо липсва, а ако бяхме полицейска щеше да има ред и да се спазват законите. А такива боклуци като този мангал до един да се тикнат в затвора и да започват да работят за направата на новите магистрали, а не да ги пускат на свобода с 10 условни присъди.
НАДо, 09/11/2009 - 09:41
Също така съм бил заплашван, с подобни думи, но до удари не се стигна!!?Повода беше, че искаха да ме откажат да свидетелствам срещу тях!!?Беше ми оказван и "законен" натиск и преследване, без да имам не само вина, но и бях сигнализирал за престъпление, което те прикриха!!?Затова с голямо основание ви пиша: ВЯРВАЙТЕ И СИГНАЛИЗИРАЙТЕ САМО И ЕДИНСТВЕНО НА ДОБРЕ ПРОЯВЕНИ КРИМИНАЛИСТИ, КОИТО ВИЕ МОЖЕТЕ ДА НАБЛЮДАВАТЕ КАК ДЕЙСТВАТ И КАКВИ СА РЕЗУЛТАТИТЕ ИМ!!!?Вярно е, че "по места" те са единици, НО ВСИЧКИ ДРУГИ СА МАФИЯ И КРИМИНАЛНИ ПРЕСТЪПНИЦИ ОТВЪТРЕ!!!?
Danukoplatec, 09/11/2009 - 09:54
Pozdraviavam B. Borisov s tozi klip !!!!
com-com, 09/11/2009 - 09:56
потърпефшия открито предизвиква полицая, не е правилно, но мангалите са много нагли!не всички разбира се, На нас ни трябва точно този метод!
Салат Ракийкин, 09/11/2009 - 10:00
Този милиционер се . . . е самоубил , направо. Просто е лабилен и след като го изгонят , този младеж ще го довърши, ПОНЕ АЗ ТАКА БИХ НАПРАВИЛ. Бих го направил първо инвалид, а после той сам ще се . . . Нещастни копелета , като видят група мангали , умират от страх, но в сградата на полицията стават великани!
Боян Юруков, 09/11/2009 - 10:01
Ама и на вас коментара по клипа ви е направо цветущ. Как стигнахте от някакъв идиот с фуражка дето не може да си държи нервите до полицейска държава и Белене!?
l/user, 09/11/2009 - 10:02
Когато НЕСПРАВЕДЛИВОСТТА се "култивира" в съзнанието на хората, било то милиционери или мангали, изстъпленията няма да са рядкост, нито пък законът ще има авторитет. Всеки член на такова общество таи буря от гняв в душата си. Безсилието и безнадежността да промениш нещо към добро ожесточава по-силните към по-слабите, поражда ерозия в обществото . . и в крайна сметка избор на идол-пожарникар, с надежда да въведе някакъв ред. А "редът" е в САМИТЕ НАС. Във вярата ни. В любовта ни. В истината, която трябва да изповядваме без страх. Иначе не бихме се ОСВОБОДИЛИ от митовете, които тази примитивна цивилизация така добре е зомбирала в нас.
НИКОЛИНА, 09/11/2009 - 10:06
Кой метод ни трябва? Методът на боя ли? На насилието? Защо тогава съществуват съд и прокуратура - хайде да направим референдум и да ги разпуснем тук, в България. Това, което аз виждам е унижение на един човек от властимащите. Но явно някои не се усещат, че това се получава с всички нас.
Dogdoc, 09/11/2009 - 10:23
Това момче не е никакъв мангал, българче от до! Явно е стъпкало царевицата и полицая го познава добре може да е познат на родителите на момчето! Докато не се докаже обратното всеки е невинен!Методите са си милиционерски, но не си мислете, че другаде ги галят перо. Заснемането на това противозаконно деяние показва, какъв разграден двор е МВР! Цецко има работа за целия китайски народ! Този полицай трябва да бъде осъден и поставен в затвора, това е абсолютно служебно несъответствие! Ето такива служители криминализират образа на съвременните полицаи. Като го видят това клипче няколко хиляди човека целия позитивен имидж на полицията рухва, като картонена къща!
Циганинът и демокрацията, 09/11/2009 - 10:26
Съд и прокуратура в България отдавна няма и това най-добре го знаят полицаите!Трябва да имат биволски или слонски нерви за да издържат на наглите провокации на мангалите с коита си имат работа всеки ден. Не ги оправдавам полицаите, но да се правят генерални политически и политологически изводи е смешно. Що не питате бабичките и старците от с. Мечка и стотици подобни села циганин разбира ли от демокрация и ако претендира, КАК я разбира?
мъка..., 09/11/2009 - 10:26
щом на една голяма част от коментиращите им харесва и подкрепят мерките на милиционера, че онзи е циганин, трагедиата е пълна!в норм. общества санкциите за нарушаване на малцинствени права са и по-строги от обикновеното. . . но!няма значение кои е битият!милицията не може да си позволява НИКАКЪВ физически контакт с вече отведен в участък човек!!!всичко друго е безумие, всяко друго твърдение е ПЪЛНО БЕЗОБРАЗИЕ!!!
1, 09/11/2009 - 10:27
НЕ Е ЯСНО ПРЕДИ ТОВА КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО. АМИ АКО ДЪРЖАНЕТО НА ЗАДЪРЖАНИЯ Е БИЛО ТАКОВА , ЧЕ Е СКЪСАЛО НЕРВИТЕ НА ПОЛИЦАЯ. ЗАЩОТО И ТЕ СА ХОРА. КОЙ ЗНАЕ ЗАЩО, У НАС САМО КРАДЦИТЕ/ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ОТ КОИТО Е СИМЕОН/, СВОДНИЦИТЕ И МУТРИТЕ ИМАТ ПРАВА. ЗАМИСЛЕТЕ СЕ В КАКВА ОБСТАНОВКА ЖИВЕЕМ , А ПОЛИЦАИТЕ НЕПРЕКЪСНАТО СА В ТАЗИ СМРАД. ФИЛМА МОЖЕ И ДА Е МАНИПУЛИРАН. НЕ БИХ СЪДИЛА ПРЕДИ ВСИЧКО ДА Е ЯСНО.
Човека който се смее, 09/11/2009 - 10:30
Нищо особено. Просто не си струва коментара. Полицията си изпуска нервите, а на мангала не му пука. Той знае , че 2-3 шамара ще са наказанието му. Проблема е в липсата на закони и адекватни наказания. Ако този манго е сгазил закона и го пратят за 15-20 дни да чука камъни вероятно отношението на полицаите ще е доста по различно. Не оправдавам техните действия, но при положение, когато и те се опитват да си свуршат работа нищо не се получава. А този клип е нищо и никакво, върха на един огромен айсберг и зрелище за публиката. Приятно гледане!
НАДо, 09/11/2009 - 10:36
ДОГДОГ, НЮ. ЕТИК И МЪКА. . са нормални Човеци в случая!Другите сте робска измет, подвластна на страха, манипулациите, консуматорството, омразата, садизма. . . . Искренно ви моля да проявите настойчивост към самите себе си и потърсите Човещината и Любовта???!Вярвам, че не сте съвсем изгубени???!
Иво, 09/11/2009 - 10:55
Милиционера е безсилен, защото знае, че го е прибрал -няма значение за какво и ще го пуснат , и щото друго не може- му удря два три, десетина юмрука -да изпуше парата. Не знам какво е направило това момче, може и нищо, но бях свидетел една циганка претараши един човек , хванахме я на място, дойде полиция , поразпита я тихо , кротко и я пусна. Ей, направо ми идеше да я бяхме ступали поне това да ни остане . Затова ги разбирам милиционерчетата. Щото няма закони и справедливост- кютек!
Гаргамел, 09/11/2009 - 11:28
Не разбирам, как седите всички вие тук и оправдавате действията на полицая. Липсата на законност не се лекува с неспазване на закон. Принципа - клин клин избива не важи в така наречената правова държава. Полицая е длъжен да спазва закона. Длъжен е да събира достатъчно и каествени доказателства, за да може един престъпник да бъде осъден ефективно. Погледнете, че от съда казват, че всички събирани доказателства от полицията не стават за нищо
renkata-benkata, 09/11/2009 - 11:34
20 години по-късно НЯМА ПРЕХОД, НО ИМА СТРЕМИТЕЛЕН ЛЕТЕЖ КЪМ НИЩОТО! едно отровено от цинизма на тези 20 години младо поколение на което се предлага само многотия от нищо!
възмутен, 09/11/2009 - 12:48
всички които защитават това тъпо и нагло милиционерче , според мене са негови колеги и по ум и по интелект , защото вътре в полицията са големи юнаци , овън се крият като мишки , момчето може да е всякакво, но има прово и никой няма право да го обижда и удря , спомнете си какво направиха с чората ли мората ли беше , няма значение , това са самозабравили се хора , с лабилна психика , които нямат място в полицията , и на тоя загубеняк сега в съда да му лепнат максималната присъда , защото това заслужава
Vostoc, 09/11/2009 - 12:48
Този милиционер трябва незабавно да бъде уволнен дисциплинарно.
jjj, 09/11/2009 - 13:04
щях да ви видя какво ще приказвате, ако битият беше изнесилил жена ви или дъщеря ви или и двете заедно и съдът след 2-3 год го осъди на пробация. Тогава дали щяхте да плюете полицая?Правозащитници, заради вас сме на тоя хал.
Павлин Груцов, 09/11/2009 - 13:06
Извинете фрогнюз, но "безучастният свидетел", както се вижда хем се опитва да спре селянина с полицейска шапка, хем се опитва да каже "недоносеника", да спре да разпалва скандал, така че мнения от типа: "Всеки, който е бил там, пък и да не е бил - да го уволнят!", не мерси. . . Единствените виновни за нещо в случая са единия полицай и ония клошар дето му се дърпа :)
До Гаргамел, 09/11/2009 - 13:36
Извинете, но не ви разбрах. "Липсата на законност не се лекува с неспазване на закон". Какъв закон трябва да се спазва при липсата на законност?Вероятно не говорите за някакъв морален закон. Моля уточнете имали според Вас закони при липса на законност или само изписана хартия. Иначе съм съгласен, че плоицая не бива да си изпуска нервите и да се държи като простак. За съжаление такъв е "материала" който изпълва със съдържание МВР в по голямата му част.
emz, 09/11/2009 - 13:49
Младеж циганин. . кой знае колко пенсионери е пребил и ограбил. Малко му е, съгласен съм!
Debelia, 09/11/2009 - 14:15
Mrasnata Svinia Triabva Da Polu4i 3 Izstrela tlastata si tikva + Kontrola v sarceto da ne ripa mn mn. . .
Селянин, 09/11/2009 - 14:36
Най-малко 10 пъти беше предопреден(господин циганина), че трябва да мълчи там в районното-преди да му набият канчето. Така, че за какви своеволия говорите, полицая беше длъжен да го направи, полицията го прави по цял свят-няма лошо.
Ямбол атака, 09/11/2009 - 14:53
След 3 откраднати автомобила, 5 пъти обирано жилище искам да видя бити и унижавани престъпници, а не законно наказание. Все още съм кротък.
Минко, 09/11/2009 - 15:31
В този клип единствения дето не прилича на престъпник е една женица дето се стъписа. Не знам какъв е случая, но имам чувството, че това ченге може да ме изхвърли от трамвая, за това че съм му седнал на мястото. Проблема в България е, че трудно се различават мутрите от ченгетата!
Dinko, 09/11/2009 - 16:08
Poliziata e REPRESIVNIA APARAT NA DARJAVATA. VSI4KI POLIZAI SA PSIHOPATI-IZRODI. HAIR NIAMA DA VIDIAT NITO NA TOZI SVIAT NITO NA ONZI
123, 09/11/2009 - 16:17
Според мен за да те снимат в районното всичко е нагласено и полицаят нарочно е предизвикан от мангала за да избухне и в това време другия да запише случката. Сега разни правозащитни организации ще скочат да го защитават пък може и някой лев да изклинчи, а полицая ще яде дървото въпреки, че циганина може и да е бил виновен.
Наливайко Бетонджийски, 09/11/2009 - 18:28
Задържаното момче въобще не е мангал! Всички полицаи са такива! На мен един такъв лайнар - полицай също ми скачаше, само защото минавайки покрай едно полицейско управление настоях да ми обясни защо паркира полицейския автомобил след знак за забрана на паркирането! Първо ми отговори, че не било моя работа, след това аз му обясних съвсем нормално, защо смятам че това е моя работа и той избухна и едва не ме преби! А беше кинта и двадесет! Ако решях да се защитавам щеше да виси на някой клон, но възпитанието ми е такова, че си търся правата със спокоен тон. По същия начин аз не виждам и момчето от клипа да вика, псува или да повишава глас. Напротив говори съвсем нормално. А ако е сторило нещо незаконно има си ред!
ivo, 09/11/2009 - 18:35
mom4eto ne e ciganin samo da vi kaja
ЗАЩО !!!, 09/11/2009 - 18:45
Господа луди ли сте! Закона защитава цигани като този. Утре този циганин като изнасили жена ви или дъщеря ви или ви обере пак се борете за неговите права. Във всяка държава неспазването на полицейско разпореждане се третира по подобен начин. Правете се на по праведни и от папата и утре като ви влезнат с взлом в апартамента си пригответе вазелена, защото ще ви потрябва. Давайте борете се за правата на престъпниците, и бъдете мили с тях когато опряват жена ви все пак вършат и част от вашата работа.
ЗАЩ О!!!!!, 09/11/2009 - 19:33
Господа прогледнете! Защитавате един мангал - престъпник. Чакате утре вас ли да обере за да прогледнете. Във всяка държава неподчинението на полицейско разпореждане ще доведе до същите дори и по крути мерки. Борете се за правата на престъпниците и утре, като влезнат с взлом в апартамента ви не се изпускайте в гащите им предложете помощ при изнасянето на телевизора
мая, 09/11/2009 - 22:31
ехооо, кой е казал , че момчето е циганин?кой е казал , че е направил нещо толкова лошо , че да понася налудничевите изблици на този идиот?!момчето се казва Калоян и е български гражданин. нормален 22 годишен тинейджър. така, че ще ВИ помоля да спрете да го наричате циганин и да го обвинявате в неща , които не е извършил. поставете се на негово място. . . . . . . . . .
HEART OF STEEL, 09/11/2009 - 23:21
До момента не чух един смислен коментар, подкрепен с аргументи! Ако приемем, че момчето е виновно, че е газило закона и друг път. Това ли трябва да е наказанието? Много правилно са споменати Белене и Ловеч, преди които наистина методите бяха същите! Всеки по волята на съдбата, да речем, може да се окаже в ситуацията на младежа. Ако е провокирал полицая, гледайки документални филми в американски телевизии, колкото и да са с известно творчество и фантазия, има доста добри практики срещу подобни инциденти в арестите. Не ме интересуват липсата на психолози и на места в килиите, това е проблем на тези, които носят отговорност за условията. Това, че някой не си е свършил работата, не е оправдание. Когато аз не свърша моята, ме наказват с намален хонорар за репортаж, да речем. Скланяш глава и си казваш "не си гледах добре работата, прав е началникът!" А тук няма и следа от началника, има недосегаемост, присъща на БКП и лапане на държавни кинти от хранилката
do tupite kopeleta, 10/11/2009 - 00:15
ako tozi "ciganin" e izvurshil tolkova ujasni neshta , zashto niama dori beleznici. samo na umreli kucheta nalitat , a pred mutrite stoiat mirno. shibani chengeta.
zashto iztrihte komentara, 10/11/2009 - 01:05
a toi beshe , che "ciganina" koito nalagat e izvurshil tolkova tejko prestaplenie, che daje niama beleznici. Policaite skachat samo sreshto umreli kucheta, a na mutrite stoiat mirno. Mnogo sa jelaeshtite na TATO vremeto da se vurne , no mai e po-dobre te da otidat pri nego. BRAVO na momcheto , che ne mulchi.
..., 10/11/2009 - 02:34
Къв мангал бе, ти нормален ли си?! Аман от тъпаци, които говорят без да са наясно с нещата! Първо момчето не е мангал и второ е напълно невинен, за тези, които не знаят той по никакъв начин не е бил нарушил закона, а причините г-н Георги Филатов да ибухне така са напълно лични. Въпросното лице, станало жертва е било извикано в административната сграда с цел обяснение като свидетел!
ОМГ, 10/11/2009 - 02:43
Момчето не е мангал и не беше направил нищо нередно, че да е задържан. Просто е бил извикан да свидетелства и от там тоя почва да го налага за нищо. . . Изпуснал си нервите, абе с кво право той си изпуска нервите и го стъпква така? Недоносвеника в случая е самия полицай, като си позволява такива неща!
интервю, 10/11/2009 - 02:51
от тук става ясно, че всъщност бития не е бил виновен http://www. vbox7. com/play:64284ab3
Знаещ сред тъпаци, 10/11/2009 - 10:34
Слушайте сега най-после нещо смислено и умно. Първо, статията е написана очевдино манипулативно. Написана е с цел провокация на Полицията. Авторът съвсем обяснимо е анонимен. Съжалявам, за невежеството му, но нека не говори за Ловеч и Белене. Нека не говори. Второ, това НЕ е полицейска държава. Ако беше, съжалявам, гледката щеше е да е друга или просто няма да я има.
Знаещ сред тъпаци, 10/11/2009 - 10:35
Надявам се заблудените души, критикуващи служителя тук да си дадат сметка или най-добре да отидат да се държат по подобен начин в някое турско полицейско управление или гръцко или американско. Да направят един клип с помощник и после да го покажат, за да сравним и тогава да плюем полицията.
Знаещ сред тъпаци, 10/11/2009 - 10:37
Трето, много ли е трудно, дори за тъпаците, да се сетят, че престъпността в държавата зависи най-вече от съда? Хайде да помислил кои държавни органи какви функции имат. Или пък да мърморим срещу униформените, понеже тях виждаме. :) А служителите на Правосъдието няма как да разпознаем на улицата и съответно да нагрубим, нали?
Знаещ сред тъпаци, 10/11/2009 - 10:40
И понеже ще ревнат няколко гърла срещу коментара ми, в заключение искам да поясня, че не съм полицай, нито съм в системата. Но като редови гражданнин категорично НЕ одобрявам това някой да дразни и провокира умишлено някого другиго. Бих осъдил този, с клипа. Има си точка в Конституцията. Както и, кой му е дал право да снима в ПУ? Другия път - конфискация на мобилните телефони. Това е. Желая късмет.
, 10/11/2009 - 10:41
полицията в европа в 21 век. . . да ни е честита новата придобивка
хгр, 10/11/2009 - 11:11
хтенътеъйн
edna, 10/11/2009 - 11:31
da bie6 varzan 4ovek ida si vlastta- tova e ujas.
aiii, 10/11/2009 - 22:53
kfoto i da e napravil policaq nqma pravo da dokosva koki kamoli da go udrq :x uvolnenie. . .
al kapone, 14/11/2009 - 18:18
mom4eto ne e ciganin taka 4e si4ki koito pi6at 4e e cigani sa su6tite policai koito sa bili dr mom4eta i sega go za6titavate taka 4e mom4eto trqbva da gi napi4a qko

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 25 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА