Бойко срещу Слави –двама каубои, единият от тях лъже!
Четвъртък, 21 Януари 2010

A+

A-

   
Бойко срещу Слави –двама каубои, единият от тях лъже!
Георги Лозанов
Конфликтът между бившите приятели ще помогне ли на Иван и Андрей?
Георги Лозанов

Досега никой не успява да се пребори със Слави. Въпреки професионализма и популярността на претендентите.
Например Азис, който дълго и въодушевено опитваше със собствено вечерно шоу в TV 2 (по-късно PRO BG). Като предлагаше пределна телевизионна алтернатива на монолитния патриотично-мачистки образ на Слави – букет от персонализирани различности на сексуална, етническа, културна и каква ли не друга основа. Но в последна сметка се отказа със заканата, че повече няма да работи в телевизии, които не са национални, което обаче прозвуча по-скоро самоутешително.

Следващите са Иван и Андрей, които съвсем директно заявиха амбициите си не само с жанра и мястото си в програмата на НТВ, но и като за разлика от Азис „влязоха в обувките” на Слави – и като структура на предаването, и като сценично пространство, и като тон на геговете и диалозите. В смисъл: ще те бием на твой терен, защото ние сме новата телевизионна сила. Само че засега поне впечатлението е за по-бледо копие, което допълнително увеличава интереса към неизбежно амортизиращия се с годините и компромисите оригинал.

Откъде е тази ефирна непоклатимост на Слави вече повече от осем години? Защо не можеш да го поместиш, нито като го атакуваш от далеч, нито от близо?

Може би, защото Слави е музикант и певец, което дава още едно измерение на сценичното му присъствие. Но и Азис е! И то в същата ниша – на попфолка, където именно той е кралят. И също си имаше бенд. Както впрочем и Иван и Андрей, при това техният е напътстван от мегазвезда като Дони. Вярно е, че славата на Куку-бенд сякаш остава ненадмината в телевизионния ентъртеймънт, но така или иначе в едно токшоу това е поддържаща роля.

Тогава може би е заради гостите? Но те у нас общо взето са един не кой знае колко голям кръг публични лица, които се въртят в ефира с известно фокусиране според профила на предаването. И рано или късно ти се налага да ги повтаряш и потретваш. В това отношение дори да си отскоро на екран е привилегия.

Да не би тогава рейтингът на Слави да се крепи от младите? Но това толкова повече е валидно за Иван и Андрей и то не само възрастово, но и като лайфстайл, реакции, сленг… На техния фон Слави даже е „олд фешън”.
Дали пък Слави не дължи славата си преди всичко на сценаристите? Някои от тях – като Иван Кулеков или Иво Сиромахов, вече са автори със собствено име в литературата. Има обаче един прост тест, който показва, че и текстът не е решаващ в случая. Когато Слави трябва да бъде заместван именно от сценаристите си, собствените им шеги от собствените им уста, започват да звучат плахо, неорганично, измъчено. В токшоуто, тъкмо защото е „ток” (от „talk”, англ. – разговарям), всичко опира да този, който говори, до неговата способност да дава на казаното живот, да изгражда образ, да убеждава и импровизира. Както навремето се говореше за Таня Лолова, че може да направи шоу и от телефонния указател.
А и Азис, и Иван и Андрей, макар и по различен начин, са създали разпознати и търсени екранни образи, имат бърза реакция и подкупваща артистичност. Иван и Андрей се ползват и от привилегията на общуването помежду си, в което импровизациите удвояват шегите. Слави чувства подобна липса и се опитва обикновено да я компенсира със закачки с Годжи.

Може би в последна сметка всичко опира до смелостта. С „Хъшове” Слави си създаде героически ореол – най-напред при Виденов на борец, а после при Костов и на преследван. Но пък вън от историята си шоуто за дълги периоди губеше критически хъс. Към Бойко Борисов, да речем, когато Росен Петров беше още там. Или пък напоследък – към Георги Първанов. Разговорът с него направо намирисваше на PR.

Докато Иван и Андрей без да се правят на дисиденти от ново време, макар и не винаги, пазят хъшлашка дистанция спрямо силните на деня. Да не говорим за Азис, който не се вълнуваше много много от политика, но прекрачваше табута във всички други области. Беше образец за контракултурен бунт.

Тогава? Слави превъзхожда всички останали в едно – той е самото шоу. Азис, Иван, Андрей и пр. минават през него, идвайки от другаде и запътили се на другаде. Докато Слави все си е там. Той е фанатичен поданик на шоуто, което създава. Не позволява да мислиш, че може да има живот извън него, та дори да се ожени, да намери своята сръбкиня или своя китаец. Въобще да има нещо по-важно от 22.30-23.30 по bTV. Когато го е нямало някоя вечер, това винаги е носило заплаха – за болест, за заговор, за край. Така, впрочем, е и по света – известните водещи и шоуто им стават синоними, връзката прилича на религиозна, предполага транс. У нас единствено Слави го умее, изписан е на физиономията му. Бръснатата му глава и главите край нея приличат на телевизионна секта. Дори когато му се налага да влезе във форматите, които сам продуцира, той го прави като водещ, дошъл от собственото си шоу.

В този смисъл, ако той самият не се откаже или изчерпи, не е заплашен от „естествени врагове” в телевизионната джунгла. Ударът обаче дойде от политическата. Той беше нанесен от другия доказан владетел на имиджите у нас – премиерът Бойко Борисов. Ударът беше безмилостен, защото засегна тъкмо „носещата конструкция” на Слави – „религиозното тъждество” между него и шоуто му. Премиерът, сякаш между другото, но с тренираната си свойскост в публичния диалог го уличи, че е искал заедно да направят и да разделят наполовина партията ГЕРБ. А като допълнителна печалба да получи и разрешение за строителство на терен, отреден за градинка. С други думи, че за Слави шоуто вече не е ценност само по себе си, а разменна монета в задкулисни бартери. Така премиерът без много приказки свали водещия от високия му телевизионен пиедестал и го понесе към изхода.

Досега Слави успяваше да се измъкне в последния момент от подобни игри, залагайки на собствената си слава. „Гергьовден”, например, което му струваше раздялата с Любен Дилов. Или като онова интервю, което даде от болницата, за да запази шоуто си на екран.

Този път обаче срещу него е човек със сходен, ако не и с по-голям медиен потенциал, при това в същия мачистко-патриотичен имиджов репертоар. Така че особени територии за отстъпление нямаше и на Слави му се наложи да предприеме действия в сферата на кризисния PR, за да се защити не от друг , а от министър-председателя. Да влезе в мъчителната схема: тежестта на неговата дума срещу тежестта на Бойковата… Двама каубои, единият от тях лъже!

Реакцията на Слави беше добре премерена, преди всичко като драматургия и мизансцен по матрицата на „Дванайсет разгневени мъже”. Бойко с обвиненията си символично го вади от шоуто и го поставя под подозрение. Във вторник вечерта шоуто трябваше да разсее подозренията и символично си го върне обратно. За целта то се олицетворяваше от сценаристите в черни костюми, които играеха съдебни заседатели – като в доброто кино, всеки със своите особености. Шефът им трябваше да ги убеди, че не им е изневерил с Бойко и той, разбира се, успя. Направи го сценично убедително, искрено и с горчивина. Последната имаше два плана: личен – разочарован съм от един приятел, и обществен – изпълнявал съм дълга си на „коректив на властта” към всеки министър-председател, но Бойко не можа да го понесе.
И Слави като нищо щеше да излезе победил, ако сред въпросите, които му задаваха сценаристите, не липсваха два: а към Първанов нямаше ли дълг на коректив и каква е тази история с градинката?

Сега просто битката продължава… Ако двамата герои не изчислят, че загубите им винаги ще се по-големи от печалбите и не изчакат в мълчание да избледнеят имиджовите им белези.

прочетете още...

КОМЕНТАРИ

търсене

нов коментар

север Четвъртък, 21 Януари 2010, 08:38:13
Перфектен текст! Папионката Лозанов тук очевидно се чувства свободен. В някои вестници се самоцензурира или го цензурират, но е по-скучен и предпазлив. И като стана дума за президента, дали пък Слави не си прави някаква сметка и с Първанов да се разделят някакъв проект? Кой ще го плаща обаче. . .
тошко Четвъртък, 21 Януари 2010, 09:29:33
Не са двама каубои а двама самовлюбени палячавци и тарикати. Слави се издъни с Евровизия, Бойко с Еврокомисаря поради махленският си мащаб. Ако господарите им свирнат ще се сдобрят, ако им свирнат два пъти ще се джафкат и хапят, но няма да има трупове.
БАЙ ТОШО Четвъртък, 21 Януари 2010, 10:19:03
МИСЛЯ ЧЕ НА Б. Б. ЕДИНСТВЕНИЯТ МУ ШАНС ДА ОСТАНЕ НА ВЛАСТ ДО ЛЯТОТО И ЕВЕНТУАЛНО ДА СЕ ЗАКРЕПИ ДА СИ ИЗКАРА МАНДАТА Е:СЛЕД КАТО НЯМА ПАРИ В ХАЗНАТА, НЕЗАБАВНО ДА НУЛИРА ВСИЧКИ ДЪРЖАВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ХОРАТА, БЕЗ БАНКОВИТЕ РАЗБИРА СЕ, ЗА ДА СЕ УСПОКОИ НАСЕЛЕНИЕТО, ОСТАВАЙКИ БЕЗ ДЪЛГОВЕ И ДА МОГАТ ХОРАТА ПО-СПОКОЙНО ДА ПОМИСЛЯТ КАК ДА СЕ ТРЪГНЕ НАПРЕД. ТОВА ЕСТЕСТВНО ЩЕ ДИГНЕ И РЕЙТИНГА НА Б. Б. И ХОРАТА ЩЕ ПОВЯРВАТ ЧЕ СЕ МИСЛИ И ЗА ТЯХ. ДА ЩЕ СЕ ЗАГУБЯТ ЕДНИ НЕВСЕТИ ДЪЛГОВЕ, НО НЯКОЙ ДАВА ЛИ СИ СМЕТКА ТЕЗИ ДЪЛГОВЕ АКО ЗАПОЧНАТ ДА СЕ ПРИБИРАТ КАКВО ОБЩЕСТВЕНО НЕДОВОЛСТВО ЩЕ ИЗБУХНЕ. СПОРЕД МЕНЕ НАПРАВО ЩЕ Е ГРАЖДАНСКА ВОЙНА. И ТОГАВА НЯМА ИЗОБЩО ДА Е ИНТЕРЕСНО КОЙ Е ВИНОВЕН ЗА ТОВА, А ВИНАГИ ГО ОТНАСЯ ПОСЛЕДНИЯ УПРАВЛЯВАЩ. ТАКА ЧЕ Е ВРЕМЕ ЗА РАЗМИСЪЛ!!!
Четвъртък, 21 Януари 2010, 10:36:19
Да се чуди и май човек как в такъв сравнително къс, но доста смислен анализ успя да намъкне толкова много (съвършено излишни) чуждици!
006,5 Четвъртък, 21 Януари 2010, 10:40:49
посредствени текстове, с герои - посредствени хора гого е професионален и универсален нищоказвач слави, апосуми, азис, каубойко - анализирана нищета защо, бре, джанъм
new Четвъртък, 21 Януари 2010, 11:43:28
Мисля, че Гого Лозанов, въпреки, че е направил добър анализ е пропуснал още един незададен въпрос. Как е купил Слави тази градинка от Софийски имоти? Дали и друг път не е участвал в партийни разпределения?
l/user Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:01:50
Какво велико прозрение! - "единият от тях лъже". Лозанов, хич те няма!!! И двамата лъжа! Това са двама палячовци с огромно ЕГО. Но тъй като реалната власт(парите и тоягата) е в ръцете на политическата олигархия. А тя няма интерес народът да просперира(защото богат народ не търпи мухлива власт), затова идолите са кухи манерки(много пиар-бедна същност). Но това е, за съжаление, нивото на еволюцията на народа ни - нищо не е в състояние да го накара да проумее простите истини, докато не ги изстрада.
ГОГО ТЪПАКА Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:23:31
СЕГА АДАШ ЩЕ ТИ ОБЯСНЯ - СЛАВИ Е ПО МАНТАЛИТЕТ ДИВ СЕЛЯК И ЦЪРВУЛАН КАКЪВТО СИ И ТИ, НО ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБ ТОЙ СИ ГОВОРИ ПО СЕЛЯШКИ И ДЕЙСТВА ПО ЦЪРВОЛАНКОВСКИ И ТЪЙ КАТО ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ МУ ФЕНОВЕ СА СЪЩИТЕ КАТО НЕГО И ЗАТОВА СЕ ЗАДЪРШЖА ТОЛКОЗ ДЪЛГО. НО АКО НАИСТИНА СЕ Е СБЪЛСКАЛ С ПОДОБЕН НА НЕГО А НЕ РАЗИГРАВАТ ЦИРК БИ СЛЕДВАЛО ЯДЕ СИЛЕН ШУТ. ЩЕ ПОЖИВЕЕМ ЩЕ ВИДИМ ДАЛИ Е ЦИРК ИЛИ ИСТИНСКИ СБЛЪСЪК.
Доли Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:29:12
Браво Лозанов, това ти е най-добрия текст при жабите. Отпусни се бе човек, пиши така както говориш. Чакаме следващия ти коментар!
Ало, ало... Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:31:43
Лозанов, Доли е прав-права, пиши по-хард бе човек. За твоите думи има чуваемост.
new Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:39:57
Той си пише хард, но малко по-академично и витиевато. Освен това явно, че все пак медиите и психологията са му силата, не политиката.
Наблюдател Четвъртък, 21 Януари 2010, 12:43:19
Тестът на Лозанов е хубав, каквото и да говорим той е първа класа сред пишещите у нас, но аз съм чел и много по-смели негови анализи и срещу Гоце и за Боко.
Незнайка Четвъртък, 21 Януари 2010, 13:11:10
Мили чичо Гошо, много исках да разбера ти за кого си в тези писания, ама нещо не мога. Сигурно, защото още съм малка. Дали пък и от Борисов не бива да се поиска уверение в правотата на обвинението, или Трифонов сам трябва да доказва, че няма брат. . . И хич не ми внушавай, че Трифонов послъгва, щото от него не ми зависят данъците, хляба и детската градина. И теб ли те стресна устремът на пожарната? Или и ти си имаш някои кривици не за пред печата???
НЕСЪГЛАСЕН Четвъртък, 21 Януари 2010, 13:30:31
с оценките на г-н Лозанов. Слави "убедителен и искрен" - изобщо не е вярно. Той отдавна е бита карта. Самовлюбеният мотор на чалга културата. Димитър Подвързачов: "Муха със самочуствието на аероплан. "
ив Четвъртък, 21 Януари 2010, 14:19:36
Не е приятел този който е приятел на всички. Така се получава когато искаш да си приятел с всички, и с десни и с леви и с Догановци и с Кобурги, този тип хора си имат определение "цветарки"(к). Те се мислят за "вся и всьо", и за съжаление много често печелят защото са нагли хитри и продажни. Защо примерно не се говори за политика и за нещата от живота а се говорят общи приказки за това кой кого прецакал или колко иска. Във всичко прозира тарикатлъка и келепира по бай Ганьовски а другите те са балъци за да гласуват. Дано в БГ да се подредят нещата така че всеки да мисли и прави това което може. Стига с тези всезнайковци лапачи. Нов морал и съзнание. А относно статията е това е майсторлък критикуваш и двамата но никой не ти се сърди, перфектно.
Ева Четвъртък, 21 Януари 2010, 14:53:43
Хора, вие повярвахте ли на Славчо Учиндолски? По-смешно шоу и лъжливо шоу май не е изнасял, а и тези сценаристи, наредили се като "другарски" съд, за какво се бяха подтедили там? ААА, да следят дали Славчо е наизустил написните му от тях отговори!Ами нщом ви харесва, гледайте си това на 100 процента изплагиатствано шоу! Приятно гледане, дано обогатите речника си с нецензурните му простотии, а и е добре за децата ви!
АЛЕКС2 Четвъртък, 21 Януари 2010, 15:23:19
ТОЯ ЛОЗАНОВ ЩЕ ПО-ДОБРЕ И НА ДВАМАТА ДА ИМ НАПРАВИ ПО ЕДНА СА
Алекс 3 Четвъртък, 21 Януари 2010, 15:29:29
До Алекс 2 Защо не се затвориш в някоя тоалетна с простотиите си и сам да си свръшиш работата?
Дядо Четвъртък, 21 Януари 2010, 15:47:20
за бройко и за слафка горе-долу всички знаем какви са ама за лозановия добитък абсолютно всички знаем какъв боклук е
Четвъртък, 21 Януари 2010, 16:01:49
Ne go gledai kakvo govori, a kakvo pravi!!!Slavcho si e edin selski tarikat, koito za pari i VLAST, shte prodade i maika si!!S vsichki negovi kolegi s koito se RAZDELI e bilo za PARI, mislia che go kaza Rosen Petrov!!!
Четвъртък, 21 Януари 2010, 16:08:26
Гого, мисля, че този път не си отбелязал очевидната тенденция към опростачване, изчерпване и спад в предаванията на Слави. Освен това не споменаваш нищо за маниера, лекотата и интелегентността, с които Иван и Андрей правят тяхното предаване. Мисля, че човек с твоя професионализъм, усет и изтънченост би трябвало да отбележи тези съществени неща.
ТОМИ Четвъртък, 21 Януари 2010, 18:03:34
ПОЧЕЧЕ ОТ ЯСНО Е БоБо лъже, че ще се скъса. ЛЪЖИ БоБо ЛЪЖИ , ТОВА ГО МОЖЕШ ОТЛЧНО.
Четвъртък, 21 Януари 2010, 18:06:07
Kakvoto i da si govorim, Slavi e GNUSEN.
няма Четвъртък, 21 Януари 2010, 19:25:01
Ако са достатачно умни на Бойко съветниците няма да продължат с задочния конфликт. . . Който и да лъже си е негов проблема и отношенията им са си лично техни. . . дреме ни какво е искал Слави и какво му е дал Бойко, а дали Бойко някога не е искал нещо от Слави, когато беше "едно ченге"?!?!
няма Четвъртък, 21 Януари 2010, 19:31:01
Ако са достатачно умни на Бойко съветниците няма да продължат с задочния конфликт. . . Който и да лъже си е негов проблема и отношенията им са си лично техни. . . дреме ни какво е искал Слави и какво му е дал Бойко, а дали Бойко някога не е искал нещо от Слави, когато беше "едно ченге"?!?!
няма Четвъртък, 21 Януари 2010, 19:34:00
Ако са достатачно умни на Бойко съветниците няма да продължат с задочния конфликт. . . Който и да лъже си е негов проблема и отношенията им са си лично техни. . . дреме ни какво е искал Слави и какво му е дал Бойко, а дали Бойко някога не е искал нещо от Слави, когато беше "едно ченге"?!?!
Djakona Четвъртък, 21 Януари 2010, 20:36:04
И двамата послъгват и казват само 4аст от истината. . . . . . А такива пазарлъци с медите , които са продажни като цяло, се водят от мнозина. . .
Бабка Славка Четвъртък, 21 Януари 2010, 20:41:41
Славчо, баби, гледах те на седянката, ама нещо не разбрах, градинката до японския за какво ще я ползвате? Па и оня плескудар Кулеков не те попита. Там сред твойте читаци имаше едно момченце дето четеше по жестове и лице. Я му кажи да изгледа повторно седянката и да каже, ама честно, какво ти беше изписано на суратя бе, Славчо? Беше като пусната в тенджера мисирка , Славчо. Като последно предизвестие беше , баби. Гледах те кога си хортува и с Гоцето. Само не разбрах с каква хартия го забрисваше. С Емека ли? Щото Доганчето направо го подмиваше с ибрика. Голям опозиционер си Славчо! Само дето опозиционерството ти не излиза от тарабите на учиндолския нужник.
ПОТЕН И МИРИЗЛИВ, демек гъз Четвъртък, 21 Януари 2010, 21:41:12
В началото след четвъртото предаване на ШОУТО на СЛАВИ усетих че започвах да се опростачвам, взех да рева и аз като гладен бивол, да гледам тъпо, и да ми оредява косата, веднага взех мерки, спрях да гледам шоуто и сега съм си съвсем нормален човек с коса, дори съм се подмладил за разлика от Слави.
.. Четвъртък, 21 Януари 2010, 22:32:42
Тона жалко кУмАнЯшко израстъче, това пухкаво номенлатурно детенце гого фотографчето приличащо по-скоро на добре гледано прасенце. Това "нещастно" отроче на любимеца на бай-тошония пежим арх. Л. Лозанов, ДОКОГА ще ни се катери по главите сэс скудоумните си поръчкови идиотщинии? А ЧЕНГЕСАрСКИ сайтчета като ФрОГНЮЗ ДОКОГА ще се правят на демократични?! Нещастна Българийо, с безкраен фалшив преход и наква помиярска "интелЕгенция. .
Приятел Петък, 22 Януари 2010, 00:43:56
Разбирам защо някои се дразнят на Лозанов, кара ги да мислят, а те не могат. И почват да бълват това, което са закусвали.
Соня Петък, 22 Януари 2010, 00:48:01
Не мислех да пиша, но предходния коментар ми дада кураж. Познавам арх. Лозанов, той е един от най-готините в бълграската архитектура от много години насам, а синът му е ерудиран и говори със собствения си глас по всички медии, не се крие и не наднача през ключалката като тези които го плюят.
АЛЕКС Петък, 22 Януари 2010, 10:32:07
ЖАБИ!ЗАЩО ИЗЧЕЗНА ОТ САЙТА ВИ СЪДЪТ НА СЛАВИ НАД ББ??? КОЙ ВИ ПЛАТИ ЗА ТОВА ИЛИ ИЗПЛАШИ???ЗАЩО ГО НАПРАВИХТЕ???И ВИЕ СТЕ ОТ ПЛАШЛИВИТЕ КАТО МНОГО ДРУГИ???ВЕЧЕ НЯМА ДА ВИ ЧЕТА! СЛАВИ ЛИ ВИ СВИ ПЕРКИТЕ??? ИЛИ ВИ КУПИ???БОКЛУЦИ СТЕ И ТАКИВА ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ!!!ТРЯБВА ДА СТЕ БЛАГОДАРНИ, ЧЕ ВИ СТРОШИХА САМО КРАКАТА.
xasekia Петък, 22 Януари 2010, 11:55:47
Към Гого Тъпака. Кой ти дава право да опеределяш феновете на Слави дали са селяци и цървуланковци или не, бе, олигофрен такъв. . . Абе, ти наистина си ТЪПАК. Правилно си се кръстил.
edna Петък, 22 Януари 2010, 12:06:28
haresami napisanoto.
До Соня Петък, 22 Януари 2010, 12:14:22
Бащата на Гого, арх. Лозанов е един от най-добрите български архитекти. Освен това е готин и като човек. Този материал специално не е в типичния на Гого стил, но независимо от това е стойностен.
до Алекс Петък, 22 Януари 2010, 12:56:59
Преди да говориш какви са били Жабите се поразрови във сайта и тогава коментирай кой какъв бил. Ето ти линк към статията, и дръг път се порови малко преди да бълваш простотии. Ебати глупаците http://frognews. bg/news_19226/Slavi_Boiko_pomni_che_si_smarten/
ОТ ТЕХНИТЕ Петък, 22 Януари 2010, 14:14:06
ДЕДО АЛЕКС Е ГЛУПАК УТРЕ ЩЕ ГО ОПЪНА ПАК
Папиончо Петък, 22 Януари 2010, 15:40:15
Едва ли гого папионката е най-големия умствен капацитет в страната, че да го слушаме нонстоп в телевизии и да го четем по всикчки вестници
Саможив Петък, 22 Януари 2010, 17:39:26
До Папиончо! Гого може да не е най-големия капацитет в страната, но е един от много малкото, които ти е приятно да слушаш, има какво да каже и умее да го казва и да го напише.
schutzengel Събота, 23 Януари 2010, 11:07:23
Коментарът на Лозанов е професионален и коректен. Но той анализира медийната проекция на конкретна ситуация, а не моралното й съдържание. Особено на единият от участниците в нея -лицето Трифонов. Или по-точно - лицата Трифонов. Защото той има много такива. За мен лично той е напомпано мускулно нищо, прима-патиротът с офшорна регистрация, медийният легитиматор на простотията и нихилизма, налагащ мутренския стил на поведение и отношение към обществото. За никого не е тайна, че в ценностната му система на първа място стои печалбата, а не естетиката на тв бранша, личния, а не обществения интерес, комплексарщината , а не съзнание за публичната му мисия и отговорност. И може би по тази причина форматът му на комуникация с Другите, извън собствения ме Аз е "Инвектив"а (г-н Лозанов знае значението на думичката). Така унизените зрители на онова , което не знам защо се нарича ШОУ биват занимавани с физическите и поведенчески недъзи на героите му , но НИКОГА с важни обществени проблеми
AT Събота, 23 Януари 2010, 12:02:48
Лозанов ти като че ли още не можеш да се определиш ПО КОЙ ОТ ДВАМАТА СИ ПАДАШ! Моя съвет към теб е:Първо единия след това другия. А може и двамата - ЕДНОВРЕМЕНО~. . . . . И не забравяй да си свалиш папийонката!
Хм... Събота, 23 Януари 2010, 12:04:35
Майко мила! Що коментар, що мнения, що Радини вълнения! И защо? Заради двама медийни герои. И после се чудите защо на България и българите все "им се случват" разни неприятни работи. Ами затова. Защото ви поднасят подменена реалност. . .
тв мрежа Събота, 23 Януари 2010, 13:21:25
странно ми е, че човек врял и кипял в телевизионните дела като георги лозанов говори за шоу-програмите и техните водещи като за нещо сякаш извън телевизиите; г-н лозанов, и азис, и слави, и иванандрей имат зад гърба си ТЕЛЕВИЗИЯ, те не си произвеждат продукта у дома и не го показват пред приятели; на тях им се ПЛАЩА да създадат едно или друго предаване; помислете по това. . .
suljo Събота, 23 Януари 2010, 17:30:48
A VE KAV E TOJA slavi be kaf KAUBOI E TOJA LIZACH
все този онзи Събота, 23 Януари 2010, 17:58:59
Същият този Гого Лозанов просеше от Бойко Борисов мястото на директор на Народна библиотека, беше си подал документи в Министерството на културата, ама му казаха, че друг ще бъде. Оттогава Гого Папионката се прави на принципен критик на Бойко Борисов, макар жена му да работи в Столична община и да бе назначена именно от Бойко. Лозанов е пристрастен и по "казуса" Слави, защото сестра му Олга Лозанова е програмен директор на Нова тв. Нека Гого Лозанов коментира протежетата на сестра си Иван и Андрей, Боби Турбото, Бианка, Вихра, Даниела, Дияна Найденова и всякакви подобни. Интересно ще е какво му е мнението за тях.
Читатель Събота, 23 Януари 2010, 20:00:01
„Съживени съмнения дали балканската страна заслужава членството си в ЕС и способна ли е да се пребори с корупцията, отблъскваща инвеститорите” - Ройтерс; „Цялата случка е сериозно унижение за най-бедната страна в ЕС. . . участието в политически скандал за първия комисар по хуманитарната помощ е сериозен срам и за Евросъюза” - в. Индепендънт; „На гладкия брюкселски паркет бившият телохранител на комунистическия диктатор Тодор Живков все пак се подхлъзна” – ФАЦ.
Боряна Христова Неделя, 24 Януари 2010, 03:22:49
Аз съм шеф на Народната библотека и никога Лозанов не е искал да ми заеме мястото, нито това зависеше от Бойко Борисов. Ако сестра му наистина е шеф на Нова, къде водяхте той да пише нещо обро за Иван и Андрей?
гладиаторът Понеделник, 25 Януари 2010, 00:01:26
Не се натрапвам, но вече достатъчно писах за "Трифо и гробарите" в мнението за шоуто в дир. бг. Да, Лозанов има чуждици, има тенденция за осовободеност, има и "истина" (литературна), НО НиКОЙ не написа и дума за това, че Дългия се издъни с "Мразя министърпредседателите" пък толкова години срещу мазния хамстер Сергейчо нямаше и дума сатира и атака. Пък и Трифо бил "ракетоносител" от една страна, а от друга - имал само един куку-бенд, само шоуто (бедняк бе братле) !Пълна пародия! Интересно камбанарията на Лозанов май пак е зазидана от едната посока???
Boika Slavcheva Понеделник, 25 Януари 2010, 21:39:49
HORA!!!! DA NE BI DA STAVA DUMA ZA GRADINKATA, V KOYATO SE NAMIRA K R U S T U T !!! Ako e taka, Slavi e poludyal. Tova e vse edno da iskash da stroish na myastoto na tzurkva! (prostete, pisha ot chujbina)
кети Вторник, 26 Януари 2010, 01:24:11
Лозанов, като чета, май само ти още го гледаш?
с папионка Вторник, 26 Януари 2010, 12:38:23
Когато интелигент-литератор прави опит в социалното пространство, винаги си остава евнух за читателя. Нищо не разбрах - никакъв извод, никаква насока, никаква истина, никакъв реализъм. .
bunak1 Вторник, 26 Януари 2010, 14:27:07
В държавата на глупаците всичко е възможно, но колкото повече глупаци точкова по-добре за някои хора и техните слуги като Сл. Тр. , Б. Б. и ония двмата некадърници. Сега още един се изцепил тука. Явно групировката зад Сл. Тр. му е дала задача-позор. Господ всичко вижда за разлика от глупавия народ.
Сульо Пулев Вторник, 26 Януари 2010, 22:16:36
Жабета: аре разкарайте го тоя от 1та страница. . бах маа му!!
До Соня Сряда, 27 Януари 2010, 02:31:43
и другите под. кУмАняци и урАжайци . драги другарки и другари СЕлЯни. БЛАгодарение на Вашите "готини" тошови архитекти днес София е пълна с отвратителни паметници на кУманяшкия Ви режим като НДК и Външно и е може би най-грозната европейска столица.
Боряна Христова Сряда, 27 Януари 2010, 08:48:29
До оня по-горе. Изводът е ясен, в България все още има хора, които нито са на страната на Боко нито на Слави, а се опитват да мислят и да иронизират. Въпростът е вие, дето текстът на Лозанов ви дразни, от кои сте.
Smsnda Сряда, 27 Януари 2010, 14:25:09
Йе-е-е, папионко им е описъл и кънтите зъбки. . .
424svs Четвъртък, 28 Януари 2010, 18:42:24
Вдичко е лъжа!
Логик Петък, 29 Януари 2010, 19:27:57
От горното излиза, че и то е лъжа. Браво на Лозанката. . .
Bye bye Понеделник, 1 Февруари 2010, 12:24:37
Какви каубои бе?! И двамата са меркантилни простаци затънали в безочлив конформизъм.
KALKANDJIEVA Четвъртък, 4 Февруари 2010, 00:32:10
MOITE UVAJENIA NA PROFESOR LOZANOV. . . EKSPERT. . . . UMEN. . . INTELIGENTEN. . Problema ne e mejdyu tiah, problema e na scenaristite. Proff. , , Loz. . . zashto mi zadavat edni i sashti vaprosi ot 16 godini tia scenaristi?
Дидка Понеделник, 23 Януари 2012, 11:37:00
Факт, че Слави е приятел с Гоцето и ходи с него на лов. . . . ясно има добър учител те в АОНСУ-то ги изучават детайлно тези неща. Авно Слави иска да се домогне и до някои "елитни" среди не само медийни. Като направят пари "та направо се осират" като ги гледаш горките как си въобразяват и си вярват, че могат да дирижират чуждите съдби и това им дава заблудата да се държат надменно и . . . . . бог да го прости Илко Ешкинази казваше, че колкото по-нагоре се катери маймуната - толкова повече и по-добре и се вижда голия задник.
Анкета Какво бихте взели със себе си, ако ви застигне бедствие?
Времето
Фиксингът       12 Февруари, 2012

ПОЛИТИКА

ИНТЕРВЮ

КУЛТУРА

ОБЩЕСТВО

ФОТО ТЕМА

  • Рене Магрит

  • Хуан Миро

  • Джорджо де Кирико