Подкрепяте ли идеята на ГЕРБ за искането на импийчмънта на президента Георги Първанов?
Сряда, 10 Март 2010

A+

A-

   

КОМЕНТАРИ

търсене

нов коментар

Velichka Сряда, 10 Март 2010, 14:53:21
da podkrepqm q. Napalno
talkinghead Сряда, 10 Март 2010, 15:05:09
Подкрепям.
ШАМИ Сряда, 10 Март 2010, 15:24:33
ДА!!!-П О Д К Р Е П Я М- Никой няма право да нарушава конституцията!
elena Сряда, 10 Март 2010, 15:43:22
Абсолютно ДА ! каквото сме и ние , това е и президента. Той даже трябва три пъти повече да спазва законите и да не нарушава Конституцията -нали е държавен глава .
Генади Сряда, 10 Март 2010, 15:53:58
категорично ДА !!!!
Петров Сряда, 10 Март 2010, 15:55:43
Без увъртане, Седефчов трябва веднага да се маха.
jorik Сряда, 10 Март 2010, 16:05:35
ДА КАТЕГОРИЧНО-Мина времето когато с едно обаждане можеше да отстранява журналисти като ИВО ИНДЖЕВ и да закрива предавания като В ДЕСЕТКАТА Д О Л У !!!
криси Сряда, 10 Март 2010, 16:32:34
Да, бих подкрепила и кампания инициирана от някоя организация.
kon Сряда, 10 Март 2010, 16:34:40
Подкрепям! Напълно! Дано да се получи, ако ли пък не, тогава финансови ревизии до трето пришествие!Имоти - негови на синовете му, пушки дарения, Българска Коледа всичко ревизия и ще видим дали няма да се наберат няколко десетки милиончета!Успех на ревизорите!
Илия Сряда, 10 Март 2010, 16:35:35
Да, разбира се!Да се маха този руски шпионин!
don kupon Сряда, 10 Март 2010, 17:13:43
Дянков може би (ако не знае със сигурност още сега) е погледнал малко в бъдещето, сравнявайки един вече бивш канцлер, който стана фактор в ГАЗПРОМ. Аз казвам да му помогнем на Гоце да се отърве по-бързо от всенародната любов към президента от страна на неговите поизкуфели фенове!
Светльо Сряда, 10 Март 2010, 17:47:34
Подкрепям го, до "пълна победа" - както казват "шумкарите-комуняги". Докато са тук и имат думата - ще се лутаме в периферията на ЕВРОПА.
ади Сряда, 10 Март 2010, 18:15:38
да!
ели Сряда, 10 Март 2010, 18:17:07
да, разбира се!аут!
Аз Сряда, 10 Март 2010, 18:29:31
Подкрепям, естествено. И не само заради мръсотията със записа, а и за браконерството, долния курварлък, продажбата на националните интереси на чужда държава, лъжата с досието и какво ли не още.
bobi Сряда, 10 Март 2010, 18:44:59
DAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
българин Сряда, 10 Март 2010, 20:26:28
Да !!!
liz Сряда, 10 Март 2010, 20:43:21
da, da da
georgi Сряда, 10 Март 2010, 21:20:18
Да.
сър дани Сряда, 10 Март 2010, 23:08:43
да. подкрепям. президента сгафи. показа си лицето и школовката.
Sergei Четвъртък, 11 Март 2010, 00:28:18
DA!
нормален Четвъртък, 11 Март 2010, 00:39:42
само идиот може да подкрепи подобна идиотщина!
Sergei Четвъртък, 11 Март 2010, 00:50:26
DA!
JANET Четвъртък, 11 Март 2010, 09:06:36
DA-KATEGORI4NO DA !
Коко Четвъртък, 11 Март 2010, 11:00:32
ДА!
MS Четвъртък, 11 Март 2010, 11:18:35
ПодкрепямЧ
michailovski Четвъртък, 11 Март 2010, 11:58:21
Да! Това племе трябва да се промени най-накрая!
24 Четвъртък, 11 Март 2010, 12:13:16
Подкрепям!
Киро Четвъртък, 11 Март 2010, 13:08:28
По-скоро бих подкрепил импийчмънт за предателството на президента във връзка с подчиняване на енергийната политика на БГ и подчиняването й на руските интереси. Този импийчмънт, касаещ или по някакъв начин свързан с личнотото достойнство на Първанов, или Дянков, ми се струва дребнав. . . Трябва открито да се каже, че Първанов е пречка за развитието на БГ в посока към Европа- това е същественото!
tuti Четвъртък, 11 Март 2010, 13:25:09
Първанов незабавно да предостави всички стенограми и протоколи за последните 7 години - след това няма да има мужда от импийчмънт, просто ще бъде много близо до линча. Да се маха веднага с неговата мазна лисича усмивка, сбърчени пернишки вежди и сурав балтон. Егати държавата, щом този й е президент!
123 Четвъртък, 11 Март 2010, 13:36:57
Kaтегорично ад1
123 Четвъртък, 11 Март 2010, 13:38:27
Категорично да!
ясенчо Четвъртък, 11 Март 2010, 14:04:58
Да !!! Да покажем силата на гражданското общество, защото поведението на Гоце е меко казано недопустимо !
Dian Четвъртък, 11 Март 2010, 14:10:24
Подкрепям
питащ Четвъртък, 11 Март 2010, 14:10:57
А какво значение има, дали ние я подкрепяме тази идея, когато премиерът НЕ я подкрепя. Може ли да го питате без вашите измислени анкети, адиректно, ЗАЩО не я подкрепя, че и Партията ис опитал да спре?
Profesor Четвъртък, 11 Март 2010, 14:18:27
Da !!!
tony Четвъртък, 11 Март 2010, 14:51:33
Da, no sa nujni i lustracionni merki!v tqh e spasenieto!
икар Четвъртък, 11 Март 2010, 15:13:47
ДА-КатегоричноІНа кого ви заприлича вчера да се снима с дечицата? в Училището Що не иде сред народа си да го пита какво мисли Що не пита как сме се чувствали през тройната коалиция която той сформира??? ЗАЩОТО бил засегнат лично. . . А нас като ни крадоха не ни ли засягаха ДОЛУ ДОЛУ ДОЛУ ЕГА И МОРАЛА ЕГАТИ ЧУДОТО На маймуни ни направи. ДАНО ДА ГО СВАЛИМ!
vela Четвъртък, 11 Март 2010, 15:14:55
da i ako ne se yspee 4rez kon. sad triabva nai posle da se obedim i da izlezem da pometem tazi 4arvena zgan
Лила Четвъртък, 11 Март 2010, 15:19:51
Да подкремям, нужен е морал и ценности за президентската институция.
Фенка Четвъртък, 11 Март 2010, 15:33:13
Подкрепям!
Българофил Четвъртък, 11 Март 2010, 15:33:56
Естествено, че я подкрепям! Цялата атака срещу Дянков (голяма част от медиите, впрочем и досега с неустановен произход на финансирането им, бълват огън и жупел срещу него), както и въпросчето в шоуто на Иван и Андрей към него, което беше неслучайно (в отговора на Дянков нямаше никаква инсинуация, той дори заяви, че не е правил подобно изказване; взели го били от интернет селските тарикатчета Иванчо и Андрейчо - лъжа! това си беше постановка!) вмъкнато сред останалите въпроси, има за цел свалянето му от поста министър на финансите, защото много, ама много пречи на червената мафия, демек на савеЦките агенти и родоотстъпници у нас да прокарат убийствените за страната ни енергийни проекти - най-вече АЕЦ "Белене" и нефтопровода "Бургас-Александруполис".
Д-р Четвъртък, 11 Март 2010, 15:34:41
Подкрепям Дянков и ГЕРБ напълно. Президентът се изложи, дори да е млад или стар, не му подхожда. Методът му със стенограмата ни връща в годините преди 1989-а, напомня ми акция на ДС.
EDNA Четвъртък, 11 Март 2010, 16:11:14
PODKREPAM
Mary Четвъртък, 11 Март 2010, 16:56:07
Категорично - НЕ!
Moni Четвъртък, 11 Март 2010, 17:13:50
Kategorichno da
maya Четвъртък, 11 Март 2010, 17:42:53
Да, без колебание!
BLM Четвъртък, 11 Март 2010, 17:53:35
Категорично ДА! Трябва да се добавят и другите му престъпления, за да не могат в съда да шикалкавят много-много. А Марин да не се святка, че и за него има лек.
dyado iwan Четвъртък, 11 Март 2010, 18:16:51
искам стенограмите от срещите с доган, царя, путин, стойков-николов, филчев, б. велчев, р. овч! Да каже нещо за архара, за какво му е било да го убива. Защо не се обади за евтините земи по морето. Манипулатор долен, омръзнало ми е от теб, иди си !
така било то Четвъртък, 11 Март 2010, 18:22:25
Не само, че го подкрепям, но смятам, че трябва да се организира митинг, на който категорично да поискаме оставката и на недоразумението Марин, който, щял да ни става президент, представете си!Тотално объркана Конституция, това е пълен абсурд!
АД Четвъртък, 11 Март 2010, 18:48:27
Безусловно!
гоца Четвъртък, 11 Март 2010, 18:52:17
подкрепям
Четвъртък, 11 Март 2010, 19:54:18
ПОТКРЕПЯМ ГО С ДВЕ РАЦЕ
Стамбо Четвъртък, 11 Март 2010, 19:55:10
Гоцэ Сырыщныка е позор за България, национален предател, кремълски лакей и хрантутник на мафията. Неговото сваляне с всички законни средства е патриотична задача №1.
Аз Петък, 12 Март 2010, 00:05:41
изцяло ги подкрепям. Първанов е интригант.
Ели Петък, 12 Март 2010, 00:06:33
КАТЕГОРИЧНО ДА!
Fury Петък, 12 Март 2010, 02:13:33
Tova ne e moiat president. Tozi chovek e edin merzavec i podlec. Van ot prezidentstvoto!I nikoga veche dostap do niakakva vlast predatelu!
Dr Freud Петък, 12 Март 2010, 05:55:28
Без увъртане, Седефчов трябва веднага да се маха.
Елизабет Петък, 12 Март 2010, 07:29:04
ПОДКРЕПЯМ изцяло ИДЕЯТА за отстраняване на Първанов/Гоце/. Десет години той е предател спрямо народа, но аз не съм го избирала, за да имам угризения. Тези които го избраха нямат съвест-турци и цигани. Също продажни като него.
bosho Петък, 12 Март 2010, 08:44:07
да се маха подлия комунистически доносник Първанов/Гоце/
българка Петък, 12 Март 2010, 09:12:02
Подкрепям я, тоя обожествил се Гоце е срам за държавата ни.
katq Петък, 12 Март 2010, 10:08:03
да, подкрепям
katq Петък, 12 Март 2010, 10:09:00
да, подкрепям
Hristo Петък, 12 Март 2010, 10:54:28
Podkrepiam napaln
една българка Петък, 12 Март 2010, 11:46:21
Със сигурност няма да успее, НО ГО ПОДКРЕПЯМ ИЗЦЯЛО.
Радев Петък, 12 Март 2010, 11:54:32
ДА!ДА ПЪЛНА ПОБЕДА !
Петък, 12 Март 2010, 12:36:32
Otkrowenno? NE
номера Петък, 12 Март 2010, 13:14:11
С двете си ръце подкрепям!
да Петък, 12 Март 2010, 13:41:31
дааааааааа
velin Петък, 12 Март 2010, 14:10:01
На кого президент е той ?
stela Петък, 12 Март 2010, 14:44:19
напълно подкрепям , сложени един до друг Георги Първанов и Симеон Дянков особенно изпъква неприятната визия на първия
ванчо5 Петък, 12 Март 2010, 14:46:01
Да, безусловно. Изключително недостойна и неетична постъпка. Срам ме е, че България има такъв президент, слуга на чужда държава и махленски интригант.
ИКОНОМИСТ Петък, 12 Март 2010, 15:12:14
КТЕГОРИЧНО, НЕ. ИЗМИСЛЕНИ ПОВОДИ ОТ ПОЛИТИЦИ-ОЛИГОФРЕНИ.
Валери Петък, 12 Март 2010, 16:00:02
Да, защо той си знае.
БУЗЛУДЖА Петък, 12 Март 2010, 16:04:45
КАТЕГОРИ4НО - ДА. ИСКАМ ДА БЪДЕ ПРИНУДЕН ДА ВЪРНЕ НА БЕДНАТА НИ ДЪРЖАВА ВСИ4КИ ПАРИ, КОИТО ПОХАР4И ЗА ЕКСКУРЗИИ ПРЕЗ МАНДАТА НА СЕР ГЕЙ. РАЗВЯВА СЕ ПО ИНДОНЕЗИЯ И КЪДЕ ЛИ ОЩЕ. ЗАРАДИ НЕГО И БАНДИТСКАТА БКП-БСП СЕ СРАМУВАМ, 4Е СЪМ БЪЛГАРИН. ВЕДНАГА ДА ПОДАДЕ ОСТАВКА.
poni Петък, 12 Март 2010, 16:26:23
НЕ. КАТЕГОРИЧНО НЕ. Вън всички некъдърници:Дянковци, Костовци, Борисовци и всички тем подомни .
чочо Петък, 12 Март 2010, 16:45:30
Не. Добре че беше публикувана тази стенограма, за да се убедя какво нещо е Дянков. Ха-ха-ха. . . Та той се държи като смешник, като лош клоун, повтаря едно и също. Две думи на кръст не връзва, представяте ли си как връзва милиардите на България. Връзва ги на панделка. . . Ха-ха-ха.
Bulgarian Woman Петък, 12 Март 2010, 16:50:39
Da !!! Da !!!
kkovacheva Петък, 12 Март 2010, 16:51:12
podkrepqm
Анина Петък, 12 Март 2010, 17:01:07
Подкрепям. !Прочетох коментарите, има един който се пише "нормален" и е против, единствен той !! Представяте ли си, колко е нормален !!!!!
Vella Петък, 12 Март 2010, 17:35:47
Estestveno!!!
tedi 77 Петък, 12 Март 2010, 17:38:45
да подкрепям я
кики рики Петък, 12 Март 2010, 17:40:49
Подкрепям напълно, особено след днешната пресконференция. Как може да занимава цяла България с глупости. Да си върви. Кэде беше като правеха заменки и крадяха неговите хора от тройната.
merimiminka Петък, 12 Март 2010, 18:33:04
Аз лично не съм гласувала за него , след днешните глупости които изговори и темпото с което говореше като олигофрен 100% подкрепям, нищо че няма да се получи. Нека го пораздрусат малко тоя нахалник!
Весела Петък, 12 Март 2010, 18:44:23
Категорично да! Такъв президент е срам за България.
Alex Петък, 12 Март 2010, 19:24:06
da da da
Peter Петък, 12 Март 2010, 19:27:09
Подкрепям всички действия насочени към Октопода, част от който е Гоце!
българка Петък, 12 Март 2010, 20:06:03
Симеон Дянков е злобно недоразумение, което срами ГЕРБ и ще закопае България, ако Б. Борисов не го изгони. Първанов сега не е проблемът, а как ГЕРБ ще оправдае доверието на народа.
Gandy Петък, 12 Март 2010, 20:31:30
Той не е мои президент Тези койъо го избраха да отговарят пред децата и внуците си.
ВСЕРАСИЙСКИЙЙЙЙ Петък, 12 Март 2010, 21:20:06
ИЗРИТАЙ РУСКИЯ АГЕНТ "ГОЦЕ", ЗА ДА СЕ ВЪРНЕ БЪЛГАРИЯ В ЕВРОПА !
румка54 Петък, 12 Март 2010, 21:49:32
категорично НЕ. прах в очите и отвличане на общественото мнение от острите проблеми. този смешник финансовият министър е второто недоразумение след румяна желева . срам за правителството на борисов . да си ходи в щатите .
ВАСЕЕТО Петък, 12 Март 2010, 22:28:24
НЕЕЕЕЕ
Преслава Петък, 12 Март 2010, 23:44:36
Да , подкрепям. Лошото е , че след него идва Марин.
mun40 Събота, 13 Март 2010, 00:01:49
да!конечно!!!!!!!!
Пицко Събота, 13 Март 2010, 00:10:00
не подкрепям, защото това не най-важното сега
chajka Събота, 13 Март 2010, 00:31:57
да, да, да, да, да
Ого Събота, 13 Март 2010, 02:22:26
Да подкрепям я напълно, не може един президент да се държи като партиен секретар от близкото минало!
Rosemary Събота, 13 Март 2010, 08:44:53
Da, podkrepqm.
valeria Събота, 13 Март 2010, 10:05:43
Независимо как ще се произнесе Конституционният съд, смятам, че е наложително въпросът с отстраняването на агент Гоце от поста президент на Републиката да бъде дневен ред на обществото. Искаме дебат по досието на агент Гоце-по точно къде е досието?
анонимен Събота, 13 Март 2010, 11:24:58
да подкрепям идеята напълно: първо защото се държи нагло сякаш е господ, и второ защото незнам и не съм чул дори едно нещо да е направил от което хората да живеят по добре, за него знам че ходи на лов и харчи много държавни пари.
Ивана Събота, 13 Март 2010, 12:27:50
ДА!Да се отървем от ченгетата от ДС!
batko Събота, 13 Март 2010, 12:39:35
Подкрепям идеята Гоце да бъде съден и осъден заради извършени от него престъпления по време на режима си, но импичмънта е предварително обречена кауза с политически неясни цели и перспективи. Щото след Гоце идва одиозната фигура на др. Марин, който за съжаление не може да бъде импийчван!
lakosta Събота, 13 Март 2010, 13:19:10
podkrepiam. . . politisheskia licemer Goce i negovoto prestapno obkragenie. . . zatvor
ele Събота, 13 Март 2010, 13:23:13
NEEEEEEEEEEEEE
Silva Събота, 13 Март 2010, 13:53:49
Да! Категорично!
Сузана Събота, 13 Март 2010, 14:05:37
Наложително е да се доведе до край искането за отстраняване на агента на ДС-Гоце Седефчов от Сирешник и Косача-Пернишко. Независимо какъв ще бъде крайният резултат и колко време ще отнеме. Народът иска да живее в европейска страна, която с толкова труд трябва да отвоюва от сателитите на енергийния бос-Путин и негови верни резиденти.
marina Събота, 13 Март 2010, 14:21:51
i az sam za revizii ama mai BB ima nai mnogo imoti za revizirane za6toto e vklu4en v knigata za nai bogatite balgari i e nai zainteresovan da nqma takiva za6toto kak ot 4esten biznes v bulgariq ti 6te pritejava6 'SINEMOREC'i 220 mil. evro a jena ti banka prez koqto minavat darjavnite pla6taniq a ne kakto e redno prez BNB.
pa4o Събота, 13 Март 2010, 14:22:45
МИСЛЯ, ЧЕ 7 ГОДИНИ СТИГАТ НА РЪКОВОДИТЕЛЯ НА МОРСКИТЕ ОБИТАТЕЛИ И ЛОВНИТЕ ПОЛЕТА НА СТРАНАТА.
Elektorat Събота, 13 Март 2010, 14:24:22
Ne, ne ia podkrepiam. Ima siakash po-trevojni problemi ot"unijenieto" na mini. Diankov. Kakvo bi moglo da se napravi srestu "izneviarata" na narodnite ni predstaviteli, naprimer. Ta to si stana neobiavena v predizbornite programi na partiite politika. Glasuval si chovekat za RZS, a se okazva, che e glasuval za GERB. . . !?Edinstvenoto mi uspokoenie e faktat, che ne sam ot izmamenite. . . Ako tova moje da bade uspokoenie, razbira se. . .
ivan Събота, 13 Март 2010, 14:27:00
Да! На агента Гоце трябва да му бъде показан жълт картон за наглостта. . .
MARINA Събота, 13 Март 2010, 14:28:02
Ako Dqnkov se be6e darjal na sre6tata kato maj a ne kato 6u6umiga GERB parvi 6tqha da publikuvat stenogramata i da kazva vijte kak darpame u6ite na prezidenta a sega gi e sram i izmestvat vaprosa paki te samite iskaha da ni sledqt v internet i mobilnite telefoni za men tova e talkuvane na ne6tata kakto im e izgodno na tqh no ne spored sobstvenita im deistviq
Светлин Събота, 13 Март 2010, 15:19:48
П О Д К Р Е П Я М!
Ганди Събота, 13 Март 2010, 15:21:26
Да, напълно! Даже ми се иска да извикам: Импичката майна Гоце, Импичката майна Сиришнико!
хх Събота, 13 Март 2010, 15:54:08
да!!!
angelo Събота, 13 Март 2010, 17:27:05
da.
Katq Събота, 13 Март 2010, 17:43:18
ДАААААААААААААААААААААААааааа
Събота, 13 Март 2010, 18:15:03
категорично НЕ
Категорично Събота, 13 Март 2010, 18:18:22
НЕ, поради 3 причини: 1. Свалянето на Първанов от власт няма да промени нищо. 2. Не Първанов е причината за лошото качество на живот в България. Причината е в некадърната, но самовлюбена и самодостатъчна финансова политика на симеон Дянков. 3. Има далеч по-важни и съществени проблеми за решаване. На тези, които ще ме оплюят отговарям така: не представителната власт е проблема в България, а изпълнителната.
im Събота, 13 Март 2010, 18:27:36
Мечтая да го изритат.
Коко Събота, 13 Март 2010, 19:00:43
Да!!!!!!!!!!!
Димитричка Прашкова Събота, 13 Март 2010, 19:44:23
Не не я подкрепям, има много други неща напреден план за решаване в държавата!!!
chefo Събота, 13 Март 2010, 19:59:04
Да, макар че ми е ясен неуспеха на това начинание. Не може, след като си в политиката от самото начало, след като бабува на правителство с министър председател с почти никакъв трудов стаж, след като не си отвори устата четири години за хайдушкия грабеж, след като не сложи вето на явно обирджийския закон за заменките, да се правиш на печурка израстнала с първия дъжд! Жалко, допреди четири години му бях фен.
фин-фен Събота, 13 Март 2010, 20:29:30
Подкрепям идеята за импийчмънт. И не само идеята. Подкрепям импийчмънта на президента. Стига са ни управлявали мушмуроци като Гоцето.
raina Събота, 13 Март 2010, 20:37:02
v momenta 4eta , KOMA, , po4ti 4eta na edin dah !
TFH Събота, 13 Март 2010, 21:34:56
Напълно, макар да е ясно, че не би минал през КС. Затова: "Гоце, Оди си!"
непожарникар Събота, 13 Март 2010, 21:36:06
не!
Петя! Събота, 13 Март 2010, 21:40:49
Подкрепям!
TFH Събота, 13 Март 2010, 21:41:27
Напълно, макар да е ясно, че не би минал през КС. Затова: "Гоце, Оди си!"
Димитър Събота, 13 Март 2010, 21:43:27
Да на импийчмънт за лицемерието и наглостта в нашето общество и политика.
didi Събота, 13 Март 2010, 22:40:53
Не, ге подкрепям , стига са ни отклонявали вниманието управляващите от другите проблеми , притиснали народа ни. . .
svetlana Събота, 13 Март 2010, 22:50:44
Podkrepiam ideiata. Darjavnia glava bi trebvalo da e nad partien.
Tsveta Събота, 13 Март 2010, 23:05:29
да! С цялото си сърце!
кв Неделя, 14 Март 2010, 00:54:29
КАТЕГОРИЧНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12 Неделя, 14 Март 2010, 04:50:12
смърт за гоце и цялата комуноидна сволочь!!!разстрел. . . никаква милост!!!
HE Неделя, 14 Март 2010, 08:57:21
ГЕРБ СА НЕКАДЪРНИЦИ
една българка Неделя, 14 Март 2010, 09:23:00
не, тъй като действията на министър Дянков обусловиха възникването на един ненужен спор. Не е морално един министър да говори с недомлъвки и предизвикателно, без да е точен и ясен със съответни аргументи.
mimi Неделя, 14 Март 2010, 09:53:43
neeee
stydent Неделя, 14 Март 2010, 10:59:44
kategori4no ZA svalqneto na prezidenta-agent
студент2 Неделя, 14 Март 2010, 11:01:39
само това, че е агент е достатачен повод за свалянето му
dara Неделя, 14 Март 2010, 11:06:10
Подкрепям.
Христо Неделя, 14 Март 2010, 11:08:27
Ta zna4i da izbiram mejdu dve mutri, koia ot dvete e po dobra.
мира Неделя, 14 Март 2010, 11:23:20
Подкрепям!
GNEVNA Неделя, 14 Март 2010, 11:48:51
DA!
ЛИСИЧЕТО Неделя, 14 Март 2010, 12:21:51
ПОДКРЕПЯМ !
ДА, ДА, ДА, ДА Неделя, 14 Март 2010, 12:41:08
отвсякъде я подкрепям, нека поне веднъж в новата си история българите покажем на света, че искаме да се отърсим от пипалата на бившата ДС и сме достоен народ!
иво Неделя, 14 Март 2010, 13:04:46
подкрепям с голямо ДА!!!
Стопер Неделя, 14 Март 2010, 13:29:57
Твърдо да и мисля, че това е мнението на всички нормално мислещи хора - защитниците на руските интереси в България и Европа трябва да не бъдат допускани до каквато и да било власт!
Mi Неделя, 14 Март 2010, 14:52:09
ДА!
аз Неделя, 14 Март 2010, 15:00:57
Да си ходи, че ми писна от демагогията му. Щяла насрочи референдум, а знае, че няма как да стане, защото няма закон. За идиоти ли ни мисли?Сигурно да. Надут пуяк. До вчера си е бърсал. . . . с ризата в пернишко, сега не можел без сафари. Само дори заради бракониерските си изпълнения трябва да си отиде, а то има и още сума ти неща.
mimki Неделя, 14 Март 2010, 16:48:48
Da, napulno, Tochno prezidenta trqbva da dava primer za spazvane na konstituciata, a ne da ia narushava.
stevo Неделя, 14 Март 2010, 18:07:02
Да , подкрепям .
Мима Неделя, 14 Март 2010, 19:40:44
ДА!
жена Неделя, 14 Март 2010, 19:53:18
ДА !!! ПОДКРЕПЯМ !!!
neli Неделя, 14 Март 2010, 23:37:35
da podkrepiam
кукубенд Понеделник, 15 Март 2010, 03:01:12
подкрепям
Номад Понеделник, 15 Март 2010, 09:51:49
Да!Подкрепям.
schutzengel Понеделник, 15 Март 2010, 11:04:31
Бих я покрепил с две ръце , стига някой за ми обясни смислено КАКЪВ ОБЩЕСТВЕН ПРОБЛЕМ ще реша ДНЕС по този начин. Политически? Инститиуционален? Морално-етически? Днес светът е КРИЗА. Загубата на работни места и доходи, намаляващите приходи в хазната и колабиралата икономика ме притесняват в пъти повече отколкото поведението или облика на един човек, който повече няма да бъде президент. Не одобрявам Първанов, но се опасявам не от липсата на зрелища, а от липсата на хляб. За нас и децата ни.
sit Понеделник, 15 Март 2010, 11:07:05
АБСОЛЮТНО ДАААААПърванов незабавно да предостави всички стенограми и протоколи за последните 7 години - след това няма да има нужда от нищо, то ще си дойде само.
читател Понеделник, 15 Март 2010, 11:23:54
Да подкрепям. Само подобни на него не биха подкрепили идеятана на ГЕРБ.
иван Понеделник, 15 Март 2010, 11:26:53
ДА!!!
boriana Понеделник, 15 Март 2010, 12:09:38
da.
RADOSLAV RAYKOV Понеделник, 15 Март 2010, 12:19:23
KATEGORI4NO DA
Николова Понеделник, 15 Март 2010, 12:29:57
Без каквото и да е колебание. В борбата между доброто и злото той и съпартийците му /макар и деполитизиран/ са в ролята на злодеите.
pernishki enteuektuauec. Понеделник, 15 Март 2010, 12:49:55
ДАААААААААААААААААААААААааааа
uchitelka Понеделник, 15 Март 2010, 12:55:49
Podkrepyam! DA!!
petja Понеделник, 15 Март 2010, 13:06:03
DA - DA
ре Понеделник, 15 Март 2010, 13:35:00
Хиляди пъти -ДА!
platttonnn Понеделник, 15 Март 2010, 13:57:12
Да, да, да
Роси Понеделник, 15 Март 2010, 14:15:30
Да! Подкрепям
Ga4o Roga4a Понеделник, 15 Март 2010, 14:37:49
zashto iskat impii4mant zashtoto pokaza kirlivite rizi na gerb li xaxaxa smeshnici
Rossi Понеделник, 15 Март 2010, 14:47:00
Много добра идея!
не Понеделник, 15 Март 2010, 15:30:37
Не само не подкрепям, а смятам че Цацка и Цацко не познават Нондтитуцията. В това е проблема. А вие доверчиви долни душички мижитурчета, подкрепяте ги , крепете и ония им работи дето се клатят
Бети Понеделник, 15 Март 2010, 15:56:31
Защо ми скрихте коментара? Тук цензура ли вилнее?
Българин-антикомунист Понеделник, 15 Март 2010, 16:11:13
Да, подкрепям. Конституцията е за всички и никой не е над закона.
TZVETKOV Понеделник, 15 Март 2010, 16:25:38
DOLU SEDEFCHOV I VSICHKITE MU OCTOPODI!
бее Понеделник, 15 Март 2010, 17:43:58
Подкрепям напълно. Нека и Марин да заработи заплатата си. Много ми е любопитно що за вице си е подбрал Първанов. Както се казва вижте ми вицето и се сещайте какъв съм аз.
Meme Понеделник, 15 Март 2010, 18:08:44
Категорично ДА!!!
Шопов Понеделник, 15 Март 2010, 18:35:27
Да!Категорично!
Милчо Понеделник, 15 Март 2010, 19:51:11
Да!Категорично!Гоце е руска подлога-предател на българските национални интереси!
категорично НЕ подкрепям! Понеделник, 15 Март 2010, 20:23:05
поредното манипулативно изместване на вниманието от истинските сериозни проблеми в страната. Не ни занимавайте с тъпи 'анкети'
КИКИ РИКИ Понеделник, 15 Март 2010, 20:33:39
ДА ДА ДА. . . . . . . . . . . . . . ДА СЕ МАХА. НЕ СМЕ ГЛАСУВАЛИ ЗА НЕГО И СЕ ОКАЗА МНОГО ПРАВИЛНО. ДА МУ БЕРАТ ГРЕХА НЕГОВИТЕ ПОДРЪЖНИЦИ.
КИКИ РИКИ Понеделник, 15 Март 2010, 20:35:47
"НОРМАЛЕН" МАЙ Е НЕНОРМАЛЕН !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ецог Понеделник, 15 Март 2010, 20:39:41
по-тъпа идея не съм чувал досега
ан Понеделник, 15 Март 2010, 22:40:43
Да!Първанов е срам за нацията!Вън!
DT_EB Понеделник, 15 Март 2010, 23:32:05
БРАКОНИЕРА ГОЦЕ ПРЕМИНА ВСИЧКИ ГРАНИЦИ! ДА! СЕГА и ВЕДНАГА! АКО КОНСТИТУЦИОННИЯ СЪД Е ПРОТИВ ОЗНАЧАВА ЧЕ САМИЯ СЪД Е АНТИКОНСТИТУЦИОНЕН и ДА БЪДЕ АТАКУВАН СЪС СИЛА!!!!!!!!!!
генадий маринов Вторник, 16 Март 2010, 01:09:11
Абсолютно!
Слави Трифонов Вторник, 16 Март 2010, 01:12:15
Не, разбира се! Той е моят човек, а Б. Б. не става. Първанов е пич, също като мен!
Марин Вторник, 16 Март 2010, 05:34:13
ДА !!!! ДА !!!! щял съм да ви ставам президент, представете си!
МЕЧО ПУХ Вторник, 16 Март 2010, 07:24:48
ДА подкрепям - никою няма право да се държи като властелин в Република България, а още по-малко нейният Президент. Това е петно което Г. Първанов лепна на институцията ПРЕЗИДЕНСТВО и трябва да бъде изтрито по най-бързият начин!
tery Вторник, 16 Март 2010, 09:33:27
borisovci osaznaite se !!toq mini. 6te ni razkage igrata do nqkolko meseca
kiko Вторник, 16 Март 2010, 09:49:09
toia tap komunist da si odi, ne go iskame i podkrepiam impichmanta srestu nego, MARCH. . .
анонимен Вторник, 16 Март 2010, 10:04:57
подкрепят я неграмотни и неразумни хора. Тези, които без да мислят за децата си избраха този "милиционерски" кабинет. Дянков трябва да отиде на съд по чл. 148 от НК. Влезте в сайта на Световната банка и вижте публикуваните доклади за работата му- с несъстоятелните си съвети като експерт е довел да непоправими загуби три държави!!
lamskey Вторник, 16 Март 2010, 10:47:02
Хиляди пъти ДА!!!!
Нели Вторник, 16 Март 2010, 11:49:11
Да!
Гочо Вторник, 16 Март 2010, 12:04:00
Подкрепям с огромно удоволствие!Поне един морален шамар за крадливите ченгета от ДС!
Гочо Вторник, 16 Март 2010, 12:29:35
До тук 190 гласували!! 163 подкрепят тази хубава дума"импийчмънт", 27 са против!Долу Гоце!Марш марш, в Сирищник!!
сем.Трендафилови Вторник, 16 Март 2010, 14:36:00
ДА!Да се одреже главата на мафията!
живко Сряда, 31 Март 2010, 10:15:20
не, вече се излагат
Горещи телефони и адреси
Времето
Фиксингът       12 Февруари, 2012

ПОЛИТИКА

СПОРТ

ОБЩЕСТВО

ИНТЕРВЮ

ФОТО ТЕМА

  • Рене Магрит

  • Хуан Миро

  • Джорджо де Кирико