РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Не убивайте Софка – ние сме виновните!

27

|

2944

26.05.2012 - 09:51Не убивайте Софка – ние сме виновните! Софи Маринова не успя да додрапа до финала на Евровизия – 2012. Това едва ли е учудило някого, освен хората от нейното обкръжение и екипа. Така, както не сме на еврофиналите по футбол, не сме и по пеене на популярни песни. ···» Гордей се, българино! Син си на юнашко племе!

101

|

5501

24.05.2012 - 00:52Гордей се, българино! Син си на юнашко племе! Не спират домогванията до най-българското дело в многовековната българска история! Но кирилицата е БЪЛГАРСКА азбука и е време цяла Европа да го признае! ···» Столетницата ще си връща девствеността

33

|

14094

21.05.2012 - 18:35Столетницата ще си връща девствеността Чудо нечувано: столетницата ще си връща девствеността и отново ще бъде ухажвана и желана. Това е основният извод на червените оптимисти след отминалия конгрес. Реалистите са по-умерени и се надяват на брак по сметка. Песимистите обаче знаят, че каквато и маска да си сложи БСП, зад нея винаги ще ···»

Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?!

31 Март, 2010

|

72 Коментари

|

6587

Ти подкрепи ли кучето Мима и президента Първанов?!
Знаем ли какво подписваме?
Две подписки привличат общественото внимание тези дни. Едната е в подкрепа на президента Първанов и срещу импийчмънта, а другата – за счупените лапи на кучето Мима от Дряново и срещу насилниците на животни.
Излиза, че българите най-много обичаме президента и кучетата. Гражданска петиция настоява за промяна на Закона за животните. Който посегне на куче, котка или коза – в затвора като криминален престъпник. Събрани са вече 150 000 подписа. Част от защитниците на Мима искат „линч за извергите, посегнали на невинното животно”. Звучи справедливо. Насилниците трябва да си получават заслуженото – рано или късно, но по-добре рано. Ако може още сега, веднага, на място. Създадени са комитети „Срещу насилието”, „Град на отговорните хора”, „Да спасим животните” и др. Кучето Мима дори може да замине в чужбина, където да му се направят „нови” лапи. Откъдето и да го погледнеш, прилича на пролетно пробуждане на гражданското общество.

Набира скорост и подписката в подкрепа на президента Георги Първанов. Само за ден в подкрепа на държавния глава са се подписали над 500 души. Началото на подписката е дадено в село Аврен, където преди 3 години Първанов обещал на местните жители пътната връзка с Гърция. Отсечката не е построена, но хората се вдигнали в защита на президента. Какво щеше да стане, ако все пак Първанов бе изпълнил обещанието си, направо не ми се мисли.
Има обаче един нюанс: подписката за Първанов е организирана от БСП. Което подсказва, че топлата връзка президентът-БСП никога не е била прекъсвана, въпреки уверенията на държавния глава.

Сметката изглежда проста: 150 000 са против насилието. Поводът е кучето Мима. Не пребитото до смърт дете Х , от което и да е произволно взето българско селище. Не залятите с киселина български жени (в Гърция хиляди протестираха срещу заливането с киселина на българката Костадинка Кунева). Не д-р Филип Филев, пребит в Ботевград. Не десетките майки и съпруги, пребивани като скотове в домовете им всеки ден. Не заради агресията и пребитите деца в училища, домове, градини. Какво искат да ни кажат тези 150 000 възмутени заради Мима? Че са спали, яли, уригвали се, пърдяли, гледали мач, правили секс, въртяли бизнес, играли карти, летували в чужбина докато са ставали останалите баталии, осакатили и усмъртили деца, жени, старци...? И са се събудили, когато са видяли репортажа за осакатеното куче? Съжалявам, но не им вярвам. Реакцията им показва само колко страшно и неспасяемо е продънена ценностната ни система. Което ни препраща автоматично към втората подписка.

Задавали ли са си подкрепящите с подпис Първанов хора, какво трябва да се случи, ако контраподписка събере повече привърженици? Линчуван ли ще бъде тогава държавният глава? Защо те мълчаха, когато Първанов беше на лов в Симитли, когато край Червен бряг още димяха телата на изгорелите пътници в спалния вагон? Траеха си и когато той излъга, че няма нищо общо с Държавна сигурност, а след това призна, че има и се гордее с това. Все още не знаем дали президентът е убил вписания в „Червената книга” козел „архар” в Узбекистан или не е, защото сигналите са противоречиви. В мистерии и догадки тънат и атентатите срещу негови съветници и близки приятели като банкера Емил Кюлев и бизнесмена Манол Велев. Не е ясна и връзката му с видни олигарси: хем играе хора на рождените им дни, хем твърди, че иска отварянето на икономическите досиета. Мълча четири години, докато управляваше тройната коалиция, а сега се изказва ката ден, критикувайки правителството, в което не би имало нищо лошо, ако не бе нямата му позиция преди това. Не искат ли всички, които го подкрепят, да чуят отговорите на тези няколко въпроса преди да турят подписа си в тетрадките по площадите?

Сякаш сме орисани да бъдем цял живот ослепени самуилови войници.

Аварите, които царете ни побеждавали няколко пъти, имали интересна притча.
Някога страшен змей завардил извора, от който хората се снабдявали с вода. В страната настъпили мор и суша. Много храбри момци се опитвали да убият дракона, но всички били побеждавани, а главите им забучени по стените на змеевата крепост. Един ден в семейството на бедни родители се родило момче. То се научило да се прокрадва нощно време и да отпива няколко глътки от животворната вода. Един ден заявило, че не може да гледа повече как народът му се мъчи и ще отиде да убие чудовището. Не го спрели майчините сълзи и увещанията на близки и роднини.
Когато наближило леговището на змея чуло дрезгав смях.
- Досега погубих всички смелчаци, които бяха много по-силни от теб.
- Така е, но аз съм решен да те победя, - отвърнало момчето.
- Това е много смешно. Все пак ще ти дам шанс, както и на останалите. Трябва да отговориш на един въпрос. Ако сгрешиш, ще те убия. Ако отговориш правилно – това ще убие мен.
- Готов съм, - отвърнал младежът.
Тогава змеят ударил с опашка и пред тях застанали две млади жени. Едната била невероятно красива и пищно облечена, а другата съвсем обикновена, с дрипава рокля.
- Коя е по-красива, - попитал змеят.
- Тази, която ти харесва, - отвърнало момчето без да се замисли.
- Ах, ти позна... – изрекъл съкрушено страшният змей и се повалил мъртъв.

Българите сме като аварския змей – истината за нас е това, което ни харесва. Другото мнение просто няма значение. Добрите са тези, които се подпишат за кучето Мима и Първанов. За ГЕРБ пък правилните хора ще са атакуващите президента. Ето защо сме сбъркани: делим се по черно-бял признак. Затова и бродим из собствения си живот като самуилови войници, които не вярват дори на еднооките си водачи. Обречена работа. Не искаме да чуем и поуката от горната притча, а тя е, че може да ни погуби един отговор...


Севт ІІІ,
Тракийски цар


P.S. По мое време беше по-простичко: аз спирах и пусках водата. Подписки обаче нямаше. Но имаше пълна свобода на словоизлиянието. Чувал съм да ме наричат „най-великият”, „богоподобен”, „най-мъдрият”, „най-красивият” и пр. Е, щом хората са мислили така, що да ги преследвам. Римляните мислеха обратното, но те бяха врагове, а и нямаше ЕС. Иначе подписките са готина работа. Що да не се направи една подписка в подкрепа на тракийските царе от нашия род. Много сме свестни. Сега повечето лежат под земята и само иманяри се сещат за тях. Не е честно...

КОМЕНТАРИ

Captcha

blg, 31/03/2010 - 13:11
ei za6to vse izopa4avate ne6tata be avtori glupavi9
българка, 31/03/2010 - 13:25
Днес на автобусната спирка разговарях с жена, която се възмути също като мен от уличните псета и "природазащитниците" и показа скъсания си панталон и че ботуша и я предпазил от ухапване от едно улично псе. Тогава аз възмутено казах, а защо никой не обяви протест срещу толкова много вече случай на нахапани. Съгласна съм със статията и си мисля, че проблема ни като общество е влипсата на християнски цености и морал, на долкова год. на абдикиралата ни държава, която превърна бандитите в герои, на безнаказаната престъпност, на беднотията и пошлостта, на старха, който поражда омраза
ЧАРЛЗ ДАРВИН, 31/03/2010 - 13:47
ПОДКРЕПЯН КУЧЕТО, НО НЕ И ПОМИЯРЧЕТО гоце !!!!!!!!!!
Грахче, 31/03/2010 - 13:50
Отчайващо е като виждам едно толкова плитко и елементарно мислене у човек, който поставя текст на общественото внимание. Отрязаните крака на това куче са видимото изражение на всички гореописани проблеми, разликата е, в това, че това куче никога никого не е обидило, нищо не е откраднало, никому не е навредило. Спасим ли кучето, обаче, за нас има надежда като общество. Въпросът не е дори в конкретното животно, а в конкретния акт на насилие върху невинен, но без никакви права. Безпричинно насилие. Насилие основано на мисленето това е моето куче, ще го пребия, кой ще ме спре . . . това е моята жена, ще я пребия, това е моето дете ще го пребия . . . никой няма право да ме съди. От кучето до детето реално няма разлика. И двете поподат под ударите на едни и същи лица. Да накажем това, ще е малка стъпка в правилната посока - към промяна на мисленето. Към гражданското общество способно да регулира. Към края на безнаказаността. И стига сте ревали против кучето, смешни сте. Като искате нещо да се пр
кокич, 31/03/2010 - 13:54
БРАВО ГРАХЧЕ !! А ГОЦЕ , ДОНОСНИКА , НАПРАВО В КЕНЕФА В СИРЕЩНИК-КОСАЧА !!
еЛ еМ, 31/03/2010 - 13:55
Да, събуждаща статия. Но ние българите може би сме най-относителните и моментни хора, защото и времето е относително понятие. А във вечността време няма. Още малко ни трябва да еволюираме и всичко ще ни стане ясно. Все пак се развиваме!
Емилия Атанасова, 31/03/2010 - 14:15
Както вече знаете има ТРИ петиции за промяна на българското законодателство по отношение на жестокостта към животните, а имено https://www. secureconnect. at/4pfoten. org/petition/090205/ http://bgpetition. com/zashtita-zhivotni/index. html http://www. thepetitionsite. com/1/punishment-for-the-man-crippled-mima Петицията на http://www. thepetitionsite. com/1/punishment-for-the-man-crippled-mima продължава да се подписва от хора от всички краища на света - Австралия, Нова Зеландия, Япония, Хонг-Конг, Канада, САЩ, Бразилия, Перу, Мексико, Чили, Боливия, Пуерто Рико, Уругвай, Ел Салвадор, Мартиника, Антилски острови, Фолклендски острови, острови Тринидад и Тобаго, ЮАР, Кения, Мозамбик, Мароко, Либийската Арабска Джамахирия, Руската Федерация, Израел, Грузия, Ливан, Афганистан, Иран, Индия, Пакистан, Филипините, Малайзия, Сингапур, остров Гуам, острови Палау, Френски южни територии в Индийския океан, цяла Европа и съседните ни страни. Вижте само коментариите на хората!!!!!!
православен, 31/03/2010 - 14:19
Грахче, грахче, и аз не искам да има строшени кучешки лапи, но още повече не искам да има разплакани от насилие деца. Не се ли сещаш, че за нашите деца става въпрос. Да си милостив е хубаво нещо, но да си милостив по повод, е завършено лицемерие, грахче. Настръхвам от хора, които стават "будни граждани" епизодично и емоционално. Направо настръхвам. Това иска да ни каже статията, според мен, а аварската приказка е направо гениална.
тъпа статия, 31/03/2010 - 14:27
Много глупава статия. Авторът не се притеснява, че на свобода се разхожда някой, способен да причини неописуема болка на невинно живо същество. Явно смята, че тоя, който е способен на подобен садизъм няма да посегне и на човек. А и няма логика. Мъките на едно кротко домашно куче как помага на жената с разкъсан панталон?
**, 31/03/2010 - 14:27
Грахче, по-добре не може да се каже.
НАН, 31/03/2010 - 14:32
ЩЕ СЕ ЗАДАВИТЕ ОТ ЗЛОБА. ВИНАГИ ЩЕ ТЪНЕМ В КАЛТА. НЯМА ИЗМЪКВАНЕ.
7, 31/03/2010 - 15:17
Опит за оригинална статия, но звучи някак си фалшиво.
друга българка, 31/03/2010 - 15:23
Съдбата на кучето е пример как българинът решава проблемите си и се бори да оцелее - саморазправа. За него виновна е системата, но не тя ще понесе последиците, а горкото животно. Кучето няма да се заведе в някой кучкарник и с това да се приключи. Българинът ще се погаври с него и ще го остави - жив труп да плаши децата и да носи зарази. Всичко ни е половинчато, дори кърпенето на дупки. Затова и няма да се излекуваме, а ще гноясаме. Царят някога каза, че трябва да си сменим чипа. Обаче българинът изобщо няма чип. Реагираме първосигнално и нямаме цялостна визия за нищо. За нас е важно тук и сега, а бъдещето на децата ни - а бе да се оправят сами. По-важно е да закърпим дупката и да излезе тънко, отколкото да построим нов път или да ремонтираме стария от начало до край.
vista, 31/03/2010 - 15:47
hubava statiq. dobre kazano wsi4ko. srawnenieto s prit4ata sa6to mi haresa. a ina4e za6to mi se struwa 4e sqka6 tezi pisali pod men wyob6te ne sa razbrali za kakwo stawa wypros . . .
Д.Беров, 31/03/2010 - 16:28
в България има цели институции, посветили се на опазване правата на човека, борещи се с незаконното и неправилно насилие срещу хората, които малко или много изпълняват своите функции. Аз лично се чувствам защитен и сигурен в страната ни, въпреки всичките Х-ове, за които говори автора на тази статия. От друга страна, правата на животните в България е едно много имагинерно понятие, които съществува само в хартиена форма и не подлежи на контрол и изпълнение от никого. Съвсем естествено е аз и всичките други 150 000 души във въпросната фейсбук група да се възмутим от случилото се с това куче, най-малкото сигурен съм, че 90% от нас имаме домашно куче, за което ни е грижа. Не виждам как изразяването на 'гражданска позиция' по този въпрос се приравнява на липсата на позиция по въпроса с насилието срещу хората в страната ни. Това че искаме някой в държавата ни да следи за спазването на този 'закон за парвата на животните' не значи, че сме 'спали', когато са се случвали тези имагинерни Х-ове и
georgi, 31/03/2010 - 16:46
Аз лично ги виждам така нещата. Вече има само 72 "депутата" в българския ни парламент които си заслужават този "президент". Има 160 000 българи които правилно осъждат садистичната постъпка на един "хомо/без сапиенс". И които застават зад това такъв род деяния, посегателство върху живо същество-независимо какво, да е криминално престъпление. Това е много, много добре. Добре е защо няма нито един подпис, обърнете внимание нито един в защита на садиста - нали е такъв, а? Тоест май няма нито един който да гласува, ако се гласуваше днес, за онези 72-та от парламента. Това май вече означава, че поне духовно и българите сме вече извън тунела и сме на светлото! Честит ВЕЛИКДЕН БЪЛГАРИ!
SILANCE до ГРАХЧЕ, 31/03/2010 - 17:17
Като шушулката ти е мозъкът - този, който бие хора, бие и кучета!Ама да си бършеш продължението на гърба със "защитените", но пребити, а и убити хора не се посвени!
SILANCE до Емилия Атанасова, 31/03/2010 - 17:19
А петиции в защита на хората?Такива имате ли?
4о4о, 31/03/2010 - 17:30
"Аварите, които цар Самуил . . . " Откъде се взеха тези авари по времето на цар Самуил? Нова история ли пишем?
Стопер, 31/03/2010 - 18:29
Този, който С НАСЛАДА И ЗА УДОВОЛСТВИЕ осакатява беззащитни животни е обикновено изрод-психопат и садист. Той никога няма да погледне с добро око и на човек. Само искам да припомня, че изпохапаните и дори убитите от животни са хиляди пъти по-малко от пребитите, ограбени, осакатени, насилени и убити от същества, самоопределящи се като "човеколюбци". Някой да е чувал, животно да изнасилва?! Няма такова. Убиват за удоволствие или без необходимост единствено хората и животни, които са болни от бяс. Впрочем, деца и жени са пребивани и заливани с киселина не от кучета, а от хора. И няма какво да "плаче" авторът с псевдоним Севт ІІІ, че не ни вярва - и аз не му вярвам, щом основни материали на този сайт са "Лудата свекърва" от Биг Брадър и "Културният дебат между е. . . чи - футболисти и силиконки". Точно такива като него унищожават малкото останали морални ценности, защото излиза, че силиконките и простаците са върха на нашето общество и може би - затова
B.R., 31/03/2010 - 18:33
Добър коментар. Но мат'риала си остава лош.
АЛЕКС2, 31/03/2010 - 18:37
боже боже докога ще се случва това в България???Мазохисти ли сме българите , що ли???Не ли по-добре да съберем подписка за връщането на комунизма???
читател, 31/03/2010 - 19:22
Абе, хора, не разбирате ли, че не е въпросът дали сме се подписали или не срещу насилието срещу кучето. Въпросът е, че живеем без да можем да защитим правата си. Авторът насочва вниманието към това, че се възмущаваме само от време на време. Когато президентът беше на лов в Симитли защо нямаше подписки? Не скърбим ли за изгорелите във влака София-Кардам? Що се правите, че не разбирате? Онези хора от чужбина коментират за животното, защото нямат понятие, че тук сме оставили хората да живеят по-лошо и от помиярите. Ако това не разбирате, значи нищо не разбирате.
ЕГАТИ КУЧЕТО,... И ПРЕЗИДЕНТА., 31/03/2010 - 20:51
Много дълбокомислено е това, за кучето, президента и месото, бе. . . !! ЩО СЕ СРАМИШ ДА СИ КАЖЕШ, ЧЕ. . . . . ГОЦЕ Е ЧЕРВЕН ПОМИЯР?КАЖИ СИ ГО, БЕ. . . . !!!!НЕМА СТРАШНО!!КОЕ СИ Е ИСТИНА, СИ Е ВЕРНО. . . КВО , ТОЛКОВА??!
, 31/03/2010 - 22:10
Г-н Стефанов, изгллежда Ви е криво, че заради Вашите счупени крака нямаше подписка!Този сайт стана егати тъпия!
marcon, 31/03/2010 - 22:49
Дееба таз държава, дето г-н Седевчов и е президент!
hope, 31/03/2010 - 22:53
Много сме далече от правата на животните!Ние не се борим за собствените си права!
rude, 31/03/2010 - 22:57
Президента-в червената книга, където е улова му!Колкото до кучето-гадно е, но гражданското ни общество стига само до подписка и група във Facebook!Sorry!
maria, 31/03/2010 - 23:09
ami ti avtore/avtorke, kude SPA TI MA? kude beshe a ne napravi TI neshto za stranata ni ?
йк, 31/03/2010 - 23:26
Браво, Грахче! Браво, Стопер! От всичко прочетено дотук ме учудва не това, че някои мои сънародници мислят като Н. В. Севт ІІІ или дамата, нарекла себе си смело "българка". Учудва ме фактът, че ТОЛКОВА МНОГО българи имат подобен мироглед. Не се ли замисляте, скъпи сънародници, (в този момент заради вас ме е срам, че съм българка) не се ли замисляте, че агресията е неприемлива във всичките си форми? Защо според вас ако съчустваме на наранена жена, дете мъж, ние сме по-човечни, отколкото ако съчустваме на едно невинно създание, чиято единствена вина е, че се е родило различно от нас? Някога така са горили вещиците - защото са различни. . .
4, 31/03/2010 - 23:52
Преди 1 месец във фейсбук ме поканиха да подкрепя каузата Make Animal Abuse a Felony, която аз игнорирах тогава, заради атаките на кучетата върху хората. Мисля, че авторът на статията ще се съгласи, че да отсечеш краката на кученце е издевателство. Гледам Биг Брадър Фемили и виждам, че хората в къщата имат някаква извратена склонност да измъчват близките си и дори странични познати. Страх ме е, че подобно нещо има във все повече хора. За това вчера подкрепих каузата.
Да - за куче, Не - за Гъце, 01/04/2010 - 00:12
Подщрепям кучето, с две ръце гласувам срещу Тъцето и курварската му държава.
Невена, 01/04/2010 - 00:25
Не предполагах, цхе един от любимите ми новинарски сайтове може да публикува подобна статия. Точно затова има толкова много насилие в обчеството ни, в семействата, в училищата. Защото никой не се е погрижил да възпитава правилно децата. Ако още от ранна възраст започнат да се грижат за някаква животинка в къщи, бъдете сигурни, че тези деца ще растат по-добри и по-отговорни. А ако за авторът на статията, отсичането (не счупването) на лапите на едно невинно животно е нищо, аз смятам, че просто няма какво да се коментира повече. Щом журналистите ни втълпяват, че садизма към животното може да се пренебрегне, те толерират садизма изобщо,
Елена, 01/04/2010 - 01:10
А когато пращахте смс за децата от хаити, докато всички наши домове се нуждаеха тези пари, защо не написахте тази статия? Като цяло статията е глупава. Не е нормално да се отрязват крака на куче и на което и да е животно. Да, българина се е вцепенил от тази гледка, която така щедро ни бе показвана по уеб страници и ТВ. Защо ли? Защото НЕ Е нормално да има такива неща. И говорим за домашен любимец, не за улично куче. Освен това за уличните кучета също трябва да има кой да се грижи.
евгения, 01/04/2010 - 03:04
Клета Мима, поредният умник, взел да тълкува защитата ти! Вместо да ти бяха отрязали и главата. . . Колко бездомни кучета кастрира ти, пишещи и невярващи, колко нещастници прибра от улицата, колко пъти беше в дом за сираци, колко пъти деца от такъв дом спаха в дома ти, но без ги гушкаш като чичко Кузов, колко колетчета изпрати до деца, но не просто до "Дом. . . ", а до деца с имената им, пък дано им ги връчат, а не потънат и те в джобовета на дикенсовия персонал. . . Та кой си ти, за да не ми вярваш? Аз не мога да ти вярвам! Честит нов дом Мима и дано страданието ти ни обедини за едно свято дело! Седефчов- ДС тегне над всички ви! Тежко ви и горко, когато Господ въздаде!
д .д., 01/04/2010 - 07:18
Срещу насилието върху животни няма закон, докато срещу насилието срещу хора има. Затова е нужна и тази подписка- да се гласува закон и който извърши насилие да понесе и съответното наказание.
Правосъдие, 01/04/2010 - 09:04
Да и аз подписах подписката срешу изрода осакатил кучето, защото днес е куче, а утре може да се окаже съседът му. И не виждам нищо не редно в това. А що се отнася до автора и упреците му срещу хората подписали се в защита на животните. . . Ами човече направи подписка за насилието срещу деца, майки и т. н. За разлика от хората животните не могат да се защитят сами, както и децата в прочем, но за тяхната безопасност "следят" институции, които трябва да упрекнеш за случващото се, а не подписки в защита на беззащитни животни. Човек способен на подобно издевателство срещу животно, е способен и на много по-брутални неща, именно за това аз лично съм се подписала!
Mi, 01/04/2010 - 09:10
Статията е плиткоумна, елементарна и манипулативна. Не че съм фен на Гоце.
Тъй рече Заратустра, 01/04/2010 - 09:30
Кучето е беззащитно и осакатено. Твърдо ДА за него. Президента да се оправя сам. Него го пази НСО и за това плащаме всички без да ни питат. Литературните качества на статията не ме интересуват.
ГОГО ТЪПАКА, 01/04/2010 - 09:32
ГОЦКАТА КАТО ШУШУМИГА ВЛЕЗЕ В ПОЛИТИКАТА И КАТО ТАКЪВ ЩЕ Я НАПУСНЕ - САМО ЧЕ ВЕЧЕ ЩЕ Е БОГАТА ШУШУМИГА. ОБЩИЯ ИМ БИЗНЕС С ВАНЧО ДРАГАЛЕВСКИЯ МАНГАЛ ДОСЕГА СЕ РАЗВИВА УСПЕШНО - ЗАНАПРЕД ЩЕ ВИДИМ
инж.Лазар Маджаров, 01/04/2010 - 11:09
Намирам че сходство на двете подписки НЯМА!Тази, в подкрепа на Първанов, е на хора , които не са скъсали нито мисловно нито политически с комунизъма!Съмнявам се , че меду тях има такива, които са подкрепили втората подписка. Колкото до подписката в защита на нещастното кученце, тя е от хора, в т. ч и мене, за които посегателството върху живота или здравето на всяко живо същество е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, от където и да го погледнеш!Това, че няма подписки в защита на осакатени, обругани, изоставени и т. н. деца, е признак за ниският морал на българското общество. Трябваше да се направи репортажа на ББС за децата от Могилино/в който социалнит Президент и Р. Петков съзряха злонамереност към България/, за да се направи нещичко за отстраняване на несправедливостта. Дори и тогава, много от т. н БГ медии, подкрепиха позициите на двамата "държавни мъже". При всеобщ упадък на морала на нацията, дори подписката в защита на кученцето все пак е нещо добро!
Дедо, 01/04/2010 - 11:13
Ако всеки, подписал подписката в защита на кучката Мима, прибере по едно бездомно куче в дома си проблема ще се реши. А за Гоце положението е ясно - още 1 година ще ни дразни, след което ще взима до живот президентската си заплата, ще харчи натрупаното през времето, когато бе слуга на народа и ще ни дразни по-рядко. . .
Mavarik, 01/04/2010 - 12:28
изключителмно тъпи тези се изказват в тази статия. тоя дето я е написал може да си ходи на село да пасе овце ако иска или каквото му се отдаде. Явно е че за друго не става.
Иван, 01/04/2010 - 12:35
На автора на статията дали му е минало през мозъчето една елементарна истина. А именно- за залятата с киселина жена в Гърция има кой да се погрижи, викат му полиция, за пребитите също има кой да се погрижи- викат му съдебна система, за насилието над деца и прочие също има създаден механизъм за противодействие- наричат се закони. А за това да отсечеш с брадва краката на животно и да го оставиш така да се въргаля- за това няма кой да се погрижи просто защото нямаме закони. Авторчето, не се събира подписка за защита на кучето, събира се подписка за създаване на закон за защитата му, такъв закон в белите страни има отдавна а тук не. За всичко останало си има закони, дали се спазват или не е друг въпроса. Обяснявам ти че преди да пишуркаш статиичета е добре да помислиш малко за смисълът на събитията.
doktora, 01/04/2010 - 12:36
Кученцето подкрепям с две ръце. И проклинам всеки сатрап, който посяга на тези животинки. А "президентчето" трябва да си ходи.
Кларита, 01/04/2010 - 15:36
Браво, Грахче!Който не може или не иска да си представи, ужаса, който изпитва живо същество, на което отсичат краката, докато го държат, той, до голяма степен се доближава до насилника и трябва не да "разсъждава" по сйтовете, а да се засрами!!!
кики рики, 01/04/2010 - 18:10
Това е ужасно с кученцето. Такъв човек може да убива всичко живо. Заслужава да му направят и на него същото. Но Господ ще го накаже. А за Гоце да си ходи, стига е давал акъл, да беше давал на тройната. . . . . . . . . . . Да си ходи!
ХОРА УБИВАТ...ТАЯ, КУЧЕТА ЖАЛИ, 01/04/2010 - 18:40
КАКВО СИ СЕ ОГЛЕДАЛА В КУЧКАРНИКА , МА ПРОСТАКИНЬО. . . . . НЕ ЧУ ЛИ ЗА ОНАЯ УЧЕНИЧКА. . . ДЕТО УБИЛА ДЕТЕТО КСИ С НОЖ , СЛЕД РАЖДАНЕ!!!ЗАБРАВИ ЛИ , ЗА ОНЯ КРЕТЕН ДЕТО РАЗФАСОВА ЖЕНА СИ И Я ТУРИ В ХЛАДИЛНИК???! АМИ, ПЕРНИЧАНЧЕТО , ДЕТО УТРЕПА И РАЗФАСОВА ПРИЯТЕЛЧЕТО СИ??! ТЪПАНАРКА. . . . СЕДНАЛА , ЗА КУЧЕТАТАТ ДА ЖАЛИ!!!КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРОСТАКИНИ, С КРИВОРАЗБРАН ИДИОТСКИ ХУМАНИЗЪМ!!!
МЪЖКАТА БАРБИ се отрекъл от им, 01/04/2010 - 21:52
МЪЖКАТА БАРБИ се отрекъл от името си още в момента, в който си приел и второто си име Гоце. То е за цял живот – никой не може да избяга от него.
, 01/04/2010 - 23:30
Sravnenieto e neymestno!!!Az sam za podpiski , za VSIAKAKVO nasilie nad JIVO sashtestvo!!!!A kolkoto do Goce, toi si otiva!!!
боко, 02/04/2010 - 07:45
ми правото на великденското агне да бъде изядено!?!
Ухапан от президента, 02/04/2010 - 10:16
"Излиза, че българите най-много обичаме президента и кучетата. " Да обичаш тези от които може да хванеш бяс или да се заразиш от някоя друга опасна болест, ако имаш нещастието да бъдеш ухапан, никак не е разумно. Кучета ни хапят, президента ни предаде, при това без да сме им причинили някакво зло, а може би само сме навлезли в тяхната територия, при това без да разберем, че тя вече е припикана, е пълна лудост. Подписка трябва да се организира в защита на българската нация и на беззащитния човешки род от "безобидни" ухапвания, независимо от извършителя. И при единия и при другия случай последиците са фатални.
Мария Чорбаджийска, 02/04/2010 - 10:25
Тук май има много обидени от статията, защото са се подписали в петицията за Мима. Но авторът не ви осъжда. Това, което се опитва да каже е друго и който не го е разбрал, си е негова работа. А на тези, които са настроени срещу бездомните кучета и природозащитниците искам да кажа, че неправилно насочват гнева си за скъсаните панталони, ухапнавия и т. н. И мен ме е страх от бездомните кучета, но за проблема обвинявам държавата, съответно общината и вас - тези, които мразите бездомните кучета. Такива като вас обясняват, "че приоритет за общината трябвало да бъдат децата, а не кучетата. Защо да харчим пари за кучкарници, ваксини и кастрация, като можем да ги избием" и тем подобни глупости. Разбира се, общината се възползва от това обществено мнение и дори да има пари няма да ги даде нито за децата, нито за кучетата, а ще ги открадне. Много хора изхвърлят малките на домашните си любимци, с което задълбочават проблема. Така че, сърдете се на себе си.
грозде, 02/04/2010 - 10:48
Статията е много тенденциозна и глупава. Връзката между кучето Мима и Първанов е ясна: Гоце и неговата тъпа, човеконавистническа и лицемерна партия са виновни за съдбата на кучето Мима и на целия ни беден, очукан и психясал народ. Това е. Докато по телвизията се върти Биг брадър фемили, шоето на Слави и подобни тъпотии, а милионите дарени за децата, бедните и кучетата потъват в зжобовете на комунистическите издънки България няма да прокопса.
ххххх, 02/04/2010 - 13:08
темата на статията е тази: ''Сякаш сме орисани да бъдем цял живот ослепени самуилови войници'' Докато не се погледнем отстрани и не осъзнаем как изглеждаме, ще има да я повтаряме тази ''мантра'' докато свят светува. . .
Траян, 02/04/2010 - 15:02
Глупава драсканица на глупав драскач.
РУСОФИЛИСТИК, 03/04/2010 - 00:32
МИМА ПОДКРЕПИХ, АМА "ГОЦЕ" НА КАКВО ОТГОРЕ ???? САМО ДА МОЖЕХ, С КЕФ БИХ МУ РИТНАЛ "БУРЕНЦЕТО" ПОД КРАКАТА. .
ДОКТОР ХАУС, 03/04/2010 - 10:10
ЗАЩО КУЧКАРИТЕ НЕ СЕ ЗАГРИЖИТЕ ЗА НЯКОЕ ДЕТЕ-ИНВАЛИД ?
мира асенова, 03/04/2010 - 12:27
Така и не разбрах идеята на неизвестния автор да коментира едновременно двете подписки. Не само че нямат нищо общо, но създава пълна бъркотия в разсъжденията на автора
яс, 03/04/2010 - 15:12
Кучето Мима е дребен проблем, а архарът - огромен. Севт май е спал, ял, уригвал се, пърдял, гледал мач, правил секс, въртял бизнес, играл карти, летувал в чужбина докато е писал.
zaspal, 03/04/2010 - 15:29
. . . . iskam da kazha, che bitata zhena mozhe da se oplache sama ili s malko pomost da promeni sadbata si, a kucheto ne!!!!
Да!, 03/04/2010 - 16:55
Състраданието към невинното куче е съвсем човешко и благородно чуство, но т. н. "ПРЕЗИДЕНТ" ГОЦЕ, съвсем не заслужава подобно отношение. Той е долно злобно същество, дребен властолюбив мушенник, нанесъл безумни вреди на България и народа и. А да не забравяме и бракониерските му подвизи в БГ и убийството на редки животни. Първанов е престъпник!
do DA, 03/04/2010 - 18:06
A ti si negramotno primitivche. Nauchi se da pishesh, togava filosofstvaj!
vili ot chicago, 03/04/2010 - 18:10
sega razbiram za seten pwt 4e sme sbwrkan narod vidyhte li kakvo napraviha komunygite ot nas i sa seten pwt blagodary na gospod 4e mi pomogna da se spasy dale4e ot tazi razpada6ta se ot tzennosti darjava jivyla swm v nykolko dwrjavi no bokluk kato v na6ata nyma blagodary na avtora za dobrata statiy dobre 4e o6te nikoi ne e napisal za za6tita na 4algadjiikite 4e tam rabotata e mnogo po gnusna
Цветелина, 04/04/2010 - 16:56
Да постапиш така с животно, е вси едно да го направиш с дете. И двете са еднакво беззащитни. Аз си признавам че обичам животните повече от хората. Човекът винаги може да се защити, да се обърне към институция за помощ, а животното не, то е зависимо от нас и никой и нищо не ни дава право да ги малтретираме. Отношението ни към тах е показател доколко сме благородни и свестни като хора и европейци закаквито се смятаме.
Борн, 07/04/2010 - 15:17
Севте, как може да сравняваш кучето Мима и Парванов ! Това на нищо не прилича !
човек, 08/04/2010 - 15:27
браво за статията - истината да се прочете!
Jusw, 10/04/2010 - 13:16
Напълно го допускам това за истина, като знам от близо какви безпринципни хора и лукави хора стоят зад "организациите" - ИСТИНАТА ЗА КУЧЕТО МИМА: ПРИРОДОЗАЩИТНИЦИ СА ПРИЗНАЛИ, ЧЕ СА ОТРЯЗАЛИ КРАКАТА НА КУЧЕТО НАРОЧНО САМО И САМО ДА СПЕЧЕЛЯТ ВНИМАНИЕ И ПАРИ ОТ ЧУЖБИНА. ТАКА ЧРЕЗ ЖЕСТОКОСТ КАТО ПРОВОКИРАТ ЖЕЛАНАТА ОТВЕТНА РЕАКЦИЯ СЕГА ТЕЗИ ИЗРОДИ И ИЗВЕРГИ ВИ СЕ ПРИСМИВАТ. ПЪЛНИ ДАНЪЧНИ И ФИНАСОВИ ПРОВЕРКИ НА ФОНДАЦИИТЕ 0 ОТКЪДЕ ИМАТ ПАРИ ЗА ПИАР АКЦИИ, ПЛАЩАНЕ НА МЕДИИ И КУПУВАНЕ НА ЖУРНАЛИСТИ. ДА СЕ ИЗЯСНИ ЗАЩО ОБЩИНСКИТЕ СЛУЖИТЕЛИ ГИ Е СТРАХ ОТ ВЪПРОСНИТЕ ОРГАНИЗАЦИИ. КОЙ УПРАВЛЯВА ГРАДА "ЧЕТИРИ ЛАПИ" ИЛИ КМЕТА!?! ВСЕ ИНТЕРЕСНИ ВЪПРОСИ!
Беселин, 14/04/2010 - 10:53
Грахче, кукоч браво на Вас да поставяте на едно децата с кучетата :( идиоти такива. Тъпите Ви кучета хапят деца, заразяват ги с кучешка тения. . . Бабите и дядовците Ви са работили цял живот, а сега взимат смешни пенсии и затова мизерстват, а се дават пари за кучетата. Ако всички са като Вас тежко ни. Всички бездомни кучета трябва да бъдат избити!!
gotyn, 19/04/2010 - 13:57
Тригодишно дете ухапа бездомно куче в столичния квартал „Хаджи Димитър“. Драмата се е разиграла в градинката зад блок 251, там в пясъчника си играел тригодишнят Вълчан, когато кученцето кръстено Пуфи от дебелите лелки, които всеки ден му хвърлят парченца хляб, влязло при него и му се изпикало на кофичката и лопатката. Възмутен от постъпката на кучето, тригодишния Вълчан захапал Пуфи за носа и стиснал здраво. На скимтенето на кучето се притекли на помощ, добричките лелки, които успели да откопчат Вълчан, но само с цената на част от носа на Пуфи. На местопроизшествието се появили веднага природозащитници от организацията „Четири лапи“, които отвели кученцето за да бъде ваксинирано срещу бяс. Срещу детето е заведено дело и му е забранен достъп до пясъчника за една година. „Ние трябва да се научим на толерантност, особенно към беззащитните бездомни кученца изоставени от самите нас“ – обявиха от прокуратурата.
amanotjurnalisti, 22/04/2010 - 16:58
Da az podkrepih ku4eto Mima. I 6te podkrepiam vsiaka edna takava podpiska dokato se slu4vat takiva ne6ta bez da ima nakazanie. Primer, dnes na edna puteka vidiah obezglavena kotka. i si li4e6e 4e glavata e otdelena s ostur predmet. e izviniavai 4ude6t se kakvo da napi6e pisateliu, kakva e garanciata 4e utre niama na6ite glavi da padnat ot porednia nenormalnik ili narkoman. 6te te citiram za da pokaja kolko ne si v 4as i kolko ima6 pravo da pi6e6 po tazi tema. "а другата – за счупените лапи на кучето Мима от Дряново и срещу насилниците на животни" . Dokolkoto znam ne sa to4no s4upeni, malko po tejka forma na s4upvane, daje otdeleni maiiiiiiiiiiiiiiii
ми, 01/01/2011 - 16:40
Гадно и отвратително, болно мислене! По-тъпа статия надали може да се измисли!

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 26 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА