РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Не убивайте Софка – ние сме виновните!

41

|

3666

26.05.2012 - 09:51Не убивайте Софка – ние сме виновните! Софи Маринова не успя да додрапа до финала на Евровизия – 2012. Това едва ли е учудило някого, освен хората от нейното обкръжение и екипа. Така, както не сме на еврофиналите по футбол, не сме и по пеене на популярни песни. ···» Гордей се, българино! Син си на юнашко племе!

101

|

5585

24.05.2012 - 00:52Гордей се, българино! Син си на юнашко племе! Не спират домогванията до най-българското дело в многовековната българска история! Но кирилицата е БЪЛГАРСКА азбука и е време цяла Европа да го признае! ···» Столетницата ще си връща девствеността

38

|

14137

21.05.2012 - 18:35Столетницата ще си връща девствеността Чудо нечувано: столетницата ще си връща девствеността и отново ще бъде ухажвана и желана. Това е основният извод на червените оптимисти след отминалия конгрес. Реалистите са по-умерени и се надяват на брак по сметка. Песимистите обаче знаят, че каквато и маска да си сложи БСП, зад нея винаги ще ···»

Максим Стависки - суперпрах за нечисти съвести

6 Октомври, 2007

|

46 Коментари

|

2521

Максим Стависки - суперпрах за нечисти съвести
Не 1,1, а 1,3 промила май бил алкохолът в кръвта на Максим Стависки, когато катастрофирал. Новината роди след големи мъки Бургаската прокуратура. Сензация обаче няма, защото нашата прокуратура си я знаем: тя е строга само когато става дума за пиар.
Когато трябва да доказва тежки престъпления, да вкара в затвора организирани бандити и политици - хич я няма. Падна й в ръчичките световен шампион по фигурно пързаляне и някакви прокурори съзряха възможност да станат известни. С какво - няма значение, важното е да попаднат под прожекторите. Както е казал Салвадор Дали: „Важното е да си известен, не е важно с какво". Така измислиха това нещастно съобщение за разликата в промилите на фигуриста. Добре, открили са нещо, но и това не го заявяват открито, ами пробутват информация на медиите с дежурната уговорка: „ама няма да ми цитираш името". Затова и медиите са принудени да шикалкавят с поредното „май", „може би", „източници от прокуратурата" и т.н.

Правилно сте ме разбрали, опитвам се да защитя Максим Стависки.

Катастрофата е факт, който не може да бъде върнат. Такива стават всеки ден, всеки час, всяка минута по света, а у нас - даже и по-често. Има убито момче, има момиче в кома. Това не е просто страшн, това е самият ужас! Имам близки, загинали в катастрофи, самият аз съм преживял две доста ужасни премеждия, загивали са хора пред очите ми. Знам за какво иде реч. Но такъв е животът. Понякога е чист късмет да оцелееш, друг път смъртта прибира някого по най-нелеп начин. Откакто има коли и пътища, има и жертви. За тях, жертвите и техните близки, несправедливостта винаги е 100 процента. За подобна загуба няма утеха, както и няма наказание за виновните, което да ги удовлетвори.

Такъв е случаят и с Максим Стависки. Но не съвсем, защото той е име, известно в цял свят. Може би именно заради това, защото е успешен човек, толкова хора искат да бъде смачкан, да бъде унизен, пратен в затвора доживот. Странно нещо: забравяме кървави драми с доста повече жертви и промили, но искаме точно Максим да измие цялата мръсна кал от лицето на обществото ни. Той, известният, успелият, красивият, умният да плати заради всички нас!

Ще припомня само няколко автобаталии, които обществото изтри от паметта си сякаш с вълшебна пръчица.

Март 2007 - край Слънчев бряг загиват трима младежи и 4-годишно дете.

През 2002 г. две момчета и едно момиче загиват край Велико Търново.

Абитуриентите Мария и Десислав са премазани от пиян шофьор край Враца. Той обаче се оказва зет и син на местни велможи от полицията и прокуратурата и сега си гледа кефа на свобода.  

През 2005 г. момче и момиче загиват в Пловдив. През 2004 14-годишно момиче е убито на тротоара от 19-годишен пийнал младеж.

На 05.01.2001 - 16-годишната Елеонора е застреляна от пиян полицай, който също сега си е вкъщи.

06.05.2007 г. пиян уби 17-годишно момиче край София;

17-годишен от Пазарджик, пиян и без книжка, уби двама и рани още трима в София.

Пияният Александър Александров уби жена и рани тежко 9 души пиян на спирка „Плиска" в София. След това бе пуснат. Направи втора катастрофа отново пиян. Сега пак е на свобода!

Пиян полицай уби цяло семейство в столичния кв. „Дружба" и избяга от местопроизшествието. И той си е вкъщи, защото величави обвинители не могат да докажат очевадната му вина... 

maxim.jpgЕ, за какво става дума ми кажете? Стависки ли е виновен за ширещите се безхаберие, некадърност и подкупност? От всички споменати примери Максим Стависки е единственият, който е оказал помощ на място, посещава болницата и близките на пострадалите, финансира лечението. Единствен той си призна вината и заяви, че е готов да понесе наказанието, каквото и да е то. Но това не ни стига, искаме още и още. Може би трябва да го обесят пред Народното събрание, за да се почувстваме удовлетворени. Сякаш подобна разплата може да успокои собствените ни съвести за тъпотиите, които е надробил всеки от нас.

Прокуратурата за 18 години не е доказала пред съда престъпленията поне на един гранде мафиозо, поне на един гранде политико мафиозо, поне на един гранде министро-политико мафиозо. А ние ги знаем тези гранде мафиози, говорим всеки ден за тях, псуваме като ни пробутват евтини лафове от тв екрана и вестниците, но не натискаме прокурорите да си свършат работата. Псуваме ги зад гърба им, но не ги притискаме. Не притискаме полицията и цялото МВР, макар да знаем десетки истории за корумпирани ченгета от уличния патрул до министерския кабинет и генералите. Тях ни е шубе да ги посочим, което те тълкуват съвсем правилно и ни третират като маймуни.

Не натискаме правителството да построи поне един свестен път или улица в тази държава. Да публикуват министерствата и агенциите за какво разходват бюджета - перо по перо, стотинка по стотинка, защото това са наши пари. Баламосват ни с някакви абсурдни статистики, с някакви доклади за постигнати успехи, а очите ни виждат съвсем друго. Учителите не издържаха и се вдигнаха, но ние и към тях имаме съмнения. Само към властта се отнасяме със страх и завист, което може би е единственото обяснение за българското мълчание.  

В такова общество, където езичници са правят на православни, а поповете си траят дори за дрогата в училищата, Максим Стависки е удобна жертва! За да не им лъснат на някои политици лъжите в предизборната кампания - хоп на първия ред в новините лошото момче Максим. Нещо около посещението на Саркози не е съвсем удобно - прас с промилите Максим по главата. Да има как още поне година да се влачи делото, да излизат още нови и нови сензации. Ако пък се и разделят с Албена - още по-голям кеф! Може и медалите да му отнемем, защото истинските шампиони са честни, добри, трезвеници, не карат коли, помагат на децата и възрастните, участват в инициативни комитети за президент, за кмет... През това време някой друг именит спортист, певец или актьор ще стъпи накриво и ето ти нова сензация. Тогава Максим ще мине на втори план.

Докато обаче няма втора жертва, Максим трябва да бъде използван докрай. Предлагам да бъде предаден на тв-шоу-инквизициите „Сървайвър", „Биг Брадър", „Пълна промяна", „Треска за злато", „Сделка или не" - всеки ден да е пред очите ни и да можем да го заковаваме с телефонни въпроси от сорта: „Ти защо си още жив, след като - знаеш си какво...". Да мине и през резачката на сутрешните блокове, най-вече през Бареков. После да бъде сварен на тих огън в „Горещо" на Венета Райкова. Никаква милост за Стависки! Това е девизът днес. После идва ред на суровата, но справедлива присъда. След това - затвор. Репортажи от килията.  Нека разбере, че всичко се плаща. Щом в САЩ не прощават на щерките на Буш, когато пият бира, нито на Ди Каприо, Бритни, Парис Хилтън или който й да било друг, значи и тука може. Само че ни убягва един малък детайл: там законът е еднакъв за всички, или почти за всички. Тук обаче системата сама избира кого да смаже и кого да закриля. У нас важи правилото: „Не гледай какво правя, а слушай какво ти говоря". Затова Максим Стависки е една супер удобна жертва. Чрез него правосъдната система се опитва да натрупа точки, които не може да натрупа от други, много по-важни случаи. Прокурорската, а и не само, надежда е чрез Максим да се преперат съвести по дела като това за жертвите пред дискотеката на ст. „Юнак", трагедията в р. Лим, 14-те изгорели войници на околовръстното и още хиляди забатачени дела за контрабанда, убийства, кражби, трафик, престъпна приватизация и пр., и пр.  Едно хубаво изпиране на съвести с прах „Максим" - колко хитро.

Огнян Стефанов 

КОМЕНТАРИ

Captcha

Мая, 06/10/2007 - 14:28
Оги, не си съвсем пра! Българите могат да обичат и мразят еднакво, когато някой е известен! Но причината да искат справедливо накзание за Максим е, че 'героят на народа' е стъпил накриво и те са разочаровани - издигнат на пиедестала, той няма право на грешки! Това е! Нетърпимостта към провала на някой известен е просо патология в България - народопсихология, какво да се прави?! Няма справедливост, много см лъгани и ставаме крайни, наистина без злоба, но все пак! А колкото до сензациите, които прикриват истинските наболели теми, си прав! Но пак нищо този народ не може да направи, след като законите се измислят да бъдат угодни на управляващите и техните близки! Отива на избори, но положението става все по-лошо! Какво да правим, след като и надеждата, и страха ни са еднакво големи?!
гост, 06/10/2007 - 15:05
Всичко това за мутрите и за съдебната система е бярно. Но това не оневинява Максим. Още повече да си избива комплексите или как беше терминът :Да се успокоява' пиян и като кара такъв танк като джип ХАМЪР?!? Защо не кара шкода и тогава да се удря челно??? Да видим сега дали щеше да бъде жив за да прави благодеяния с пострадалите? Да оставим глупостите за комитета за борба с убийците по шосетата. Това е PR.
Nakom, 06/10/2007 - 15:18
Стависки просто е направил това което прави цяла България - шофира като бесен. Ако не беше известен щеше да е само в колонката с новините за 2-3 дни и в омразата на родителите на убитите за цял живот. Целия шум е защото е известен. Ако не се абстрахираме от което - да, българина му дай да си плюе по известните само в момента в който сгафят. Обаче именно това че са известни и тази слава която имат, е не само привилегия а и отговорност. Те са лицата на нацията и затова нямат право на такива тъпи грешки. Камо ли с такива последствия. Да се качиш пил в джип като Хамър и да караш бясно е престъплеиние дори и без да има убити - само заради потенциалните възможностти.
ju, 06/10/2007 - 17:58
Прочетох час от статията ти, но не смятам да я чета до края. 'Но такъв е животът. ' Не си ли на ясно, че живота не е 'ТАКЪВ', а какъвто ги направим. Затвор за всички които карат пияни! Затвор за Максим! Как не те е срам да го защитаваш? ju
гост, 06/10/2007 - 18:23
правилно ви разбрахме, защитавате Го от неотправеното обвинение. Пази боже от тая защита. Пази ме от ехидната неискана защита, от неотправеното обвинение-и сам бих се опитал.
ju, 06/10/2007 - 18:25
Максим е убиец, факт!
Лада, 07/10/2007 - 03:41
Абсолютно си прав, Огняне. Подписвам се под всяка твоя дума. И аз мисля точно така. Много сме зли към успелите, много завист ни разяжда. А катастрофи са ставали и ще стават. Целият ни живот в тази страна се оказа една голяма катастрофа, ама пуст патриотизъм. . .
Росен, 07/10/2007 - 05:01
Максим трябва да си понесе наказанието. Само така ще покажем, че сме правова държава. А що се отнася до промилите - те са били повече, но преди да му вземат проба, той вече доста е изтрезнял от ужас, като е видял какво е направил. Когато човек е в стрес, алкохолът изгаря по-бързо.
гост, 07/10/2007 - 06:13
Доколкото ми е известно, се пише 'тротоар'. Какъвто правописът, такава и тезата. Не става дума за никаква народопсихология, а за елементарно спазване на законите и ако искаме да се нормализираме, е крайно време законите да започнат да важат за всички, а с още по-голяма сила за тези, които са били някакви ролеви модели.
гост, 07/10/2007 - 09:19
Всички 'критици' на тезата са правили и продължават да правят големи глупости, били понякога на ръба на закона, че и оттатък, но се опитват да минат за супер морални. Това ги прави чисти лицемери. Някои пък си го изливат на автора, сякаш той е създал порочната съдебна система. Той е изказал своето мнение, аз имам свое и т. н. Не е ли това свобода на мненията? Какво се дразнят някои, че Максим бил по-пиян, по-малко пиян и пр. Да си получи заслуженото, но същото да се случва и с тези, които раздават индулгенции в тази държава. Престъпници и бандити да управляват нацията можге, но спортист да сгреши - не! Я се спрете малко и се огледайте, дали точно вие сте последната инстанция, защото май сме последната гара.
гост, 07/10/2007 - 09:32
Законът трябва да е еднакъв за всички. Това е смесълът на правовата държава.
гост, 07/10/2007 - 09:47
Интересно защо от известно време ми цензурирате коментарите.
гост, 07/10/2007 - 09:47
Интересно защо от известно време ми цензурирате коментарите.
позор, 07/10/2007 - 14:01
който е написал тази статия не заслужава нищо друго освен презрение.
домакин, 07/10/2007 - 14:35
Казвам се Огнян Стефанов и съм главен редактор на този сайт, както и автор на въпросното писание. Пиша тези редове заради коментар №13. Нито веднъж не сме си позволили каквато и да било намеса в читателските мнения! Нито веднъж! Сваляме единствено откровените цинизми, каквито се срещат изключително рядко, предполагам заради високото интелектуално ниво на нашите читатели. Уважаваме всяко мнение, всяка идея, всяка критика. Това е причината и да правим този сайт. Цензурата не е наше оръжие. Ако все пак някой не е съгласен с това, което твърдя - нека се обади и да поговорим. За мен е чест, че сте наши читатели и съм готов да изгладя всяко недоразумение и да призная и поправя всяка грешка, която сме допуснали. А такива има, за което моля да ни извините. Ще се стараем повече, защото го заслужавате.
нали така, 07/10/2007 - 14:40
авторът на тази 'статия' заслужава само презрение, колкото и пъти да изтривате това, което пиша.
гост, 07/10/2007 - 15:52
Като е Максим и дайте да му намалим промилите, така ли? Както други такива лежат в затвора, така и той трябва да си понесе отговорността. Не го защитавайте!
гост, 07/10/2007 - 19:04
мисля, че само който никога не е карал дори на една бира или не се е возил в колата на пил близък има право да бъде толкова краен в укора. Да дадем възможност на Максим достойно да дочака и приеме наказанието си. Защо трябва винаги да сме по-католици от папата?!
възмутена от мързеливия разум, 07/10/2007 - 19:25
Още Волтер е казал: 'Аз не съм съгласен с твоето мнение, но бих дал живота си за правото да можеш да го изразиш. ' Това е квинтесенцията на свободата на словото. А повечето коментари тук само доказват правотата на тезата на автора - нетърпимост към успелите, особено ако се е случило да стъпят на криво. Нещо, което може да се случи на всеки от нас. Никой не е застрахован. Не разбирам защо всички са се вкопчили в Максим и не казват нищо за другите пияни шофьори, изброени в материала, които не са наказани поради калпавата съдебна система и спокойно си спят вкъщи. Максим ли е единственият престъпник в тази държава?!
гост7, 07/10/2007 - 20:36
Съгласна съм с автора. Всеки един от нас е управляван от убиец – косвено или не. Познавам хора, които са убили човек на пътя, но си живеят спокойно и със самочувствието, че нищо не се е случило. Продължават да се движат със „супер” колите си и отново правя пътни произшествия (все още без смъртен случай), но до кога. . . никой не знае.
гост, 08/10/2007 - 05:52
Vsa6nost v statiiata se kazva - nakazanie za Maksim, no i za vski4ki ostanali - spored tejestta na prestapleniiata im! I bez da se izpolzva imeto na figurista za pr na policiia, sad i prokuratura.
remo, 08/10/2007 - 06:32
Уважаеми г-н Стефанов, Вашето пристрастие е ясно и ярко изразено, макар и по не особено убедителен начин. Това, обаче, е Ваше право. Като дългогодишен юрист занимаващ се с наказателно празо и процес, и в частност - с ПТП при употреба на алкохол, съм дълбоко убеден, че наказанията на причинено ПТП след употреба на алкохол следва да бъдат приравнени към размера на наказанията за умишлено убийство - т. е. 10-15г. лишаване от свобода и нагоре. Аргумента ми е, че няма водач на МПС, който да се е напил 'по непредпазливост' и да е седнал да кара 'по случайност'. Дълбоко съм убеден, че единствено размера на наказанието, съчетан с неизбежността на приложението му ще бъде в състояние да доведе до така необходимата промяна в съзнанието на водачите на МПС. А колкото до случая Максим Стависки - като изключим това, че става на въпрос за световно известно име, което освен всичко е и лице на кампанията против шофирането след употреба на алкохол - той не се различава много от останалите аналогични трагедии.
гост, 08/10/2007 - 10:05
А бе, хора, усещам че повечето от вас не са дочели статията докрай, но веднага са написали своето мнение, което е 'абсолятната истина'. По-скромно. Максим Стависки е повод да припомним на господата управляващи и техните пратеници в съдебната система да са така прилежни към всички нарушители, както към Стависки. Самият факт, че има толкова различни мнения показва, че въпросът с катастрофите у нас виси законово и морално.
special, 08/10/2007 - 12:05
Всички които тука пишете сте прави даже спорд мен не си и противоричите. Аз гледам на шещата по следния начин: Може би изтърпяването на наказание е единственния начин човек да преосмисли поведението си в живота, и да започне да се съобразява с идеята, че не е недостижим от съдбата и случките в живота.
гост, 10/10/2007 - 07:16
Максим е олицетворение на прослойката на ненаказуемите от власта и обкръжението им. Затова е важно да бъде наказан заради простъпката си, пък дано тръгне надолу по веригата. Затова власта го брани - за да не създава прецедент с наказание на техен човек/като синчето на Боков/. Май журналиста не е разбрал, че упорството на власта ескалира неприязън.
гост, 10/10/2007 - 13:29
Авторът оплю всички ни, за да докаже абсурдна теза - 'Нещо около посещението на Саркози не е съвсем удобно - прас с промилите Максим по главата' Налудничаво! Да караш Хамар като танк, без да гледаш къде и кой, не е занимание за херувими. . .
гост, 10/10/2007 - 13:31
вместо да ми махате коментара - махнете тъпата статийка!
гост, 11/10/2007 - 08:49
Прочетох цялата статия. Тя е абсолютна боза. Няма значение темата.
гост, 11/10/2007 - 14:54
С цялото си сърце и разум поздравявам автора на тази статия, защото и аз мисля като него. Максим уби човек и това за съжаление и ужас е неоспорим и непоправим факт. За това той безспорно трябва да си понесе отговорността и както виждам-самият той не бяга от тази отговорност. Но да бъде съден за назидание и показност-това не трябва да става. В крайна сметка това е един конкретен случай, който следва да се преценява според доказателствата по делото и-толкова. Аз съм юрист и знам какво говоря. Но, дано тази масова истерия срещу него не повлияе на присъдата. Не би трябвало, но. . . все пак сме в България. Всичко може да се очаква. Лично аз харесвах и продължавам да хересвам Максим, въпреки случилото се.
Таня, 11/10/2007 - 15:54
Браво колега! Тази статия е връх в поръчковата журналистика. . . . . . . . .
гост, 11/10/2007 - 18:25
Още Волтер е казал: 'Аз не съм съгласен с твоето мнение, но бих дал живота си за правото да можеш да го изразиш. ' Цитато е малце неточен, да не говорим, че е парафраза на 'Платон ми е приятел, но истината ми е по-скъпа'. Да бе, не е парадокс. Авторът на статията е прав наполовина - Максим не бива да стане изкупителна жертва. Няма и да стане. Защото такава не се търси. Търси се начин да го оправдаем. А изкуствено създадения му ореол съществено се отличава от изкуствено създадения ореол на Иво Карамански, да речем. Като са те нарочили за олицетворение на нацията, не пий, не шмъркай, дръж се на висота.
гост, 12/10/2007 - 15:33
Гледни точки много. Съгласен съм, че когато човек е пред очите на цялото общество и се ползва с неговата обич и подкрепа трябва да е стократно по-внимателен какво прави. Но в живота рядко се случва така. Затова и кумирите често биват стъпквани. Случаят с Максим е просто още един тест за обществото и за държавните институции, които трябва да вземат решение според закона. Дано видим това, а не нещо друго. 'Другото' вече го гледаме десетилетия. Примерите в статията до един са верни. И не ми звучи да е поръчкова, защото всеки има право на мнение. Друг е въпроса дали съм съгласен с него или - не.
Hristina, 13/10/2007 - 15:40
Някои от тук изказалите се май на разбраха идеята на автора. Той не оневинява, нито оправдава Максим, а просто казва да не го съдим по-сурово и да искаме жестоко наказание за него, само защото е известен, да не го използваме като жертвен агнец, за да оправдаем собственото си нищожество.
гост, 15/10/2007 - 12:43
Ако България наистина е правова държава, законите трябва да се спазват! Що за нескопосан опит да се защитава престъпник?
гост, 06/11/2007 - 18:24
Da, vsi4ko e kakto go opisvate, no kogato si polu4il pari sa reklami po bilbordove da ne sofiras, kato si pil, redno e da znaes kakvo pravis. Na vseki moge da se slu4i. Kogato oba4e obi4as da si piivas ne pravi takiva reklamni kampanii
, 02/03/2008 - 17:21
аз подкрепям напълно автора на написаната по-горе статия. първо не сме ние хората които трябжа да раздаваме присъди на ляво и на дясно. второ както казва Огнян има къде по-големи престъпници които си 'упъват дебелите кълки' в къщи. трето, защо Максим трябва да е изкупителната жертва на цели български народ. и 4етверто нима Максим 6те е по-полезен на България като лежи в затвора отколкото да печели залтни медали. но все пак някой хора ще спър спокоино само ако Максим влезне в затвор, а можеби точно тези хора са плакали на изпълненията му на леда и са изпитвали гордост че са българи
jenata na piqnia aleksandrov, 04/08/2008 - 00:01
na6eto semeistvo se sastoi ot 3 deca nai malkoto e na 6 meseca a ve4e 6te trqbva da e bez ba6ta 1;aleksandrov nee bil piqn ima takava re6enie ot sada 2;za6to maksim kato e bil piqn i sada go znae e s oslovna prisada za6toto ima pari 3;zaa6to aleksandrov vliza v zatvora za6toto mojebi trqbva da vzeme i ot prisadata na staviski
jenata na piqnia aleksandrov, 04/08/2008 - 00:03
koito iska dami pi6e ili da mi pomogne v vrazka s aleksandar aleksandrov moje da mi pi6e na desi_102@abv. bg
jenata na piqnia aleksandrov, 04/08/2008 - 00:10
sajelqvam no ne sam saglasna s nqkoi ne6ta az sa6to ne sadq staviski no za6to edni trqbva da otidat v zatvora vinovni ili ne a drugi da spqt vka6ti i da im pravim evala sajelqvam no zakonite tuk sa samo za horata bez pari a za tezi s parite nqma zakoni
gost, 06/08/2008 - 15:08
iskam da napi6a do avtora samo edno;kakto moje da pi6e 'piania aleksandar aleksandrov 'vapreki 4e nee bil piqn taka moje da napi6e i PIania MAKSIM
gost, 06/08/2008 - 15:11
i bih kazala 4e nee redno avtora da pi6e ne6ta koito ne sa vqrni svarzani s opomenatite po gore lica nali sme tuk da obsadim istinata za6to togava pi6ete laji?????
gost, 06/08/2008 - 15:14
iskam da napi6a do avtora i da go pomolq da ne pi6e za ne6ta za koito ne znae pi6ete samo istinata nali za tova sme tuk da q obsadim a ne da iztakvate laji za po gore opomenatite hora koito sa napravili katastrofa a da opravdavate maksim
gost, 06/08/2008 - 15:17
6te vi dam primer vie pi6ete 4e maksim e izvesten i za tova e navsqkade po mediite emi dobre togava aleksandar aleksandrov nee izvesten za6to togava po4ti vsqka sedmica prisastva v mediite kato se ima napredvit 4e toi kogato e napravil ptp nee bil pil a maksim e pil i kakvo stava nakraq aleksandar s prisada a maksim s oslovna
gost, 06/08/2008 - 15:19
ima li smisal da komentirame tazi tema eto maksim ima pari i e na van drugi hora bez pari mogat da hodqt v zatvora
gost, 06/08/2008 - 15:21
edinstvenoto za koeto mee qd 4e s tazi uslovna prisada koqto dadoha na maksim ve4e celiq svqt razbra kakva darjava sme PODKUPNA
kokala, 03/04/2009 - 06:01
gospodin Stefanov-imate li sestra, dete. da vi sa jivi i zdravi. . . . no mislq 4e tova koeto si napisal, idi i go kaji na maikata na momi4eto. . . . tq 6e te razbere-taka mislq. . . . . . pa kolko go kriha tova laino Maksim. . . . a ne na ba6ai i -6oto toi e sa6iq boklyk. kato tvoeto maksin4o. . . mnogo vajno bil ledenoto mom4e, dran , dran. . . . v zatvora. . . ai 4e me stegna -brato, koi ti dava da pi6e6. . . . ili moje bi maksim4o ti plati-samo me e jal i za Albena. . . . svesten 4ovek izglejda

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 26 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА