РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Препивай умно. Водката е супер, брендито - ...

4

|

3019

23.05.2012 - 08:25Препивай умно. Водката е супер, брендито - кошмар Пиенето е сладко удоволствие за мнозина. Не са много българите обаче, които влагат познание, когато сядат на масата. Често се пие каквото има и колкото можем да издържим. ···» Помнете: Виното иска подходящо мезе! Другото е ...

4

|

4172

10.05.2012 - 13:59Помнете: Виното иска подходящо мезе! Другото е злоупотреба За да си прекарваш приятно на чаша вино с приятели или дори сам, трябва да положиш известни усилия. В смисъл да се пообразоваш как и с какво да си пиеш виното. Кръчмарската традиция у нас, да се наливаш с каквото падне, постепенно почва да отсъпва на цивилизованото винопитие. Целта, разбира се, е ···» Фидел Кастро пие плевенско вино с Катино мезе

6

|

4664

03.05.2012 - 19:14Фидел Кастро пие плевенско вино с Катино мезе Фидел Кастро хапвал национални ястия, пил червено вино и гледал гимнастички и балерини в българска пещера. От знаменателното кулинарно шоу се навършват точно 40 годни. Тогава то се е наричало официално посещение, а банкетите „банкет на дружбата”. ···»

2 чаши вино на ден - балсам за мозъка!

15 Февруари, 2011

|

2 Коментари

|

4909

2 чаши вино на ден - балсам за мозъка!
Особено в напреднала възраст

200-250 мл вино, изпити за деня помагат на мозъка да запази нормалните си функции дори с напредване на възрастта. Това е изводът, до който са достигнали учени от австралийския Център по психология и здраве, съобщава в. “Дейли експрес”. “Умерената употреба на качествено вино намалява с над една четвърт риска от мозъчни заболявания, съпътстващи напредналата възраст, включително болестта на Алцхаймер”, твърди проф. Карин Енстли, ръководител на екипа.

Както се оказва, съдържащи се във виното активни елементи са способни да предпазят клетките на главния мозък от преждевременно стареене и загуба на най-важните функции.Засега австралийските учени нямат обяснение какъв точно е механизмът на действие на виното, но тяхното изследване за пореден път доказва, че тази нискоалкохолна напитка, употребявана в умерени количества, има благотворно действие върху мозъка. Други изследвания показват, че същият ефект виното има и върху сърдечно-съдовата система.

Проф. Енстли предупреждава, че дозите, за които става дума, са около 2 чаши за мъжете и една – за жените дневно, а по-голямото количество вино вече има обратен ефект.

КОМЕНТАРИ

Captcha

Gomo, 21/02/2011 - 21:19
Greshka. . . . 2 chashi na obyad i 2 na vecherya!!!! Tova e raceptata!!!
раз два три, 09/03/2011 - 02:29
е то ако има може и на всеки 2 часа

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА