РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Мария Пинти: Родното българско слово ни прави ...

3

|

3315

24.05.2012 - 01:30Мария Пинти: Родното българско слово ни прави по-свободни в Украйна Мария Пинти е директор на Городненското училище в Болградски район, Одеска област, депутат в Болградския районен съвет, Украйна. ···» Генадий Лац: България ще получи силна помощ от ...

9

|

6623

22.05.2012 - 12:57Генадий Лац: България ще получи силна помощ от Азия Генадий Лац живее в Русия. От години той се занимава с проблемите на астрологията, психологията и биоритмите и тяхното влияние върху хората и техния живот. По професия е пътен инженер. Издал е две книги за възможностите човек да разчита знаците на съдбата. Изучава и феномена Ванга. ···» Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от ...

13

|

5525

15.05.2012 - 03:06Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от царибродските ученици се образоват на български Това дава надежда за оцеляване. Сърбия стана кандидат-членка за ЕС, което я задължава да спазва нашите права, а това буди надежда, че застарелите методи ще бъдат част от миналото, казва за Frognews.bg Снежана Симеонова. ···»

Ал. Йорданов: Сините минаха в лявата лента след вота срещу ГЕРБ

21 Август, 2011

|

54 Коментари

|

5501

Ал. Йорданов: Сините минаха в лявата лента след вота срещу ГЕРБ
В моята България протягаме ръка за заплатата си, в другата живеят съветски сюнгери, категоричен е бившият председател на Народното събрание и посланик на Полша и Македония Александър Йорданов.


Интервю на Васил Василев


- Г-н Йорданов, какво се случва в държавата по време на две предизборни кампании?

 

- Ние живеем в две Българии.  В моята, където е народът, е много важно, както казват днешните политици, да „оцелеем и тази зима”. Другата лети стремглаво по пътя на успеха и благоденствието. В нея живеят бивши сътрудници на ДС,  настоящи мутробандити, бивши и настоящи граждани свързани с бившата БКП – нейни членове, сътрудници. Тук няма безработица, бедност, криза. Всички се радват на един стандарт, който е много по-висок от средния за Европейския съюз. Тук живеят и българските милионери, все мили хора, обвързани с бившата ДС и БКП. Тук съществуват децата, близките, роднините на тези, които десетилетия наред ни пълнеха главите с глупостите на комунизма. Това е една задружна, весела, усмихната компания, която осъществява управлението на страната.  Накратко - от една страна наблюдаваме забавните игри на «другата България», от друга -  «моята България» протяга ръка за заплата и пенсия.

 

- Виждате ли в обозримо бъдеще краят на изтощителния за всички преход?

 

- Преходът у нас отдавна приключи. От тук нататък всички сме европейци, но няма как бедните тепърва да станат богати. Нито пък т.нар. „обикновени хора” да заемат местата на „необикновените” свързани с бившата ДС и комунистическия елит. Констатацията ми е тъжна, но обективна. Истината е проста – в България децата на тези, които бяха съветски сюнгери, сега са новите господари на собствеността и респективно на възможността да се манипулира обществото в удобна за тях посока.Смяната на икономическата и политическата система и членството в НАТО и ЕС означиха края на прехода. Развитието на България бе забавено от факта, че ние не се разделихме с комунизма и не спряхме сценария на комунистите за превръщането на тяхната политическа власт в икономическа. Постъпихме точно обратното – подарихме им отново България. За съжаление това стана и по времето, когато управляваше „уж” антикомунистическото правителство на ОДС с премиер Иван Костов. И от този капан спасение няма.   

 

- Имат ли бъдеще в политиката Стефан Софиянски и Евгени Бакърджиев, които под знака на ОДС се подготвят за кметските избори в София?

 

- Не. Стига и прелива това, което са постигнали – и в личен и в политически план. Амбициите им в момента само ще разпарцелират още веднъж десните избиратели. И двамата бяха привърженици на превръщането на СДС в партия и сега берат резултатите на своето политическо късогледство.

 

- След вашето изказване през 1992 г. имаше ли още хубави дни за българската демокрация? Откривате ли ги през последните две години при управлението на ГЕРБ?

 

- Хубави бяха дните за демокрацията, когато в България на комунистите ставаше тясно, а на народа – широко. След това започна обратния процес. Днес народът е натикан в миша дупка. И работи за новите си стари господари. Затова и хората по време на избори панически търсят спасение от тези свои „работодатели”. Изборът на ГЕРБ за управляваща партия бе част от това търсене на изход от тунела на безвремието, в което предишното правителство дирижирано от кадри на БСП и бившата ДС  вкара народът ни. ГЕРБ изтърва историческия шанс да направи коалиция със „сините” и респективно да осъществи силно дясно управление, което да ревизира допуснатите в миналото грешки и слабости. Това бе политическа грешка. От там нататък ГЕРБ са сами. А самоизолацията  в политиката не е добър съветник.

 

- Кои моменти оценявате като катастрофални за демокрацията от 1992 г. насам?

 

- Катастрофална бе идеята на д-р Желю Желев, че демокрацията трябва да се прави от „вчерашните господари” – комунистите. Катастрофална бе и идеята за коалиционно правителство с комунистите - правителството на Димитър Попов. Катастрофално бе изгубеното време във ВНС за правенето на конституция от комунистическо мнозинство. Катастрофална бе борбата на БСП срещу реформите в страната – от 1990 до днес.  Катастрофално бе и управлението на кабинета „Желев – Беров”, защото даде шанс на мутрите да станат „честни” бизнесмени. Истинска катастрофа и тотално връщане назад настъпи при чистото управление на БСП и ДС – правителството на Жан Виденов. Тогава бяха ограбени спестяванията на българите и се родиха новите актуални днес български милионери. Голяма грешка на следващото правителство – на ОДС, бе тезата за „националното съгласие” и заиграването в процеса на приватизацията с функционерите на ДС и комунистическата партия. Неразкриването на досиетата и липсата на закон за лустрацията – също. За последните десет години е ясно – те преминаха в лъжи и опоскване до кокал на държавата или  както днес се казва в „усвояване”. Политиците ни „усвояваха” и това е видимо. Ахмед Доган дори е между дребните майстори на „усвояването”. Големите бяха в БСП и НДСВ.

 

- Кои са недостатъците на това правителство и какви промени трябва да се направят в кабинета, за да излезем от сложното финансово и икономическо положение?

 

- Правителството на ГЕРБ подцени и пренебрегва дясната политика и дясната солидарност. Отблъсна  интелектуалния антикомунистически елит на нацията. От тук нататък всяка промяна в кабинета само ще усилва усещането за слабост и несигурност. Хората подкрепят ГЕРБ, защото искат България да успее. И много от действията на това правителство – във финансовата и икономическата сфери, в борбата срещу организираната престъпност, заслужават подкрепа. Но след членството на България в ЕС, единственият критерий за добро и лошо управление са реалните доходи и стандарт на живот на хората, на народа. Няма как едно управление да е добро, ако хората живеят зле. И доходите им са мизерни. Няма как народът ни да е европейски без европейски доходи.

 

- Има ли реална опозиция в парламента или тя отново е заспала, както заявихте в интервю през 2007 г.?


- Опозиция в България в момента няма. На какво да бъдат опозиция комунистите. Та нали всичко е тяхно. Скоро ще си вземат и бузлуджанското теке. Моите хора, „сините”, твърде дълго се чудеха кой път да хванат. В политиката има умно и глупаво опозиционерство. Второто прави така, че голяма част от интелектуалния елит на нацията остава извън управлението в най-важното за народа време. Когато „десните” започнаха да опозиционерстват, веднага сбъркаха лентата за движение – преминаха в лявото платно при последното гласуване за оставката на правителството. Но ще се поправят, защото в следващия парламент ще трябва да си партнират с ГЕРБ, ако искат да управляват.След това правителство на ГЕРБ следващите правителства ще бъдат коалиционни.  

 

- В предстоящите президентски избори ще участват две подсъдими, в различни периоди на прехода, лица – Венцислав Йосифов и Алексей Петров. В същото време друг арестант – Юзеиров също се опитва да се включи в надпреварата. Как тълкувате този прецедент в българската история и коя причината за това?

 

- Поредният сценарий за разпиляване на гласове. И Йосифов и Петров играят в един отбор – на успялата червена номенклатура. На Юзеирови пък чавка им е изпила ума.

 

- В същото време има изключително много желаещи за „Дондуков” 2. От къде този небивал интерес и каква е целта на онези хора, за които 99% се знае, че нямат шансове?

 

- „Шумим, братец, шумим” или „щрак, Марийке, на портрет”. Цялата работа идва от пустия мерак да им се огласят именцата. Това идеи, политически опит, традиция – бошлаф работа.

 

- С какво се занимавате в момента – преписваха ви ресторанти, университети... Каква е истината всъщност?

 

- Като всяка истина и тази е проста. Мъча се да оцелея и тази зима - работя  в Института за литература на БАН и в Европейския политехнически университет. Създадох една нова програма – „Европейски ценности и култура”. Завърших нова книга съдържаща политически анализи и дипломатически спомени, но нямам пари да я издам, може би защото нямам нито магазин, нито ресторант, нито вила, нито университет.

 

- Намирате ли време да спортувате и да играете футбол?

 

- За футбол е вече късно. Но от време на време играя тенис и шахмат. Фен съм на българския волейбол. Яд ме е, че българския футбол в момента е символ на бездарието и на опростачаването разположило се между нас българите. 

 

- Съпругата ви е учител, в момента практикува ли професията си?

 

- Цял живот е била учител и то много добър. Надявам се от  тази учебна година да преподава български език, история и литература на чуждестранни студенти.

 

- В едно интервю казахте, че синът ви фалирал. Успя ли да се пребори с тежките икономически катаклизми у нас?

 

- Това не съм го казал аз, а вестникът, в който е излязло интервюто. Момчето си е живо и здраво, но и той като мен трудно връзва двата края. Знам че си търси работа.

КОМЕНТАРИ

Captcha

Вярно ли е ?, 22/08/2011 - 00:26
Ваньо, тука едни хора казват, че си станал част от лявото движение - почна от подкрепа на сипишнишкия доносник и стигна ддо вот срещу правителството. Какви хора има значи , ей ама !!!
въпрос, 22/08/2011 - 05:49
"ГЕРБ изтърва историческия шанс да направи коалиция със „сините” и респективно да осъществи силно дясно управление, което да ревизира допуснатите в миналото грешки и слабости. " ЧЕ КАК ЩЕ СТАНЕ ТОВА, КОГАТО ОТНОВО ТАМ БЕ ИНФИЛТРИРАН НАЙ-УСПЕШНИЯ ЛУКАНОВСКИ АГЕНТ - МАВЪРА?. . .
Синята мъгла, 22/08/2011 - 07:25
ПАК ПОЧНАХА ТЪПИТЕ ГЕРБЕРСКИ КОМЕНТАРИ. И ПАК КОСТОВ ИМ Е ВИНОВЕН СЯКАШ НЕ СА ОТ ДЯСНОТО ПРОСТРАНСТВО И ТАМ ОСВЕН КОСТОВ НЯМА ДРУГИ. ВАЖНОТО НЯКОЙ ДРУГ ДА ИМ Е ВИНОВЕН И ДА НЕ СЕ ПРИЗНАМАТ ГРЕШКИТЕ. ТИПИЧНО ПО МИЛИЦИОНЕРОКОМУНИСТИЧЕСКИ.
Много е точен за критериите, 22/08/2011 - 07:33
Но след членството на България в ЕС, единственият критерий за добро и лошо управление са реалните доходи и стандарт на живот на хората, на народа. Няма как едно управление да е добро, ако хората живеят зле. И доходите им са мизерни. Няма как народът ни да е европейски без европейски доходи.
Chicago, 22/08/2011 - 07:52
Един свестен седесар! Благодарим ти Сашо!
, 22/08/2011 - 08:25
"Синята мъгла" не разбра ли най-накрая че Костов въобще не е син!Ми погледни малко по-далече от носа си!
platttonnn, 22/08/2011 - 08:43
Един от неписаните закони на апашите в Русия е, никога по никакъв повод да не правиш нещо за държавата, можеш само да крадеш от нея!Странно съвпадение, комунистите в нас следват същите правила, рушат, крадат, мамят, когато им падне убиват, за да присвоят имоти, школата личи. Докато не се промени апашкият манталитет, на овехтялата администрация, ще срещаме казаното лицемерие, на комунистическите изчадия.
Една българка, 22/08/2011 - 09:12
Искам да поздравя г-н Йорданов, че остана същия готин тип, със същия готин изказ, както през далечната 1990, когато гостува в класа ни /Варна, у-ще"Св. Климент Охридски"/ и направи часа на класния незабравим!
един българин, 22/08/2011 - 09:29
Агентът на ДС Александър Йорданов изплува от нафталина. Никой не те пита бе, Сашко. Отдавна те забравихме. Помним само, че беше един от лъжците и крадците на прехода.
Недочакана справедливост, 22/08/2011 - 09:32
Благодаря на г-н Йорданов за точната преценка. Жалко, че тези неща се казват "след дъжд качулка". Осъзнавам, че тези които пълнехме площадите на сините митинги се оказахме едно измамено поколение, но по-тъжното, което се разбира от интервюто е, че децата ни изглежда са обречени на същото.
От Шопа, 22/08/2011 - 10:29
В едно село дошъл англичанин, който си купил трактор и оре земята на българските селяни, седящи в кръчмата и мечтаещи да спечелят от тотото. И Джон сам вижда, че хората не са лоши, но не може да си обясни защо предпочитат да седят в кръчмата, вместо да работят, защо мечтаят за джип вместо за трактор, защо дворовете тревясват, а зеленчуците са от Турция, Гърция и Македония. . .
, 22/08/2011 - 11:10
А бе, Сашко, ченгеларино, едно даскалче от Шумен?! А, когато ядохте кюфтетата в Народното събрание, какво направи за бедния народ?! А, беше Председател на Народното събрание?! Нищо!!! А, когато беше посланик с голямата заплата в Македония и Полша, какво направи?! Тихичко си кротуваше!!! И, затова сме на този хал!!!Язък за пропиляните години!!!
Синята мъгла, 22/08/2011 - 12:02
Не ми давай акъл на мене пари ми дай. Костов не бил син а сигурно Цецо Боко и Цачева са сини. Запази си редовните съвети към другите за себе си, тъпчо. Писнало ми е от червени всезнайковци от ДС.
Петрофф, 22/08/2011 - 12:24
Нещастник!Когато гоце стана президент, Ф. Димитров напусна достойно посланническия стол, а тозипсевдодемократ демонстративно остана на поста си в Македония!Помним и не ти щем мнението!
Фердо, 22/08/2011 - 12:49
Този няма да го забравя как заяви от трибуната на Народното събрание, че ако трябва ще има нулева година /т. е. да не се сее една година/, но ТКЗС-тата трябва да се ликвидират!Мишок, погребал надеждите ни за промяна!
...., 22/08/2011 - 13:19
Костов е най тъпият политик, не пожела да се коалира с НСДВ, за да се обвърже с БСЛ и ДСБ след това. Също не пожела да се коалира с ГЕРБ, заради мераците да бъде командир.
ГЕРБ, 22/08/2011 - 13:53
Костов да го духа никога повече няма да бъде някакъв фактор в политиката а най обикновен статис и лапач накратко комунист
За цветовете, 22/08/2011 - 13:55
Костов е тъмносин, а истинската демокрация е небесносиня (като небето)!
дядо, 22/08/2011 - 14:03
хахха Сашооо Сашо ми я кажи що си гонен отвсякъде бе, да не би да въртиш далавери с поръчки с фирмата на жена си-ето такива като теб гниди бяха сдс и много правилно че Костов се оттегли от мижитурките като вас
Радж Капур, 22/08/2011 - 14:29
Каквото можахме взехме от демокрацията, това което неможеше да се продаде го оставихме на синьото стадо .
Синята мъгла, 22/08/2011 - 14:45
При двуполюсния модел добрия полюс беше на Костов. Сега след като дедо Симо разби двуполюсния модел бодигарда разби всяка эпредстава за модел за ляво за дясно за истина за лъжа за комунизъм и антикомунизъм. Има един модел и това е модела Боко, при който нищо не е това което е и за всичко Костов е виновен. Този модел не е известен никъде по света освен в света на досиетата Х.
Казасов, 22/08/2011 - 15:19
Членувах навремето в РДП, после имаше разцепление/къде ли нямаше/, ама Йорданов май беше най добър във вестник Век 21. Ама и него го няма, нищо няма. И Тодор к8олев веке не се показва.
g, 22/08/2011 - 15:32
Хубаво говориш, ама и ти беше в театрото дето се играе вече 20 г. . . .
Христо Марков, 22/08/2011 - 16:37
Сашо винаги е бил точен в преценките си и тъжен констататор на "прехода". Само това е достатъчно - http://toross. blog. bg/politika/2011/08/22/plovdiv-predi-izborite-sociologiia-i-mesten-lyh. 806107#last_comment
Георги Гочев, 22/08/2011 - 17:39
Защо се поместват лъжи без опровержения? Докога?
НАБЛЮДАТЕЛ, 22/08/2011 - 17:50
ДО един българин Понеделник, 22 Август 2011, 09:29:04 ОТВРАТ КОМУНИСТИЧЕСКА. ще ви се всички да са смрад като вас но не е и никога не е било така. Александър Йорданов само може да се гордее с всичко което е направил а вие плюете от дупките анонимно. Мерзавци сте родени мерзавци ще си отидете от този свят.
Иван Симеонов, 22/08/2011 - 18:09
Браво г-н Йорданов. Много силен и точен анализ. Аз съм чел Вашата книга "Да нарушим сценария". За съжаление днешните "сини" не ползват хора като вас, държат ви далеч от актуалната политика. И грешат. Може би затова им е толкова нисък рейтинга.
Да Наблюдател, 22/08/2011 - 18:21
По полека! Този запенен изказ е характерен за фашистко-комунистически последователи! Демокрацията е с друг речник. А що се отнася до анонимното плюене и ти не си под прожектора, нали?
, 22/08/2011 - 18:41
ТОЗ БЕШЕ КАЗАЛ :ДНЕС Е ЕДИН ХУБАВ ДЕН ЗА БЪЛГАРСКАТА ДЕМОКРАЦИЯ . . . . . . . . . . ДО ДНЕС НЯМАМ ОБЯСНЕНЕИЕ НА ДУМАТА ДЕМОКРАЦИЯ , А МОЖЕ БИ ОЗНАЧАВА ЛЪЖА
ABV, 22/08/2011 - 18:43
НЕ ИСКАМ ДА СЛУШАМ БИВШИ ПОЛИТИЦИ , ЗАМЪЛЧЕТЕ ДОСТОЙНО
Ramstein, 22/08/2011 - 19:27
Огладня Сашко и заплака. А докато беше на държавна копаня, си траеше. Пиши Сашко, ама истината!
ЕЕ, 22/08/2011 - 22:27
Тоя паляччо сега се кичи с титлата "професор" в пернишкия университет. Толкова е хлъзгав, че няма накъде повече. Правеше пирует след пирует в политиката. Помните ли, че лижеше задника на Първанов като беше посланик ?
светлин, 23/08/2011 - 00:10
БСП разсипа България и българския народ.
Синьо лято, 23/08/2011 - 11:01
Г-н Йорданов, точно сега пък ОДС набират скорост, съумявайки да наддигнат глави и събирайки смелост отново да си подадат ръка в една битка за ново обединение вдясно. Аз вярвам, че такова отново ще се случи!
млада муцуна, 23/08/2011 - 11:41
аман от глупости. не сините, а Костов. и не лявата ами аварийната:) колкото по- скоро се осъзнае от всички, толкова по- бързо ще има и единна десница
Казасов, 23/08/2011 - 13:12
Синьо лято, един стар, стар филм, от краяна 70-80 г, когато испанците са били горе-долу на нашето дереже. Главния герой е умрял отдавна, по старите са дърти, младите тогава-вече възрастни. Горе долу такава е историята и на нашенското СИНЬО ЛЯТО. Адиос, сини. Какво ще обединявате.
Консерватор, 23/08/2011 - 13:40
Йорданов, ти. . . Костов, Мартин Заимов, разни други псевдо разбиратели и комунистите. . . . сега бръщолевите, но през октомври ще се опулите от изборния резултат на ОДС!
Зеленият стършел, 23/08/2011 - 14:49
Ахахха това е най - голямата небивалица която съм чел. ОДС не само, че няма да разделят дясното ами напротив ще го направят още по - силно !!! А колкото до ГЕРБ, те май са на принципа "и сам война е войн" :D
Розови измишльотини, 23/08/2011 - 14:53
Какво е това ОДС и има ли почва у нас?
очакващ пенсия в отвъдното, 23/08/2011 - 15:40
Направооо . не ми се чете. Ако някой е протягал ръка. то това е той. Нима ще се забравят как мина в редиците на Костоф и такова-демократите. Та да имаш или да си запазиш работата в приватизиращите се държавни фирми-трябваше да декларираш "членство"- пфууу.
НАБЛЮДАТЕЛ 2, 23/08/2011 - 20:04
Г-н Йорданов видяхте ли, прочетохте ли , усетихте ли, че само да кихнете и комунистическата сволач запачна неистово да грачи и от омраза и страх не знаят вече какви да ги бълва ! КАТО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО УМЕН И НАХОДЧИВ ПОЛИТИК М О Л Я В И Н А М Е Р Е Т Е ТРИБУНА - НЕОБХОДИМ СТЕ НА БЪЛГАРИЯ И ИЗСТРАДАЛИТЕ БЪЛГАРИ - МОЛЯ ВИ !
Статусфера, 23/08/2011 - 22:30
Здравейте, писна ли ви от фейсбук? Присъединете се към новата българска социална мрежа - СтатуСфера. Там може да контактувате с приятелите си с бързо и лесно чрез кратки съобщения до 160 символа, включително мултимедия - изображения, видео, линкове и файлове. Статусфера - българската социална мрежа е лесен начин за намиране и свързване с приятели и колеги. Това и още много в семпъл и приятен интерфейс. Без нищо излишно. статусфера. бг
fedoka, 23/08/2011 - 22:46
tipichno chengesarsko zaglavie na jabarite, zaglavieto niama nishto obshto sas statiata. . . . . . predi da procheta statiata parvosignalno se iadosah na sasho, no posle vijdam che e napravil dobar i sravnitelno tochen analiz.
НАБЛЮДАТЕЛ, 23/08/2011 - 23:22
нчпълно подкрепям написаното от НАБЛЮДАТЕЛ 2 Вторник, 23 Август 2011, 20:04:21 Г-н Йорданов видяхте ли, прочетохте ли , усетихте ли, че само да кихнете и комунистическата сволач запачна неистово да грачи и от омраза и страх не знаят вече какви да ги бълва ! КАТО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО УМЕН И НАХОДЧИВ ПОЛИТИК М О Л Я В И Н А М Е Р Е Т Е ТРИБУНА - НЕОБХОДИМ СТЕ НА БЪЛГАРИЯ И ИЗСТРАДАЛИТЕ БЪЛГАРИ - МОЛЯ ВИ !
Крув, 24/08/2011 - 09:51
Йорданов винаги е говорил глупости. Този тип е един от символите на седесаризма - тъпанар, хитрец, демагог и разбира се прекрасен продукт от тошовизма.
sulio pulev kurosmukov, 24/08/2011 - 13:53
. . . . . . i na kruv se prekrasti. . . .
до пон. 22 август 18:41:35ч., 24/08/2011 - 16:17
ДЕМОКРАЦИЯ е нещо което никога не може да бъде разбрано от червен комунист(като теб), защото комунистите са ГМО и им липсват голяма част от мозъчната тъкан!
Колев, 24/08/2011 - 16:43
САШО СЛЪНЧОГЛЕДА-МАХЛЕНСКИЯ ТАРИКАТ.
Данъчен, 24/08/2011 - 16:43
Прав сте г-н Йорданов, наистина има две Българии, само че едната е на бедните, а другата на богатите. А Вие, май се правите на беден, може би като Жан Виденов след подането му от власт, само дето той не е бил посланик като Вас.
Статусфера, 24/08/2011 - 17:48
Здравейте, писна ли ви от фейсбук? Присъединете се към новата българска социална мрежа - СтатуСфера. Там може да контактувате с приятелите си с бързо и лесно чрез кратки съобщения до 160 символа, включително мултимедия - изображения, видео, линкове и файлове. Статусфера - българската социална мрежа е лесен начин за намиране и свързване с приятели и колеги. Това и още много в семпъл и приятен интерфейс. Без нищо излишно. статусфера. бг
Сашо,Сашооо, 24/08/2011 - 17:50
Бившият лидер на СДС в Пловдив Николай Караиванов премина в лагера на Ахмед Доган. Караиванов е независим общински съветник и вече е член на ДПС. Това съобщи шефката на предизборния щаб на ДПС Петя Раева. С постъпването на бившия седесар в ДПС съветниците на Доган в местния парламент стават трима. Караиванов обясни, че отива при Доган, мотивиран от ценностите на ДПС и умението на партията да ръководи и формира политика.
симпъл саймън, 24/08/2011 - 21:45
Този тарикат от Шуменския университет, ако има маааалко достоънство ще се скрие в на Костов ауспуха. Нагъл, селски шмульо!Все такива ги избираме!
Алекс2, 25/08/2011 - 07:27
По принцип е прав, но има и нещо важно което пропуска, хората биха се съгласили и да имат най-ниските доходи в Европа , но да виждат поне малко справедливост. . . но не би. Една държава ако няма правосъдие пиши я бегала
псевдодемокритите и*аха майкат, 25/08/2011 - 08:24
Влакът на демокрацията катострофира, другарю Йорданов, защото бяхте безумно лакоми и безотговорни пред България и народа си! И другаря Костов все още си стои в парламента и си мисли, че може да ни баламосва??

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА