РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Мария Пинти: Родното българско слово ни прави ...

3

|

3288

24.05.2012 - 01:30Мария Пинти: Родното българско слово ни прави по-свободни в Украйна Мария Пинти е директор на Городненското училище в Болградски район, Одеска област, депутат в Болградския районен съвет, Украйна. ···» Генадий Лац: България ще получи силна помощ от ...

9

|

6589

22.05.2012 - 12:57Генадий Лац: България ще получи силна помощ от Азия Генадий Лац живее в Русия. От години той се занимава с проблемите на астрологията, психологията и биоритмите и тяхното влияние върху хората и техния живот. По професия е пътен инженер. Издал е две книги за възможностите човек да разчита знаците на съдбата. Изучава и феномена Ванга. ···» Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от ...

13

|

5520

15.05.2012 - 03:06Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от царибродските ученици се образоват на български Това дава надежда за оцеляване. Сърбия стана кандидат-членка за ЕС, което я задължава да спазва нашите права, а това буди надежда, че застарелите методи ще бъдат част от миналото, казва за Frognews.bg Снежана Симеонова. ···»

Красимир Райдовски: Бойко ще бере ядове с новия президент

4 Ноември, 2011

|

76 Коментари

|

13658

Красимир Райдовски: Бойко ще бере ядове с новия президент
Плевнелиев си прави свой Министерски съвет на „Дондуков” 2, твърди бившият шеф на пресцентъра на БСП в кабинета на Жан Виденов.

Интервю на Васил Василев

- Г-н Райдовски, защо БСП загуби изборите по такъв категоричен начин от ГЕРБ?


- В предишни интервюта очевидно съм подценявал ГЕРБ. Винаги съм считал, че това движение не е партия. Хората на Бойко Борисов обаче ме опровергаха. В ГЕРБ сериозно са се заели с партийното строителство. Борисов успя да спечели въпреки ГЕРБ доста от общините в България, защото кадровата му политика беше добра. Той или неговите кадровици припознаха читавите хора в общините за разлика от БСП. Т.нар. столетница сложи за свои кандидати възможно най-компрометираните хора. Такъв е примерът с Георги Кадиев например.

- Какво очаквате от новия президент Росен Плевнелиев?

- Аз не съм убеден, че той не иска да е президент. По време на изборната нощ Плевнелиев говореше като новия премиер и точно заради това Бойко Борисов ще има големи ядове с новия президент. Бившият строителен министър за мен категорично заяви, че ще си прави алтернативен министерски съвет на „Дондуков” 2. Той говори за динамично президентство, за власт, която мисли да упражни, но всъщност не я притежава. 

- Кой ще влезе в новия министерски съвет?

- Това може би трябва да попитате самия Росен Плевнелиев и вицето му Маргарита Попова, която също се държеше в изборната нощ като вицепремиер, а не като вицепрезидент.

- Много хора се отказаха да гласуват заради партийните шефове на фаворитите за „Дондуков” 2. Каква е разликата между Плевнелиев и Калфин?

- Първо искам да направя уговорката, че нямам предпочитание нито към единия, нито към другия. И двамата са ренегати. Калфин е ренегат в лявото пространство, а Плевнелиев дори не знае къде. Новият президент първо тръгва от ДКМС, след това минава през СДС и стига до ГЕРБ. Калфин поне си остана в неговото виртуално ляво пространство. Той беше по-добрият вариант за президент, защото Плевнелиев тотално е сбъркал новото си работно място. Не може да казваш през час, че не си политик, а си мениджър, а в следващия момент да си кандидат-президент. Държавният глава основно трябва да разбира от политика. Бившият строителен министър обаче не е виновен, защото има т.нар. имидж мейкъри, които го подведоха да се държи неадекватно по време на кампанията. Аз съм убеден, че вече всеки има право да е президент, след като г-н Желев заемаше този пост. Летвата бе смъкната до земята през неговия мандат.

- Защо въпреки това хората избраха Плевнелиев за свой президент?

- Те първо не избраха Плевнелиев за свой президент. Всичките тъпанари, които отидохме да гласуваме, избрахме Бойко Борисов. Ако Плевнелиев не беше издигнат от ГЕРБ, никой нямаше да го знае. И Плевнелиев, и Калфин дори да беше станал държавен глава, ще забравят за опекуните си защото ги е страх от техните сенки. Калфин щеше да е сам сред вълци. Жизнено важна обаче ще е грешката на Плевнелиев, ако се опита да се отърве от Бойко Борисов. Държавният глава повтаря, че не бил от ГЕРБ. Е кой го номинира?! Това е класическият ренегат за мен.

- Какви грешки допуснаха ГЕРБ и БСП на тези избори?

- Бойко Борисов не е направил грешка. Той изпълнява това, което му поръчват отвън неговите началници. Що се отнася до БСП, те никога няма да спечелят каквито и да са избори в този си състав. Това е партия на 10-15 души, които мислят само за своето благополучие и са си забранили да мислят за народа. Тъпанарите на моите години продължават да гласуват за БСП, мислейки, че тази партия ще им подобри живота, което няма да се случи.

- Каква ще е ролята на Първанов и на Станишев оттук нататък?

- Аз не знам какво се върти в главата му. Никой не може, а и няма право да прогнозира какво ще се случи с определен човек, бил той и бивш президент. Той е длъжен да търси себе си и да потърси начин да приобщи хора от БСП към себе си. Що се отнася до Станишев – в момента по-добър председател за БСП няма  Войната, както обяви и самият лидер на левицата, не е приключила. На дневен ред в столетницата вече са парламентарните избори след две години. Мисля, че едва ли ще се обръща внимание на някакви анализи и кухи обвинения. Ако иска БСП да изплува, трябва да се обедини и да се готви за следващите, не по-малко важни избори.

- Кой уби десницата, която получи смъртния си акт на тези избори?

- Десницата беше убита от хората, които отново направиха Иван Костов лидер на демократите. Костов е кандидатствал два пъти за член на БКП. Съвсем логично е в момента той да си отмъщава.

- Защо се обърнахте срещу левицата, въпреки че бяхте секретар в правителството на Виденов?

- Аз не съм бил обвързан никога с БСП, а с БКП и с Жан Виденов, с когото още сме приятели. Той успя да обърне БСП. Ако някой извади по-социална програма от тази, която предложи Жан през 1994 г., да заповяда. Тази програма се провали, защото беше социална и не вършеше работа на черните каси. В БСП се оформи кликата на олигарсите, в която бе и Андрей Луканов. Аз не съм маниак на тема Луканов. Той беше умен човек, но енергията му беше насочена в друга посока.

Бившият министър е ренегат от комсомола

Калфин беше министър на външните работи на измислената през последните 20 години държава България и направи много на този пост. Той има авторитет пред ЕС и своите позиции в международен план. Плевнелиев може да е най-добрият строител в света, но той е строил колиби в Германия, което е различно от институцията „президент”. Плевнелиев има типичното поведение на комсомолски деец. Освен това името му се свързва с комунистическия деятел Лазар Причкапов, чиято дъщеря получава сладка служба с помощта на бившия министър Плевнелиев. Когато той говори за „комунизъма” и за миналото, нека първо да погледне себе си. Кандидатът на ГЕРБ не е президентът на България. Бъдещето ще докаже моите думи.

С кандидат-кмета на БСП софиянци получаваха опашката на Мултигруп

„Позитано” 20 просто не иска да печели изборите в столицата. БСП го доказа през последните 20 години. Искам да изчеткам Таня Дончева, която ми е сърдита, че поне имаше по-добър резултат от Георги Кадиев като кандидат-кмет. На г-н Кадиев целта не е ул. „Московска”, а ул. „Позитано”. Като зам.-министър на финансите в едно свое интервю каза, че не бил конформист. Той е типичният пример за конформизъм. Този човек пише това, което му кажат. Избирайки Кадиев за кмет или за председател на БСП, ние получаваме опашката на гущера „Мултигруп”. Хората не избраха Кадиев, защото срещу него беше изнесен компромат. Фирма на съпругата му изнася електроенергия от България. Ние сме тъпанари и не разбираме какво означава това. Електроенергията се изнася от НЕК, а контрагентите от Италия и Турция се натискат за нашия ток. Съпругата на Кадиев държи посредническа фирма. Парите, които се взимат там, отиват при бащицата му Румен Овчаров, който е министър на енергетиката по това време.

КОМЕНТАРИ

Captcha

четящ, 04/11/2011 - 08:47
Плевенлиев беше заявил, че не е политик защото неможе да лъже. Какво стана сега ? Научи ли се да лъже, та стана политик или имаме президент, който пак не е политик, но тогава какво е ? Шизофренно положение. Да не страдаме от раздвоение на личността?
пп, 04/11/2011 - 09:24
Престанете да ни пробутвате изкуствено създадения политически двуполюсен модел . ГЕРБ - десни, БСП - честната опозиция. А истински демократичните партии - унищожени , с помощта на вестници и телевизии. Българина мисли малко трудно, но на края винаги стига до истината . . . .
as, 04/11/2011 - 09:39
G-N Raidovski, kolko vi platiha sa da govorite TOVA???
бате Роби, 04/11/2011 - 09:59
Да, точно така е. През лятото прогнозирах, че Станишев и Първанов ще се хванат за гушите кой да бъде председател на БСП, и голям рев ще последва. И точно това наблюдаваме сега!За Росен знаех, разбира се, че е минал през СДС, беше много внимателно подбран, за да може да работи по инфраструктурните проекти, още преди няколко години предложих тази програма и Бойко веднага усети каква огромна перспектива представлява това.
бате Роби, 04/11/2011 - 10:27
И отново Райдовски е прав, когато казва следното: Що се отнася до БСП, те никога няма да спечелят каквито и да са избори в този си състав. Това е партия на 10-15 души, които мислят само за своето благополучие и са си забранили да мислят за народа. Тъпанарите на моите години продължават да гласуват за БСП, мислейки, че тази партия ще им подобри живота, което няма да се случи. Именно това съм прогнозирал, когато казах, че БСП ще падне до санитарния си минимум в следващите няколко години!
, 04/11/2011 - 11:04
Какви ядове ще бере бе, това са глупости! Та той даже му казваше кога да ходи на дебати в радиостанциите и в ТВ и кога не! По голяма марионетка от това не знам да има. Остава да му казва само и кога да ходи до тоалетната!
bbb, 04/11/2011 - 11:18
Понеже президента е независим от министър председателя, дори и в момента да има някаква синхронизация на действията на Плевнелиев и Борисов, то неизбежно Плевнелиев ще се еманципира от влиянието на премиера и ще започне да взима самостоятелни и независими решения и ще води самостоятелна политика.
, 04/11/2011 - 11:27
А бре дядка, комуно-лайняно ченге, какви ги дъвчеш с това ДКМС, наборе! Бях секретар на ДКМС в гимназията, но това не попречи да излезна от там със супер черно досие, с риск да не ме приемат в университета, защото не бях "наш човек". ДКМС беше въшлива, аматьорска организация, в която се бяха намърдали запъртъците на номенклатурата, но само в ЦК на ДКМС, в очакване да преминат при таковците в ЦК на БКП. Не лъжи младите, комунист такъв!
о, 04/11/2011 - 11:36
Понеже президента е независим от министър председателя, дори и в момента да има някаква синхронизация на действията на Плевнелиев и Борисов, то неизбежно Плевнелиев ще се еманципира от влиянието на премиера и ще започне да взима самостоятелни и независими решения в полза на Русия и Путин. Само негови, президентски решения, които независимо ще допълват решенията на премиера Борисов, за да не се обиди по някакъв начин др. Путин. Защото ГЕРБ значи дЕсно, бе!
онгъла, 04/11/2011 - 11:37
Г-н Райдовски, мойте уважения, но вие доказвате едно-комуниста за нищо не е виновен, той освен лъжи и исинуаций друго не говори!!! Какъв ДКНС, какви пет лева, много добре помня навремето как ни се втълпяваше за консомола, ако не влезнем в него после работа свястна нама да си намерим. Там бяха хора не доблестни и интригантии. Явно това бе и идеята на партията да създава от ранна възраст верни нейни подържници. Говоря за председателите на ДКМС. Ей това комунистите по-долна паплач от тях няма.
Онгъла, 04/11/2011 - 11:38
грешка: ДКМС
пепо, 04/11/2011 - 11:56
А бе Райдовски, гледй си пенсията и стига дава акъл !
До пепо, 04/11/2011 - 12:27
Не ти давам акъл. Само казвам какво мисля. А ако считаш че ти давам акъл, що го взимаш? Не ми обръщай внимание. А сега искам да уточня нещо за публиката. Дето ще отсвирват дипломатите от ДС. Не ги защитавам, но да се знае. Държавна сигурност е създадена от Гешев преди 09. 09. 1944г.
бате Роби, 04/11/2011 - 12:51
За Гешев не е някаква новина. Това отдавна се знае. Още докато Жан Виденов беше на власт, съм разговарял с Т. С. -заместник началник на Софийско Окръжно Управление на МВР и полковник от Държавна сигурност. Той отдавна е покойник, но много работи ми е разказал.
к.к, 04/11/2011 - 13:20
Райдовски , поне досега съм смятала , че ти си от малкото останали разумни и реалисти за ситуацията в страната!Твое право е да смяташ , че си тъпанар, но не приемам квалификациите ти към три милиона гласували българи!Провери се за заболяване наречино , , Алцхаймир, , !Ние всички започвахме живота си като чавдарчета , пионерчета , комсомолчета и накрая се борехме за БКП членове , щото иначе нямаше шанс , нито за нас нито за деца да живеем добре. Ти виждал ли си посторените , , колиби, , от Плевнелиев?Ако на Бизнес центъра построен от него в България казваш , , колиба, , значи в тебе прозира злоба и завист. Ако смяташ уважението и авторитета , които има Плевнелиев в Германия(и от бизнеса и от канцлера)за нищо значи пак злобата ти надделява!И за тия 2 години , няма човек в Брюксел , който сблъскал се с упоритостта на Плевнелиев(успя да договори финансирането на толкова проекти, за които Брюксел неискаше и да чуе)да не е изпитал учудване, уважение , че има и такива български управници , които мислят за страната си!На
к.к, 04/11/2011 - 13:31
Калфин е известен в Брюксел с това , че беше външен министър на една крадлива тройна коалиция, на която бяха спряни всякакви финансирания от там!Май и ти си заприличал на един стар мърморко , който не може да се примири , че вече действителността у нас е непредсказуема за такива като тебе!
, 04/11/2011 - 13:31
А дано се случи това. Плевнелиев да има възможността да упражнява някаква власт. Колкото повече, толкова повече. И респективно много по-добре.
, 04/11/2011 - 13:36
Онгъле, навремето всички задължително влизаха в ДКМС. Няма свестни, несвестни. Тъй че, ако си набор на бъдещия президент и ти би трябвало да си бил в тази организация. Ама това по презумция прави ли те интригант. Защото аз също съм бил член на ДКМС, но не и на БКП(БСП).
, 04/11/2011 - 13:43
Къде истини, къде лъжи. Но, че всички гласуваха за Плевналиев, заради Борисов е вярно. Плевналиев ще сгреши много, ако не си синхронизира с Борисов. Летвата не е смъкната от Желев, напротив той беше единствения свестен президент, но БСП го прецакаха. Именно БСП свали и летвата.
ГОДО, 04/11/2011 - 13:47
Да бе, Плевнелиев е бил и чавдарче и пионерче ! Глупостите на този храненик на БКП Райдовски могат да ги четат малоумните бабички от Бузлуджа. Очевидно е, че Плевнелие е читав и работлив човек , нямащ нищо общо с лапачите от БКП. Това си е най-обикновена комунистическа злоба . Тяхният президент е от ДС, а Плевнелиев бил в ДКМС. безкрайно тъпо като сравнение. Да си гледа дружбата с Жан Виденов и с другите комуняги и да не дава акъл. Видя се докъде я докарахме с Виденов и цялата им комунистическа и крадлива паплач.
fedoka, 04/11/2011 - 13:54
nadiavam se da bere iadove boiko s novia prezident, shtoto se vidia che kato samishlenici s goce ni dokaraha do pod krivata krusha, taka che se nadiavam da e razlichno, . . . . . . . boko i goce uj se karaha, no vsashnost biaha dobre smazana mashina, koito ne go e vidial tova za 2, 5 god. upravlenie na gerb, znachi naistina e tap matrial.
KL, 04/11/2011 - 13:54
Ченгето Райдовски пак се изходи!
До KL:, 04/11/2011 - 14:51
В устата ти.
Онгъла, 04/11/2011 - 14:59
До "Петък, 4 Ноември 2011, 13:36:28" Вижда се, че си виден представител на червената клика! Ако се вгледаш по-внимателно в това, което съм написал ще разбереш за кои "консомолци" говоря! По-натам не си струва човек да си хаби думите за да спори с бетонни кратуни.
, 04/11/2011 - 16:31
И, всички сте наивници защото гласувахте за светлото бъдеще на симца души партийци, а сега го духайтеееееееееееееееееееееееееееееееееееее!
, 04/11/2011 - 17:43
Красимир Райдовски: Бойко ще бере ядове с новия президент Ми радвай се бе добиче червено!!!
, 04/11/2011 - 18:06
Гъ. ът с червени рози накичи - насраното да не личи.
хе-хе, 04/11/2011 - 19:33
Четох глупостите му до "Костов" и след това се отказах . . . Откъде го изкопахте това смешно ченге?
, 04/11/2011 - 19:36
Райдовски, браво за анализа!
fedoka, 04/11/2011 - 20:21
do anonimnia;ako na tova mu vikash dobar analiz, zdrave mu kaji. . . . . . . i stiga ste ubivali vseki den diasnoto, kolkoto i da vi se iska tova niama da se sluchi, chengetata povtariat taia mantra ot 12 god. NO TAKA I NE IM SE PODKVASVA MORETO, I ZA V BADESHTE TAKA SHTE BADE. a tova chengence raidovski nikoga ne e bil dobar prorok, a inache e goliam meraklia.
bbb, 04/11/2011 - 20:27
Плевнелиев не е като предишните президенти, които са емоционално обвързани с Русия и по този начин и угодничеха. Новия Президент е живял в Западна Европа и смятам, че ще води прозападна , а не проруска политика.
Кратун, 04/11/2011 - 20:28
Ах ти, червен боклук ! Продължаваш да манипулираш с гадните си разсъждения. ВЗЕМИ И ПРОЧЕТИ В kafene. net АНАЛИЗА НА ИВО ИНДЖЕВ - не са се свършили умните хора в България и ченгеджийските ви номера няма да минат. ДА ЖИВЕЕ СИНЯТА КОАЛИЦИЯ !
bg, 04/11/2011 - 20:55
ти си гледай виденов, твоите съветнически способности са известни.
Ramstein, 04/11/2011 - 21:12
Тоя червен боклук, освен зъл, е и тъп.
Хич0, 04/11/2011 - 21:49
Това дрънкало докога ще излага професията си ? Хората си мислеха , че разузнавач все пак значи нещо ? Този егото си ли не може да потисне? Едно безкрайно дрън-дрън. . . . . И бля-бля.
pepa, 04/11/2011 - 21:54
Ако иска БСП да изплува, трябва да се обедини и да се готви за следващите, не по-малко важни избори. . . . . pak li?????? e Raidovski scho ne napisa za tiya koito sa izbiti bez sad i prisada???? scho ne opischesch kak grabiha imotite kogato doidoha na vlast????? kakav Videnov kakav Kostov????
bai Ivan, 04/11/2011 - 22:20
G-n Raidovski elate si v Plovdiv i ostavete tezi rodootstapnizi da si izpalniat zada4ite za koito sa postaveni. Ot makedonia , 6oplaka i severozapadnala BG ne e izlizal dobar balgarski politik, tova sa nai-bednite krai6ta v BG , a kakvo moje da se o4akva ot bedni hora , samo da otkradnat ili da izlajat . Beden 4ovek jiv diavol
Сульо Пулев., 04/11/2011 - 22:50
Кой плюе най усърдо г-н Костов. Погледнете все бивши ченгета и на опашката се наредили Боко и Цоко. Що не се гръмнете бе.
Антикомунист, 05/11/2011 - 10:40
Тоя Райдовски няма грам акъл и все се вре където има далавера. Докога ще го траем. Не му обръщайте никакво внимание и той сам ще си умре. Нещастник.
donosnik_RAZUZNAVAQ, 05/11/2011 - 11:06
А зщо не сте го приели в БКП другарю РАИДОВСКИ ? ЗАЩО ?Защо ДОНОСНИЦИ НА ДС ШЕВСТВАТ ПО ВСИЧКИ МЕДИ И ГОВОРЯТ ЗА МОРАЛ ? ЗАЩО В ГЕРМАНИА ГЕСТАПО НЕ ВЪРШИ СЪЩОТО А ?
Дъцо, 05/11/2011 - 11:24
Аман от платени и всвзнаещи ченгета. Това докато не измрат поне две поколиния, управа и добро няма да има.
donosnik_RAZUZNAVAQ, 05/11/2011 - 11:41
ДЕСНИЦАТА БЕ РАЗБИТА ОТ АГЕНТИТЕ НА ДС !ТАКИВА КАТО РАИДОВСКИ КОСТОВ ТРЕБВАШЕ ДА ЛУСТРИРА „НО ТЕ БЕХА ХВАНАЛИ УПРАВЛЕНСКИТЕ ЛОСТОВЕ И ВИ БЕХА ОКРАЛИ ДАЖЕ И СПЕСТЯВАНИЯТА БАЛЪЦИ ТАКИВА !НЕЩО ДА НЕ Е ТАКА?
бате Бойко, 05/11/2011 - 12:24
На БСП и ДПС до този момент се противопоставяме само ние. При Костов е малко като при поповете – слушай ме какво ти говоря, а не ме гледай какво правя. . . Костов си е комунист. Като видите статиите му в “Работническо дело”. Костов си е комунист. Още като извадите „Работническо дело” и видите статиите, които е писал, там много ясно си казва как трябва да се трансформира БКП в БСП, как трябва да се работи срещу всички партии и движения, които ще се появят след това, за да не допусне властта на партията да излезе. Това го има в негова статия”.
Бате Костов, 05/11/2011 - 13:44
Я да видим какво е писал в мотивите си за кандидатстване във факултета на ДС другаря Борисов. Искам да стана член на семейството на юмрука на Партията. Твърдо вярвам в политиката на БКП и на др. Живков. Ще дам всичко от себе си за Партията и за тоталитарната държава за да не могат след 20 години да дойдат хора като г-н Костов да правят някакви хеформи и някаква демокрация. Доле демокрацията, да живее тоталитарната държава. КПСС БСПееееее.
Дани, 05/11/2011 - 15:34
"Тъпанарите на моите години продължават да гласуват за БСП, мислейки, че тази партия ще им подобри живота, което няма да се случи" Откровение от устата на червен.
ох райдовски, 05/11/2011 - 15:53
Значи човек да е вършил смислени неща ( строителство ) е лошо нещо и за това нямаш право да си президент на България , но да си Гоце или да си син на висш БКП функционер без ден трудов стаж ти дава големи права включително да си 2 мандата президент или мин. председател. . . Райдовски спрете с промивките бе , баси тази ДС служба са се окопали за 50 години напред и току излиза някой червей за да ни бърка в мозъците с подобни нелепости. . . . Знаем , че за вас всички комунисти са очарователни типове и имат само права , а останалите хора сме боклуци и имаме само задължения - едно от които да се грижим за вас . . . Ама я ходете си ебете майките
Лили, 05/11/2011 - 16:46
УФфф, и аз съм била член на комсомола. Кой не е бил?Беше задължително и дори не можеш да се "провалиш"на приема, защото питат:"Колко са петимата от РЕМС?"Ако отговориш : 3-ма, казват:Е, то се е притеснило детето, приемаме го.
asko, 05/11/2011 - 17:05
Дъртото ченге и то притеснено за Тиквата
гражданин, 05/11/2011 - 17:28
Стига сте пробутвали това недоносено милиционерче Райдовски за политически мнения. Силата на този тъпунгер е в ръсенето на мръсотии, и да се представя за някакъв си фактор в миналото. Разликата между него и Жан Виденов е на светлинни години, независимо, че той се присламчва към неговата орбита. А що се отнася до членството ни в тогавашните организации то те бяха насилствени. Кажете му ги на този бивш милиционерски комплексар.
песерас-Т, 05/11/2011 - 18:47
Това ненаситно ченег е гаден до последно. Че кой си ти бе, БАЙНО, че да ми дробши Калфин и Плевнелиев като моркови на дъска. Ти ли бе нахалнико, ти ли ще наливаш на народеца акъл - гадняр !!!
суьо, 05/11/2011 - 20:07
"Аз съм убеден, че вече всеки има право да е президент, след като г-н Желев заемаше този пост. Летвата бе смъкната до земята през неговия мандат. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++!!!
Айван Вазов, 05/11/2011 - 22:40
Бедни, бедни ми Райдовски! Защо . . . . . . . . . (и т. н. ).
Kamerun4o, 06/11/2011 - 00:11
скоро ще лъсне с кого се чука хриси николчева от голите новини. сега се почна деноношно лашкане. голата новина ше я има. . .
Ff, 06/11/2011 - 06:26
ТИ ОТ ВСИЧКО РАЗБИРАШ. ТОЗИ МУХЛЬО РАСИМ-РОСЕН Е ЖАЛКО НИЩОЖЕСТВО, КОЕТО ЩЕ СЕ ГЪНЕ ПРЕД БОКО ТИКВОНСКИ.
Robi, 06/11/2011 - 06:30
КАКА РОБИ:БАТЕ РОБИ ПЛЕВ. . . . . МНАЛ ПРЕЗ ДКМС, СДС, СТИГНАЛ ДО НИЩОТО. БОЖЕ КОЛКО САПРОСТИ БЪЛГАРИТЕ. ЗАСЛУЖАВАТЕ СИ ЖРЕБИЯ НЕЩАСТНИ МАЗОХИСТИ.
Мунчо, 06/11/2011 - 09:33
Абе мам ви недоубита комуняги, няма ли да умрете вече бе? То откъде вадите повече от милион смотани бабишкери и склерози да гласуват за вас? Да еба сганта ви недоубита! То не бяха спецове, като това лайно-ченге! какво като е бил в ДКМС? Ти като беше доносник и си затрил живота на десетки хора, по-свестен и достоен ли си, да еба твойта мамка крастава! След 2 години се моля хич да ви не видя!
До Мунчо:, 06/11/2011 - 10:34
Ще се спукаш от злоба бе, човек! Райдовски е бил офицер от I ГУ и е работил в чужбина (Гърция). Това не е доносник. Какви съдби на дестки хора е съсипал? Хайде по-спокойно! Щом искаш комунягите да измрат, то значи искаш и смъртта на Бойко Борисов, защото той си е стопроцентов комунист като служител на комунистическото МВР.
Петко, 06/11/2011 - 13:12
хихихи, дявол си, Краси, поздрави за готиния коментар, както и на г-н Василев за идеята да те потърси! Всички герои, които са споменати в интервюто, до един, са идиоти, мошеници и кукли на конци. Ако има хора, които те плюят и се карат все още на комунисти и костовисти, и на не знам какви си, са сбърканите романтици, които още шизофренично си живеят в началото на 90-те. Само с едно не съм съгласен - че Калфин бил направил много като министър.
няма свършване ееей......, 06/11/2011 - 18:29
Другаря Цвятко Цветков си отиде от тоя свят и веднага от лайняния нужник на ДС изплува друг "герой", а именно другаря Красимир Райдовски.
КТПШГИПСДШГИШГПДЦ, 06/11/2011 - 20:35
НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙТЕ И ТОЗИ НОВОИЗПЪПЛИЛ ЧЕРВЕН ПЛЪХ ЩЕ ГУШНЕ КИТКАТА СКОРО-ХАХАХАХАХА няма свършване ееей. . . . . . Неделя, 6 Ноември 2011, 18:29:26 Другаря Цвятко Цветков си отиде от тоя свят и веднага от лайняния нужник на ДС изплува друг "герой", а именно другаря Красимир Райдовски.
Емигрант, 07/11/2011 - 06:23
Най-важното за България е, че за първи път имаме един президент , който не е зависим от структорите на КГБ и ДС. Ето това е голямата мъка и болка на всички предатели на България. Радвам се , че сега Родината ни има шанс да бъде една независима държава, а не васал на Русия!!!
Васо, 07/11/2011 - 10:18
Добре, добре. Вълците почнаха да се хапят. Още два мандата без власт, и като си замине по естествен път най-заслепения им електорат, ще се издъни измислената им теза, че българина люби социализЪма и комунизЪма. Дрън, дрън, Българина люби имотеца си, дечицата си и съседката, ако е дашна и с добри балкони. То си е казано в Голямата книга. . . "след като умрат родените в робство". Робите демек, ама всички не сме роби и сега още виждаме колко са "бедничките" им във Висщия им партиен съвет.
, 07/11/2011 - 10:24
Агентите са на всеки километър.
шиибедахефич, 07/11/2011 - 14:02
ройдовски - една още по-куха версия на бай цветко от шесто
Euro BG, 07/11/2011 - 16:25
"Аз не съм бил обвързан никога с БСП, а с БКП и с Жан Виденов, с когото още сме приятели. "-Достатъчно каза, червен дядо. Изходи се на метеното като "другарски" интелектуалец и усмърдя орталъка с инсинуацийте си. Айде отивай на разходка из парка.
Манчо, 07/11/2011 - 16:59
Райдовски е трагикомичен! Хем не е член на БСП. . . хем се държи като на партийно събрание. . . седнал на първия ред. По всички въпроси се изказва като щатен профсъюзен секретар. Лупа глупости, често и откровени лъжи. Ако това му дава усещане за значимост, то си е чист психопат!
до червените гниди, 07/11/2011 - 19:57
Всичките "тъпанари", които отидохме да гласуваме НЕ избрахме Бойко Борисов ! А показахме среден пръст на червеният боклук Калфин и мършите от БСП подлоги на феса доносник от ДС Доган !
Гневно!, 07/11/2011 - 20:59
А гнидите на цвят не са червени. Мръсно сиви са, като този над мен.
kr, 07/11/2011 - 21:01
Тоя тъпанар, въобще не е в час ! Тъп изкуфял комуноид. Писна ми от феодални старци. Направо мумии. Ей тъпанар, ти не струваш 5 стотинки. Младите само ти се смеят.
P I N O Q E T-П И Н О Ч Е Т, 08/11/2011 - 01:38
и д в а м !
P I N O Q E T-П И Н О Ч Е Т, 08/11/2011 - 01:38
И Д В А М !
ММ, 08/11/2011 - 12:28
Райдовски, не си прав, но не това е важното. Важно е, че не бива да ти дават място в сайтовете. Всичко слагаш в един кюп, разбъркваш го добре и го даваш за публикуване. Пък и в повече ми идват твоите квалификации. Разхождай си кучетата по улицата и в парка, но не забравяй да вземеш торбичка и лопатка. Това ти стига.
ха-ха, 09/11/2011 - 11:02
Ебати смешното ченге! Даже сам се нарича "тъпанар"! :)
comment, 11/11/2011 - 15:04
само искам да поясня, че членуването в пионерската организация и дкмс беше задължително за всеки. така, че това не е никакъв "актив" и не бива да се подчертава. иначе тази статия е доста злобничка, явно написана от злобен човек от миналото.
до ох Райдовски, 15/11/2011 - 17:55
Че той този Сергей беше до 1996г. гражданин на СССР, пък само след няколко години стана и премиер.
кгб, 18/12/2011 - 13:31
раидовски-голям боклук си

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА