РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

В търсене на гигантската енергия на ...

26

|

4678

25.05.2012 - 02:32В търсене на гигантската енергия на някогашните българи В края на ХІХ в. в българските учебници, дори и в тези за “отделенията” (класовете на началното училище), географията на Родината е представяна не само с нейната държавна територия - в тях винаги има още раздели и уроци, озаглавени с мъчителния, но пределно точен израз “Неосвободени български ···» Какво ще се случи с България, ако Гърция ...

8

|

6423

17.05.2012 - 12:27Какво ще се случи с България, ако Гърция пропадне? Ако Гърция фалира, върне драхмата и излезе от Шенген, България ще се окаже в доста неизгодна позиция. Възможните последствия от подобно развитие засега удобно се премълчават. А не бива, защото опасността е съвсем реална. ···» Настъпи денят на голямото чистене

8

|

2687

12.05.2012 - 10:34Настъпи денят на голямото чистене Днес стартира кампанията “Да изчистим България за един ден”. Доброволци от цялата страна ще се опитат да съберат натрупвания с години боклук, за да направим страната си едно по-красиво място. Целта ще бъде постигната, ако се съберат 400 000 граждани, които да съберат 200 хил. куб. метра отпадъци, ···»

ДС е истинският октопод в България

30 Януари, 2012

|

автор: Frognews.bg

|

101 Коментари

|

4593

ДС е истинският октопод в България
Ген.Атанас Атанасов
През целия преход ДС е била октопода в държавата и това е връзката между Гоце и Алексей Петров. ДС е била силна, включително и по времето на синьото управление на Иван Костов. Това призна по ТВ 7 бившият шеф на НСС ген. Атанас Атанасов.

 

Той декларира, че има достоверна и надеждна информация за конкретни връзки и зависимости между бившия президент Георги Първанов и подсъдимия Алексей Петров. Доказателствата за това обаче е готов да даде единствено пред съда.

 

Първанов беше сложил крило върху Трактора, а още при първите разпити на свидетели по делото "Октопод", в съда стана ясно, че като лидер на БСП Георги Първанов е нареждал по партийна линия да бъде защитаван и пазен бизнеса на бившата барета.

 

Ген.Атанасов призовава още по делото "Октопод" да бъдат привлечени като свидетели бившия министър на МВР Георги Петканов, както и екс шефа на НСС Иван Чобанов. Те също можели да разкрият интересни връзки между Трактора, тогавашния главен прокурор Никола Филчев и президента.

 

Атанасов декларира, че не се притеснява, ако Филчев проговори, защото не се чувства застрашен от никакви компромати.

 

Този човек се опитваше да ме мачка, скалъпи ми няколко измислени дела, викал ме е в кабинета си да ме профилактира. Не се страхувам от него.

 

Бившият шеф на НСС е убеден, че Никола Филчев трябва да бъде привлечен като обвиняем поне по няколко знакови случая – убийствата на ямболската адвокатка и прокурора Николай Колев, а също така и заради освободения за полет самолет от летище Бургас, с оръжие, предназначено за ембаргова страна.

 

Атанасов смята, че за делото на ямболската адвокатка правителството на НДСВ е осигурило алиби на Филчев.

 

Големият проблем е, че няма политическа воля да го разследват, МВР да се хващат за работа, да съберат информацията и данните да отидат в прокуратурата, призова генералът.

КОМЕНТАРИ

Captcha

KROTKO, 30/01/2012 - 09:08
DAI GO PO POLEKA GENERALE, 4E I TVOITE LAINA DETO IZSRA NE SA MALKO. O6TE MIRI6E. . .
Вяра, 30/01/2012 - 09:09
Точно това е истината за прехода на България но за съжаление те са навсякъде и до сега. Само при Костов бяха награбени но се видя че са много ловки и много задкулисни щом успяха да си имат и президент цели 10 години. Сега пък са или кметове или областни или съветници на Бойко Борисов, тоест отново са толерирани в страната. Няма и приказка за лустрация от страна на герб за съжаление на нормалните българи и българки.
, 30/01/2012 - 09:11
Накъдето и да се обърнеш само вълци в овчи кожи. Няма спасение. ДС-ееее.
Петър, 30/01/2012 - 09:15
Демокрацията е "красив" метод да се справиш с подобни индивиди, за жалост обаче и обратното е еквивалент защото народа не съумява да използва силата и за сметка на неговата беднотия и мизерия от която иначе преди 22 години имаше волята да изкорени!
Атанасе, а ти защо, 30/01/2012 - 09:17
го назначи н тази служба и то със звание капитан при положение, че е напуснал баретите като старшина? Ама и аз защо те питам като знам ти пък как стана генерал
, 30/01/2012 - 09:18
на тоя маник няма ли кой да му сцепи гъза , за да спре да ръси глупости
Пешо, 30/01/2012 - 09:20
Ебаххх. . ти тъпите бълхарчета!!!!! Трябваше им 22 години да им текне :))) А знете ли че и след 22 години пак ще си е същото? Вулгаризам до дупка е обхваноло това племе.
Като чуха за Първанов и червен, 30/01/2012 - 09:22
Г-л Атанасов заяви по ТВ7 че има свой свидетел които ще извади свидетел за стане ясно че откъмто Първанов е дошъл натиска да не се изпълни министерската заповед от 2003 за освобождаването на Петров от НСС. Атанасе, а ти защо . . . хахаха!
не ни зaмoтавaйтe- бизнеса на, 30/01/2012 - 09:26
- не ни зaмoтавaйтe- бизнеса на бившата барета Алексей Петров e бизнеса на БСП
Минко, 30/01/2012 - 09:27
Добре, че е Съда, Атанасов и Еди, за да може да се разплетат тези престъпления, защото е видно, че Цветановата полиця освен да дрънка друга работа не е свършила по делото! И най-важното, приятелчето на Бойко Борисов Гоце Първанов вече не е на власт и с това и последната причина заради която властта бавеше делото отпадна!
Минко, 30/01/2012 - 09:32
Хайде стига вече с тези простотии за онези 22 години! От тези 22 години Бойко Борисов е бил на държавна работа в полза на управляващите 12 години / Главен секретар на МВР при НДСВ и ТК, Кмет на София при ТК и Министър - председател на РъБъ при правителството на ГЕРБ/. За сравнение Костов и Атанасов са били на държавна работа 5 години, а Мартин Димитров въобще не е бил на държавна работа! Хайде сега математиците комуняги да изчислят кой са тези, за които Цветанов казва "политиците на прехода". Това, че си в публичното пространство нищо не означава, ако не си на ДЪРЖАВНА РАБОТА!
Синята мъгла, 30/01/2012 - 09:52
Цветанов няма правилен словоред и често не знае какво говори. Това се дължи на физкултурното му образование и школовката на шифровчик. Така са му шифрирани мислите, че и той често не може да си ги разшифрова като почне да говори. Не случайно Цецо утре ще е при Бареков за да ни замаи преди събирането на вътрешната парламентарна комисия по това какво вършат неговите кофражисти. Дано стане накрая ясно що е стършил свършил.
Не вървой, 30/01/2012 - 09:52
Дсвен ефрейтор Гяуров, Атанасов е вторият измислен генерал, без капка полицейско или военно образование. По този начин, доста години след 09. 09. 1944г. са назначавени военните и полицаите. Тия двамата хубавци са политически верни, като комунистите навремето и също като тях са гола вода като професионалисти. Сега тоя гном иска да ни убеди, че някой друг му е срал в гащите. Не вървой, не вървой!
Жеков, 30/01/2012 - 10:03
Бонев, Гяуров и Атанасов получиха генералски звания, защото длъжностите които заеха го изискваха. Тогава точно трябваха външни от системата на ченгеджиинацата хора, каквито бяха те. Каквото беше отношението на червените гниди тогава същото продължава да бъде и сега. Тоя бил гном оня бил еб. ч и тем подобни комунистически простотии са ни писнали господа от задкулисието. Червените генерали трябваше да бъдат тикнати в затвора за служенето не на България а на сесесере.
Пешо2, 30/01/2012 - 10:12
Всъщност не е важно какъв е Атанасов, а нещата, които припомня и фактически от следи прави факти. . . Днес сутрента, например, но и вързано със снощното интервю, стана ясно. 1. Че Филчев е изиграл съществена роля за преизбирането на Първанов - абсолютно автентично беше афиширано как Филчев и групата му комунистически прокурори, начело със Спартак Дочев са го унизявали, подобно на Първанов Дянков. 2. Филчев и групата около него, са явни "симпатизанти" на лява-червено-съветския модел ( ерго и нашето ДС ) и затова смятат, че са предадени от новото време ( "капитализма"), като по този повод смятат за естествено да касират от олигарсите, за да купеват начина на раздаване на правосъдие. 3. Самият Филчев, включая начина му на живот, придобивки и ученето на сина му, сочат че самият той е работил по тази схема. 4. Разбира се от тази позиция Филчев отстоява ( впрочем е Нели Куцкова, а и за жалост новият вицепремиар ) купената независимост на тъкмо тази съдебна система, която се ч
Пешо2, 30/01/2012 - 10:14
Поправка - допълниние 4. Разбира се от тази позиция Филчев отстоява ( впрочем и Нели Куцкова, а и за жалост новият вицепрезидент ) купената независимост на тъкмо тази съдебна система, която се чувства застрашена дори и от споменаването на този факт от страна на Цветанов.
Пешо2, 30/01/2012 - 10:16
Всъщност не е важно какъв е Атанасов, а нещата, които припомня и фактически от следи прави факти. . . Днес сутрента, например, но и вързано със снощното интервю, стана ясно. 1. Че Филчев е изиграл съществена роля за преизбирането на Първанов - абсолютно автентично беше афиширано как Филчев и групата му комунистически прокурори, начело със Спартак Дочев са го унизявали, подобно на Първанов Дянков. 2. Филчев и групата около него, са явни "симпатизанти" на лява-червено-съветския модел ( ерго и нашето ДС ) и затова смятат, че са предадени от новото време ( "капитализма"), като по този повод смятат за естествено да касират от олигарсите, за да купеват начина на раздаване на правосъдие. 3. Самият Филчев, включая начина му на живот, придобивки и ученето на сина му, сочат че самият той е работил по тази схема. 4. Разбира се от тази позиция Филчев отстоява ( впрочем е Нели Куцкова, а и за жалост новият вицепремиар ) купената независимост на тъкмо тази съдебна система, която се ч
Пекинез, 30/01/2012 - 10:17
Атанасов, пекинез опърпан а ти какво направи за своята Родина? От къде ги изравяте тия политически трупове бе Фрогове?
aide stiga ni pravete na maimu, 30/01/2012 - 10:19
edna partiq idva na vlast s pomo6ta na saveckata armiq, tazi partiq si sazdava tazi sigornost-ds ot strah nqkakav . kak taka tazi darjavna sigornost e po silna ot tazi partiq koqto e sazdade, i tazi partiq na kade i kogo se ot4ita6e v koe posolstvo. i dali ne e tam istinskiqt oktopod ili kuklovodite.
Псувните На Николай Филчев! 16, 30/01/2012 - 10:21
http://vbox7. com/play:957773c1&start=35
Пешо2, 30/01/2012 - 10:25
Така или инак, важният и основният извод от тази цялата галимация няма да бъде толкова осъждането на цялата тази пасмина, а факта, че Първанов, Филчев, Трактора. . . и мутации най-сетне са отстранени от възможността за съществено влияние върху живота ни. Което е повод за неимоверна радост и кеф. Дори и без съществен икономически възход, качеството ни на живот, само заради този факт, ще се вдигне с минимем 20%. Което си е възход. . . А който не осъзнава, че основната причина за това е Бойко Борисов и който не му оказва поне малко уважение заради това, да ходи да се кефи и ако ще състезава на Първанов, Филчев и епигони.
Добри, 30/01/2012 - 10:25
А тоя опуления на кои чужди служби е агент? Известно е че ДС кадрите преминаха на служба към сродни "братски" служби като турската МИТ, английската МИ-6 и най-вече към ЦРУ. За това са неуловими и вездесъщи, а и банковите им сметки са все в "братски" банки. Октопода трябва да се търси извън България, ама за това се искат няколко чифта здрави гащи. И най-вече патриотизъм. Само че нашите управляващи са нудисти и космополити.
Казасов, 30/01/2012 - 10:26
Жеков, и все пак Б Бонев си беше офицер от кариерата. Не познаваме тази материя, все са на високо ниво служби, ама А Атанасов все прав. Веднъж се признай за грешка, бе човек.
YAVOR, 30/01/2012 - 10:34
GENERALE TI OTKRI TOPLATA VODA!!!!!!!!PARVANOV DA MU DADE ORDEN STARA PLANINA!!!!!!!!!!!!!!!
YAVOR, 30/01/2012 - 10:35
I KATO ZNAE6 KOI E OKTOPODA ZA6TO NE NAPRAVI NI6TO, KATO BE6E GOLIAM NA4ALNIK???????????????????
Ме иди го кажи на Плевнелиев б, 30/01/2012 - 10:45
Виж кой му става секретар по сигурността сега. Георги Кръстев щял да заеме изцяло нови пост - секретар по отбрана и национална сигурност. Е кой е ГЕОРГИ КРЪСТЕВ а? От екипа на масона о. з. генерал Миланов. Че кой е о. з генерал Миланов?Ама Атанасов стига лозунги генерале аман от приказки от пусто в празно. Сякаш няма по достойни хора в държавата за мястото СЕКРЕТАР по сигурността. Въртят едни и същи. ХИТЛЕР да стане Президент пак ще са тия. . . Аман.
Трактора пита жабока Атанас Ат, 30/01/2012 - 10:48
Абе ей посинял цървул какво ДС ти се привижда и какво президентско влияние на Г. Първанов и прокурорско въздействие на гл. прокурор Никола Филчев ти се привежда бе некадърен прошляк та нали когато ме назначихте на власт бяха ОДС и министър председател Беше любимия другар на БСП др. Иван Костов , министър на МВР беше оня баламурник Мими и дирестор на НСС беше ти Атанас Атанасов?Ха сега ми кажи кой е кадрувал и кой ме е назначавал-бахххти цървула си!
Do Jekov, 30/01/2012 - 10:49
ako nekoi stane ministar na zdraveopazvaneto i ne e lekar ima i takiva slu4ai kakvo trebva da se napravi da mu dadat diploma za lekar spored tebe 6toto praktikata go iziskvala. Ami voenniqt ministar vednaga trebva general da go pravat, ami ministara na ikonomikata kakva diploma trebva vednaga da mu nape4atat. za tezi trimata deto si gi izbroil vazi praviloto vidqla jabata 4e podkovavat vola i tq vdignala krak. tova sa drebni sitni du6ici, zatova da ne se 4udi6 kato ide6 nqkade po sveta kato 4ue6 da ne priznavat balgarski diplomi i titli 6toto horata znaqt 4e pri na6 vsi4ko se kupuva i prodava i nqma stoinost zaradi tezi drebni du6ici.
, 30/01/2012 - 10:52
А ДЖУДЖЕТО АТАНАСОВ Е ЧАСТ ОТ ДС.
КУР БАХУР, 30/01/2012 - 10:54
. . . ХАХА. . ТРЕАШЕ ЛИ А ТЕ НАПРААТ ЖЕНЕРАЛ БЕ ТИКВО ТА ДА ОТКРИЕШ АМЕРИКА. . . ХИХИ. . . !
относно Минко, 30/01/2012 - 10:59
Господа, следете всички изказвания на това куче Минко и ще разберете, че то лае от Позитано.
Минко до последния цървул, 30/01/2012 - 11:05
Цървулане, На Позитано единствено се намира партийната книжка на Боко! Бойко Борисов беше Главен секретар в правителство, в което участва БСП, Вторият мандат на Първанов беше спечелен след като Бойко Борисов не издигайки кандидат и плюейки Неделчо Беронов допусна балотаж между двама негови приятели - единият, когото хвалеше непрекъснато и другия, който го подкрепяше две години! Лошото е, че комунизмът отново достигна своя връх при сегашното управление на Генерал-художника!
Пешо 2, 30/01/2012 - 11:06
Хайде стига вече с тези простотии за онези 22 години! От тези 22 години Бойко Борисов е бил на държавна работа в полза на управляващите 12 години / Главен секретар на МВР при НДСВ и ТК, Кмет на София при ТК и Министър - председател на РъБъ при правителството на ГЕРБ/. За сравнение Костов и Атанасов са били на държавна работа 5 години, а Мартин Димитров въобще не е бил на държавна работа! Хайде сега математиците комуняги да изчислят кой са тези, за които Цветанов казва "политиците на прехода". Това, че си в публичното пространство нищо не означава, ако не си на ДЪРЖАВНА РАБОТА!
до Трактора пита жабока Атанас, 30/01/2012 - 11:14
Абе ей, червен цървул, Трактора е бил 3 месеца агент при управлението на Костов. Кой го чадъросва след това. Кой се обажда да не бъде пипан. Не е ли твоя Гоце?Аман от ченгенца в тоя сайт. Нещо не ви изнася истината май.
ммдаа, 30/01/2012 - 11:15
През 90 –та другаря Борисов отказва да се деполитизира и напуска пожарната с думите :"За мен партията-майка която обичам е по важна от моята служба". Комуниста Борисов подава рапорт и е освободен по тази причина от МВР. И днес билета БКП си седи във вътрешния джоб на др. Борисов което му прави чест.
до Do Jekov, 30/01/2012 - 11:17
Такава е практиката другарю ако искаш да правиш нов бардак. Виж днешното положение какво е след като върнаха старите кадри от едно време на ръководни места по службите. Така се разграждат тоталитарните системи с нови хора а не като Борисов да си ги назначава за съветници.
Мария, 30/01/2012 - 11:21
Добро утро, генерале, защо не го каза докато бяхте на власт, а сега когато и идиотите в България го знаят?
Сульо Пулев, 30/01/2012 - 11:24
Добре де, някой може ли да каже Гнома защо се напъва в случая? защо иска да вмъкне в процеса Първанов? Точка
Soldier of Fortune, 30/01/2012 - 11:26
Разбира се , че лицата от бившата ДС и приятелите им от КГБ са гръбнакът и идеолозите на мафията и в бившия СССР и в Р. България- нима за някой все още това е под съмнение. . .
Пешо2, 30/01/2012 - 11:27
Гледайте, ги, бе, гледайте ги комуненцата. Мария пита защо не бил казал, когато, "Пешо 2", че Бойко бил главен секретар. Ей, комуненца, няма да разсмивате същтността. А същнсотта е, например, че тъкмо защото Атанасов тогава не е казал, а Борисов е бил първи секретар, че днес Атаносов е жив за да каже, а Борисов е Министър Председател и дава шанс да се измете, наиситна мъчително, ДС, както и такива глупавини откъм комунета като вас да си останат само бесмислен спам. И айде, стиге сте ме кефили с елементарността си. То, пък, бива, бива, ама. . .
КУР БАХУР, 30/01/2012 - 11:27
. . . ГОЦЕ Е ПИНОКИО НА ЛЕНИН. . БОЦЕ Е ПУШЕКО ОТ ЛУЛАТА НА СТАЛИН. . А ТИЯ ДВАМАТА НАПРАИА РАЗНОГЛЕДЪ КАРЛО МАРКСА ХИХИ. . . ХАХА. . ЛЕВОТО ОЧО ЛЕНИ И ДЕСНОТО СТАЛИ. . . ХАХА. . . ГОСПОД БЛЕССЪ ИИУУУ. . . !
шеки, 30/01/2012 - 11:28
Този хубавец недорасъл може би е работил в системата на книгоразпространение, а не в друга!!!
КУР БАХУР, 30/01/2012 - 11:29
. . . О ГОСПОДИ КВИ ВЕЛИШЕСТВЕНИ ПРОСТАКИ ИМА ТУКА. . . ХИХИ. . . !
КУР БАХУР, 30/01/2012 - 11:31
. . . Пешо2 ЗА ТЕБЯ СТАВАЕТ ВААПРОСШИК. . . ГУВЕДО ТЪПО. . . !
Пешо2, 30/01/2012 - 11:31
Мен пък "рядкото лайно", което е такова, тъкмо защото яко ги подпука, пак ме изкефи неимоверно: http://www. svobodata. com/page. php?pid=8090&rid=154
комунист, 30/01/2012 - 11:43
През 90-та другаря Борисов отказва да се деполитизира, не е съгласен да си върне билета на БКП. Комуниста Борисов подава рапорт и е освободен по тази причина от МВР. И днес билета БКП си седи във вътрешния джоб на др. Борисов което му прави чест.
Ташко, 30/01/2012 - 11:45
Внимание КУР БАХУР е стар ДСП кадър, който в най-скоро време ще му спрем държавната хранилка.
вие сте достоен човек, 30/01/2012 - 11:55
Браво, господин Атанасов, вие сте достоен човек. България има нужда от повече такива!
до горния, 30/01/2012 - 12:11
Истонски комунист това е другаря Атанасов. Евала.
Soldier of Fortune, 30/01/2012 - 12:11
Признавам ги , бившите ни комунисти , служещите в ДС и КГБ и настоящи назначени политици и представители на бизнеса -ЦАРЕ СА НА ПОДМЯНАТА. . . Толкова са се ошлайфали в популярното говорене , заобикалянето и подмяната на истинските теми , че изобщо не излизат от ролите си на социални , патриотични и честни български граждани , а нито са граждани , нито социални , нито пък чистни - опазил ги Бог. . . Вижте го Марин-ия , вижте Първанов-ия , вижте го онзи Филчев-ия , вижте Р. Овч-евия , който и да погледнете като еднакви триъгълници са , като излезли от един конвеер , което си е и истината. . .
Трактора до незнайния син църв, 30/01/2012 - 12:15
Абе тарикат/случайно да се казваш Атанас Атанасов/. . . ха, ха, ха. . . цървул. . . Отговори ми на въпроса:Кой беше министър председател, кой беше министър на МВР, кой беше директор на НСС когато назначихаАлексей Петров от сержант напуснал МВР на длъжност в НСС "офицер под прикритие" със армейско звания майор???А пропо ако не ти е известно в тогавашната НСС никога не е имало длъжност "офицер под прикритие" само тоя смешник Атанас Гномов може да измисли такава глупост и да назначи тоя послушко в НСС под тази форма . . . задай си въпроса колко ГОООООЛЯМ "професионалист" е джуджето Фаяско. . . ха, ха, ха. . . аман от оръфляци които се вислят че са открили топлата вода!!!Ай сиктер бе!
до атанасов, 30/01/2012 - 12:20
Атанасов, истинските представители на октоподите, влечуги и др. подобни гадини са тези, които от възловия комитет на БКП-Горно Оряховица са изпратени да учат право със съответната стипендия и характеристика на верен другар на БКП, поддържащ изцяло идеите и решенията на 12 конгрес, които след преврата на 10. 11. 1989 год се събудиха демократи и борци срещу тоталитаризма и бяха в онзи списък за раздаване на имущество, пари и постове!Късопаметен ли си , Атанасов, или утвърждаването ти от партийния комитет не е съгласувано с военния отдел и ДС???Късата памет е вредна, драги ми борецо срещу тоталитаризма и ДС!Лакеите нямат памет, но си остават лакеи!А ние сме още живи, измислицо демократическа!!!!
Редосеялката до Трактора до не, 30/01/2012 - 12:30
Селяко смотан, много ли те боли като се говори истината за Първанов. Какво значение има кой го е назначил. Въпросът е че вашите хора чадъросват престъпността 22 години. Майка ти като те е родила също не е знаела какво нещо ще стане от парчето мръвка каквото си бил. Дали е знаела майка ти че ще станеш пъртиен член, доносник или каквото и да си станал. Тя ли е отговорна или ти.
Свирката, 30/01/2012 - 12:32
Трагедията на България е, че пред професионализма винаги са придпочитани политически верни олигофрени и гномчето Атанасов е едно он многобройните примирчета. Както кумунизма го строиха кундурджии, така и седерастите строиха демокрацията с кундурджии и затова въртим намасто и цялата пара отива във свирката!
Трактора до Редосеялката..., 30/01/2012 - 12:36
Ей шушляк оди да сееш глупостите си в ДСБ там ще ти поВЕЕЕЕрват и номерцата ти ще ги приемат за ИСТИНА защото промитите мозъци като теб и твоите авери са мозъчни инвалиди. А аз драги нямам намерение да Ви отварям очите за азбучните истини. Много ти здраве и извади главата си от гъза щото там има много АКО което цапа и лошо мирише!Би ли ми разтълкувал на мен невежия следното уравнение: . . . . . . . . "ДС"Б + С"ДС" = "ДС". . . . . . . . Нещо да кажеш по въпроса ОТВОРКО ???
другари не се карайте!, 30/01/2012 - 12:36
През 90-та другаря Борисов отказва да се деполитизира, не е съгласен да си върне билета на БКП. Комуниста Борисов подава рапорт и е освободен по тази причина от МВР. И днес билета БКП си седи във вътрешния джоб на др. Борисов което му прави чест.
до 12:36:24, 30/01/2012 - 12:38
ОТВОРКОТО няма какво да каже защото е насран и бил на времето някой Патиец-лозенгар викал на висок глас Да живее БКП-КПСС. Мносо са такива включително и Атанасов. Иначе кой ще го прати да учи право, как става това бе наивници.
Редосеялката до Трактора и инв, 30/01/2012 - 12:53
Господа, вас не ви интересува истината, а гнома. Защо така?С повече квалификоции по адрес на хората с демократични убеждения и с надвикване ли ще стигнем до нея. Или има една истина и тя е вашата. Типично по комунистически. Ама много ви е яд че има СДС и ДСБ изглежда.
браво, 30/01/2012 - 12:57
Браво Атанасов, по добре късно, отколкото никога да се каже истината!
Сульо, 30/01/2012 - 13:01
вчера доста ми липсваше, но днес е на своя пост и громи гномовете като същинский Спартак Дочев. Както винаги уникатен, хахахаха!
Пеперудата, 30/01/2012 - 13:17
Хей, по-полека, посерковците от ДС, че от жлъч ще си изповръщате червата!
, 30/01/2012 - 13:30
на всички банки и големи фирми шефовете са са от държавна сигурност, или вече са поети от техните наследници.
lele, 30/01/2012 - 13:53
Stiga sa se izkazvali redki laina, miri6e6ti s godini. Toq da obqsni kakvi zaslugi ima da e general, preboril prestypnosta, klepal priqtelite si ili kakvo?
до lele, 30/01/2012 - 14:09
О. з. ген. Атанас Петров Атанасов е български юрист, директор на Национална служба Сигурност в Правителството на Иван Костов. Той стана генерал защото длъжността му го изискваше. Това стана 1997 година ако не се лъжа.
Трактора до Редосеялката, 30/01/2012 - 14:10
Айде стига си ме разсмивал бе лешпер. . .
"ДС"Б + С"ДС&qu, 30/01/2012 - 14:14
Атанасов ти от "ДС"Б ли беше?
Пешо 2, 30/01/2012 - 14:20
Гномчо, създателят на Трактора, дето требва да е редом с него на скамейката, всячески се старае да оцапа некой друг и да прехвърли вината Гном и Гаргамун трябва да влезнат в това дело като обвиняеми, щото те са фактическите родители на Трактора. . . . що се прават на ощипани
Пешо 2, 30/01/2012 - 14:21
Много е съмнително психическото състояние на тоя пишман дженерал, все некой митично за нещо му е виновен . . . . . не е ли преглеждан до сега. . . случаят е паталогичен
Редосеялката до Пешо2, 30/01/2012 - 14:25
Значи за всеки рекетьор бияч крадец и убиец е виновен първия му работодател. Хахаха, о неее!
Трактора до Редосеялката, 30/01/2012 - 14:53
Ей "некомпетентната"РЕДОСЕЯЛКА. . . светкам те малко по въпроса. . . когато работодателят ти е силова структура като НСС или ДАНС не може да профавизираш темата и да казваш че видите ли те другарите от СДС и ДСБ не носят отговорност за простотиите които са надробили.
Редосеялката, 30/01/2012 - 15:40
Простотиите в България се дробят от червените трактори и техния инвентар. Атанасов каза добре назначил съм го иДС ме преметнаха и допуснах грешка. След 3 месеца СДС вече не са на власт. Ти какво точно искаш не мога да те разбера. Да разореш цялата целина ли хахаха!
Трактора до Редосеялката....ее, 30/01/2012 - 15:48
Атанасов каза добре назначил съм го и ДС ме преметнаха и допуснах грешка. Какво стана бе браточка заболя ли като си призна грешката?Никой не е искал да разораваш неразораната целина важното е че прогледваш от време на време. . . А сега драга Редосеялке дай възможност и на други като теб да прогледнат и да си признаят грешките . . . /визирам обичаните от теб пишман "демократи"-начело с другаря ти Костоффф и Софиянеца . . . айде да не изброявам и останалите че няма да ми стигне мястото!!!Виждаш ли че когато се води нормална дискусия нещата си идват на място. Чао за сега.
Един закачлив въпрос от Тракто, 30/01/2012 - 16:02
Я ми обясни на мен невежия РЕДОСЕЯЛКАТА не беше ли прикачващ се инвентар към ТРАКТОРА. . . . ????Ха, ха, ха. . . Мдааа има за какво да се замислиш!Мисли, мисли, мисли. . .
Редосеялката, 30/01/2012 - 16:39
Тракторе вземи ме на автостоп.
Опсссс, 30/01/2012 - 16:47
Гатанка:Трактора оре дълбоко и слага семето в редосеялката. . . що е то?/Отговор:чисто е. ане!/Малииии тая редосеялка са и разпердушонили редовете/пардон-гъза.
един от далече, 30/01/2012 - 16:47
"Редосеялке"не си си избрал правилно името. Казаха ти, че си инвентар на трактора. Но аз искам да те питам-хората основно пишат за Атаносов ае ти Трактора та Трактора. ОК!Само ми покажи с додументи имуществото на Трактора придобито с помощта на Гоце и Филчев. И ако това е имуществото на българската мафия ние трябва да ги храним с мед и масло. . Я драга ми кажи :колко фабрики и заводи взе от държавата чрез приватизация или РМД или с бонове този трактор????
"Имало едно време на Запа, 30/01/2012 - 16:55
Само ми покажи с додументи имуществото на Трактора придобито с помощта на Гоце и Филчев. Ха, ха, ха. . . такова жьювотньо "документи" нема е па нема. . . Всичко е вятър и мъгла и жълта преса. . . ха, ха, ха. Джуджето и документи???Айде стига моля Ви се ме разсмивайте. По точно е да се каже Джуджето и КОМПРОМАТИ /пример-визирам папката дето даде на президента Стоянов и той загуби в следствие озборите от Георги Първанов/Няма какво повече да коментираме!
Трактора поддържа мнението на, 30/01/2012 - 17:42
Соколов: Който е назначил Трактора в НСС, да носи отговорност-т. е. Атанас Атанасов. Този, който го е назначил трябва да си понесе отговорността, а не да се оправдава, че от някъде му ходатайствали и нареждали. Не може от сержант да го направят директно офицер в НСС и според мен такава длъжност “офицер под прикритие” не съществува, твърди Соколов. Йордан Соколов изрази надежда, че въпреки ниския рейтинг Синята коалиция може отново да получи доверието на хората. Според него обаче големият проблем на десните бил, че трудно признават грешките си, а хората ги помнят. В този план бившият шеф на парламента изрази убеждение, че сегашният премиер Борисов действал правилно като говорел за грешките на екипа си.
ха-ха-ха-а-а-а!!!, 30/01/2012 - 17:52
ГНОМ откри Америка!
Редосеялката до трактора, 30/01/2012 - 18:00
За назначението на Трактора в редовете на НСС Атанасов носи отговорност колкото и Мирослав Найденов за Калинка Илиева. Другото са гнусни инсинуации. Същата отговорност носи и другаря Борисов за назначението на другаря Цецо. Нека бъдем обективни и да се обединим около виждането че това са политически отговорности и те не са за съд.
Балонът Филчев, 30/01/2012 - 18:07
Филчев, колкото и да е ловък и хитър, сбърка за причините, които ще спукат балона. Сбърка и кой всъщност е балон. А голям балон е митът за недосегаемите! Именно той ще се спука и ще лъсне цялата прогнила и отвратителна карантия на злокобното ЧЕРВЕНО раково образование, наречено мафия.
До ръждивата редосеялка, 30/01/2012 - 18:10
Сееш вятър и ще жънат бири на задника ти червен! Мафията е рожба на комунистическата Държавнна сигурност! Това в Европа и който трябва, отдавна го знаят. Последствията са скоро!
Трактора до Редосеялката, 30/01/2012 - 18:11
Божкееее, . . . "гледам и не вярвам на ушите си"-цитат на професор Юлиян Вучков. Абе скъпа Редосеялке нарочно ли се правиш на тъпа, по-тъпа, най-тъпа???Прочети си само последната глупост и ще повърнеш от гадорията:. . . "За назначението на Трактора в редовете на НСС Атанасов носи отговорност колкото и Мирослав Найденов за Калинка Илиева. Другото са гнусни инсинуации. Същата отговорност носи и другаря Борисов за назначението на другаря Цецо. Нека бъдем обективни и да се обединим около виждането че това са политически отговорности и те не са за съд. . . "Бахххти невежеството и глупоста!Уникална си бе РЕДОСДЕЯЛКЕ. . . правилно си била прикачен инвентар на Трактора. Не искам повече с теб да кореспондирам защото се опасявам да не ме заразиш с тъпотията и невежеството си!Ариведерче скъпа моя Редосеялке-вози се на друг Трактор не на моя!!!
Здравейте червени слухари, 30/01/2012 - 18:12
Вече яко ви е отзад! Каскети долу и забършете потните селски чела, тъпунгери стари, на ботуш червен миризливи!
Гого, 30/01/2012 - 18:46
прави впечатление, че няма информация за финансовото състояние на Алексей Петров, само веднъж М. Михнева показа родната му къща и майка му, останах с впечатление, че жената живе бедно.
Редосеялката, 30/01/2012 - 20:13
Сульо трактора изчезна някъде по безкрайната разорана целина. Жалко.
Пешо2, 30/01/2012 - 20:17
"Йордан Соколов изрази надежда, че въпреки ниския рейтинг Синята коалиция може отново да получи доверието на хората. Според него обаче големият проблем на десните бил, че трудно признават грешките си, а хората ги помнят. В този план бившият шеф на парламента изрази убеждение, че сегашният премиер Борисов действал правилно като говорел за грешките на екипа си. " Разбира се че не ги признават, но и не само, ами се правят на ударени по главата. Отделно Соколов каза че практическата алтернатива е Бойко.
до Пешо2, 30/01/2012 - 21:10
Нали до вчера ти и Супульо викахте че си лакирал бил ноктите. Днеска вече е на почит щом ви угажда. Кои грешки точно си е признал бой Бойко да ми кажеш че не сещам. То няма такива.
Пешо2, 30/01/2012 - 21:27
Изчезвай. Първо никога не съм споменавал Соколов, второ ти си непоправимо и долно тъп.
Traktora do Redosealkata, 30/01/2012 - 21:45
Bram, bram, bram. . . praccc. . . ne sam izcheznal. . . . v Moskva sam, v Moskva sam. . .
, 30/01/2012 - 21:56
През 90 –та другаря Борисов отказва да се деполитизира и напуска пожарната с думите :"За мен партията-майка която обичам е по важна от моята служба". Комуниста Борисов подава рапорт и е освободен по тази причина от МВР. И днес билета БКП си седи във вътрешния джоб на др. Борисов което му прави чест.
дедовия, 30/01/2012 - 22:44
Напротив умен е колкото Флоров и Цветанов взети заедно и половина от Лъчо мозъка.
Пешо 2, 31/01/2012 - 04:09
Гномчо, създателят на Трактора, дето требва да е редом с него на скамейката, всячески се старае да оцапа некой друг и да прехвърли вината. . . . . . Гном и Гаргамун трябва да влезнат в това дело като обвиняеми, щото те са фактическите родители на Трактора. . . . що се прават на ощипани . . . . . на власт по това време бяха ОДС и министър председател беше Гаргамел, министър на МВР беше оня баламурник Мими и дирестор на НСС беше ти Гноме?
Пешо 2, 31/01/2012 - 04:12
В "На 4 очи" Филчев беше перфектен. "Младото момиче" се видя в чудо. От днес съм фен на Филчев!!!Цветанка Розовата бе размазана тотално от "изперкалия" Филчев!!!
до Пешо 2, 31/01/2012 - 08:35
Бегай оттука с твоите тъпи анализи бе пале. Чиба помияр. Тъпчо Атанасов и Костов ли са изнудвали 10 години след назначението. Ти изобщо разбираш ли че това не е политически процес а най обикновенно криминално дело. Баламурник. Съди се за криминални деяния а не за това което на тебе ти се иска. Ебати убитаците сте вие червените кратунковци.
, 31/01/2012 - 10:05
Братлета, не е вярно, че не сме запазили постигнатото до 1989 г. и сме го съсипали. Запазихме тоталитарно-диктаторския режим, бюрократичния апарат и силовите групировки заработиха за новите си господари.
сиромах, 31/01/2012 - 11:50
Бе, назначаване е едно, а осиновяване е друго. Нали не мислите, че след като го е назначил е длъжен да поеме цялата отговорност за постъпките му. Все пак човекът е пълнолетен и вменяем, и може лично да отговаря за постъпките си. Не сме родово-кланово общество, с шуробаджанашки или чисто мафиотски отношения. Трябвало е човек за поста, и в момента е бил подходящ, но назначаването в никакъв случай не означава протектиране и покровителстване на незаконни действия.
за нас, 31/01/2012 - 19:44
60 годишните няма начин да напуснем тази тоалетна-българия, но по-младите не чакайте, ще става по-лошо.
пешо 2, 01/02/2012 - 00:31
Аз кат беше другаря Живков бех Партиен сикретар, и ма отвориха много партийните другари !Изкефих се бая на моята си жена . . . ма тя е баси и крокодила, и сега щех да си чукам Мичето, и да смена и трабанта си, ако не беше дошла демукрациятаи мръсника Костов! Сега щях да съм егаси партийния сикретар, може би на Хотел Шератон дори! Трабанта щях да сменя с Мерцедес! Така , а сега по темата: настана смут у нас дома, жена ми ма напцова щото ние хляб нямаме, аз пърцуца купувам! Всеки гледа да наплюе другия преди да са го наплюли, всеки се прави , че не е участвал в изпиването на ракийката, всеки е прав, но никой не връща заграбеното. . . . Само аз върнах малко от салата на пода, и жена ми, крокодила, ма погна с точката, пардон, с точилката. . . Точка.
Альоша -еректиралото минаре на, 01/02/2012 - 00:32
Бонев, Гяуров и Атанасов получиха генералски звания, защото длъжностите които заеха го изискваха. Тогава точно трябваха външни от системата на ченгеджиинацата хора, каквито бяха те. Каквото беше отношението на червените гниди тогава същото продължава да бъде и сега. Тоя бил гном оня бил еб. ч и тем подобни комунистически простотии са ни писнали господа от задкулисието. Червените генерали трябваше да бъдат тикнати в затвора за служенето не на България а на сесесере.
ali, 03/02/2012 - 17:07
ДС+гоце+бсП-ОКТОПОД

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА