РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Христо Стоичков защити сина на Гриша Ганчев от ...

9

|

1008

27.05.2012 - 19:45Христо Стоичков защити сина на Гриша Ганчев от МВР Едно момче е в ареста. Първо арестуват, а после търсят доказателства. Познавам синът на Гриша Ганчев – Данаил от дете. Не може едно момче да го показват с белезници. Ами ако утре се окаже, че е невинен, какво ще стане с него? Това попита Христо Стоичков в студиото на „Нека говорят” пред водещия ···» Подпалиха кола на свидетел срещу „братя ...

6

|

837

27.05.2012 - 19:26Подпалиха кола на свидетел срещу „братя Галеви” Запалиха колата на свидетел срещу Ангел Христов и Пламен Галев. Наказателната акция била проведена миналата нощ. Аудито на 22-годишния Иван Павлов, син на журналистката Лидия Павлова, изгоряло почти цялото. ···» След земетръсите и дъждовете, проблем и в АЕЦ ...

9

|

963

27.05.2012 - 19:14След земетръсите и дъждовете, проблем и в АЕЦ - Козлодуй Не спират проблемите за страната ни през последните дни. Шести блок на АЕЦ “Козлодуй” бе изключен от електроенергийната система на страната. Миналата вечер 1000-мегаватовият блок е бил изваден след автоматично сработване на една от защитите на турбогенератора. Това е станало заради възникнал ···»

А. Бончев: При отвличанията хора "от високо" ръководеха нещата

4 Февруари, 2012

|

53 Коментари

|

2997

А. Бончев: При отвличанията хора "от високо" ръководеха нещата
Ангел Бончев
ДАНС пък издала документ за това, че с фондацията, на която били дарени парите за откуп, нямало нищо нередно. Въпросната фондация "Утре за всеки" се опитва да докаже, че сумата е предадена доброволно.

„Наглите” ми нареждаха къде да даря парите за откуп и затова ги дарихме на Фондацията „Утре за всеки”, обяви по ТВ 7 Ангел Бончев. Припомняме, че той беше отвлечен през 2008 година от групата на „Наглите”. При предаването на откуп похитителите отвлякоха и съпругата му Камелия Бончева.

ДАНС издала документ за това, че с фондацията нямало нищо нередно, каза Камелия Бончева. Посланието било, че с фондацията всичко е наред. Сега въпросната Фондацията се опитва да докаже, че парите са дадени доброволно.

 

Имаше хора на високи позиции в полицията, които ръководеха нещата, повтори отново Ангел Бончев. Той разказа, че във времето, когато търсели съпругата му Камелия имало много случаи, когато заедно с полицаите тръгвали на акция, но веднага след това идвало обаждане да се прибират. Те получаваха обаждания от високо, каза Бончев.

КОМЕНТАРИ

Captcha

......, 04/02/2012 - 10:30
Хайде сега някой умен и паметлив да ми припомни: 1. Кои бяха на власт тогава. . . 2. Кой беше вътрешен министър. . . 3. Кой ръководеше ДАННС (Държавна Агенция Национална Не-Сигурност). . . 4. Кой ръководеше другите специални служби. . . 5. по какъв закон се ръководеха специалните служби. . . 6. Каква доктрина защитаваха специалните служби . . . . може и други въпроси да се сетя, но мисля, че постоянните коментатори в този сайт схванаха основната идея. А ве. . . дори в джунглата хищниците не убиват за удоволствие , а за да се нахранят. Тези които извършваха тези безобразия, дали ще могат да се скрият от възмездието поради жестокостта си!? Не вярвам - нито на този, нито на Онзи свят ще се скрият. Колкото Хитлер и шайката около него се скриха, за геноцида извършван от тях , толкова и нашите кръвожадници ще се скрият. Престъпленията срещу човечеството никой не ги подкрепя, дори и престъпниците имат съвест. Колкото Кадафи се скри от обезумялата тълпа, толкова и нашите кръволоци ще се скрият. . . .
сдг, 04/02/2012 - 10:35
Ако някой не му е станало ясно да му кажа. През цялото време визираха Ал. Петров който е управлявал ДАНС по то време, че е бил с Наглите.
......, 04/02/2012 - 10:37
Ей този бивш главен прукорор - Никола Филчев, бяха го навряли в една стара кола, маскиран , седеше и чакаше продажните ченгета да направят активното мероприятие с подхвърлен пакет наркотик , за да ме арестуват уж на местопрестъплението. Този . . . . Филчев изпълняваше поръчка, но го беше страх да подпише заповедта за ареста ми преди да е хлопнал капана. Два дни му се вмириса задника в таратайката, за да стои и да чака да се подведа на активното им мероприятие. . . . . Долна сган. . . !!!! Господ ще отмъсти на всички злодейци. Отмъщението е Негово. . . . Хаир няма да видят нито на този, нито на Онзи свят , на колко хора обачи потрошиха живота !? . . . . Изроди в човешка форма. . . !!!!
ветеринар 52, 04/02/2012 - 10:45
Брей, важно откритие! Остана да кажеш че са били хора "от ниското", като Сульо и Пижо. . .
Скрийте се вече, бе!, 04/02/2012 - 10:54
Аман от вас! Стига сте сънували Алексей Петров, бе!Вие го превърнахте във велико-мъченик, герой го направихте!Не разбирате ли колко нищожни сте и колко прозрачни сте?Ами то вече на всички е ясно, че чрез експлоатацията на името на Петров искате да скриете истинските престъпници!Не ме карайте да направя едно сдружение "Свети Петър", че ще ви навра на кучето в гъза, тиквеници с тиквениците и ще ви изкарам на бял свят всичките ваши престъпления!
, 04/02/2012 - 11:01
Вие кога работите, бе идиоти? Постоянно се мъкнете по телевизиите, а лицата ви са изродени и имат черти на престъпници, нали ви гледам как изглеждате-като изроди!А нали знаете, че душата на човек е изписана на лицето???Особено пък тези от "Свети Георги" са живи рецидивисти, щатни клеветници и хора със съмнителна репутация и замаразени разследвания за извършени престъпления. И те ще ми говорят кой бил престъпник!Ама то някой ден ще ви "размразят" и ще лъснете в цялата си "прелест"!
, 04/02/2012 - 11:17
Някой от офиса на Петров се включи в последните коментари. Само неразбрах Дачков ли е или Патрашкова?????
, 04/02/2012 - 11:23
Иска ти се да са Дачков и Патрашкова, но вече съм ти казал, че ти предстоят много изненади. . . . а ти не вярваш. . . . Двамата са също на щат като теб, но има едни волнодумци, дето все още нямат окови. . . та аз съм от тях!
, 04/02/2012 - 11:35
И вземи та сложи място за коментари в сайта "Октопод", какво си ми облещил там шепа олигофрени и ми внушаваш, че това е целият народ?Нали си демократ, дай ми думата и на мен!Каква е тази цензура, показва, че се страхуваш от различни мнения!Чакам да ми отвориш странца за различното ми мнение. . . .
George1, 04/02/2012 - 11:35
Трактора е само една маша, разровете около Гоце. То и без това му мирише устата, но точно там е заровено кучето.
, 04/02/2012 - 11:41
Божееееее, този пък ще рови около Гоце. . . ха-ха-ха Аз чувам, че Първанов ще става Премиер, а Бойко - Президент, а това ще се случи поради неразривната им дружба и общи интереси. . . . е, "в името на народа" де - ШЕГА!
Боби, 04/02/2012 - 12:01
Отрязали му два пръста и фондацията доказва, че парите са дадени доброволно с останалите три пръста, влизаме автоматично в рекордите на Гинес!
мдаа, 04/02/2012 - 12:02
Първанов ще стане Премиер, когато България стане шестнадесета съветска република, не по-рано.
, 04/02/2012 - 12:04
Да, те и рекетираните от Алексей Петров доброволно са си прехвърлили цялото имущество на негово име.
възмутен, 04/02/2012 - 12:05
Гледах предаването с Кошлуков, който се кикереше и се тюхкаше, като че ли за пръв път чува за подобно нещо. Точно пък той, който отиде да подкрепя партията "Лидер" на Христо Ковачки и въобще политическата му кариера за мен лично е неясна и многозначителна. Да не говорим за идиотското предаване "Милионер търси дъщеря", не жена, а дъщеря, подчертавам. Защото някои от участничките ставаха и за внучки на милионера. Предаването се издъни отвсякъде, като доказа колко тъп е въпросният милионер, чак нарече поведението на една лъжкиня и вулгарна порноактриса "стил" и т. н. Та за днешното предаване - много по-интересно и съществено беше да се чуят пострадалите, отколкото да се гледа как се тръшка Кошлуков, показвайки разни тъпи документи, които би трябвало да се гледат в съда, не по телевизията!
Геле, 04/02/2012 - 12:05
Малко те клаха, гнидо!
Ангеле защо?, 04/02/2012 - 12:36
Ангеле, Ангеле безработицата те докара до там, че да ходиш по медиите за някой лев. Добре те инструктирал г-н Огнян-ов какво да плещиш. Прав излезе Гр. Ганчев за изхвърлянето ти от работа. Ангеле , днес от най-високо ниво получих , , информация, , , че съпругата ти е участвала в далаверата с откупването ти. Ето ти , , новинка, , за проверка от ТВ7 и г-н Бареков. Ангеле, ако прокурора докаже вината на , , високото ниво, , в ДАНС или другаде, съда ще осъди нивото, но ти престани да се забъркваш в махленски клюки и да предполагаш нещо за което нямаш понятие. Достатъчно си изстрадал.
спокоен до възмутен, 04/02/2012 - 12:49
Не се хаби изобщо, за да коментраш политическата мутреса и гимнастичка, ченгето Емил Боклуков!
серГЕИ, 04/02/2012 - 13:28
НА ВСИЧКИ Е ЯСНО КОЙ БЕШЕ ТОГАВА "ВИСОКО"
, 04/02/2012 - 13:38
Хора, има нещо много нередно тука , или тези гадове, си правели ташак, дори по филмите го нема тва, жена му носи откупа, те отвличат нея. После го карат тези пари да отидат вьв фондация, аман от професионалисти. Боклуци
kerpleijek, 04/02/2012 - 14:16
БОНЧЕВ, не ни прави на идиоти ами си кажи откъде се имате с Гриша Ганчев, какви пари направи покрай него и с него, колко бедни души изгори ти и всичките като теб и патронът ти. Седнал да плаче за парите си!Малко ти взеха Бончев, бъди сигурен че следващият път ще ти смъкнат кожата, на теб и любимата ти другарка в живота!
Ирина, 04/02/2012 - 14:28
Какво каза Алексей Петров за делото „Октопод“? Имах възможност да чуя от първоизточника, а не от всякакви там „ЖАБИ“, „ЛЮБИ“, от „пострадали от лопати, кирки“ и други „инструменти“, от „повелители“ и „подчинени“! Та Истината на Алексей Петров и за Алексей Петров е КОРЕННО РАЗЛИЧНА! И аз нямам основания да не му вярвам! Гледаше ме в очите, имаше изражение, излъчващо СИГУРНОСТ и СПОКОЙСТВИЕ, а аргументите и фактите му бяха НЕОСПОРИМИ!
Ирина, 04/02/2012 - 14:28
Рекох си: защо да не повярвам на Алексей Петров, на неговите доказателства и „показания“, а трябва да вярвам на хора, които вече две години ме лъжат най-нагло и безцеремонно? Защо да търся „Октопода“ там, където го няма, след като знам от къде идва това „животинче“, кой го „отгледа“, кой го „изхрани“ и кой го пусна на СВОБОДА да ПИЕ НАРОДНА КРЪВ?
Ирина, 04/02/2012 - 14:29
Вие не знаете ли? Вярвате ли, че Алексей Петров е „злото“, което ви пречи да живеете и изобщо да оцелеете? Аз вече не вярвам нито на една дума от министри, телевизии…. . “пребити“ и ………. (червена точка!)
Алексей Петров: Назначен съм в, 04/02/2012 - 14:34
Много неща се казаха, за миналото, за настоящето ви от много хора. Последно вчера ми гостува Едвин Сугарев. Нека видим част от неговото изказване, след което започваме разговора: Едвин Сугарев: Актът на прокуратурата, с което започва това дело, обвинителният акт, е на-скандалният документ, който аз съм виждал в историята на целия преход, а съм виждал доста скандални неща. Този акт показва по безспорен начин, че Алексей Петров на практика е фигурата, която е посредник между престъпността и органите на държавната власт, включително прокуратурата и най-вече тя, в лицето на тогавашния прокурор, в лицето на Никола Филчев. Доказва го, с данни, които са събрани в цяла една глава, която разглежда връзките на Алексей Петров с прокуратурата. Доказва го с делата, които са заведени от самата прокуратура в услуга на бизнес делата, ако може така да ги наречем, или по-точно казано рекета, упражняван от Алексей Петров срещу различни хора. Доказва ги с факта, че тези, които са подавали жалби заради тов
2, 04/02/2012 - 14:34
мошеничество. Водещ: Защо сте свидетел по делото?! Едвин Сугарев: Аз съм свидетел по делото срещу него по две причини. Поради факта, че бях в доста близък контакт с убития прокурор Николай Колев, като аз и сега твърдя, че това убийство е поръчано и изпълнено от баретите на Алексей Петров. . . Водещ: От бившия главен прокурор Никола Филчев? Едвин Сугарев: Да, точно така. Водещ: Появиха се имената на бившия президент, на бившия главен прокурор. Вика се Атанас Атанасов като свидетел, защото той е назначил Алексей Петров. Едвин Сугарев: Той го е назначил по категоричното искане на Никола Филчев и това фигурира в неговите показания и пред следствието, и пред съда.
3, 04/02/2012 - 14:35
Водещ: Добре, това беше изказването, част от изказването на Едвин Сугарев. Да започнем оттам. Никола Филчев, каква е. . . ? Алексей Петров: Бях решил да не коментирам нищо по повод делото и по обвиненията, които имам, но подновяването на този сериал „Октоподът вика дръжте Октопода” ме принуди да кажа, разбира се, и своето становище. Очевидно в последните дни се провежда едно медийно мероприятие, пропагандно мероприятие да получа медийна присъда, гражданска присъда, преди уважаемият съд да си е свършил работата. Включително и вашето студио се превърна в своеобразен съд, в което членовете на една клеветническа трупа, която скоро трябва да празнува десетгодишнина, тук ми вменяваха престъпления. Тук идваха хора, които хвърляха бомбастични лъжи и клевети, и след това управляващите, политиците, трябва да кажат, че това е общественото мнение. Тъкмо тези изказвания трябва да се разглеждат като обществен интерес и така се притиска съда. Съдът би трябвало да не работи под натиск на общественото мне
4, 04/02/2012 - 14:35
Защо да се опита, той каза абсолютно директно, че всъщност. . . Господин Сугарев много внимателно и тук се опита да ме наклевети, но много внимателно, докато там не беше внимателен и директно извърши престъпление, като ме набеди пред надлежния орган, в конкретния случай – съда. Това, което казва господин Сугарев, е, че убитият прокурор Николай Колев е убит по поръчка на бившия главен прокурор Никола Филчев, мокра поръчка, която сте извършили вие, нали това го чухте да казва? Аз престъпление не съм извършвал, нито съм организирал на някого убийството, нито съм поръчал, нито съм извършвал. Господин Сугарев пред надлежния орган, съда, произнесе тези думи, че аз съм организирал убийството на бившия прокурор Колев, и аз ще го съдя. И съм сигурен, че този път той няма да избяга от решетките. И това ще го направя, правя тази уговорка, не заради лично отношение към него, а наистина е време и аз ще дам своя принос да бъде премахната професията „лъжец” и „клеветник” и да бъдат разтурени такива кле
5, 04/02/2012 - 14:36
Господин Петров, казвате – опитва се да се насади негативно отношение спрямо вас. Аз ви предлагам тема по тема да чуем мнението ви. Аз съм тук. Чудесно. Никола Филчев – по каква линия се познавате с него? Приятели ли сте? За първи път съм влязъл с него в конкретен разговор, в конкретна комуникация зимата на 2004 година по най-настоятелна молба на Бойко Борисов, тогава главен секретар. Защо? Дотогава аз съм имал случайни срещи, включително и по време на неговите посещения в прословутия ресторант „Златният телец”, когато е идвал с различни хора от прокуратурата, с различни политици, включително и с чуждестранни делегации. Защо? На този етап аз няма да отговоря. Ако реши, премиерът Борисов да отговори или господин Филчев, нека те да отговарят. Но тогава, когато Борисов ме помоли да се срещна по негов много личен проблем, той сам се убеди, че аз нямах добър контакт с господин Филчев, защото заедно разсъждавахме как да потърся посредничество, за да поставя този въпрос, който наистина беше м
6, 04/02/2012 - 14:36
Не разбирам нищо от това, което казвате, вероятно и хората не могат да се ориентират. Сигурно не го казвате на мен и на хората, а съответно на Борисов, на Филчев, на всички, които са заинтересовани, но ако може. . . Ще повторя за вас и за зрителите. Не, не, не. . . така, че да разберем. Откъде накъде Бойко Борисов се свързва с вас, за да търси посредничество за Никола Филчев? През зимата на 2004 година господин Борисов, тогава главен секретар, имаше изключително сериозен проблем от личен характер и настояваше и ме молеше в присъствието на друг човек, даже на други хора, бих казал, да осъществя връзка с господин Филчев и да поставя този проблем. Ако не сте близки с господин Филчев, защо той ще го иска това от вас? Това трябва да го питате него, но той се убеди тогава в този разговор, че аз нямам контакт, за който се говореше в обществото. Контактът ви с Филчев, твърдите, бил е само формален. Ние сме се срещали с господин Филчев единствено случайно, на публични места и не сме имали контакти,
7, 04/02/2012 - 14:37
Искам да изчерпим много въпроси, затова бързичко и динамично. Вярно ли е, че е имало много жалби срещу вас, които по една или друга причина са прекратявани от най-високо ниво – Върховна касационна прокуратура, Никола Филчев? Става дума за два случая в обвинението ми, които аз няма да коментирам конкретно, но в тях са визирани бизнес отношения. Във всички бизнес отношения има недоразумения, има конфликтност, която понякога е градивна, има и спорове. Тези два случая, които са с господин Валентин Шотев и Георги Цветанов, единият от десет години, другият от дванадесет, проверени последователно от редица компетентни органи. . . От кого са прекратени? Прекратени са от службите, в които са били жалбите. Проверени са от МВР, НСБОП, включително и от премиера, тогава главен секретар Бойко Борисов. И не са стигнали до съд изобщо тези жалби. Те са проверени и са изяснени. Повтарям, изяснени, включително и от премиера, тогава главен секретар. И вие разбрахте от делото, че той включително е бил охрани
8, 04/02/2012 - 14:37
Искам да ви кажа, на хората са им много героите по това дело, дори за мен, когато се подготвям, са ми много героите. Валентин Шотев е човек, с когото вие сте имали бизнес отношения. Скъсали сте тези бизнес отношения. Жалбата срещу вас е, че след като сте приключили доброто си сътрудничество, сте му отнели имущество и т. н. Няма такова отнето, по никакъв начин. Защо той е потърсил в такъв случай помощта на Бойко Борисов и неговата охранителна фирма, за да се пази от вас? На мен ми е неудобно това да го коментирам. Може да попитате Бойко Борисов. Смятам, че не е редно сега, когато Борисов е премиер, сега да коментираме по какви причини Валентин Шотев е отишъл при него. Може би той трябва да дойде в съда. . . Това е още едно доказателство, че той ще бъде нужен на съда. . . Той има охранителна фирма. . . ? Да, и тъкмо затова той познава нашите взаимоотношения, нормално е било и при нашите близки отношения да съм изяснявал с него тези взаимоотношения. Не са настъпили никакви вредни последици за гос
9, 04/02/2012 - 14:38
Чухте ли какво каза господин Шотев по време на делото? Какво му е отговорил Бойко Борисов, когато той е потърсил помощ от нея – „Вие, другарю Шотев – или ти, другарю Шотев, – допусна това прасе да стане голяма свиня”? Това не мога да го коментирам. По-скоро смятам, че това е защитна теза на господин Шотев. Ако Борисов направи коментар, може би и аз ще направя. Добре, оставете тези квалификации и обвинения. Въпросът е кой ви направи вас това, което сте? Наистина ли е вярно, че влязохте в НСС под давлението на Никола Филчев? Това го твърди Атанас Атанасов, това го твърди Едвин Сугарев, Никола Колев, хората, с които разговарях през последните дни, вярно ли е това? Никола Филчев вдига телефона и казва: Алексей Петров да влезе в НСС, да бъде назначен. Свидетелите като Атанасов говорят в съда и във вашето студио съвсем различни неща. Независимо че по своеобразен начин и вашето студио се превърна в съд, в който аз трябва да бъда съден медийно, разбира се. Но аз ще използвам случая да припомня
10, 04/02/2012 - 14:39
Не, не, той тук каза, че имал оперативна информация, заради която сте бил назначен. . . . Но сега искам да му припомня какво съм правил и разбира се, да му потърся отговорност. Защото като гражданин съм длъжен, морално съм задължен това да го съобщя, а компетентните органи да потърсят отговорност от Атанас Атанасов. След като е информиран от мен лично и след това от направление икономическо, защо той е подвел премиера Иван Костов да се състои тази сделка? Водещ: Но хората се питат друго, господин Петров. Ако вие сте толкова лош, какво изобщо правите в НСС? Кой допуска този лош герой да везе там? Никола Филчев ли се е обадил да каже: "Искам Алексей Петров да бъде моя човек, моето ухо, моето око в НСС"? Никой до момента не е казал един конкретен пример, в който аз съм показал или съм бил необходим на Филчев, или съм свършил някаква работа. Има десетки случаи, в които аз съм свършил работа на държавата. В случая, когато даже Атанас Атанасов се опитва да неглижира работата ми, аз из
12, 04/02/2012 - 14:40
Тогава с Атанас Атанасов в какви отношения бяхте? Това, че Атанас Атанасов ми се сърди, че не съм работил за него лично или може би за премиера Костов, е друга тема. Това не означава, че като съм назначен от него, аз трябва да служа лично. . . Аз съм служил на три правителства вярно и лоялно. На три правителства като казвам, разбирайте на държавата и на обществото. Аз не мога да служа нито на Атанас Атанасов, нито на Чобанов, нито на Иван Драшков, нито на Петко Сертов. . . Разбрах ви. Познавахте ли убития прокурор Николай Колев? Да, и смятам, че бяхме в добри отношения. Включително и в последните дни преди неговото убийство той посещаваше басейна „Спартак” със съпругата си. Мисля дори, че предишния ден преди убийството той и съпругата му са били на басейна „Спартак”, ползвали са помещенията, които аз лично ползвам. Защо, за какво? Това е въпрос на нашите добри взаимоотношения и никакви мотиви не са известни аз да имам някакъв негативизъм към него. Вярно ли е, че Николай Колев, убитият прок
13, 04/02/2012 - 14:41
От СДС? Защото аз съм по-скоро човек на СДС някак си, отколкото някакъв мит да се разнася. . . Какъв човек на СДС? Аз съм назначен от правителство на Иван Костов и лично от Атанас Атанасов. Емануил Йорданов ми е подписа заповедта. Това, че съм си вършил работата при всички правителства, по никакъв начин не дава право на Атанас Атанасов да ме свързва Първанов. Значи не сте човек на СДС, или ОДС беше правителството, няма значение, а на държавата. . . Бих се ласкал наистина, ако съм осъществявал контакта между главния прокурор и президента, защото в това няма нищо позорящо, но не ми се е случвало. Един от свидетелите каза може би повече от десет пъти по време на свидетелските показания, че аз съм бил с президента Първанов в Китай. Заявявам пред българската общественост – никога по никакъв повод не съм бил с президента Първанов в Китай. Кога си развалихте отношенията с Бойко Борисов и защо? Ние сме имали отношения, както се казва, на приливи и отливи, но по такъв начин, както той ги организира
Роби, 04/02/2012 - 14:42
Ако АП е ръководил наглите и пр. , той е съизмерим с Робин Худ и др. народни омъстители!
Хайде, чупката, глупаци!, 04/02/2012 - 14:42
И успех за Алексей Петров!
Прочетете тук, че не е излязло, 04/02/2012 - 14:45
http://www. glasove. com/aleksey-petrov-naznachen-sum-v-sluzhbite-ot-pravitelstvoto-na-ivan-kostov-i-lichno-ot-atanas-atanasov-18973
:))), 04/02/2012 - 14:45
Грижа се за вашата грамотност, че ще си останете завинаги невежи и страхливи. . . .
затворник, 04/02/2012 - 15:24
Открай време бьлгарите , са се прекланяли , и заголвали дупета пред хадути пияници, хайдути крадци, партизани крадци и мошенници, министри мафиоти, на такива като мазното и тьпо говедо Ал , нищо чудно, че му се заголват задници . Сега всяко 2 ро момиче иска да бьде обладано оъ татуиран затворник. Даже Лора Крумова ведньж сподели по нова тв, че харвсвала затворници. Секса, дами , и господа , е в основата на всичко. Дай му Иринке, пу. . . на Алексей, и на микрофона му запей.
admin, 04/02/2012 - 15:28
"Ирина", не ползвай чужди материали или поне дай линк към сайта и истинския автор!
до "затворника", 04/02/2012 - 15:33
Кавито ти момичетата, идиотино, такива ти и момчетата. Извод-препоръка-върви да те шиба Бойко и си затваряй устата!
, 04/02/2012 - 15:51
Вече три години пенсии и заплати не растат . . . заради Алексей Петров. Боко Тиквата иска да ги вдигне , но Октопода не му дава!
затворника, 04/02/2012 - 16:23
Едно време една моя позната на 18 я засьрбяха гащите и се ожени за 10 години по-голям от нея. Тя от града , той селянин , крадец, ама тя като каза, че е много смел, и харесвала такива мьже, той направи бебето , и я остави след 3 години. Замина за Чехия , и стана сводник. Тя се ожени отново за един разведен пич, той беше заварчик. Така , че младите момиченца поздравявам с песента''Милионерче''. А с нея и господин Сираков.
Галамура, 04/02/2012 - 16:27
Тьрсете си мьже като Ангел Бончев, Киро Киров, Батков, Сираков, ако те не могат други ще ви еб. . . , те само ще снасят крадени парички, не го слушайте ''затворника''.
един, 04/02/2012 - 17:27
Мръсната, алчна комунистическа ДС сган ще гори в АДА. Народът ги е проклел, добро няма да видят ните те нито децата и внуците им - това е за всички гадости, дето сътвориха!
???, 04/02/2012 - 21:55
А ти как забогатя а? Като краде държавата и народа.
Съвет!, 04/02/2012 - 21:58
Най добре "Бонцевци, Кировци и Сие" крадци на прехода да се скрият. Те нека ПЪРВО обяснят на обществото КАК забогатяха?Като изкопаха имането в селския двор на баба си или как. . . ?Нека кажат!Седнали да се жалят, крадците му с крадци.
, 04/02/2012 - 22:12
Гоце-от Наглите, най-наглият!
, 04/02/2012 - 22:33
Искаме правосъдие и престъпниците в затвора, кой каквото си го е дробил, да си го сърба, не само на нас е писнало, а на цял свят с Европа, им писна от вашата корупционна съдебна система и мафия. Доста сте се ослушвали!Криминалните елементи, превърнахте в свеци, срама нямате!Свети Алексей Гоцевско-Филчевско-Атанасовски.
Устинов, 05/02/2012 - 00:21
http://www. youtube. com/watch?v=DqJBrHg5VxI
КУР БАХУР, 05/02/2012 - 09:23
. . . СКУКА БАТЕ У ГЬОЛА ЖАБЕШКИ. . ГЛЕДАМЕ ОТДАЛЕЧЕ С ПРЕЗРЕНИЕ. . . . !

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА