РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

Кой сте Вие, г-н Гамизов?

11 Юни, 2008

|

71 Коментари

|

4898

Кой сте Вие, г-н Гамизов?
Момчето изникна от нищото! За първи път българският телевизионен зрител го видя в тв предаване с водеща някогашната страстна комунистка Светла Петрова, еволюирала по-късно в още по-страстна демократка.
Любезният читател вероятно си спомня дамата притежаваща изключителна пластичност, на която биха завидяли дори професионалистките от програмите на нощните клубове. Коронният номер на дамата е прегъване в кръста. Точно с този номер навремето в БНТ, когато Сърбия беше брутално бомбандирана от американската авиация, Петрова се опита да уязви колоса на българската историческа наука, пламенният патриот и родолюбец, професор Андрей Пантев,обявявайки сърбите за зомбирани?! Реакцията на професора беше унищожителна. До толкова унищожителна, че отговорът, който се опита да артикулира фамозната дама беше комбинация от заекване и фъфлене, от което в съзнанието на българския телезрител остана само образа на професора.

Да се служи на чужди каузи, макар и като момиче за поръчки, не е лесно даже в една оспорвано обществена телевизия, каквато е БНТ. По тази причина пък и по други, чисто оперативни причини, на дамата и се наложи да премине в друга телевизия /в района на НДК/, за която злите езици говорят, че се финансира от бюджета на голяма задокеанска държава. Там поведението на дамата пред камерата се промени драстично. Там тя не просто влезе в образа на  „независим" журналист. Тя дори си повярва. Друг е въпросът, че никой друг освен нея не вярва в нейната независимост.

И така „независимата" журналистка в едно свое предаване, кръстено на името на древноегипетски паметници на културата, показа на телевизионната аудитория лицето Стефан Гамизов. Добре облечен и добре изглеждащ млад мъж, който средностатистическият българин сигурно веднага причисли към групата на „юпитата".  Групата на ония млади хора взели образованието си и поработили на запад, които дебаркираха в България заедно със Симеон Сакскобурготски, с претенциите да оправят нашенските неща по западен образец. Традиционно доверчивият българин повярва на сравнително късите им трудови биографии, може би за това, че в тях бяха преплетени имената на световно известни корпорации като „Мерил Линч", „Голдън Закс", „Морган Стенли" и т.н.

Разбира се, разочарованието от новите месии не закъсня. Много бързо българинът разбра, че освен западната наука момчетата сериозно са изучили и иширетите на западните мошеници. Видяхме как се преструктурира държавен дълг, така че вместо да си облекчи положението, българинът ще трябва да плаща повече, заради сумата, която остана в джобовете на един финансов министър и на световна финансова компания. Видяхме как се продава единственият телекомуникационен оператор за сума четири пъти по-малка от тази, на която братята македонци макар и още неузрели за европейци продадоха своят.

Така внедреният в медийното пространство от Светла Петрова - Стефан Гамизов зае нишата на политически анализатор от последна инстанция. И започна медийни изяви, с които меко казано често се опитва да манипулира общественото мнение. Да манипулира общественото мнение като внушава тези, явно по поръчка на небългарски институции, които очевидно в замяна на това пък му осигуряват съответното ниво на  материално благосъстояние. Не само да поддържат алибито му на успял бизнесмен, но и като материална компенсация за извършваните услуги. На неизбежния въпрос - какъв е бизнисът му, отговорът е : „занимавам се с антикорупционни практики, главно в енергетиката."

Айде бе! Кога стана въглищар и кога ти почерня дупето. И кой е тоя дето ти дава поръчките? Борбата с корупцията в България е работа на държавата. Затова са и нейните специализирани служби. И ако българската държава наистина ти е поръчала подобно нещо можеш ли да ни покажеш протокола от проведения търг по закона за възлагане на обществени поръчки.

Защото иначе в държавата ни мераклии да се борят с корупцията бол. Повече са от тия дето я упражняват. Нещо повече! Наскоро по една телевизия икономическият експерт на ГЕРБ - Маврудиев каза, че въпросният Гамизов се движи по бул. „Витоша" с десет души частна охрана?! Това, че г-н Гамизов има охрана е нещо нормално. Много хора ходят днес с охрана. По важен е отговорът на въпроса, ако лицето Гамизов работи по държавни поръчки, не следва ли той да бъде охраняван от държавата?!

Или пък интересен е отговорът на г-н Гамизов на въпроса къде и кои са неговите фирми, при което момъкът твърди, че всичко е зад граница, без да се споменават имената на фирмите. Къде зад граница обаче? В някоя офшорна зона ли? Делауеар например!

И все пак ако бизнеса на г-н Гамизов е борба с корупцията в енергетиката има и още два въпроса, които се нуждаят от публичност и отговор. Въпросите са : защо точно в енергетиката,  а не да речем в улова и търговията с редки видове черноморска риба?! Ноторно известно е, че механизмите на корупцията  не се различават фундаментално в различните браншове? И вторият въпрос е защо стопанските субекти, чрез които оперира г-н Гамизов не са регистрирани в България след като бизнеса му е България?! Подобна практика често е израз на нехигиенично отношение към българската данъчна система или иначе казано понякога с нея се цели да се прикрият нерегламентирани парични потоци от облагане с данъци. Източник на тези потоци са най-често чуждестранни контрагенти с интереси в българската икономика в т.ч. и в енергетиката, които предпочитат анонимността. Не знам защо, но като чуя някой да споменава за енергетика, веднага се сещам за голямата задокеанска държава, която се разпорежда в България както у тях си. Разместването и появата на нови центрове в геополитиката обаче, карат все по-често различните представители на тази държава да избягват изяви на осветени места.

И няма смисъл наистина да се налива допълнително масло в нарастващата омраза и враждебност към тази държава в целия свят. И без това хора като Стефан Гамизов в България дал Господ. Е това, че точно той се е уредил сигурно не е случайно. Не че случайни работи по принцип няма. Още повече, че ония, които са го наели също никога не залагат на случайни неща. Момчето просто си го е заслужиило.

Енчо Енев

 

P.S. В рубриката „Народен глас" всеки може да изрази своето мнение или гледна точка по даден проблем. Не налагаме ограничения, освен за нецензурни изрази.

КОМЕНТАРИ

Captcha

Георги Д., 11/06/2008 - 15:47
Стефан Гамизов е една много съмнителна тъмна личност.
!?, 11/06/2008 - 16:02
Г-Н ЕНЧЕВ, ТОЗИ СТ. ГАМИЗОВ НЕ 'ДРАПА' ЗА ДЪРЖАВНА ВЛАСТ. А Е САМО БИЗНЕСМЕН И АНАЛИЗАТОР. ТОВА ЧЕ ИЗРАЗЯВА МНЕНИЯ, КОИТО ЕДНИ ПРИЕМАТ, ДРУГИ - НЕ, НЕ ВИЖДАМ НИЩО ЛОШО. НАЛИ ТОВА Е ДЕМОКРАЦИЯТА - ВСЕКИ ДА МОЖЕ ДА ИЗРАЗЯВА СВОБОДНО МНЕНИЕТО СИ. КОЛКОТО ХОРА, ТОЛКОВА МНЕНИЯ. НЕ ГЛЕДАЙТЕ КОЙ Е ГАМИЗОВ, А КАКВО ПРАВИ БОЙКО БОРИСОВ, КОЙТО ИСКА ДА СТАВА МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ.
НЕЩО КУЦА, ама много, 11/06/2008 - 16:11
И мен ме дразнят някои от констатациите и анализите на Гамизов - струват ми се пресилени. Други пък уцелват доста точно в десятката. Разглеждам трезво появата му - да не е първият или последният 'месия', който се пръква от нищото да ни каже кое-как?! Има и много по-зловредни типове, които о т години и дори десетилетия се въртят в публичното пространство. Струва ми се, че горното мнение на г-н Енчев е неподплатено с факти и тенденциозно. От него лъха огромна неприязън, породена неизвестно от какво, и - толкоз.
един, 11/06/2008 - 16:11
доста добър поръчков материал
Gamizov, 11/06/2008 - 16:13
Гамизов го каниха Бареков и Цв. Ризова, за Св. Петрова не си спомням, но дори и така да е - какво от това? Анализатори с лопата да ги ринеш. Не е повод да се нахвърляме върху нея. Не че ми е любимка, отдавна я помня, пък и не само аз. Но това е съвсем друга тема. Искате да убиете Гамизов - защо убивате и всичко около него?!
Alex Popoff, 11/06/2008 - 16:27
I am an American of Bulgarian descent. I always wonder why the country of my ancesters is sometimes prone to blame America for harm that is done to Bulgaria by Russia and other European countries. I know Stefan Gamizov as I have met him in Washington, D. C. and my impression of him is of a sincere, well informed and honest guy who deeply cares for the future of Bulgaria.
Оптимистката, 11/06/2008 - 16:28
Стефан Гамизов може и да изпълнява нечии политически поръчки в българското медийно пространство, но в интерес на истината се появи в тази си роля доста време преди да го открие като коментатор Светла Петрова. Затова не е коректна връзката, която авторът прави между неговите изяви и оценката за журналистическия стил на Петрова. Истината е, че Гамизов нашумя след едно свое участие много по-рано в Нова ТВ при Коритаров.
Л.Друмева, 11/06/2008 - 16:32
Защо непременно появата на г-н Гамизов в публичното пространство трябва да е предварително разгласена и украсена! Момъкът е умен и това е най-важното, господа завистници! Дори и да е 'протежиран' от 'една голяма държава', какво лошо има! Може би щяхте да го аплодирате, ако беше руски възпитаник! Хора, мислете за младите в окаяната ни държава! Дай Боже да се появят още 5-6 като Гамизов!
Mina, 11/06/2008 - 16:48
За пръв път видях и чух Гамизов в предаване на Явор Дачков. Направи ми добро впечатление със задълбочения си анализ, от който емоцията бе отстранена. От тогава следя изявите мудоколкото успявам. Не знам дали защото е ново лице за мен или по други причини но съм с усещането, че има много точни анализи, от които не лъха огромно пристрастие, характерно за всички анализатори, които съм слушала преди него. И хайде нека да престанем с това наше българско подозрение:'ама кой е той и откъде се взе, ама има нещо съмнително в това, че общува с едикой си. . А пък и бизнесът му , АХ, енергетикааа. . . '. За разлика от Алекс Попов не знам нищо за негор но наистина ми прилича на човек, загрижен за бъдещето на България.
До Пепа, 11/06/2008 - 16:55
Пепа, на български!
листец, 11/06/2008 - 17:09
Гамизов изразява свои мисли, Енев също. Няма лошо, нали това е обмен на мнения. Енев е малко остър, но не преминава границата. То и Гамизов понякога ги реди доста соленички. Те нашите политици заслужават за тях да кажем нещо, не за тия дето ги анализират. Все пак е добре, че можем да прочетем всякакви мнения.
Г. Пенев, 11/06/2008 - 17:10
Г-н Енчо Енев връщай се обратно в гардероба с нафталина, защото от такива безмозъчни дърдорковци като тебе сме на тоя хал. Учудвам се, че един пиян комунист като 'професор' Андрей Пантев може да бъде пламенен патриот и родолюбец, именно този 'патриот' и неговите съмишленици със зъби и нокти защитаваха Милошевич, човека погребал Югославия и нанесъл най-тежките поражения на Сърбия и народа и. Този народ още дълги години ще плаща данък на така наречените сръбски националисти.
аман, 11/06/2008 - 17:25
Коя година сме-2008 или 1948?
д-р Хаус, 11/06/2008 - 17:50
От написаното бълва на талази типичния български синдром:'Завист и злоба към всичко по-интелигентно'. Жалко!
Сия, 11/06/2008 - 18:04
Ами онзи с особената прическа, забравих името му, бимш гл ревизор на БНБ?
Бургасман, 11/06/2008 - 18:05
Много съжалявам, и аз не харесвам някои неща, изречени от Гамизов, обаче човекът си е прав отвсякъде. А тоя материал прилича на поръчков. И на необективен. Гамизов им виновен. Вместо да излеят цялата си злост и енергия против Доган, Първанов, Борисов, БСП, ДПС, царя и всички останали, свързани с червената мафия, съсипали държавата, те на Гамизов се хвърлят. Ясно е че човекът повдига завесата за много душмани на България. А за нашата опустошена родина, подобни оплюващи достойните българи материали, с лопата да ги ринеш. Затова няма да се оправим.
Американеца, 11/06/2008 - 18:09
Енчо, ами той Гамизата е ваш човек бе! Нали Станишката го пусна да му прави кризисен пиар. Явно вече те е налегнала деменцията. Но не си забравил за ония гадните империалисти. А нечистоплътния патриот Пантев е нищо повече от един пиандур и червено изкопаемо. Не става вече за манипулации. Никой не го слуша. Поздрави от Америка!
Port Bill, 11/06/2008 - 18:36
Още като прочете първият аргумент на Енчев-мнение за преразказ, читателят може да не чете по-нататък. Колкото за прогнозите на Гамизов, то това е просто здрав смисъл. Милиардите са нечестни и в сблъсъка с Европа и Америка, битката ще бъде на смърт. Другото е да ги върнат ей така. Няма да ги върнат ей така.
Българин, 11/06/2008 - 18:43
Гамизчето е част от кризисния план за спасяване на 'нашия' човек в България, който очевидно на следващите избори ще има не повече от 10-12%, с последващо разцепване на партията му на социалдемократическо крило със затихващи функции, и нормалня лява партия, каквато има навсякъде, където има див капитализъм . Другия , който им плонжира в перспектива, просто ще ги излъже. И те го знаят това. Подобни типове, експонирани по поръчка на задгранични геополитически и икономически кръгове, които търсят резервни играчи в защита на техните интереси, са нормално явление. Ненормално е слабият, очевидно примитивен начин на анонсиране на 'човека за влияние'. И това , че няма качества за 'човек за влияние' или не знам как се казва в някои специфични институции. Същата схема се работи с Мария Купон и нейната смешна партийка, която няма никакви шансове, освен в ушите и очите на задграничните и ментори. Опитват се да я налагат - т. е. играе се с два коня. Слаба хореография, обаче. . . . .
Рони, 11/06/2008 - 19:16
Добре даже много добре . Всички руски мекерета са в истерия. Явно това момче Гамизов ги настъпи по мазола. Защо не бил в риболова, а в енергетиката. Ами Русия с какво шантажира Европа , не е ли с Газпром Аец Лукойл. Няма нужда от руски танкове в 21 век достатъчно е да врътнат кранчето, както направиха с Украйна. Най-голямата корупция е в енергетиката. Там си най-големите руски агенти. Просто е крайно време да бъдат изметени всички руски подлоги. Как на всички важни постове са все чекисти завършили в СССР. Те когато завали в Москва си отварят чадърите в София. Момчето ще ходи с охрана, незабравяйте че професионалните чекисти, което просто означава убийци не се колебаят преди 2 години , за да убият Литвиненко с полоний заразиха цяла Европа. Борбата ще бъде кървава това е сигурно.
лаик, 11/06/2008 - 19:38
Щом като се прехласва пред андрей пантев - ясен ми е автора на статията. А Гамизов казва много неща, с които съм напълно или частично съгласен.
АЗ, 11/06/2008 - 19:41
Усирайте се поплювковци!Гамизов е просто един умен пич!
дявол, 11/06/2008 - 21:21
Този Енчев е типичен българин от казана в ада. Див завистлив комуноид.
Нормален, 11/06/2008 - 21:22
Кой е Енчо Енев. Може би пожарникар и бивш комунист. Б. Б. впрегна милиони против Гамизов. А дали са негови или на честната банкерка Цветелина, която дру я чука, а Б. Б. стои до нея като каракачански пес, чакащ за кокал.
minavasht, 11/06/2008 - 22:27
По-добър PR не сам виждал от доста време насам. . . Оказва се, че този Гамизов за когото е писано, явно е станал по-известен и от СВетла Петрова, и от Маврудиев. . . и от кой ли още не. А от коментарите се разбира, че и други политичеси люде са на заден план спрямо него. . . Ами трябвало е да гледам Пирамида, Ризова и Бареков, за да се запозная със ситуацията. Те били интересни. . . Ама от написаното в коментара става ясно, че резулттата от появата му е разбунване на духовете. Е, по-добре от нищо. За напред ще следя медийните му изяви. Явно са АДСКИ ИНТЕРЕСНИ КАТО ЧЕТА КОМЕНТАРИТЕ. . . .
ДЕДО, 12/06/2008 - 00:42
ТОЯ ЕНЧО МАЙ БЕШЕ КОРЕСПОНДЕНТ НА БНТ В МОСКВА ПРЕДИ ПРЕДИ 10 НОЕМВРИ. ТАКА ЧЕ ВСИЧКО Е ЯСНО. . . . .
ботевград, 12/06/2008 - 02:17
Погледнете само колко много лаене се появи след появяването на Стефан Гамизов - най-вече и последно при Цв. Ризова. В сайта на О. Стефанов, който между впрочем набира вече космическа скорост, но затова благодарности преди всичко на Оги, за пръв път като че ли има толкова различни мнения. За Ст. Гамизов се заговори веднага на другия ден след интервюто му в 'На 4 очи', поне по кафенетата. Започнаха да се задават въпроси кой пък е този. Интересно беше да се види и чуе от неговата глава, че м/у сергей Ст. и Първанов има конфликт, който между впрочем като че ли много много малко виждат. И аз съм един от тях, който едва ли съзира такова чудо. Не са малко критиките му по липсата на гражданско общество в бг, за едоразумението 'неформален лидер' - ББ, както и че кръв ще се лее по изборите. Ето това ще се запомни. Нали това е най-важното, предаването да бъде интересно. Пък може и да не е вярно. . .
Вяра или Вера, 12/06/2008 - 07:22
Ха-ха! Ст. Гамизов ли-Остап Бендер по български!
ФФ, 12/06/2008 - 08:58
хахаха Енчо Енев преди 1989!! Да го духате комуняги!
, 12/06/2008 - 09:36
istinata boli, nali? vseki koito ne misli v komunisticheskoto ruslo e amerikanski agent. I taka da e kato e kazal naroda 'aman' ot ruski
БИШКО, 12/06/2008 - 10:47
ТОАЛЕТНАТА ХАРТИЯ НА ЧИБУРАШКА/СТАНИШЕВ/
Кики, 12/06/2008 - 11:52
Последни усилия за вдигане рейтинг на провалил се за българите политик - но не и за задокеанските му куратори. Гамизовци и ко. , в това число и някои медии, които очевидно са част от отбора на 'добрите демократи' в БГ, не са в състояние да изпълнят поръчката по простата причина, че българите разбраха, че децата слугуват така, както техните бащи на съветските другари. На българите са небходими вече патриоти, умерени националисти, а не наведени Киряк Стефчовци. И господарите на , предприемат контра- мерки. И това ги прави нервни, нагамизени.
коректор, 12/06/2008 - 14:01
Бизнесмен значи КРАДЕЦ. Кажете колко ПРЕДПРИЕМАЧИ има. Това е истинската бълг. дума. То и дупнишките борчета са почтени честни БИЗНЕСМЕНИ нали?
Неразбрал, 12/06/2008 - 15:30
1. Какво е това БНТ? 2. Коя е Светла Петрова? 3. Кой беше Андрей Пантев? 4. Какво ме интересува кой е г-н Гамизов? 5. Какво очаквате от Е. Енев? 6. Защо се занимавате с четенето на такива глупости? 7. Такова писание не заслужава да бъде коментирано изобщо - това е еманация на злобата.
чистач, 13/06/2008 - 09:15
Един опитен политически гладиатор би трябвало да признае че със словото си г-н Гамизов поме цели не кохорти а легиони приватизационни крадци на преходакоитозабогатяха като хладнешки крадоха, удариха всяскакъв морал, убиха мораните ценности и абсолютно вярно че ПОЛИТИЧЕСКАТА СИСТЕМА В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ Е МЪРТВА! Казвал съм ги тия неща далеч преди Гамизов но не съм известен, не е и нужно. Друг е въпроса, че ТОЙ също е в схеманта и не бе редно от него да излизат тия неща. Най важното обаче - КАЗАНОТО ОТ ГАМИЗО Е на 100%ВЯРНО!
чистач, 13/06/2008 - 09:19
поправка: поме - помете; всяскакъв - всякакъв; мораните - моралните; схеманта - схемата; ГАМИЗО - ГАМИЗОВ
Досадник, 14/06/2008 - 17:39
Fuck You american boy
DTD, 15/06/2008 - 12:55
Тоя Е. Енев е типичен кадър на червената партия говори много, а в действителност не казва нищо. Не дава отговор на въпросите поставени от Гамизов, а го оплюва без да изрази някаква смислена своя позиция. Е. Енев е типичен пример за манипулатор на общественото мнение, но хората които се връзват на приказките му намаляват все повече с всеки ден в кой на власт е тройната коалиция.
Да живеят мутрите!!!, 16/06/2008 - 00:26
Г-н Гамизов има държание на новоизпечена мутра. Няма значение дали има или няма американско образование. Важно е, че държанието му е напълно мутро - милиционерско. А спазва и основния принцип на КГБ - винаги истината и само истината - но само не цялата. Хахаха. . . у нас наистина имаме потребност да гледаме, слушаме и четем САМО И ЕДИНСТВЕНО МУТРИТЕ. . . Mr Popoff, it's very typical for an american with European ancestry, not to be able to write on his ancestral language. Don't you think?
За Гамизов, 16/06/2008 - 09:22
Гамизов е от Монтана. Няма дори висше образование. Явно някой го бута много здраво.
СТБ, 16/06/2008 - 09:26
Гамизов пишел по поръчка!? Не знам дали е така. Но че горната статия е написана по поръчка и със страх - е очевидно!
л.друмева, 16/06/2008 - 09:28
Ако някой наистина се интересува кой е г-н Гамизов, нека се поинтересува от интервюто, което той даде пред Бойко Станкушев в предаването'Събота вечер' през есента на 2007 г. ! Там Стефан Гамизов представи своето политическо кредо и ако това беше истина, можем да сме сигурни, че за България ще дойдат и по-добри дни! Повярвайте!!!
Мариела, 16/06/2008 - 13:17
Нищо не разбирам! Нали живеем в демократична държава, а свободата на словото е една от най-важните й черти. Човекът си изказал мнението! Защо трябва да се обижда, да се търсят конспирации. Той не одобрява поведението на някои политици, на други го одобрява. Така е и с тези, които го нападат. Аз не приемам голяма част от анализите му, но уважавам правото му да ги прави. Въпрос на гледна точка, сблъсък на мнения, а не на провокации и конспирации. Днес прочетох една статия на Валерия Велева във в. 'Труд' - най-четеният вестник. Това вече не е вестник, а пощенска кутия.
Ели, 16/06/2008 - 14:41
Понеже вече ин омръзна да слушаме за Бойко Борисов, а има вероятност той да се издъни, понеже започна да се олива, 'мозъчния тръст'на определена политическа сила, която се грижи периодично да лансира една медийна фигура, че простите жабета да има с каквода си запълват времето по кръчмите, на софрите, да псуват някого и да не мислят за 'глупости', докато дойде ред да се осеферат.
Бачо Кольо, 17/06/2008 - 11:34
Никои хора тук се хващат за образованието на Гамизов - нямал висше! А Бойчо Б. като има пожарникарско образование дали го интересува някой това?! Само питам де, то е ясно, че статията е поръчкова и затова читателите на 'Фрога' са я разконспирирали веднага. Истината е, че този човек има смелостта да каже неща, които другите ги казват само под юргана на жена си. А дали е прав или всеки сам отсъжда, нали това искахме половин век да се случи и у нас.
мацка, 17/06/2008 - 17:52
Не е вярно, че Светла Петрова е показала за първи път Гамизов. Аз го чуп преди 1-2 години в предаването 'Гласове' по Инфорадио и ми ниправи много добре впечатление с обективното си и компетентно изказване. Съгласна съм с 90 на сто от нещата, които казва. Положението ни е трагично, ние загиваме и който не го вижда, е кретен.
Търсете информация!, 18/06/2008 - 12:48
За по-активните търсачи на информация- проследете връзките на Гамизов с кумеца му Асен Дюлгеров, бившия гл. секретар на Софиянски. Самият Гамизов адвокатства на Станишев, за да се повърне в енергетиката откъдето е напъден.
отчаян, 19/06/2008 - 22:32
Важното е, че всички правят анализи, ама халът ни е все един-жалък. . . . . . . . . . . И няма значение кой е комунист, кой пиян-без бъдеще сме. . . . . . . . . . По-добре гледайте мачове!
conservoir, 28/06/2008 - 00:20
ТРАГЕДИЯ!!! 'Борбата с корупцията в България е работа на държавата. Затова са и нейните специализирани служби '- корупцията Е в държавата - как да стане; Отвратително е да се четат подобни стати пълни със злоба и оклеветяване. Това е достатъчно да се погнусим от начина по който Парвановците си пазят тертиорята. Това става, когато демокрацията се заменя с корупция и олигархия. . . ТРАГЕДИЯ !!! Големите анализатори ! Народния глас?!!?
Апостол Апостолов, 05/07/2008 - 09:44
ГЪЗОБРЪК Един призрак броди из българското медийно пространство и стряска управниците до смърт. Този призрак се казва Стефан Гамизов- млад човек, който разказа на политическата каста цялата игра. Скри им шайбата. Разката им фамилията и им е. . дръндара лелин. Ето какво изхрачи Гоце по негов адрес: „Проблемът е кой го подтиква, кой му осигурява тези възможности и трибуна, за да лансира почти всекидневно своите тежки обвинения, да внушава заплахи, че ще има кървави избори, че в държавата стават ужасяващи неща. . . . Порочно е, вместо да излезе един или друг лидер и да направи своите критики, да разчита на подставени лица. ' Боце пък, по- известен с артистичния си псевдоним Бойко Рапона, отново се прави на мъж: „Изобщо ми е под достойнството да разговарям за него, защото такива анализатори в България има около пет милиона. ' Виж ти, Нено Цървуланов пунтира Достоевски… Газ пикаят „властимащите”. Газ. Хак им е. Тури ножа у тупана, Гамизов! Важно е да има екшън, джумбуш да става! АПОСТОЛ АП
аз, 02/11/2008 - 20:05
За пръв път видях и чух Гамизов в предаване на Явор Дачков. Направи ми добро впечатление със задълбочения си анализ, от който емоцията бе отстранена. От тогава следя изявите мудоколкото успявам. Не знам дали защото е ново лице за мен или по други причини но съм с усещането, че има много точни анализи, от които не лъха огромно пристрастие, характерно за всички анализатори, които съм слушала преди него
maff, 03/11/2008 - 19:59
idolopoklonni4estvoto izglezhda vse pak e na6a nacionalna 4erta, idealna po4va za vsqkakvi mesii, prieli za svoq 'kauza' zakleimqvaneto na ob6testvenite nedyzi i izri4aneto na taini zaklinania po otnoo6enie na nevyzmozhnoto byde6te. . . e, kogato ima koi da ti dava tribuna i o6te po-hubavoto - kogato ima koi da ti vqrva - situacionniqt pyzel se samopodrezhda o6te predi 4astite mu da sa napusnali kutiata na sobstvenoto ni licemerie i 'ob6testvena' sypri4astnost. Ne trqbva li da byde obekt na DANS podoben mnogoznaiko, koito o4evidno e po-znae6t, po-posveten v tainite na globalnata politika i bylgarska cirkadzhiishtina. . . Tykmo 6ans za tezi 'zuperagenti' da razkysat stqga6tite okovi na regionalizma i da dokazhat genialnostta si na svetovnata scena. . . uspeh, gospoda agenti. . . no dano na nqkoi mu napravi vpe4atlenie novata vylna ot emigranti, koito nikoga ve4e nqma da se zavyrnat. . . nqma pri koi i za kakvo. . . a na vas - nazdrave - dano e sladka vsqka glytka ot agenturniq nektar i naiven sok o
пламен василев, 10/11/2008 - 11:46
Със въпросния Стефан съм имал честа да седя на един чин в ПМГ 'Христо Михайлов' Гр. Монтана, тогава Михйловград. Стефан е безспорно интелигентен тип, но всичко, което прави в последно време е плод на други интереси и на други хора! Той няма капацитета да го направи сам!
пламен василев, 10/11/2008 - 11:47
извинявам се: въпросният, честта
Х, 05/12/2008 - 06:57
Грешиш. Комуноидите са безродници, така че няма как този да е българин. Ти комуноид ли си? дявол 2008-06-11 21:21:42 Този Енчев е типичен българин от казана в ада. Див завистлив комуноид.
Х, 05/12/2008 - 07:17
Заедно ли сте в казана с ЕЕ? Българите са нормални цивилизовани хора. Дивите и болни от завист двукраки едва ли са българи. дявол 2008-06-11 21:21:42 Този Енчев е типичен българин от казана в ада. Див завистлив комуноид.
XX, 18/01/2009 - 19:08
Господин Енчев, хайде стига с тия поръчкови материали. Поне дайте един конкретен факт, а не само догадки и глупости. Аман от поръчки. А какво ще каже Енчев за това, което казва Гамизов, че новият АЕЦ ще се строи с остаряла технология? Или пак задокеанско влияние. Защото как точно беше избран изпълнителя, на никого не стана ясно. . .
Стан, 18/01/2009 - 19:53
Щом Гамизов е казал, Белене ще се строи с остаряла технология, значи е така? И къде Гамизов се изучи толко? Та той няма образование, за не говорим, че едва ли знае какво е ВВЕР! Аман от псевдо-месии от типа на Гамизов, Кобурга или Борисов! Гамизов казал това, Гамизов казал онова. . . И изведнъж от всякъде Гамизов. Ясно е, че момчето е лансирано, защото трябва да обслужва интереси и се прави необходимото да бъде добре информиран. А относно старите технологии-във Финландия работят точно такива реактори ВВЕР, както и в Козлодуй. Защо Гамизов не отиде да светне горките финландци колко са тъпи?
Делиус, 18/01/2009 - 19:55
Стефан ГАМИЗОВ гледох в ' на 4 очи с Ризова днес 18. 01. 09г. каза точни истини за енергетиката. От 'БалканБас и Мини Марица Изток-Раднево , които професионално добре познавам , Гамизов говори даже'скромно'. Дай Боже още такива гамизовци , за да се ОПРАВИМ.
Найденов, 18/01/2009 - 20:58
Стига сте мляли малоумни рожби на българо-съветската дружба. Всеки, който изкарва навън смръдливите ризи на енергийните барони е добре дошъл на небосклона. Дай боже повече такива.
Мюлер, 18/01/2009 - 22:41
Момчето е толкова заинтересовано, че само глух и кьорав не може да го разбере, а и глупав. Пуснете му името в Гугъл и вижте къде са му интересите. И по какъв критерий го канят?Gegen Bezahlung unter den Tisch, най-вероятно. А кой плаща, и защо с охрана?И после защо електората не ходел да гласува и протестира?Защото разбра, че няма нужда да урежда далаверите на следващите мошенници.
Мюлер, 18/01/2009 - 23:09
Извинявам се, Канарис ми се обади:мошеНици било с едно'Н'. Доверявам се на разузнаването.
Top4o, 19/01/2009 - 08:03
Някой ще оспори ли, че Гамизов говори истината??? А да поспорим как ще действа прокуратурата сега? Дали ще се размърда?Или??
КОШМАР, 19/01/2009 - 11:14
Господа, моето лично мнение е, че самата прокуратура е най-слабото ни звено в 'борбата с престъпността'. В България никога нищо не се случва, просто кучетата си лаят, а керванът си върви. Всяко нещо за три дни както се казва. Да, Гамизов може и да говори истината, но какво от това?
Panika, 20/01/2009 - 03:56
Samoq fakt che i tuk se pitame koe Gamizov , ot kade doide , kakav e . . . . ???? Koe chicho mu , koi mu e kum i t. n. - veche e qsno che sme mafia i to ot nai marginalnite mafii , daje nqmam etarpenie da go opoznaem , Srelqme po pernishki - shtom ne e ot pernik smrat posle che go mislime , kato iztreneen . Abe nqkoi beshe kazal che Bulgaria si edna maxala , selo kvo da vi kaja !
любо, 21/01/2009 - 09:59
АЕЦ Белене не трябва да се строи, още по-малко с руска/украинска технология.
паго, 15/02/2009 - 16:56
заблудени хора , това е един ляляджия , с мания завеличие и разни други мании ,
паго, 15/02/2009 - 17:11
За Гамизов става въпрос
една българка, 17/02/2009 - 15:00
To Mr Popoff-why you shame to name yourself bulgarian, mister?Learn bulgarian! Относно Гамизов-ни повече, ни по-малко същият случаен екземпляр, самонабедил се за гуру като убития 'писател'Стоев
ПАЦО, 18/02/2009 - 16:08
ГАМИЗОВ Е БЯЛ ЦИГАНИН И ИМА ПСИХИЧЕСКИ ОТКЛОНЕНИЯ-ТОВА Е ДОСТОВЕРНА ИНФОРМАЦИЯ, КАЗА МИЯ ПОЗНАТ КОЙТО Е ПРЕКАРАЛ ДЕТСКИТИ СИ ГОДИНИ ЗАЕДНО С ГАМИЗОВ В МОНТАНА И ГО ПОЗНАВА ОТЛИЧНО.
Тоягата, 25/02/2009 - 23:27
Българино, не ти ли писна разни гамизовци-гъзолизовци да те лашкат като текезесарска тарга. За голямо съжаление майка България ражда и такива Киряк Стефчовци които за жълти стотинки продават собствената си майка, та камо ли Родината си. Такива хора са безродници и трябва да се кастрират за да не се множат. Коментирания господин е един от тях и наистина ли заслужава толкова коментарии. Българино, ти си жилав и оцеляващ, но много много продажен. Като ти покажат близалка като кученце тръгваш след този който я държи, като не я получиш крещиш неистово. Това американско мекере прави точно това и много жално че има хора да му се връзват. Нейсе и това ще отмине, колко точно го е казал жилавия българин. . . 'Кучетата си лаят, кервана си върви'. . . а без кучета не може, макар че доста често се налага да ги укротяват с тоягата.

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА