РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

Sex, наркотици и ... чалга

10 Юли, 2008

|

60 Коментари

|

10247

Sex, наркотици и ... чалга
Ваканцията е в разгара си, заедно с купоните, тревата, секса за една вечер и литрите алкохол. Отвързани хлапета щурмуват безнаказано заведения и хотели; по спринцовките ще ги познаете! (тийнейджърски преразказ по преживяно)
Тeen Time

Взривоопасното трио „Секс,наркотици и рок’енд’рол” сред нас, тийнитата, е вече строго нарушено - рокът се превръща все повече в табу, с бързи крачки се застопорихме в ерата на чалгата, смятана от безброй юноши „безпорно за най-модерната музика в България”. От друга страна пък, заедно с чалгата и с малко алкохол, по-уязвимите скачат ... право в леглото с най-неподходящия „избранник”.

Питате къде са романтичните разходки по плажа, гледането на звезди, държането за ръка и дългите целувки? Стига глупости, биха казали много от нас, за какво да си губим времето, нали накрая все ще ни огрее... Всъщност не само момчетата разсъждават така, много момичета също прибързват, уреждайки си усамотена среща в някоя хотелска стая, която често води до кофти резултати. Ами „шанс” би казало мнозинството... Какво, аджеба, се случва: момчетата позаякват, придобиват самочуствие и увереност в себе си, продиктувани от някой спонтанен комплимент на съученичка и вече са абсолютно убедени, че веднага трябва да си намерят момиче. Пък и не е ли ясно, че са много „загорели”. Смешно ми е... от какво по- точно е загоряло едно 14-15 годищно момче, което още няма никакъв опит нито в по-специалното общуване с мацки, нито пък в секса... Малко са тия, врелите и кипелите, другите си приписват някакви истории, ама кой ти вярва! Обаче оттам идват безбройните грешки, най-вече през лятото (когато всеки се разгонва). Бърият секс, често с човек, когото едва познаваш, води до... ужасната за нас думичка „забременяване”, но и не само; има и супер гадни болести, чиито имена не сме и чували и в най-най лошия случай до СПИН, с който като че ли съвременният тийнейджър е по-запознат - най-малкото от хилядите полезни лекции в даскало. Може би точно затова най-много се пазим именно от СПИН-а. Сакатлъци обаче винаги стават: спукване на презервативи, ако са евтинджос, лошо поставяне и безброй още ... абе, опит му е майката, казват „дъртите”, и в това наистина са прави. plaj2.jpg

Малко от нас обаче го осъзнават сега. Наскоро една приятелка ми сподели: “Oтивам да се ...”, а аз й викам: „Чакай малко, къде си се забързала, с кой, къде, как решихте?” Естествено отговор не получих, само едносричното: „С един, не го познаваш”. На следващия ден идва, усмихната до уши, и ми разправя: ”Много яко беше, не мога да ти го опиша, ние се запознахме в skype, решихме да се видим и к’во стана, много се харесахме и решихме да си наемем стая в един хотел и ето стана, само малко кофти ни изгледаха на рецепцията, ама едва ли са се сетили, к’вито са тъпи тия...” Аз я поздравих естествено, какво мога да й кажа. След седмица ми звъни супер уплашена, крещи по тела и реве: „ Закъснява ми вече 5-ти ден, какво да правя, уплашена съм... бременна ли съм?” Реве, та се къса. И аз много се притесних... Посетихме аптеката, купихме един тест, направи го... Какви писъци, крясъци и нерви бяха, докато изчакаме чертичките! ... За всеобщо успокоение не беше бременна, но трябва ли да се минава през всичките тези неприятни емоции и сълзи, когато може да си сигурен първо в това, което правиш и как го правиш и второ в партньора си и възможностите му. Колко по-лесно и приятно би било. Тези за нас толкова познати и ясни случки са супер кофти тръпка и за това е най-добре да се стараем да ги избягваме... колкото е възможно... защото на много дори не им пука. Никой не е против секс-а (сигурно и бабите ни не са били), но не е ли по-хубаво да го правиш разумно вместо после цял живот да съжаляваш ... Говоря за една приятелка на наш’те, която сега не може да има деца именно заради аборт на млади години. Адски тъжно... Още хиляди примери могат да се дадат - някои от тях и по-тъжни, а понякога и унизителни. Но-о-о – много алкохол и после секс .... гадна комбинация!

plaj1.jpg

И като заговорихме за нашето неразривно трио, дойде ред на темата за наркотиците. Няма да ви разказвам какви са, до какво водят; на всички е известно, а и не е моя работа, все пак. Стигат и някои най-обичайни примери из нашето teen време ... Жалко е, че имам все повече приятели между 15-19 години, които само с един телефонен разговор могат да ти доставят „всичко нужно”: от трева през амфетки, екстази до кока и понякога и хероин. Звучи страшничко, но си е истина. Седя аз на гости при едни, абе уж приятели, и изведнъж едното момче се провиква: „Еееей, батка, как ми се е допушила малко тревица.” В подобен стил другият отговаря: „Веднага, батка, въртя един телефонец и си готов, само кинти дай!” И добавя: „А листчета за свиване имаш ли си, че ако си нямаш, в колата имам 2 пакета” Искащият коз наперено отговоря: „Имам си, мноу ясно”. Скорострелно тревата беше доставена, цигарката свита и изпушена, а ефектът е ясен... Но тази случка с мед да я намажеш... Разхождам се аз из „елитното българско Черноморие” по едно кейче и каква приятна гледка виждам: в разстояние на няма и 10 метра 11 опразнени спринцовки (специално ги преброих). Още по-ужасяваща и стряскаща гледка... На същото хубаво местенце се събират децата на града да си полафят, наистина мястото е божествено яко, ама нещата, които стават там... Не дай боже, да те хванат лудите .. Не липсват и момичета (лично ги познавам), които уж от гъзария пред батковците умират да се изфукат, че са пробвали от всичко... Еееех, страшно нещо е манията да си известен и популярен сред „яките”, особено в малките градове. А с какво популярен? - с това, че честичко за кеф си попушваш тревичка и най-безболезнено взимаш някоя друга амфетка... Това ли е популярност... Ако да... накъде отиваш може

би ... ?!

sprincovki.jpg

А с какво завършва нашето звездно променено трио? – естествено с чалгата... Моя адски болна тема, която, ако я отпочна, ще се получи „Война и мир” - 3-ти том... Репликата, която най-много ме изкарва от кожа, е, че без чалга купон не ставало. Пълни глупости, сякаш няма безумно яки house party-та, купони на плажа с разтърстващи рок парчета? ... Мили чалгари, далеч сте от истината. Купон БЕЗ чалга е най-якият купон, който може да се получи. Същото момче, което може да ти достави всякакви наркотици, ми разправяше оня ден как някакъв си Кондьо (иначе доста известен ама само по име), пълният циганин, сигурно миризлив и грозен, щял да събере повече публика на концерт отколкото Металика. Ама, такъв си и вярва, докато ми го обяснява това нещо. На мен ми стана много смешно, замълчах си, че щеше да стане голям скандал, пък и, нали знаете, с телевизор не се спори, всеки си е прав за себе си ... Да си седи дълбоко заблуден и смешен, пък ние си знаем че Металика ще ни срази... Изобщо има ли база за сравнение... даже и сега ми става смешно. Кондьо и Металика.... как ли пък не Малко останаха рок и house маниаците по Балканите, но отвъд тях, всички знаят Металика.

Стига толкова, сега излизам, че ще има парти. Някои отсега са се наточили да се наливат с водка, щото има бас кой повече ще изпие ...

текст и снимки: ju_16 SmileSmileSmile

КОМЕНТАРИ

Captcha

АНТИ, 10/07/2008 - 10:05
УЖААААААААААС! Пълна деградация! Мисля, че всички такива са пътници вече към 'оня свят'.
Гост, 10/07/2008 - 10:15
УЖАС, УЖАС, УЖАС!!!
Боже!, 10/07/2008 - 10:15
Боже! И това са нашите деца. Уж добре ги знаем тия раобти но като ги прочетеш от някое от тях звучи по друго от това което ни разправят в къщи. Моят хубостник казва че в неговата компания всички били примерни - ни пиели ни пушели нито наркотици имало. Винаги съм мислила че лъже а сега вече сам напълно сигурна.
Бачо Кольо, 10/07/2008 - 10:45
Това е истината за най-голямо съжаление. Но по-добре да не си затваряме очите, а да си казваме нещата, че иначе ще се върнем назад, когато българската и съветската младеж бяха пример за всяко живо същество.
Никола, 10/07/2008 - 11:37
Чак пък толкова. . . Хайде да не се превземаме. Не вярвам баба ми да е харесвала Бийтълс а ако чуе Металика предполагам че ще и окапят и последните косми от главата. За по 'здрави банди' като Канибал Корпс, Напалм Дет и т. н. въобще и не помислям. А колкото до секса и наркотиците. . . само за сравнение. Дозата Амфетамини която се взима днес от същите деца е в пъти по-малка от тази която са взимали едни други деца през 60-те. Просто сега хората знаят за какво става дума и не се надрусват до такава безмозъчност както хипитата тогава. За секса. . . а Джон Ленън който с Йоко Оно си пушел пичите косми и после го правел на сензация? Не е ли също чалга. . . . Чалга, чалга ама класика!!!
Никола, 10/07/2008 - 11:42
Само за уточнение. МРАЗЯ чалга и въобще не правя сравнения и паралели между гореспоменатите групи и чалгата. Казвам просто че времената се менят и по-възрастните винаги ще са с една крачка по-назад и леко възмущение на лицето.
Никола?, 10/07/2008 - 11:48
Значи какво предлагаш? Да зарежем всичко и децата ни където си искат да ходят и да правят каквото си искат ли? Или да им помагаме да го правят? Може би да започват от по-ранни години? Или какво? Или да им раздадем и по един пистолет, та да си поиграят и с тях?
Никола, 10/07/2008 - 12:19
Предлагам да ги възпитаваме а не да очакваме че някой друг ще го направи вместо нас. Възпитанието става чрез пример а замислете се какъв пример дават възрастните днес.
, 10/07/2008 - 14:00
Интересно е, че май всички вие забравяте собствените си тинейджърски години! Дори да си пушил, дори да си правил секс неразумно, такива криввания така или иначе са правили почти всички. В случая мисля, че по-важното е семейството отрано да ти даде една друга перспектива, алтернатива на модерното изтрещяване. Било то спорт, близост с природата и т. н. , да ти даде избор! Май това е по-важно, а?! Май родителите в най-голяма степен са отговорни за модните тенденции сред тинейджърите?! А дали не е това по-големия проблем - възпитанието и перспективата на родителите на 'виновните' тинейджъри?
Добромир, 10/07/2008 - 16:10
Разбира се, че за да стигнат дотук някои деца, са виновни родителите! Ако всичко е нормално в семействата им и общуват с тях, ако се интересуват от техните мечти и душевност, ги учат на най-важното! Отделно създаването на трудови навици и показване на уважение към останалите хора, също е важно за изграждането на ценностна система! Но, за съжаление, родителите или са разведени, или са 'заети' с бизнес и резултатите са налице.
Alex, 10/07/2008 - 16:52
Учените установиха че Чалгата води до изпростяване
До Добромир, 10/07/2008 - 17:45
Коя христоматия си преписал, а? Като съм разведен, да не мислиш, че не обръщам внимание да детето си - напротив, напротив. Но и тя стана от тези деца: чалга или хаус (егати и 'музикалните' стилове), алкохол и нощни изпълнения. Тя не ще да общува, тя! Не аз. Личи си, че нямаш деца, да се чудиш как да постъпиш и кой да ти помогне.
Ирина, 11/07/2008 - 13:15
Някои хора много се прехласват на всяко нещо да викат: УЖАС, АУУУУУУУУУ и т. н. Айде по-спокойно. Аз съм завършила гимназията в Дървеница през 98-ма, когато в този не толкова краен квартал беше абсолютна лудница от трева и нискокачествен хероин, отделно движех с метъли, а при тях беше море от кайсиева ракия; дали е метъл или чалга-няма значение и на метъли съм била на погребение и на чалгари-съученици, все по на 23 години, предрусали или задавили се повръщайки по гръб след тотално препиване. А секса, наистина и нащте баби са го правили. Който и както оцелее в лудницата-така. Естествен отбор в градски условия се нарича. Въпрос е на характер, късмет, интелект и възпитание. Така че пазете си децата
Ирина, 11/07/2008 - 13:59
Пропуснала съм да отбележа, че въпросната Дървеница е квартал на София, не всички са длъжни да го знаят
Jeremy :), 12/07/2008 - 03:26
Аз също съм тийнейджърка и съм напълно съгласна с авторката. . . чест й прави че се е наела да ни извади проблемите на бял свят толкова обстойно (не че те са безисвестни). Но според мен си зависи от човека-мен лично наркотици, цигари и алкохол хич не ме влекат-напротив. . . а повечето ми приятели пушат абсолютно редовно цигари а дори и трева. . . всичко зависи от собствената воля на човек :)
Дядо Хаджия, 12/07/2008 - 09:49
Тъй, тъй дедовата, ебете се, друсайте се, мрете мамка ви курвенска, обаче нема ми ревете като ви надуят скапаните тумбаци и пипнете я трипер, или нещо по-така като сифилис или СПИН. . .
Петричевска, 13/07/2008 - 15:00
Ммм , даааа. . . Металица вижте скрити съобщения. Н знам кое аджаба е по-зло Кондьо, или . . . http://video. google. com/videoplay?docid=-5316268363096790715&q=&hl=ar
LaSombra, 15/07/2008 - 16:22
Радвам се че има и друг, който беснее като гледа тия глупости.
Сашо, 16/07/2008 - 08:49
Абе, някой сети ли се да похвали автора/авторката за чудесната статия (порода неопределена :-). Харесва Ни / Не ни харесва какво правят и как живеят днешните младежи - докато има мислещи и способни да се изразяват и писмено такива надежда има. Моите Уважения към 'ju_16' - продължавай да пишеш!
Gost, 16/07/2008 - 14:44
Eh, Irina, Irena. . . ? Eh. . . . . . . . . . .
someone, 18/07/2008 - 11:34
баси маймунската цивилизация, и за учудване продължава да съществува . . . до кога ли?
Марин, 23/07/2008 - 20:52
Браво на авторката!Чудесна статия!искам още!
Aleks, 24/07/2008 - 18:11
Първите писмени документи упоменаващи идването на края на света, поради упадъка на новото поколение (което било безспорно доказателство за идването на Сатаната), датират от Хвек от новата ера. Нищо ново под слънцето.
Вандо, 24/07/2008 - 18:18
Еба ти материала
Стенли, 24/07/2008 - 18:58
Много добре написано!Ама какво да направим всеки сам прави избор за това как иска да живее. А дали това в нашите очи изглежда лошо или хубаво. . . ма кой му пука???
....., 24/07/2008 - 21:39
Да, добре, супер си. Всеки да прави каквото иска. Ужас тея наркомани-пушат трева. Ми аз не пуша трева, не ме кефи, ама нямам нищо против. Пияни тийнейджъри-ужас, накъде отиваме. . . Са, ако говориме за 12-13 годишни ок, ама. . . И да, естествено чалгата трябва да се намеси. Еми да му *** майката, къв ви е проблема?Слушам и чалга, и ретро, и хаус и да когато съм бил на купон в началото хаусче, ретро и накрая в 'разгара' чалга? Супер тъпа статия, написана по много тъп начин, от човек , който не разбира и си изказва мнението по доста глупав начин. Еми като не те кефи някой да пуши трева-махай се от там. АКо не се кефиш на пияни хора-не излизай с тях. Не ходи в чалга заведения. ?!?!
яцо, 24/07/2008 - 23:12
айде да седнем да ревем! браво, вкарвайте колкото може повече негативна енергия, това й трябва на днешната младеж. екстра. продължавайте в същия дух. аз отивам да си взема малко амфетки. всъщност не - ще звънна един телефон, ко да се разказвам. ебати огромната заблуда
Коста, 24/07/2008 - 23:25
Радвам се, че има кой да напише и да отдели време за това, което е споделено в статията. Искрено и желая късмет и шастие. . .
Денис, 25/07/2008 - 03:18
Тровете се!!! Мрете!!! Кат се прайте на 'гъзари'. Ще просите утре по улиците, че и тогава пари и за цигрки няма да имате. Останаха ли редовни хора на този свят незнам. И да са останали те се броят на пръсти! Направо ме е яд да ги чета тия работи.
georgi, 25/07/2008 - 14:41
pou4itelno no neka decata pi6at za sebe si
анти чалга, 27/07/2008 - 10:43
Здравейте :) Аз съм Пламен Тодоров, на 22 години от Видин. Ненавиждам чалгата, пиша социална литература, печеля награди с творбите ми. Имам творба и за тия мазни чалгарки , можете да я прочетете в сайта ми www. wanksta. blog. bg , ЗАСЛУЖАВАТ ДА БЪДАТ ВИДЯНИ ВСИчКИ МОИ ТВОРБИ.
Next generation, 27/07/2008 - 13:41
Дам, здравейте!Родители, деца, подрастващи младежи били те пияни надрусани или от онези който всички отхвърлят, просто защото имат нещо повече в главата от някъв химикал. Тук в моето градче стават различни неща, който ме плашат. Наркотрафик. . . имал съм контакт с хора, който ги разпространяват и отглеждат. . . естествено аз изгубих връзка с тях, защото все пак да се поддадеш на изкушението е признак на слабост нали така ;)?Предлагали са ми да опитам, да се включа в отглеждането и така нататък. . . това е за наркотиците Секса е нещо което всеки когато реши, че е готов трябва да го направи със човека до себе си НО решението му да не бъде повлияно от някакъв наркотик или алкохол . . . това е мое лично мнение Чалгата. . . да разбира се, Поп фолк. навежда ме на мисълта за силикон връзки със медийни студия и руси кичури :D. това е музика, музика за простотията и в България Простотията като власт избира простаци да ги управляват защото простотията разбира само простаците, затова сме в това състояние. та чалгата се
Next generation, 27/07/2008 - 13:44
e същото като случая със българската власт . . . слушат я простите, защото само на тях им харесва текста в песните, който един и същ до така степен, че песните могат да се използват като хипноза в известна степен Next Generation 15 годишен ;)
el magiko, 28/07/2008 - 18:33
tove e ni6to!kato cqlo novoto pokolenie e po inteligentno ot predi6noto, no i prostotiqta e na kvadrat. Kvo da Prai6?Vseki si e prav za nego
Alex, 31/07/2008 - 09:45
Ненавиждам този тип музика Чалгата убива мозъчни клетки бе хора Не може да слушаш за мерцедеси, изневери, лъскави джипове и всичко да ти е наред Пълно простотия
Krs, 18/08/2008 - 17:50
Поздравления за чудесния текст и чудесния правопис. :) Ето, който може го може. Тва е положението. Продължавай! :)
asdf, 23/09/2008 - 11:08
absolutna glupost
Милена, 01/10/2008 - 10:05
Наченки на добра авторка! Останалото е оскотяването на един народ. Бог да пази България от продажни политици и народ без идеали!
няма зна4ение, 02/10/2008 - 14:33
хора по добре несе дрогирайте, но секса го правете, но не слушаите 4алга само 2pac
здравеца, 31/10/2008 - 03:09
ето тук се вижда, че може да има дискусия между младите и възрастните - тя е налице, провокирана от статията на една тийнейджърка. призовавам само за по-цивилизован език - нали сте по-големи, възрастни, знаете всичко. що се нервите тогава и ползУвате цинизми, бе? в нито едно тийнейджърско изказване не виждам цинизъм- само в тия на възрастните. какво ги обвинявате децата - накои са по-умни от вас.
Иванина, 20/12/2008 - 21:42
Според мен трябва да внимаваме какво позволяваме и какво не на децата си. То всичко се започва с лошите оценки. На моя позната дъщеря и си получава двойките нерпекъснато. А иначе мозъка и колкото на птичка. Просто още като видиш оценките и ти става ясно.
60 годишен, 21/12/2008 - 16:08
Много ми харесва начина на мислене на 15 годишното момче Next generation. От такива хора има нужда държавата за да оцелее.
;), 04/01/2009 - 14:53
момиче
jdd, 06/01/2009 - 20:33
rock on yyyyyyy. . . na si4kata 4alga
, 13/01/2009 - 00:33
za po4ti vsi4ko be6e prava , osven za edno :)nemoga da razbera za6to namesva6 4algata v problemite koito opisva6?Az li4no obi4am 4algata , no v1preki vsi4ko s1m protiv vsqkak1v vid narkotici, kakto i cqlata mi kompaniq:) Tova kak1v stil muzika slu6a6 , nemoje da opredeli kak1v 4ovek si i kakvo to4no v1r6i6!Dori moga da kaja 4e mn pove4e narkotici se vzemat po vreme na partita:)
Майка на 4 броя teen, 13/01/2009 - 12:20
За автора 6+ супер е! Проблемът е, че в България масовото число останали хора са по-необразовани. . . . Онези умните заминават за да дадат шанс за бъдеще на децата си. Тук откровено се води зарибяване с какво ли не и програма за изпростяване до дупка. . . . Другия робски проблем е укриването на всичко ' да не станем за резил пред хората'. Има много родители, които виждат, че децата им затъват и се правят, че не се случва. . . данък обществено мнение. Бъдете приятели с децата си, а не началници, говорете за всичко с тях, обичайте ги! Научете ги да обичат хубавата музика, природата, да вярват, да обичат!
buba, 31/01/2009 - 07:58
това са си нашите деца и трябва да ги обичаме и подкрепяме дори когато грешат. . . те рухват, когато родителите им ги съдят и предават, всеки е правил грешки като малък. . .
h xcxc, 24/03/2009 - 20:05
cmd gfsdx clddc xj
sasho_ot_pln, 14/05/2009 - 17:36
mn. qko e tva mn mi haresva tova za chalgata
koljo, 05/09/2009 - 10:38
4algata e tova koeto ostana na bg ezik tja e pazitel na bg po dobre ot carkvata , kojato ne e bg , a e donesena tuk. bg e zle za6toto se vodim po 4ujdi mozaci.
смърф, 13/12/2009 - 21:01
Иии отново същите глупости. :) 'рокът се превръща все повече в табу'. . е по-голяма простотия от това не си успял/а да сътвориш. -> Изясни си значението на думата табу. А по отношение на цялата статия. . не ви ли писна само да се възмущавате без да правите нищо? Защо вместо да изтъквате своята 'ерудираност' и 'духовна извисеност' над деградиралото поколение не се захванете да промените нещо? Всичко, което си написал/а е безсмислено. . защото вече така или иначе има толкова интернет борци, които коментираха и разискваха този проблем. Всички имаме очи и виждаме. А за тези, които не могат сами да си тълкуват събитията. . достатъчно е писано вече. Защо някой не се захване да напише статия за какво може да се направи по въпроса, как може да се промени ситуацията? Но не. . по-лесно е разбира се да се възмущаваме като стари бабички и видиш ли да покажем на всички, че сме от малкото, които стигат до такива истини. Не ти прави чест да си толкова критичен/а, защото и ти си в кюпа. Това са твоите н
шаман, 02/03/2010 - 00:30
"смърф" ти си малоумен братле. На момичето това й е хоби, а може би и начин за изкараване на някой друг лев. Това, че темите са постоянно разисквани в интернет пространството не означава, че са остарели. А и съдейки по начина по който се изразяваш и критикуваш статията й ми се струва, че ти си падаш точно по нещата, които тя оплюва. Написал си един "интелигентен" и напълно безсмислен коментар. От мен дотук :)
dreadmote, 06/07/2010 - 12:35
много си прав всичко това е самата истина за жалост
Слава на Бога!, 22/11/2010 - 11:50
Не само чалгата е така! Има още много стилове които могат да повлиаят на психиката на човека (Най-вече на едно дете) като: Метал, Чалга, Хип-хоп. . . може и да не е български състав. Те мислят тия певци за БОГОВЕ, те не ги славят а ги ПРОСЛАВЯТ, кланят им се и ги защитават до такава степен всеедно са си играли в пясака заедно, те им близат краката направо. . . Ако им кажеш за тяхно добро, те ще ти отговорят: "Че завиждаш, КъЪъъффФФФфф тИ е ПroбЛеWa??? или нещо подобно. . . " но ще дойде ден рано или късно където ще си тросат главите и ще съжеляват! Едно е да слушаш дадена музика и друго е да строиш църква на името на звездите!
The end, 22/11/2010 - 12:31
За жалост е така. Какво да направи държавата, че родителите не си контролират хлапетата??
ku, 23/11/2010 - 14:53
kolko sme bili inteligentni samoo :)
Аз, 24/11/2010 - 22:11
Статията е писана на ниво "разгневен пубер". Най-малко можеше да се опиташ да звучиш като разумен човек, а не като всезнайко, който е седнал на столче и си представя, че съди хората от някакъв трон. Не си кой знае колко по-добър/добра от тези, които критикуваш. Това, че ти общуваш с такива хора (т. е. наркоманчета, курви/курвари, пияници), не ни прави автоматично всички на тая възраст такива. И бързият секс водел до бременност и "супер гадни болести"? Явно само ти не си чувал/а за презервативи.
ky4kata ot blizkoto selo, 22/12/2010 - 17:38
awe kfo sa wsi4ki sa tr1gnali da ni gleat kfo praime i kfi gi w1r6im? tfa izwinqqite mn, no si e li4no na6e mnenie. 6te si praim kfot si iskame. da ne ste ni nekfi roditeli, za da tr1gnete da ni opqwate takiwa idiotski prostotii, 4e ne sme primerni orica. 6te si prawim kfoto si iskame we tfa si e na6iqt jiwot we mamka my
Граф Влад, 15/04/2011 - 19:38
Жестоката истина.
Мими, 03/01/2012 - 12:02
Вси4ко което е написано е вярно1всяка една думи4ка е вярна!

РЕКЛАМА

ЕТНО КАЛЕНДАР

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА