РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Не убивайте Софка – ние сме виновните!

82

|

7614

26.05.2012 - 09:51Не убивайте Софка – ние сме виновните! Софи Маринова не успя да додрапа до финала на Евровизия – 2012. Това едва ли е учудило някого, освен хората от нейното обкръжение и екипа. Така, както не сме на еврофиналите по футбол, не сме и по пеене на популярни песни. ···» Гордей се, българино! Син си на юнашко племе!

107

|

6480

24.05.2012 - 00:52Гордей се, българино! Син си на юнашко племе! Не спират домогванията до най-българското дело в многовековната българска история! Но кирилицата е БЪЛГАРСКА азбука и е време цяла Европа да го признае! ···» Столетницата ще си връща девствеността

39

|

14314

21.05.2012 - 18:35Столетницата ще си връща девствеността Чудо нечувано: столетницата ще си връща девствеността и отново ще бъде ухажвана и желана. Това е основният извод на червените оптимисти след отминалия конгрес. Реалистите са по-умерени и се надяват на брак по сметка. Песимистите обаче знаят, че каквато и маска да си сложи БСП, зад нея винаги ще ···»

Стависки и Горсов - това сме ние

2 Септември, 2008

|

41 Коментари

|

3849

Стависки и Горсов - това сме ние
Красимир Горсов е боклук! Горсов е натопен нарочно. Тези коментари съпътстват почти всички публикации за бащата на Мануела, която е в кома след трагичния инцидент, предизвикан от световния шампион Максим Стависки.
България се раздели на две след катастрофата: едни осъждаха руснака с български паспорт, че е карал пил, за което получи условна присъда, а други искаха да не се съсипва животът му, заради спортните заслуги. Година и нещо след зверската катастрофа обществото все още не е единно - закона или името тежи повече...

Горсов през това време даде немалко интервюта. Съпругата му - не. Тя бе до леглото на чедото си. Накрая бащата на Мануела бе хванат да играе комар с пари от благотворителната сметка за спасяване на неговата дъщеря. Доскоро очите му сълзяха заради болката по драмата с детето, а днес сълзите напират от срам. Срам, че се е опозорил, опозорил е дъщеря си и съпругата си.

На пръв поглед постъпките на Стависки и Горсов са еднакво непростими. Единият участва преди катастрофата в медийната кампания срещу пияни шофьори. Другият пък с право настояваше законът да се приложи с цялата му сила. И двамата обаче не си даваха ясна сметка, че искат да се случи нещо, което в общество с размити понятия за човешки ценности, нямаше как да се случи. В един момент двама мъже, спортисти, видяли от живота не малко хубави неща, постигнали в различна степен част от мечтите и плановете си, се оказаха център на обществената риторика за вината. Тя ту щедро се изливаше върху тях като Ниагара от помия, ту ги бранеше с аргумента, че всеки има своите моменти на слабост.

Така и не разбрахме обаче, дали е имало някой истински приятел на Максим, който да го е предупреждавал, че ако пие и кара, рано или късно ще се случи нещо лошо. Склонен съм по-скоро да вярвам, че във ВИП обществото, където се подвизаваха Максим и Албена след завоюваните титли, са му пълнили охотно чашата, само и само да бъдат снимани с него, да бъдат видяни в компанията му. „Максимчо ли? Той е добро момче, приятелче. Пийва малко повече, ама е готин". Този израз са изричали десетки особи, спонсори на акции за безопасно движение, крупни бизнесмени, министри, президенти, творци, политици, общественици (още има такива), дипломати, медийни шефове, журналисти... На светските партита Стависки бе посрещан с овации и прегръдки, всички се натискаха да са част от компанията му, дори и за 5 минути. Зад гърба му същите хора шушукаха, как съжаляват Албена, заради слабостта на Максим към чашката. Чувал съм доста пресилени случки за алкохолните му подвизи и как хитрувал, като карал сервитьорите да смесват водката му с нещо безалкохолно, след което гаврътвал несметни количества от огнения коктейл. Панта рей - всичко тече, всичко се променя, както казва Хераклит...

Когато се случи непоправимото мнозина от близките на Максим „доблестно" заявиха, че са очаквали това да се случи рано или късно. Това обаче не им пречеше да му звънят по телефона да му вдъхнат кураж. Така за пореден път триумфира лицемерието пред обикновената истина. Дали Максим и Албена са си дали сметка кой кой е след черната дата, си е техен проблем. Дали са си научили урока след една смърт и една кома - само те си знаят. Не искам да съм на тяхно място.

През това време в горест и страшна мъка се давеха родителите на Мануела. Когато видях за първи път лицето на майка й, си спомних родителите от Свищов, които загубиха рожбите си в черната река Лим. (Разбира се, това се отнася и за близките на загиналия в катастрофата приятел на Мануела - Петър.) Едва ли писаните редове са достатъчни да предадат чувствата, които изпитват хората, засегнати от такова фатално премеждие, но все пак. Медиите бяха щедри към всичко, което се случваше с и около „заспалата" непробудно 19-годишна красавица от Велико Търново. Обществото бе единодушно в съпричастността, това е безспорно. Но.

angel_dyavol.jpgКато шамар отекна новината на бТВ, че бащата Горсов е заснет да играе комар. След първото стъписване веднага последваха коментари, че това се е очаквало, тъй като родителят имал тази слабост от години. Самият той пред Лора Крумова по Нова призна, че е имал много разговори с дъщеря си преди години, в които тя го молила да спре и да заживеят като нормално семейство. Съседи, познати и приятели също не скриха, че са знаели за страстта му по хазарта. Странна работа: като е така, защо никой не се намеси да не му се дават пълни права над банковата сметка с парите за лечение на Мануела? Защо не бе предупреден и строителния предприемач, който се впусна чистосърдечно да помага с каквото може на семейството? Какво, чакаха да видят сеира? Е, видяхме го...

Сълзи и драматургични сценки по медиите ще има още. Но не това е важното - стига в Израел да стане чудото и Мануела да заживее втори живот.

Важно е какви са поуките за всички нас от разиграващата се драма. Готови ли сме да се подложим на детектора на собствената си съвест? Защото ако не всеки, то поне всеки втори от нас е карал на чашка. Мнозина са прекрачвали прага на казината, които отдавна са повече от кината и сладкарниците във всеки български град. И още много много други глупости е правил всеки, от които се е срамувал след време.

Преди години, когато синът на Ерик Клептън падна от прозореца на дома им и загина, големият музикант изпадна в депресия. После призна открито, че е зависим от алкохола, че има проблем и с наркотиците, след което постъпи в клиника. Като се оправи написа най-тъжната рок балада, посветена на загиналото му дете...

Актьорът Кийфърд Съдърланд направи няколко катастрофи в пияно състояние. Влезе в затвора, след това отиде в клиника да се лекува, като не скри, че има проблем с пиячката и се разкая.

В България кой знае защо мнозина смятат, че ако скрият пороците си и говорят като Христос, останалите ще им повярват, че наистина са Христос или поне Дева Мария. За съжаление това лицемерно поведение ни се демонстрира най-вече от хората, които управляват държавата. Наши политици подскачат като ужилени, когато ги спипат почерпени с колежки в нощни клубове или се чуе, че са ги хванали да карат пияни. Най-често случаите завършват с наказани ченгета и репортери, които са дръзнали да се „усъмнят" в моралните качества на големците. „На калъп да те хванат, пак ще отричаш", учи майката дъщеря си още преди сватбата. Но „калъпа" е бял кахър. Много по-страшно е когато никой не признава какво се случва в разследването по убийството на сестрите Белнейски, за да не се признае, че в МВР има големи некадърници. Сакън, за институциите не може да се говори лошо. Как така ще признаем, че в следствието, прокуратурата, съдебна медицина и съда има много корумпирани и доста идиоти. Все едно да се признае, че по върховете са още по-големи идиоти щом са ги назначили и търпят. Така е навсякъде, което води до разпад на системата и обществото, което също никой не иска да признае. Перверзията, бруталността и моралния разгул се прикриват с маските на едно измамно поведение. Има медии, които подкрепят това с две ръце, душа и сърце.

Потънали в подобен фалш, ние се правим на изненадани от постъпките на Максим и Горсов.  Но знаем, че се правим. Иска ни се да сме ангели, но си знаем, че дяволът ни изкушава неустоимо.

Затова смятам, че случващото се с Максим и Горсов, колкото и да е гадно, е част от изтрезняването ни като нация. Стависки и Горсов - това сме ние, погледнали се в огледалото. 

 

P.S. Честните и почтените имат право на избор: да не четат това писание, да си запушат ушите и да си затворят очите или да се възмутят справедливо.

 

Огнян Стефанов

КОМЕНТАРИ

Captcha

гост, 02/09/2008 - 10:43
Огнян - както винаги: много умен и дълбок. Поучителна статия.
Еди-кой си, 02/09/2008 - 10:50
. . . Ами вие как мислите, Горсов защо въобще играе 'комар': за да губи ли играе, или за да печели?! Убеден съм, че и най-каръците комарджии играят с намерение да печелят. Убеден съм, че Горсов също е играл, за да спечели и така да помегне на дъщеря си. Та кой родител не милее за детето си, особено ако то е в беда!? А относно заговора срещу бащата, предприет от БТВ и мн. др. Да, отвсякъде е видно, че става дума за медийна кампания, което е пошло, вероломно, ужасно. . . ! И какво от това? Медиите постигат желана слушаемост, гледаемост, четивност. . . За тях това е печеливш 'комар', който изпива и последната кръв не само на Мануела, но и на клетия български народ. И няма кой да ги осъди. Нито интелектуално, ни юридически. Още по-малко пък морално. . .
съдия, 02/09/2008 - 11:09
Стависки е убиец, независимо, че го е направил неумишлено. Мястото му е в затвора.
марин, 02/09/2008 - 11:17
хазарта е болест, пристрастява, така че човека трябва да се лекува, а Стависки го чакат в затвора
Пешо, 02/09/2008 - 11:49
Българското правосъдие трябва да е общо за всички. Но може да започне и от Ставински. А Горсом тлябва да е само повод отново да се заговори за примера, който даде българското правораздаване с присъдата си.
brach, 02/09/2008 - 12:01
da! Maksim e alkoholik i ubiets - bez samnenie e za zatvor i lechenie! Gorsov e neshtasten i bolen - tova iziskva lechenie, a moje bi i nakazanie za poharchenite dareniya. no kakvo e povedenieto na mediite, kogato ima semeyna tragedia! sluguvat. . . za prav pat prochitam neshto smisleno i choveshko! Pozdrav!
Soro, 02/09/2008 - 12:05
GARSOV moje da e komarjiq no ne e ubiec, komarjiistvoto e bolesno sastoqnie na organizma-starite hora kazvat taka po jeni do vreme komara cql jivot. Razlikata e ogromna da se naluska6 sas VODKA predi obqda i da ubie6 hora makar i da si 6ampion po ne6to, vseki moje da sgre6i no da se napie6 u deset sutrinta e tova e tragediqta na 6ampiona sega tarsat kusuri na komarjiqta toi ne e obil nikoi. Izigral e parite za le4enie da se nakaje, piqnicata 6ampion minava gratis. Ebati darjavata sme za ni6to nestava tazi darjava.
Smart User, 02/09/2008 - 12:12
българското правосъдие е ужасно, изчерпва се с това че онези, които имат пари и връзки за да се отърват никога успяват винаги да избегнат закона, страдат замо онези, които са без пари или не знаят на кого да ги дадат
Smart User, 02/09/2008 - 12:12
българското правосъдие е ужасно, изчерпва се с това че онези, които имат пари и връзки за да се отърват никога успяват винаги да избегнат закона, страдат замо онези, които са без пари или не знаят на кого да ги дадат
555, 02/09/2008 - 12:45
Стига глупости. Не ги сравнявайте нещата. Ставииски е имал лоша съдба в този ден и не плюите непрекъснато по момчето. Той като виждате осъзнава грешката си . Горсов съзнателно е злоупотребявал със съдбата на дете си и благотворителността на хората. Двамата са несравними .
Боряна, 02/09/2008 - 14:40
много добре написано. С тази бележка, че Стависки имаше много дежурни защитници и никой от тях не съжали мъртвия младеж или момичето което ще си остане ни жива ни мъртва. С парите или без парите на Стависки, предприемача и тези от есемесите. Горсов е за винаги морално заплют, но Стависки отнесе условна, малко пощипване по банковата му сметка и много приятели които му намигат: 'не се кахъри, кой знае какво не е станало' и една бТВ която иска сякаш да забравим. Момчето е мъртво, а момичето само Бог може да му помогне. Нито пари, нито съжаление. Господ да е с лекарите й.
, 02/09/2008 - 15:56
STEFANOV ujasno si prav. . . . i to4en. Jalko 4e terora s M. P. Sseta ne se nakzva jestoko i prodaljava s narastvasto tempo.
, 02/09/2008 - 16:26
Бих искал да поясните какво означава ' на пръв поглед постъпките на Стависки и Горсов са еднакво непростими ' искате да кажете, че това да убиеш един човек и да оставиш още един труп е съвместимо с това да играеш на рулетка , с пари за които не е доказано че са от събраните средства за лечението на Мануела / не искам да оправдавам г-н Горсов , но да не дава Господ на никого да е в неговата ситуация /. А колкото до руснака - много български спортисти са излежавали наказанията си / спомнете си Ангел Генчев, макар и да не бе убил човек /.
Lada, 02/09/2008 - 17:56
Smiatam za adski podlo da se omalovajava postapkata na Gorsov! Igrael, za da pomogne na deteto si! Gluposti i polovina.
Do Lada ot Gostenka, 02/09/2008 - 21:03
Lado, Ladke le! Naemno lice li si ili si samata Miroeba Benatova????!!!!! A ne e li podlo da se omalovajava postupkata na Staviski, darling!!!???? A kakvo pravi Maxim?! Rklama - NE na piqnite 6ofiori, a toi samiqt pie i ubiva! I Albena trqbva da bude sudena!
В.А., 03/09/2008 - 03:17
Прав си Огняне, страхотно си прав. Комунизма нанесе непоправими щети на морала на българина. И сега трябва лечение. И преди девети е имало пияни и пияници и кръчми и пройдохи, но в очите на хората пиянството е било дълбоко неморално, както и страста към комара. Обществото е заклеймявало тези страсти. С годините на 'народната' власт стана позволено да си поркан като руснак, стига да не се опъваш на 'мероприятията' им. Така, че заедно с други внедрени пороци - разбойниците са наши хора, ченгесарите не са толкова лоши, тодор живков - прост ама наш човек - всичко това се натрупа в душата на българина, не-комунист и той започна да прави като тях. Поради това и съдебна враст и полиция и червени партии - всички споделят тази зараза и няма отърваване от нея. Всъщност има, когато проблемът стане личен, собствен. Тогава не ти се ще да покажеш на детето си как да живее в лъжа, вместо да бъде честен и свободен човек както в европейските страни и Щатите. Да знае ценностите на морала за лошо и до
чичо, 03/09/2008 - 12:15
Тази медийна кампания бе да се прикрие убийството на пияния руснак
Граф Коко, 03/09/2008 - 18:43
Не, Оги! Това не сме НИЕ!? Не изравяйте от миналото КОЛЕКТИВНАТА ВИНА. В България стойностните хора са преобладаващото мнозинство. Но омарсени от случващото се през последните т. н. 'ДЕМОКРАТИЧНИ ГОДИНИ' те, СТОЙНОСТНИТЕ, се отдръпнаха, отвратени от ПЯНАТА, която задкулисно дърпа конците на управлението на държавата, оставила народа задушен от мечешката прегръдка на 'BIG BROTHER'. Извинявате се за умишлени неверни писаници. Не съм ги чел и от прочетеното по-горе, не съжалявам. Ако написаното от вас по горе е истина, а щом си посипвате главите с пепел, готови да компесирате, това е истина, значи сте ЖЪЛТО ИЗДАНИЕ, или еднодневка. Такива се създаватр вестничета, сайтове, да омаснарят някого, и след това дим да ги няма. Оги, защо напусна весникарството. Там написаното остава, а в интернет? Винаги може да отлети. Дано не съм прав!?
stamat, 05/09/2008 - 01:45
tapa statia s napani za filosofski traktat na niakakva jiteiska slu4ka. avtora 4eshe sobstvenoto si ego i ne misli tova koeto pishe. 4ernogledstvoto e osnovnia problem na tazi nacia. kolkoto do slu4ia staviiski smiatam 4e tova e problem na sada i postradalite, kolkoto po malko komentari tolkova po malko povliano delo
edna, 05/09/2008 - 18:07
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:07
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:07
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:07
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:08
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
edna, 05/09/2008 - 18:18
Miastoto na Stawinski e v zatvora. Az izob6to ne znaex koi e toi, do momenta na katastrofata. Kakvo e tova pravosadie, kak moje takova ne6to? Kak spi, kak jivee toia Stawinski? Sega 6tial da se jeni za Albena v Rusia. Tova e nelepo i ne 4estno. Taia gad triabva da e do jivot v zatvora. Edin mlad jivot si otide, a drug 6te bade invalid za cial jivot. I viniven za tova e samo Stawinski, toia pianica i alkoholik. Da ne mislite, 4e jivota na Manuela 6te bade takav kakvto e bil ili na neinite roditeli, a semeistvoto na mladoto mom4e? A toia Stawinski si jivee jivota i ne mu puka i 6te prodaljava da pie. Ne pravosadieto, a imeto teji pove4e v Balgaria. Da ne bi izvestnosta na toia ubiec Stawinski da e po vajna ot dva mladi jivota? Dano na toia Stawinski da mu se slu4i sa6toto i cial jivot da niama pokoi, neka zagubi po tozi na4in 4len ot semeistvoto si , za da razbere kakvo e pri4inil na tezi semeistva, kak e sasipal jivota im. Toi e nagal i dori ne priznava vinata si, a vse niakakvi komenta
Do Maxim Stawinski, 05/09/2008 - 18:28
Ti si ubiec, zapomni tova!!! Kakvoto i da pravi6, koito i da podkupi6 mrasnik takav, znai 4e gospod 6te te nakaje i to tam kadeto nai 6te te zaboli. Ne zabraviai, 4e i ti 6te ima6 deca. . . Do deveto koliano 6te te goni tova ubiistvo ili po-to4no kazano-tezi ubiistva. Znai, 4e tozi gore zabavia, no ne zabravia-tova go zapomni mnogo dobre.
mila, 06/09/2008 - 22:37
интересна и поучителна статия , но кой да се поучи от нея. Не е ли станало ясно досега , че в България хората , които изпитват морална вина за нещо си в техния живот са смятани от другите за балъци , ненормални, с психични отклонения, слаби хорана които не може да се разчита. Самият лидер на дсб г-н костов заяви преди време в едно предаване , че за разлика от други хора той няма морални проблеми. Е кой простосмъртен може да каже , че няма подобни проблеми-само някой , който смята , че е бог. Ние сме нация от богове-създаваме си паралелни светове и си живеем в тях. ЗА мен ставийски е престъпник , който ще остане ненаказан, както много други убийци на пътя, а Горсов е типичният средностатистически български баща -неудачник, който епроиграл живота на детето си , но не в казиното, а много преди това с безотговорните си постъпки
последна надежда Българийо..., 08/09/2008 - 18:49
. . на 24 09 2008г. , ВЪРХОВНИЯ КАСАЦИОНЕН СЪД ще разгледа и ще се произнесе по обжалването на условната присъда на престъпника-убиец Стависки!? БЪЛГАРИЯ СЕГА ЦЯЛА ВАЗИ ГЛЕДА С НАДЕЖДА И ОПОВАНИЕ ЗА ЧЕСТ, ГОСПОДА ВЪРХОВНИ СЪДИИ!!!
егати..., 08/09/2008 - 19:49
Албена, с какъв морал ще вдигаш сватба с този лицемер???Къде ти е ума?Нима още мислиш, че не Максим, а РЕКВИЕМЪТ НА МОЦАРТ е виновен за УБИЙСТВОТО ?!Нима не е пред очите ти тази . . . кукла Мануела-милата. . . , когато прегръщаш този пиян-злодей?! Ще създаваш семейство с този , който е затрил семейства. . . , ей така без да иска-пийнал малко. . .
иванов, 24/09/2008 - 07:02
Ако тази пияна свиня-кънкьор убила две деца се измъкне безнаказано, ние не сме народ, а мърша. Като шампион си е получичил парите и слава с лихвите. Даже и 'Хамъра' подарен му от президента. Колата-танк, с която пиян уби двете деца, а той не бе и одраскан. Тази кола с нейнете прескъпи екстри го спаси. Ако беше в обикновена кола, сега да е в ковчег и погребан, при този челен удар. А пияното копеле си е и днес в цветущо здраве и настроение. Да осъдиш условно двоен Убиец(момичето е жив труп)такъв позорен срамен факт не бива да се случва. Тогава наистина не сме народ, а мърша, както е казал на времето Ст. Михайловски. Като двоен пиян убиец Ставиийски трябва да си получи заслуженото заедно с лихвите. АА-М-ИИИ-Н. . .
Iko, 27/09/2008 - 22:40
ДО ГУША МИ ДОЙДЕ ОТ СЕМЕЙСТВОТО КОМАРДЖИИ С ДЪЩЕРЯ ПРОСТИТУТКА.
sos, 09/10/2008 - 15:19
zatvor za stavinski, ne svatba
kokala, 03/04/2009 - 05:12
az li4no ne sam saglasen 4e cqlata naciq pie i kara , ili igrae komar-sorry. . . . batmislq 4e tatenceto na postradaloto momi4e i toq golemiq kankior, trebva da sa v 1 kiliq-malko mi e trydno da kaja kolko godini-e az ne sam magistrat. . . . no i tova moje da go izmislq. . . . . ne e 4ak tolkova trydno. . . . i dvamata sa boklyci - van ot lozeto, te nqmat pravo da jiveqt v tova ob6estvo. ob6o polezen tryd do kraq na jivota im. . . . . . . . prisadata da se prevede v izpalnenie.

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА