РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Мария Пинти: Родното българско слово ни прави ...

3

|

3420

24.05.2012 - 01:30Мария Пинти: Родното българско слово ни прави по-свободни в Украйна Мария Пинти е директор на Городненското училище в Болградски район, Одеска област, депутат в Болградския районен съвет, Украйна. ···» Генадий Лац: България ще получи силна помощ от ...

9

|

6744

22.05.2012 - 12:57Генадий Лац: България ще получи силна помощ от Азия Генадий Лац живее в Русия. От години той се занимава с проблемите на астрологията, психологията и биоритмите и тяхното влияние върху хората и техния живот. По професия е пътен инженер. Издал е две книги за възможностите човек да разчита знаците на съдбата. Изучава и феномена Ванга. ···» Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от ...

13

|

5544

15.05.2012 - 03:06Директорката на бг училище в Цариброд: 1/2 от царибродските ученици се образоват на български Това дава надежда за оцеляване. Сърбия стана кандидат-членка за ЕС, което я задължава да спазва нашите права, а това буди надежда, че застарелите методи ще бъдат част от миналото, казва за Frognews.bg Снежана Симеонова. ···»

Велислава Дърева: Глави на министри ще падат наесен

4 Септември, 2008

|

32 Коментари

|

3651

Велислава Дърева: Глави на министри ще падат наесен
В кабинета на някои хора ще им се случат случки. В настоящата опозиция има хора, които не биха седели заедно в една стая, камо ли да правят политика. Между БСП и ГЕРБ цари взаимно желание да се изпотрепят, казва журналистката в интервю за в. Стандарт.

 

интервю на Юлиана Ончева

 

- Г-жо Дърева, какво очаквате да се случи на Съвета на управляващата коалиция утре? Има ли сериозни противоречия сред партньорите?


- Има сериозни спорове как да се прави по-добра политика. Например - как по-рационално и справедливо да се използва големият бюджетен излишък, в какво да се вложат парите.

- А когато става дума за политици и пари, е доста вероятно да се очакват конфликти.


- До този момент представителите и на трите партии в коалицията се държат изключително отговорно. Даже ми се струва, че за пръв път виждам такова нещо. Със сигурност за социалната политика това е новост.

- Да не би да става дума за пазарлъци колко пари да отидат в съответното министерство от квотата на една или друга партия?


- Решението част от бюджетния излишък да отиде в социалната сфера показва, че всички упреци, които досега сме изпращали към тройната коалиция за нейната социална безчувственост и незагриженост, са стигнали до нечии уши. Правителството дължеше сериозна социална политика на българското общество и специално на най-низвергнатите хора в България - възрастните.
v_dureva.jpg
- Тоест - не става дума за купуването на гласовете на възрастните хора с решението да се изпратят няколко хиляди пенсионери на почивка?


- Не, не бих искала да си помисля нещо подобно. Това би било изключително недостойно. Напротив - става дума за изпълнен ангажимент към възрастните хора, защото те са най-унижените и оскърбените през всичките тези двайсет години. Те бяха докарани (не от това правителство) до едно ужасяващо примитивно положение. Всеки от нас има родители или баба и дядо и знае за какво става дума.

- Подозренията идват от това, че сме в предизборна кампания и едва ли със сто лева допълнително ще се реши този проблем.


- Когато говорим за принципа и за социалното пробуждане, което демонстрира управлението, категорично приветствам всяка стъпка в социалната политика. Включително за увеличаване на майчинството. Част от излишъка трябва задължително да отиде за здравеопазване, да се инвестира и в инфраструктурни проекти, защото нямаме един читав път, една нормална магистрала. Всичките ни електропроводи, цялата електропреносна и ВиК мрежа - всичко е разбито по безумен начин. Много е важно и да има пари и за образование и наука. От много време пледирам и да бъде тотално променена пенсионната система в България, нещо, което не изисква никакъв излишък. Тя е издевателство върху възрастните хора. Преди последните парламентарни избори предложих да бъде отменена точковата система, виках на висок глас и във Висшия съвет на БСП станаха големи спорове и разправии. Настоявах това да се запише в предизборната платформа на БСП, но моят глас увисна. Обясниха, че нямало как да стане. Някак си не вярвам, но..

- НДСВ не е съгласно с парите за пенсионерите във варианта, предложен от БСП - може ли царската партия да напусне коалицията?


- Няма да напусне въпреки критичния тон.

- Понеже идва време да се берат плодовете от управлението ли?


- НДСВ седи под юргана на коалицията, ама с едното краченце навънка. Демек, може и друго юрганче да си намерим. Но като им стане студено, прибират крачето.

- Възможно ли е да се стигне до предсрочни избори?


- Няма причина. Искането за предсрочните избори са израз на нетърпението на някои опозиционни партии. Защото колкото повече наближават редовните избори, толкова повече ГЕРБ губи ореола си.

- Това ли е опозицията - заплаха за БСП, партиите около Бойко Борисов?


- В тази опозиция са се събрали личности, които не биха седели заедно в една стая, камо ли да правят политика.

- За формата ЕНП ли говорите?


- Да, но във формата ЕНП влизат ГЕРБ, ДСБ и СДС. Интересното е, че когато премиерът Сергей Станишев се изказа за тях, той пропусна СДС и добави "Атака". Въпреки че Иван Костов е част от политически хербарий.

- Защо Станишев пропуска Юруков?


- Може би му се струва, че СДС е твърде хилаво политическо създание.

- Или пък БСП води тайни преговори със СДС, отглежда си удобна опозиция?


- Не мога да гадая, но не ми се вижда логично. БСП е член на евролевицата, СДС - на евродесницата. Няма кой да им позволи подобен тип взаимоотношения.

- Тоест - автоматично се изключва и вариантът за управленска коалиция БСП-ГЕРБ след вота?


- По-скоро ми се струва, че между двете партии цари взаимно желание да се изпотрепят. Или поне да си разменят най-острите думи.

- Ако има брак, ще почне със скандали?


- Не мисля, че ще има такъв брак. Но няма смисъл да се гадае, преди да си е казал думата избирателят. Мисля, че ГЕРБ няма да получи толкова много гласове, колкото се надява.

- А кои са възможните партньори на БСП в следващия парламент?


- Човек никога не знае какво може да се появи на изборите. Пък и някои хора подписаха декларации с кого няма да се коалират публично - може и да е на салфетка, но е официално. В тройната - или четворна опозиция, са събрани хора, които искат да покажат колко са велики, но не става. Костов - човекът от хербария, Сидеров с неговата фашизоидна организация... Те са вредни за България. Волен цяло лято присъства виртуално в центъра на столицата и принуди хората да слушат неговия фалцет от високоговорители. Но това няма да свали правителството. През 1990 година на същото място беше така нареченият град на истината - историята обаче се повтаря само като трагедия или фарс. Музата Клио е избрала за нашите "герои" фарса, колкото и да им е неприятно на Костов и Сидеров.

v_dureva_1.jpg снимки Вяра Йовева

- Колко хора предполагате, че ще подпишат заповедта за уволнение на правителството, предложена от опозицията?


- Това е много смешно. Тройната опозиция иска обществото да й свърши работата. Ако държи да събаря правителството, да предложи програмата си. Какво предлага Сидеров например - репресии, конфискации, национализации и тук-таме затвор! А тази "заповед за уволнение" има характер на социологическо проучване за опозицията. Да си мерят рейтинга и подкрепата.

- Ще има ли ремонт на кабинета?


- На някои хора ще им се случат случки. След евродокладите премиерът Сергей Станишев каза, че няма да хвърля никой на вълците. Той не действа под натиск, но може би тази есен ще реши кой трябва да си понесе отговорността. Няма нужда да му се припомня, че вълците са както извън кошарата, така и вътре в нея. В този смисъл ремонт на правителството е доста вероятен, но министър-председателят ще реши кой е за смяна. А ако има проблеми с вълците - отсреща му е президентът. Той е специалист, отдавна е запънал една кремъклийка, да го повика, да утрепа някой вълк...

- Да няма пострадали от рикошет?


- Няма такава опасност.

 

КОМЕНТАРИ

Captcha

ledli, 04/09/2008 - 09:58
Тая е толкова смотана, че дори и най-утрепания мъж не би искал да я чука. . .
Леви-десни m, 04/09/2008 - 10:55
Как една почивка на море ще реши ежедневните проблеми на възрастните хора, а те ще бъдат едва 5 000. Останалите. . . ? Истината е, че др. Гергов доста го е закъсал и трябва да му помогнем да постигне поне миналогодишната печалба. Айде, др. Дърева, не си кривете душата. Това е поредната глупост на червената олигархия.
ivan, 04/09/2008 - 11:13
Само като я погледне човек и се вижда, че не е човек от сой. Какво да кажа повече. Да сте виждали читав комунист
ns, 04/09/2008 - 13:06
Не виждам никой по-достоен от В. Дърева за хербарий пък било той и политически. И за разлика от нея, наистина мисля, че обществото ни е длъжник към управлението на България и трябва да се събуди от дълбоката кома в която бе приспано.
, 04/09/2008 - 14:59
Егати скелета, прилича на мъж
обожател, 04/09/2008 - 15:09
дърева, ти не си от хербария, защото и първокласник няма да събира такъв смърдящ бръмбар като тебе. даже и изсъхнал до степента, до която ти си изсъхнала. приличаш на зле поддържан педераст, защо не поискаш малко социална помощ от г-жа ема маслярска?
Бургасман, 04/09/2008 - 15:50
Г-жо Дърева, БСП и БКП никога, и в най-големите си мечти не може да има кадър от ранга на Иван Костов. Затова ви е като трън в задника. И не спряхте да го плюете, въпреки че измъкна държавата от вашия погром и я вкара в Евросъюза. Ако трябваше да разчитам на твоите хора, г-жо Дърева, сега сигурно щяхме още да се чудим кой път да хванем и дали да направим някоя и друга приватизация все пак. Нещо като Беларус. Жалки сте, г-жо Дърева, жалки сте. И един милион заради вас сега работят в чужбина. Не ти прави чест, г-жо, да вдигаш рейтинга на политическите деграданти от партията си, заради които скачаме от национална катастрофа в национална катастрофа. Костов успяхте да го унищожите, в това сте майстори. Щом е да унищожите нещо добро, равни нямате. Ние това не го можем. Но за сметка на това сме с чиста съвест.
злоба, 04/09/2008 - 15:54
От това същество четим само злобни нападки към опозицията Волен бил фашис- ами ти злобно и набръчкано дърто бабе, докога ще драскаш глупости.
, 04/09/2008 - 18:36
Какво очаквате от една ДЪРТА МОМА, която в злобата и завистта си освен да оплюва всичко и всички друго не може!!!!На нея и е крив целия свят!Какво е създала тя на този свят, семейство ли, деца ли? Погледнете я на какво прилича с тая блузка и това якенце-тя други дрехи няма! Кучето ми като я види на телевизора почва да ръмжи и лае от яд, че не може да я захапе за врата!!!!!!!
Памела, 06/09/2008 - 17:12
Разбира се, че пенсионерите не са докарани дотук от това правителство, а от бесепарското правителство на Жан Виденов. Тогава пенсиите бяха по няколко долара или Дърева го забрави? Тогава пак беше на власт любимата Партия. Тогава държавата трябваше да се измъква от финансовия крах. Реформа в пенсионната система трябва да има и то такава, че плащащите по-големи осигуровки и по-дълго време да получават заслуженото, а не да бъдат ограбвани за сметка на осигурявалите се върху минимума и с недостатъчен стаж.
смехурко, 09/09/2008 - 14:45
защо госпожицата не е уточнила годината на есента, че то голямо чакане ще падне. като гледам не сме в пролетта, а може би за някои есента ще почне на 22. 12. по коледа. На тоя заспал и тъп народ му е все през тая, кой го управлява и кой го краде, опожарява и издевателства. единственото решение е- кой как може да се спасява извън страната, независимо къде.
В.А., 10/09/2008 - 03:55
То пък едни министри, тъпанари като м-р председателя си и като президента си. Комунист - министър - такова животно няма! Такива като Дърева поменуват от откраднатите мангизи от същите тези стари хора през тяхното управление, на комунистите. Мамка им - руски подлоги!
Отворен, 27/09/2008 - 12:39
Госпожо Дърева, не съм адвокат на Волен, но няма лошо да се конфискува незаконно придобитото имане на някои другари, пък макар и показно. Урпавлението на вашите започна да придобива фашизоиден характер защото вече ви се привижда дебелия. Показни побои с елемент на убийство, ДАНС-ове и прр. посткомунистически проостотии. СДС-то наистина не става за нищо, но не му и трябва. То бе създадено от вас и си изигра ролята- да види света, че и ние имаме нещо като опозиция. А за затвор - доста хора трябва да влязат в затвора, страшно няма, България винаги се е управлявала от бивши и бъдещи затворници. И не излизайте с номера, че нямате алтернатива. .
, 27/10/2008 - 07:38
Къде ги видя тези паднали глави Дърева не разбрах. И за коя есен говори, да, следваща със сигурност ще падат.
didi, 16/01/2009 - 12:53
Abe kakva esen, be Dureva?Ne vi li e iasno na vas komunistite, 4e skoro ste oduhani?Nikoi ne vi iska i niama da vi 4aka do esenta !
И.П.Енчев, 11/05/2009 - 22:16
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Дописка до всеки един БЪЛГАРИН съзнаващ условията и времето в което живеем! "За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера. Значи ние БЪЛГАРИТЕ сме нещастни?! Защо, защото нашето Марионетно правителство ни въвлече в €вро-Конгломерата, вътре Социално неподготвени. Драги сънародници, Осъзнайте се Хора-Българо-Славяни, Македоно-Славяни, Българо-Македонци, Сърби!! Ние Историятра си незнаем, а сме седнали да се ХУЛИМ, немски, английски и Религия да учим. Не е ли Позор това? Докога ще бъдем роби не само нa завладяващи територията ни, ами и на самите себеси? Как неразбирате че с 20-ти век умря и си замина влиянието на Личният Култов, Групиран-Идеологически, Етнически и Религиозен фактор, във вътре Държавното Социално Устроисртво. Още по-вече в Държава с Многонационално общество. На основата на тези три Култови фактора ако все още продължаваме да стоим Поляризирани, Ние БЪЛГАРИТЕ ще изчезнем като Дъ
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:18
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Ще си позволя да кажа; СТОП на тази Сляпа Групиранa-Поляризираност! СТОП на намесата на всичките тези (339+1 действащи партии ), коалиции, секти и тем подобни ЛИЧНО-КУЛТОВИ-Аматьорски Увлечения! Не е ли позор тази ГРУПЩИНА в 21-ви Век която разцепва Идеологически, Религиозно и Етнически и без това Поляризираното-разединено Българско Общество? Драги сънародници, Какво да Ви кажа, ние Българите като най-стара нация в Европа сме дарили Славяно-Езичните народи със Писменност, а все още нямаме твърда и демократична Конституция. Да Конституция неподлежаща на никакви постановления, изменения и допълнения към нея поне за период от 100г. Нямаме и закон който да гарантира и самата КОНСТИТУЦИЯ от умишлената и системна пренагласа от Бизнес-Марионетните ни и Политико-Престъпни правитeлства. Закон закрилящ и Конституцията ни, и вътре-социалните ни честни отношения, живот и работа. А не ежедневните и пренагласи чрес допълнения, изменения и разпоредби към законите и, съ
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:20
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Нека Конституционно забраним намесата на този личен Култов, Аматьорски фактор в Общо-Социалните ПРОФЕСИОНАЛНO-Държавни отношения! До кога ще търпим Аматьорщината в Държавата си, плаваща на основата на трите Лично-Култови фактора; Идеология, Религия и Етнически произход?? Моля не ме разбирайте неправилно!! Аз не говоря против тези три фактора за отмяна или забрана. Не! Те са основата на нашата лична Единтичниост и всеки трябва да си запаси това. Но да градим съвременна Демократична Държава на основа на Личните по-горе казани фактори, и да търсиме ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ в отношенията си, е наистина ПРЕСТЪПЛЕНИЕ към самите нас а съответно и за Държавата ни-БЪЛГАРИЯ. Нека станем професионалисти в Държавните-Общо-Социални Отношения! Нека на такава основа спрем избора и даването на глас за Аматьорско Правителство! Нека най-после дадем пример като най-Стара нация в Европа как се избира Професионално Правителство на основата на Нова-Конституция, забранила намесата на Л
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:24
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Дописка до всеки един БЪЛГАРИН съзнаващ условията и времето в което живеем! "За ПЪЛНОТО си щастие, Човек трябва да има СЛАВНО Отечество" Симонид Кьоский, 5 век преди Новата ера. Значи ние БЪЛГАРИТЕ сме нещастни?! Защо, защото нашето Марионетно правителство ни въвлече в €вро-Конгломерата, вътре Социално неподготвени. Нека станем професионалисти в Държавните-Общо-Социални Отношения! Нека на такава основа спрем избора и даването на глас за Аматьорско Правителство! Нека най-после дадем пример като най-Стара нация в Европа как се избира Професионално Правителство на основата на Нова-Конституция, забранила намесата на Личният Култов фактор в Общо-Държавните отношения, нямаща аналог в света! Хора-Българи, събудете се! Излезте от Хипнозата! Недавайте да Ви манипулират! До кога ще търпим Аматьорщината в Държавата си, плаваща на основата на трите Лично-Култови фактора; Идеология, Религия и Етнически произход??
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:26
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Дописка до всеки един БЪЛГАРИН съзнаващ условията и времето в което живеем! Помислете за кого и как ГЛАСУВАТЕ, за да не го ХУЛИТЕ след това! Личните Групирани Култови, Идеолого-Политически, Етнически и Peлигиoзни Интереси-увлечения, са нaй-главната причина, която ни Принуждава Групoвo да ce caмoзабрaвямe и Грешим , да нe бъдем особено внимателни още повече, когато става дума за взаимно решаване на задачите от Общо-Социален характер в отношенията. Защо? Защото Cубективните Идеологo-Политически, Етнически и Peлигиoзни Интереси ca Култови увлечения и са тoлкoва различни, кoлкто сме ние самите Xopaтa пo природa различни.
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:28
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Политикът, не може да сформира общ правилен образ даже на част от Външния свят в съзнанието си, което да го ръководи правилно след това в действията му, защото мисълта му е заангажирана повече с целите и тенденциите на Култ-идеологията която проповядва a не нюанситe в живота на Hарода. Ръководствата на България, появявайки се в условията на Корупция, Бюрокрация, Финансова мъглявост и безотчетност, не смогвайки да осъзнаят причините за икономическата криза, въвлякoхa страната в процеса на Глобалните Евро-промени с всички остаряли Вътре-Държавнo-Ръководни и Социални форми, разчитайки само на финансовата външна „подкрепа”-заем и прехвърляне отговорността на процеса в ръцете на Външни Финансови Институции и Органи. Да, Не е Хуманно, даже е престъпление, да строим Държавата си и да я наричаме РОДИНА, Състояща се от Поляризирано и Конфронтирано на Култ-Идеологии и Култ-Вери Общество!
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:29
Да, Не е Хуманно вече, да намесваме Лично-Субективните си Култови, Политико-Идеологически Увлечения или Религиозни Убеждения в Общо-Държавната сфера на Живот и Дейност, а най вече и Ръководство, когато Държавата е основана от Многонационално Общество! “Групиранaта Идеологическa и Религиознa Култ-Хипноза” в Атмосферата на старите Социални отношения става още по-„реактивна”, с намесата и умелата манипулация на Банково-Инвестициония-Капиталов Бизнес, ползвайки всички средства за реализация само на собствените си чисто финансови интереси. Да, Време е да се гарантира Конституционно, Пълна Трансперантност и участие на Обществената Сфера в решаването на всички Финансови и Законодателни процеси в Парламентарните решения, лежащи в основата на Юридическия Професионализъм и далновиден контрол!
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:30
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Да, Време е; Парламентаристите – Депутати и Народни представители в Народното Събрание, да влизат вече в Парламента не като добре платени Администратори-защитници на отделни Идеологически или Религиозни Групирани Култови фракции, партии и коалиции, а като представители-ЗАЩИТНИЦИ на НАРОДНИЯ ГЛАС, НУЖДА, Призив и ИНТЕРЕС!! Да, Време е; l Президентът не трябва вече да има връзки и допир с групираните Идеолого-политически култови сили, които обаче трябва да бъдат локализирано-запазени и със Строг закон да cе гарантира, Ненамесата им в Общо-Държавните Въпроси и Държавно-Социална дейност!!
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:31
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Да, Време е; l Избирателната система на Ръководните кадри в България да не се извършва от основата на Идеологичния-Личен-Култов фактор и политически поляризиран Групиран превес, а на основата на Субективния талант, дарби и възможности за ефективност на Кандидат-членовете за съответните длъжности. Да, Време е; l Крайното изборно решение на победител за поста, да се провежда по метода на Умерения Мандаринат (както е във Франция), чрез изпитна Тестовказа лоялност на поста, без мандатност и бес иммунитет. "Истината за проблемите не престава да съществува, само защото сме я игнорирали. " Факта е неоспорим! С уважение: И. П. Енчев
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:36
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Драги сънародници, Защо €C- €U e €вро-Конгломеpат а не съюз, щe paзбepeтe пo-дoлу. Концентрирайки се погрешно само около Финансовите средства като изход от Икономическите проблеми, новосъздаващите се Международни, Евро-Бизнec Отношения, именно сега наложиха осезателно„БЪЛГАРСКИЯТ CИНДРOМ” да се завърши, но преди включването на България c останалите държави в членство. Казвам преди включването в членство, поради факта, че; Не може да се очаква Пълен Успех на процеса към една по-Висша форма на Международни Демократични Отношения, само чрез Икономическа промяна, без да е проведен по-важният етап; Промяна на Старото Вътре-Държавно Социално Устройство и ръководство. Какво имам в предвид ползувайки думата "БЪЛГАРСКИ СИНДРОМ"? Това е "ПРИЕМCTВEНOСТТА"!
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:37
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Това е факта че именно ние, БЪЛГАРИТЕ първи в света осъзнахме нуждата от внедеряване на закона за "ПРИЕМCTВEНOСТТА" в Конституцията си! Да, именно Първи, защотьо никоя друга държава няма този закон, в следствие на което се градят “плаващите” вътре-държавни и вън-държавни отношения. Нямаме го и ние БЪЛГАРИТЕ все още. Не е ли позор това? Ние БЪЛГАРИТЕ все още нямаме истинска КОНСТИТУЦИЯ а говориме за ЗАКОНИ!! Не е ли позор това да се публикуват ежедневно промени и разпоредби за изменения или допълнения към псевдо-законите ни?? До кога ще търпим Аматьорщината в Държавата си, плаваща на основата на трите Лично-Култови фактора; Идеология, Религия и Етнически произход. Моля не ме разбирайте неправилно!! Аз не говоря против тези три фактора за отмяна или забрана. Не! Те са основата на нашата лична Единтичниост и всеки трябва да си запаси това. Но да градим съвременна Демократична Държава на основа на Личните по-горе казани фактори, и да търсиме ПРОФЕС
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:39
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Именно в следствие на НЕПРИЕМЛИВОСТА между групираните Идеологически, Религиозни и Етнически течения сред нас ползувани и манипулирани умело от Монополният Банково-инвестиционен Капиталов Бизнес, водят до всичките ни страдания, незгоди и недоимък. Всичко това води до Масовата ХИПНОЗА в която доброволно сме попаднали и неспирно хулим лошите резултати които сами създаваме в отношенията си. Ето защо Евро-Конгломеpатa, който включи и България с всичките Остарели Вътре-Държавни форми на ръководство и Управление, въвличайки всички присъщи нему проблеми, не може да се нарече Истинско-Демократично Международно „Обединение-Съюз”! Европейското „Обединение” в тази си форма, понастоящем не е Истинско Обединение, а само една „Конгломерация”! „Конгломерация” от Държави с остарели вътpe-Социални устройства. „Конгломерация”, Понеже Никоя от Държавите-членки, както и България не Осъзна навреме Нуждата от (Политическата)Pъковoдната, Вътре-Държавна Социално-Устройствена ре
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:40
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Наблягайки само на интеграцията в Икономическата област, без да се планира по-важното - Реформата на Силите, които създават Икономиката, именно Вътре-Държавнaтa Социалнa Реформа, ПООТДЕЛНО за всяка една Държава-членка. „Конгломерация”, Поради още една и може би най-важна причина; Именно факта, че сега в 21 в. , €вро-Конгломеpатa, е включил в членство Държава-КОЛОHИАЛИCТ, не постигнала всe още възмездието си за Извършенo престъпление срещу Правата на Човека и цял един Народ, a даже като член претендира за Демокрация в Международните Отношения. Hе може да не се отбележи, че Aнглия -(член в €вро-Конгломеpатa ), в 1971 г. , чрез таен договор и Милитаристично-Агресивни цели, погубвайки Жизненото право на цял един Народ, завладява насилствено територията му. Същият тoзи „€врoпеец” в съглашение с “Чичо-САМ”-NATO дpугият Милитарист, създават Най-Голямата Военна база за унищожeние в Света, построена върху „Открадната територия”; Това е базата “Diego Garcia” до момe
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:42
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Това е базата “Diego Garcia” до момeнта. Англия за да скрие Престъплението си, е дала острова под-наем на НАТО. Тази база е основния Милитаристичен плацдарм за Военните АГРЕСИИ срещу Човека и унищожения. От тази база агресорът ся смърт на Балканите-Югославия, от там все още обстрелват незаконно и Афгханистан, и Ирак. Че и даже сега са насочили очи към Иран, след неуспеха им в Грузия. Всичгко това за световно владеене на петрола. (Подробности ще намерите в Документалното филмче (“Stealing a Nation”, A Special Documentary Report by John Pilger. ) <http://onebigtorrent. org/torrents/116/Stealing-a-Nation-A-Special-Report-by-John-Pilger> <http://video. google. com/videoplay?docid=-3667764379758632511> Става дума за Народа от Архипелага CHAGOS, останал без Родина заpaди КОЛОHИАЛИCТA-Aнглия и подложен на ИЗГНАНИЕ до ден днешен.
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg, 11/05/2009 - 22:43
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg Народ без Родина, за който нито една прогресивна сила в Света (начело с ООН), не се Застъпи ефективно, за да Принуди и НАКАЖЕ КОЛОНИЗАТОРА, връщайки Родината и жизнените му права. Да, СТОП на Българското участие в членство с КОЛОНИАЛИСТ-член на €вро-Конгломерата! Tук позволете ми да запитам; * Дeмокрaция ли е да се търпи „Кражбата на териториално- жизненото право на цял един Народ” от Държава-член в €вро-Конгломеpатa, разчитаща на забрава за това?? * Дeмокрaция ли е това, да се знае, търпи и остави цял един Народ без Родина, a да гoвoрим за Евро-“демокрaтичeн”Съюз? * Какви ca тeзи Нови М€ждународни Отношения и тази “Д€мокрaция”, за кoито всички €вропейци говорим, претендирамe и “градим” в момента?
От: И.П.Енчев / enchev.i@abv.b, 11/05/2009 - 22:45
От: От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg / * Как и по какъв критерий беше проведен избора за членство в €вро-Конгломеpатa ( “cъюзa” ), така и не стана напълно ясно, но щом е допусната такава огромна грешка в подбора, че е включен член-КОЛОHИАЛИCТ, пределно e ясно, как отново „Финансовите €вро-Бизнес-инт€р€си от нов вид” за пореден път са замеcени и са основният движещ фактор на тoзи „Нов вид Международни “€вро-д€мокрaтични” Отношения”. * В това число как мисли и какво прави БЪЛГАРИЯ, претендирайки за световно Демократично признание със Свободният дух на Ботев и Левски?? "Само онзи, който е Cвободен, само той може да се нарече Човек в пълния смисъл на думата. в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г. "Христо Ботйов" Какво e Истинска Демокрация и Демократична Свобода ?     Ще кажа само две от най-важните условия за Демокрацията;
И.П.Енчев / enchev.i@abv.bg /, 11/05/2009 - 22:47
От: И. П. Енчев / enchev. i@abv. bg / Демокрацията; 1/ Toвa e Правото на Производителя-Работник! Конституционнoтo Правото на Производителя-Работник да бъде активен участник не само в Производството, но и в Пропорционалното Разпределение на Печалбите от товa Производство! 2/ Toвa e Правото на гapaнция за Hеcъдимоcт! Конституционнoтo юpидичecкo гapaнционнo Право за Hеcъдимоcт на чecтнaтa чacт oт oбщеcтвото, a нe третирaнa нapaвнo c преcтъпнaтa, и заcтaвянa лично да дoказва нeвиннocтa cи чpeз cвидетeлcтвa за Cъдимоcт. Кoя Държава в cвeтa e гарантиралa товa, Конституционно?? Никoя!! Тогава нямa и Демокрация никъде !! "Истината за проблемите не престава да съществува, само защото сме я игнорирали. " Факта е неоспорим! С уважение: И. П. Енчев

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА