РЕКЛАМА

Условия и цени за публикуване на реклама във www.frognews.bg научи повече »

ПОСЛЕДНО ПУБЛИКУВАНИ

Не убивайте Софка – ние сме виновните!

79

|

7493

26.05.2012 - 09:51Не убивайте Софка – ние сме виновните! Софи Маринова не успя да додрапа до финала на Евровизия – 2012. Това едва ли е учудило някого, освен хората от нейното обкръжение и екипа. Така, както не сме на еврофиналите по футбол, не сме и по пеене на популярни песни. ···» Гордей се, българино! Син си на юнашко племе!

107

|

6468

24.05.2012 - 00:52Гордей се, българино! Син си на юнашко племе! Не спират домогванията до най-българското дело в многовековната българска история! Но кирилицата е БЪЛГАРСКА азбука и е време цяла Европа да го признае! ···» Столетницата ще си връща девствеността

39

|

14307

21.05.2012 - 18:35Столетницата ще си връща девствеността Чудо нечувано: столетницата ще си връща девствеността и отново ще бъде ухажвана и желана. Това е основният извод на червените оптимисти след отминалия конгрес. Реалистите са по-умерени и се надяват на брак по сметка. Песимистите обаче знаят, че каквато и маска да си сложи БСП, зад нея винаги ще ···»

Коритаров и силуетите в мъглата

24 Ноември, 2008

|

91 Коментари

|

7527

Коритаров и силуетите в мъглата
Какво точно се случи, за да бъде уволнен Георги Коритаров от Нова телевизия, едва ли някога ще научим. В смисъл, че разпространяващите се версии ще удавят истината и тя ще премине незабелязана покрай нас.

 

А не би трябвало да е така в 2008 година.

Бизнесменът Валентин Златев твърди едно и няма как да не му се вярва. Той е име, което се ползва с уважение в различни среди, както и в най-високите етажи на властта. Предполага се, че когато се дава такова доверие, то е базирано на сериозни постижения и резултати, така че обществото без да търси допълнителна информация си казва: този човек е успял, признат и може да му се вярва. Разбира се, около личността му витаят всякакви слухове, които хората може и да приемат с интерес, но едва ли им вярват, тъй като знаят, че около известните люде винаги витаят някакви легенди, които са плод на фантазията - болнава или пък добре изчислена. Публикувано бе писмо, подписано от Валентин Златев, шеф на ЛУКойл - България, което макар и кратко, показва някакъв сблъсък, или поне огромно недоразумение, което се е случило между него и журналиста Коритаров. Самият Коритаров отрича да е изнудвал Златев, като заявява, че личност от такъв ранг може да бъте рекетирана единствено от Бен Ладен. Не, не, това не е шега. Да си помислиш, че можеш да притискаш хора като Златев е нужно да отговаряш на две задължителни условия: да си напълно луд или зад гърба ти да стои друг от нивото на Златев. Трети вариант няма. Всъщност може би ако си се взел толкова на сериозно, та да си мислиш, че всичко ти е позволено, това препраща към вариант №1 - напълно луд... Това е фактологическата среда, в която се разигра освобождаването на водещия в сутрешния блок на Нова телевизия Георги Коритаров. Коментарите са различни, от крайни, с опити за назидателен тон та чак до откровени признания, че това е трябвало да се случи отдавна. Неизвестни досега „плувки" от някои медии изплуваха на повърхността и заобясняваха как винаги са знаели, че Коритаров бил такъв, бил онакъв, в смисъл пълен мръсник. Не е ясно само, защо са мълчали като риби толкова време. „Плувките" забравят нещо важно: да се упражняваш върху известните, не те прави един от тях.

Изводи от ситуацията обаче се налагат сами.

Какви доказателства притежава Валентин Златев, които уличават Коритаров в деянието, за което се говори в писмото до "НТ" и някои институции. Как са придобити тези доказателства - чрез видеозапис, аудиозапис, снимки? Или има и свидетели? Какви доказателства в такива случаи допуска законовата уредба, кой има право да ги събира, предоставя или разпространява. Това са важни неща, не заради „случаят Коритаров", а по принцип. Защото веднага се набива друг пример на очи, който също е свързан с "НТ". В предаването си „Отечествен фронт" журналистът Мартин Карбовски и екипът му черно на бяло показаха наличие на дрога в елитни столични заведения. Тези клубове или дискотеки обаче не са затворени от властите, макар дори и на тях да им е ясно, че „бял прах" се смърка в повечето нощни заведения в София, а и не само там.  Разбира се, вероятно ще се случи най-очакваното: Карбовски ще бъде обявен за луд, за търсещ под вола теле, за поръчков (в смисъл, че е подкупен от някоя фондация, която се бори срещу дрогата да накисне почтени собственици на клубове), а може да се окаже, че Мартин рекетира тези същите собственици за по 500 000 евро и нагоре... Кадрите в случая не са нищо повече освен материал за чоплене на носа и може би мозъка на зрителите. Службите и прокуратурата едва ли ще тръгнат по следите на Карбовски, за да установяват истината.

В случая с Коритаров обаче са предприети бързи и крути мерки. Може те да са обосновани за група посветени, но за обществото са повече от мъгливи. Нещата трябва да се уточнят, за да стане ясно на всеки има ли доказателства за незаконни действия от страна на Коритаров, кои са годни доказателства и как се събират.  Важно е също така да се знае, ако Коритаров наистина е постъпил по този начин, че в българската журналистика няма място за подобни похвати.

Странни са обстоятелствата и около появата на информацията за „конфликта" Златев - Коритаров. В. „Уикенд" пръв съобщи сензацията в чело на 1-а страница. Доста неочаквано, след него, считащи себе си за сериозни издания, цитираха публикацията, което по правило не правят.  За да „оправдаят" изключението, през следващите дни те публикуваха и писмото до "НТ", подписано от г-н Златев. Дали са думата и на Коритаров, разбира се. Всичко това обаче е някак си „след дъжд качулка". При това се задава един единствен въпрос: защо те уволниха. Никой не търси отговор какво всъщност се случва, организирана акция ли е това срещу един известен журналист, или става дума за самозабравил се колега, който си е позволил да върти бизнес с името си и медията, в която работи. До момента не е ясно кое от двете се е случило. Ако е второто, това означава, че освен традиционните методи за влияние на медиите, в действие влиза още един - сами му сложете име. Слуховете няма да стихнат скоро. В публичното пространство вече циркулират всякакви тези. ДПС е бясно на Коритаров, че се рови като трактор „Беларус" в драмата около самоубийството на Ахмед Емин и етническия мир у нас. Други препращат към старата вражда на журналиста с бившите шефове в МВР Румен Петков и Камен Пенков. Трети подсещат за госта му Евелин Банев - Брендо и колко Коритаров бил благосклонен към него, като в същото време „изяждал с парцалите" други поканени в студиото. Трети стигат дотам да твърдят, че много хвалби в последно време към Коритаров, изречени от Кеворк Кеворкян са му изиграли лоша шега. Има и любовни драматургични сюжети. Повечето от всички тези градски легенди са плод на българското традиционно поведение „лаф да става". Факт е обаче, че доста журналисти са стреснати от бързата развръзка и крайните действия, за които няма нормални обяснения въпреки огромното количество изписани страници и изречени в ефир думи. Може би внимание заслужава хипотезата на Сашо Диков, която той понечи да развие в „На четири очи" при Цвети Ризова, но за съжаление не стигна времето. 
Именно за да се пресекат тези волни словоблудства е редно от Нова телевизия да прецизират мотивите си за уволнението на Коритаров. В това отношение от "Лукойл " и екипа на Валентин Златев могат да окажат ценна помощ като също внесат повече яснота около случая. Първата крачка е направена, но липсват втората, третата... Неяснотите развинтват фантазията, а медийните фабрики за клюки само това и чакат. Да не забравяме и другите центрове за фабрикуване на „информации", които понякога успяват да разклатят цялата държава... Засега оставаме с усещането за висящо в пространството послание: „Внимавайте срещу кого какво говорите и пишете!" Репертоарът за налагане на мнението на силните е повече от богат. Всеки от гилдията, а и извън нея, знае за какво става дума.

Джон льо Каре казва: „Когато в мъглата се движат фигури, виждаш техните силуети, но лицата - не. Действията и намеренията им са пълна тайна. Не можеш обаче да разчиташ, че те не те виждат". 

 

Огнян Стефанов

КОМЕНТАРИ

Captcha

хххх, 24/11/2008 - 13:10
В отговор на публикациите Лукойл обявява увеличение на цените на горивата с 10%.
Талчо, 24/11/2008 - 13:13
Добър анализ.
ботевград, 24/11/2008 - 13:33
'Лъжецът, клеветникът, мошеникът, безгръбначният трябва да бъде удрян през устата. И през пръстите и през всичките части на тялото. ' Това знаят вече доста хора кой го е казал. Имаше и друго изказване, което чуха ушите на Коритаров и зрителите които гледаха любимото си предаване. Първо въжето, после. . . Само Огнян Стефанов обаче прави опит /за пръв път сериозно именно с тази статия/ да защити свободата на словото. Въпреки спомените за чукове и винкели. Сутринта като отворих електронните сайтове почти нямаше реакция за станалото в петък.
Читател, 24/11/2008 - 13:35
Господин Стефанов за пореден път доказа, че е много добър в анализите. Аз мисля, че той анализирайки може да ни каже още много неща. В случая с Коритаров отново търсим кой, а не какво всъщност се случва. . .
найскъпия бензин, 24/11/2008 - 13:43
ни продават бартушките вече 10 години. Сега уволняват и журналисти
д.градинаров,поет-бургас, 24/11/2008 - 14:07
По-точен анализ за ставащото у нас от о. стефанов едва ли може да се направи. Изглежда у нас путинизмът не да убиеш журналиста, а да го пребиеш, осакатиш, уволниш. Важното е да го е страх за да мълчи. Това е по-жестоко от убийството! Но замълчи, уста. . животът е чудесен. IIDwC
Ех,Жоре, 24/11/2008 - 14:19
Да се вреш много в сараите на ДПС, да флиртуваш с колежката си пред зрителите, да се държиш по различен начин с различните гости, . . . . ако му бях шеф, отдавна да съм му турила шута в г. . .
Боби, 24/11/2008 - 14:23
В днешно интервю Св. Тадаръкова повтаря мнението си, че 'някои журналисти си заслужават боя'. Първия път го изрази по повод побоя над Ог. Стефанов, а днес по повод книгата на Юрген Рот. Давам я само като пример, че част от вестникарите не са наясно какво може да им се случи и на тях самите. Но какво става в гилдията?Какво става с 'журналистическата солидарност'?Нима отново само от чуждестранните медии ще научаваме какви ги вършат нашите байганьовци?Ако натам отиват нещата, то ще си заслужат обидното 'СЛУГИНАЖ'!
браво !, 24/11/2008 - 14:25
много точно написано! това исках да видя и чуя по нтв ! но страха и цензурата ги спират ! фрог нюз са н1 !
сир, 24/11/2008 - 14:29
Тадаръков не случайно е омъжена за Тадаръков
сир, 24/11/2008 - 14:30
тадаръковА
Мазут, 24/11/2008 - 14:33
Добър анализ. В България всички монополисти имат пълен правителствен комфорт/няма друга рафинерия в страната/ , не съществува никаква зависимост на международните цени с тези на които те продават и в крайна сметка ни ограбват. Сега правят всичко възможно да влязат в политиката, като сега случващото се ще бледнее пред това което ни предстои.
Ехо, 24/11/2008 - 14:44
Повече от обезпокоително е случилото се с Коритаров! Все пак е журналист, на който очевидно искат да затворет устата и отнемат трибуната! Лошото е, че колегите му са изплашени, а някои дори скептични! Да, наистина би ли могъл един журналист да изнудва бизнесмен като Златев?! Дори децата не го вярват! Но . . . . . в държава, където се печелят 'избори' с 97% очевидно много неща не са наред. . . . . . . .
Редовен читател, 24/11/2008 - 14:46
Най-много се радвам, на здравословното състояние на О. Стефанов и се моля да се възстанови напълно. Благодаря му че започна да пише, без него Frognews не е същия, просто Огнян е един и това е!
, 24/11/2008 - 15:05
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИНЕ МНОГО ЗДРАВЕ ВИ ЖЕЛАЯ ОТ ВСЕ СЪРЦЕ. . . аман от уважавани бизнесмени в кавички които . . . . само правец ли владеят?????. . . И КАКВИ СА ТЕХНИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА . . . . МОЖЕ ВСЯКАК ДА ПЛЮЯТ КОРИТАРОВ , НО АКО ТОЙ Е ДОСТОЕН ЧОВЕК И ЖУРНАЛИСТ ЩЕ ЗАВЕДЕ ДЕЛО СРЕЩУ НОВА ТЕЛЕВИЗИЯ . . . . /В КОЯТО НИЩО НОВО НЕ СЕ СЛУЧВА/ ЗА НЕЗАКОНОСЪОБРАЗНО УВОЛНЕНИЕ. . АКО НЕ В СТРАСБУРГ . СРЕЩУ ДЪРЖАВАТА НИ. . . НЕМА ТЪН МЪН . . . СЛЕД КАТО ХОРА КАТО НЕГО НЕ ГО НАПРАВЯТ , КОЙ ТОГАВА . . . БИГ БРАДЪРКИТЕ ОТ НОВА Т-Я ЛИ ЩЕ ГО ПРАВЯТ. . . . УЖАС
tT, 24/11/2008 - 15:23
V sajta li e vinata ili niakade drugade, no ne e vazmojno da pusna mnenie po OPREDELENI temi?
По-добро заглавие:, 24/11/2008 - 15:39
Коритаров и другите силуети в мъглата
брях, маааам..., 24/11/2008 - 15:53
Интересно, как един човек, който сам призна, че е ОВС (отклонение от военна служба) посредством фалшива епикриза, който сам призна, че е клепал за нищо приятелите си, който показа съмнителни познания както за 'специалността' му Югославия, така и за Близкия Изток сега става икона на журналистиката. Да не говорим за 'прекрасната музика' от минарето. Подлога, парекселанс, та дрънка, ама те братята викат - слути, слути, наслутичеш. . .
референдум, 24/11/2008 - 16:06
КОМУНОИД СТОРИ В УРОДСТАН. . . или скромно, по ленински: Г Н У С!
ботевград, 24/11/2008 - 16:18
15:05:47, как се завежда дело срещу . . . и при липса на правоохранителни и правораздавателни органи, а?
12, 24/11/2008 - 16:22
нима наистина е възможно банда комунистически хиени да тероризират цялото останало население. . . и то да си трае. . . в 2008 година. . . ужас
Ехо-ехо-ехо, 24/11/2008 - 16:41
Какъвто и да е Коритаров, всички ще се съгласят, че не е и глупак, за да 'изнудва' по такъв елементарен начин крупен бизнесмен. Айде да не ни взимат за такива калинки, за квито ни изкарва Златев и НТв.
Будала, 24/11/2008 - 16:44
Абе Огнянчо, защо ни смяташ за будали?Интересно, как един човек, който сам призна, че е биш сътрудник на ДС и е клепал за нищо състудентите си може да бъде пример за подражание. Тези негови предавания за които го хвалиш не са ли под чужда диктовка(т. нар. силуети в мрака). Много добре знаеш как може да се манипулира общественото мнение от подобни предавания като на Коритаров и Лорчето. Я по добре си анализирай мутренските си събратя. Там си по-близко до истината. Чао
Barry, 24/11/2008 - 17:03
Радвам се, че преобладават позитивните коментарии! Искреносе радвам за Стефанов и искрено съжалявам за Коритаров. Без него 'Нова' е кръгла нула. А що се отнася до ерудицията му--е трябва и малко ерудиция да имаш, за да го разбереш.
референдум, 24/11/2008 - 17:20
Току що ми бе изтрит коментар в който даже и не обиждах?!?Иронизирах т. н. бна и особеното им статукво на натоФци!В хубавата темичка къде щели да почиват тези блестящи обществени едЕници. Жалко!Ето затова непрекъснато ще трябва да се повтаря - МАНИПУЛАТОРИТЕ СА ОБИГРАНИ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ! ВНИМАВАЙТЕ! УЧИЛИ СА СЕ КАК ДА ВИ ПОДХЛЪЗВАТ! ИМАТ ИНСТИТУТИ И НаУКА ЗА ТОВА!
Аз, 24/11/2008 - 17:27
А Иво Инджев? никой ли не прави паралел между двата случая?!
pepa, 24/11/2008 - 18:06
bravo-za sazelenie v BG vse ochte vitae straha -horata ne sa tolkova naplasheni a kolkoto che gi manipulirvat-zapochvan da se zamisljam ne se li izpolzva- psihogenno orazie-sklonna sam da misla che tova stava v BG. . . inache kade scte go izprobvat. . . .
Серьожа, 24/11/2008 - 18:08
Има един много хубав откъс в Библията: 'който не е сгрешил, да хвърли първи камък' За тези, които го обвиняват за доносничество искам да кажа следното - доколко са сигурни, че човек не се е променил през годините? Освен това защо нищо не се случва с прословутия Закон за ЛУСТРАЦИЯТА? Явно определени интереси налагат периодично да бъдат изкарвани тъмни факти наяве за да се шантажират определени хора. . . а с това можеше отдавна да сме приключили (и не в Коритаров е причината). Който не го харесва - да не го слуша. Преди 20год имаше една и половина телевизии, сега са десетки. Въпрос на личен избор. В тази ситуация обаче има нещо ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВАЖНО: Затвориха по най-безцеремонен начин устата на един български журналист (харесван или не). Ако това ви се струва нормално за 'демокрацията' и 'свободата на словото'. . . при мен не е така. sorry Wellcome to Absurdistan
Mina, 24/11/2008 - 18:13
ИВАН КОСТОВ Е ВИНОВЕН. . .
Боби, 24/11/2008 - 18:18
Преди три дни минах през Правец. Кипи строитество, като на Слънчев бряг. Мащабно!И като в приказката 'Котарака в чизми', всичко е собственост на маркиз дьо Златев/тенис и голф терени, малки и големи хотели, бивши резиденции и т. н. и т. н. /. В същност, може и той като адвоката Батков да е подставено лице, зад което се перат чужди пари. Тато ряпа да яде. . .
ivan, 24/11/2008 - 19:47
Дългата ръка на комунистическата репресивна машина никога няма да се спре !!! Тя е вложила милиарди зада изкриви съзнанието на нацията да манипулира да действа психологически зада печели на всяка цена избори. Слъчая 'Коритаров' визира великата фраза на един наш велик българин 'Свестните унас считат за луди' към групата на изкривяване на съзнанието на нацията причислявам на 1-во място комунистическите телевизии, вестници и не на последно място предаването на Слави Трифонов !!!
ВИКТОР, 24/11/2008 - 20:13
Зад гърба стои друг от нивото на Златев, КГБ-МАФИЯТА на Путин!
ANALYST, 24/11/2008 - 20:18
ОЦЕНКАТА НА СЛУЧАЯ С КОРИТАРОВ Е ТВЪРДЕ СЛОЖНА. ПЪРВО - СОБСТВЕНИЦИТЕ НА МЕДИАТА ИМАТ ПРАВО ДА РЕШАВАТ КАДРОВИТЕ СИ ВЪПРОСИ САМИ. ВТОРО - НЕЩАТА СЪС ЗЛАТЕВ НЕ СА ОФИЦИАЛЕН ПОВОД, СЪЩО ТАКА НЕ СА ОБЯВЕНИ СВОЕВРЕМЕННО И ПО ТАЗИ ПРИЧИНА, КАКТО И ПО СЪЩЕСТВО СИ СА МНОГО СЪМНИТЕЛНИ. ТРЕТО - КОРИТАРОВ ЗА ДПС И СЕГАШНИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ НЕ Е НЕУДОБНА ФИГУРА. НЕЩО ПОВЕЧЕ - В ПОСЛЕДНИТЕ СИ ИНТЕРВЮТА НА ЖИВО ПРЕД ЕКРАНА СА ЕДНО ПОДМАЗВАНЕ НА КОРУМПИРАНИТЕ УПРАВЛЯВАЩИ И ДИРЕКТНО НА ДОГАН.
meriminka, 24/11/2008 - 20:32
Poneje mi beshe iztrit komentar pak da reka-Koritarov i Ivo Indjev sa edni ot malkoto ostanali inteligentni jurnalisti koito vinagi ste sa neudobni za upravliavastite zastoto kazvat istinata, a tia boli. Zatova ne se u4udvam 4e Koritarov ve4e ne e v Nova, u4udva me tova 4e Nova ne napravi nikakav opit da zastiti edin ot horata koito iznasiat cialata tv na garba si. Ama nali vse oste jurnalistite gi uvolniavat s edno obajdane po petola4kata
Венсент, 24/11/2008 - 20:33
Вярно, бе как не се сетих, че Костов е виновен. Знаете приказката:Който слушка - папка. Жорко реши да се прави на интересен и го пляснаха по ръчичките. Айде хора при Тошо не беше лошо. Имаше ред, всеки знаеше колко може да критикува, никоя главичка не можеше да се вдига над позволеното, а имаше и милиция. Сега-само слободия, я всички в кошарата.
wc, 24/11/2008 - 20:38
Четете блога на Иво Инджев!!!
зрителка, 24/11/2008 - 22:25
Статията е класна, но аз изпаднах в тих ужас като гледах ТВ Скат тази вечер. Такава помия излезе от устата на Кеворк Кеворкян срещу Коритаров, че съжалявах Енчев, който направо онемя. И това го прави най-толерирания журналист по време на Живков, на който се разрешаваше планово да критикува. Езикът му, злобата му и цинизмът са срам за българските журналисти. Или е изкукал тотално или е нагушен яко. Нямам друго обяснение. Срам за българската журналистика.
кореняк, 24/11/2008 - 22:28
Браво бе 'винсентче', такива като тебе ни омазват в лигите си !
марея, 24/11/2008 - 22:31
Ако сте гледали т. в. Скат, то за всички стана ясно, че Златев е уволнил Коритаров. Боже, какви са тези шведски собтрвеници- то стана като във вица, че филма не бил шведски а съветски!Зад всичко прозира една голяма трагедия- 3-ма известни и толкова много злоба у Кеворкян. Дали едни германци или руснаци биха постъпили така. А това, че Златев е мафиот го знаят и децата, така е и за Галеви и Маргините, но да са осъдени! Коритаров ли излезе най-големия ни престъпник. НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА ИМОТИТЕ НА ВСИЧКИ МАФИОТИ!
РЕФЕРЕНДУМ, 24/11/2008 - 22:36
Тази вечер три червени ченгета ви изнесоха урок по манипулация!Кой прав кой крив няма особено значение, защото единствения изход от такава ситуация е ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ БИВШИ ЧЛЕНОВЕ НА бъкъпъ И ЧЕНГЕТА ДО КАКВАТО И ДА Е ФОРМА НА ОБЩЕСТВЕН ЖИВОТ!
Един эрител, 24/11/2008 - 22:44
Най-накрая Кеворкян лъсна. Дано повече хора да са го гледали.
az sam, 24/11/2008 - 22:44
To ne che neshto , ama Kevorkqn mai beshe piqn. Utre vecher predpolagam shte go govori po umereno.
jane, 24/11/2008 - 22:48
Не съм фен на Коритаров, но не ми харесват начините за разправа с журналистите. не ми харесва да ги пребиват или да ги натирват с мъгляви поводи. Ако някой е направил нещо, докажи го и никой няма повече да се съмнява. Доказателства, а не слухове. Не мога да повярвам, че уж сериозни вестници тиражират измислиците на 'Уикенд'. Нима критерий за истина е клюкарски вестник, който бълва откровени лъжи? За кого ли не. Вярвам само на факти, не на клюки.
ANALYST, 24/11/2008 - 22:48
ДВА ВЪПРОСА. ПЪРВО - КАКВИ ВРЪЗКИ ИМА ТАЗИ ШВЕДСКА ФИРМА С ПУТИНОВИЯ КРЕМЛ? ВТОРО - ЗЛАТЕВ Е ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР НА 'ЛУКОЙЛ - БЪЛГАРИЯ'. КАК ЕДИН ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР Е НАТРУПАЛ МИЛИОНИ, КАКЪВ Е ИЗТОЧНИКЪТ ИМ???
ANALYST, 24/11/2008 - 22:52
ТАДЪРЪКОВА НЕ Е ЖУРНАЛИСТ, А СПАДА КЪМ ЖУРНАЛЯТА!!!
batTony, 24/11/2008 - 23:08
В знак на съгласие с горе написаното, от утре обявявам бойкот на 'Нова тв'. Така или иначе гледах основно 'Коритаров лайф'. Търся поддръжници!
питбула, 24/11/2008 - 23:35
Мина каза, че Иван Костов е виновен. Има резон. Защо на руснаците продаде НХК?Вкара вълк в кошарата. Нали СДС се бореше с комунизма?А го докара тук за вечни времена. Ще я купят и заграбят България парче по парче, ако вече това не е почти сторено. Тази вечерното предаване на Скат(която не харесвам, но в случая това не е актуално, защото това предаване можеше , да се случи и в друга някоя телевизия)видях, прозрях, че този филм или серия вече съм я гледал. Преди години имаше един италиански сериал 'Октопод', с който сякаш ни подготвяха, да знаем , какво е и ще бъде в България. Тогава си мислихме, че е по-просто:Партията казва. Партията милва. Партията наказва, а някои изчезват. А СССР е великия брат. И винаги страшен. За чорбаджии и турци. . . Не , не, не! Оказва се че октопода тръгва от КГБ и неговите икономически пипала. Ако реши октопода и Путин ще махне, защото в тая страна от стотици години човешкия живот не означава нищо. Сега Валентин Златев е повече от Президента и министър-прдседателя на България. О
питбула, 24/11/2008 - 23:41
България. Няма по-предателска шайка от БКП/БСП и нейните производни, което е все тая. Няма по-големи предатели от нейните емисари, агенти и други проводници и манипулатори. Жална ни майка. Скроили са живота на целия български народ за поколения напред . С тенденция това, да е за винаги.
до питбула, 25/11/2008 - 00:25
Не знам какво ви е виновен Путин или КГБ или Руския ЛУКОЙЛ?Те ли назначиха Вл. Златев на тоя пост?Я проверете кой го издигна на това място и ще разберете кой стои зад гърба му. Защо не си зададете въпроса как така Руския ЛУКОЙЛ намалява всяка седмица цените на нефта , а у нас горивата се увеличават?Коя касичка се пълни, избори идат. А относно НХК защо бил продаден на руснаците, ами защото е строен от тях и е с руска техника която технологично може да преработва основно руски нефт и никой друг нямаше да иска да го вземе защото трябваше да го преустройва което беше равносилно да построи нов НХК! Затова и либийската нефт отиваше основно за преработка в Плевенската рафинерия, а не в Бургаската.
студент, 25/11/2008 - 00:29
България, за пореден път се убеждаваме в принципа на другаря Сталин: имаме човек-имаме и проблем. Та така и нашата родна олигархия, а може би не и без помощта на този посткоммунистически елит, се показа като огромен силует в мъглата и отново се скри, изпълнила целта си отново в ущърб на народа, т. е. пренебрегвайки правото му на свободно мнение, което е и смисълът на демокрацията, в която живеем, била и тя представителна.
Robinson, 25/11/2008 - 00:59
Коритаров е пробито корито.
Mickey, 25/11/2008 - 03:46
Всички трябва да сте наясно с едно: Коритаро в е уволнен не от Златев, не Доган, не от разни духове, А ОТ РЪКОВОДСТВОТО НА MTG. Те са преценили, правилно или неправилно , че Коритаров трябва да е уволнен! Те са тези които които знаят причините. Никъде по публикациите не видях Коритаров да им се сърди!Да им иска обяснение. А упеква в конспиративен стил някакви тъмни сили! Нито един журналист от иглолистните медии не се опита да попита MTG, но пък плетене конспирации наподиха яко! Някой от вас задавал ли си е тези въпроси!? Ето питам и Автора на статията!
питбула, 25/11/2008 - 06:20
Я оставете тая за руския нефт, който единствено може да преработва НХК!Този завод е стратегически, а това си е политика-икономика. Капия в таблата, базов лагер, бункер, пета колона. Българи сме, а се продаваме един друг безсърдечно. Не заслужаваме в наше време , да имаме държава. Може би и за това нашите вечно тъпи управници са искали да ни направят задунайска губерния, за да решава друг проблемите ни, не заради широкия съветски пазар. Сега с европейския съюз има нещо подобно, но сме и руското присъствие в НАТО и т. н. Отврат!
Ani, 25/11/2008 - 07:04
Поздрави за Огнян Стефанов! Възхищавам се от хора, които им стиска да казват какво мислят. Възмутена съм от всичко, което показа Кеворк (в предаване на телевизия СКАТ)- злоба до простащина го дави този човек. Снощи изпитах погнуса от Кеворкян.
ДС, 25/11/2008 - 07:16
Доносник Димитър наистина е голям помияр. . . И това било иконата на журналистиката в булгаристан. . .
tyrse6t istinata, 25/11/2008 - 08:14
Sega e momenta da se razbere 6to za jurnalistika imame, a tq ima vlast vqrvam i se nadqvam si4ki jurnalisti s ob6ti usiliq da namerqt istinata i da q predstavqt takava kakvato e !!!!4akame!?!?
liana, 25/11/2008 - 08:18
Браво на г-н Стефанов. С такива силни хора на деня, които си мислят, че още живеят в онова време е опасно да се забъркваш. Коритаров можеше да е пребит като Вас г-н Стефанов или не дай си Боже и застрелян като Политковская в Русия. КЪДЕ Я ТАЯ СВОБОДА НА СЛОВОТО, г-да депутати и управляващи и не на последно място журналисти? А НТВ разбрахме за кого работи. Това е абсурдно, не може една частна, независима медия, която проповядва демокрация да се държи по този начин.
niki-plovdiv, 25/11/2008 - 08:26
ТЯБВА НЕЗАБАВНО ДА СЕ НАПРАВИ ПОДПИСКА В ЗАЩИТА НА КОРИТАРОВ-ДОКАЗАЛ СЕ КАТО МОЖЕЩ ЖУРНАЛИСТ!НО КОЛЕГИТЕ МУ ОТ ВСИЧКИ МЕДИИ ТРЯБВА ДА Я ПОДКРЕПЯТ ЗАЩОТО ВСЕКИ ПИШЕЩ Е ЗАПЛАШЕН С ПОДОБНА РАЗПРАВА!!РАНИТЕ ОТ ПОБОЯ НАД ШЕФЪТ ВИ ЩЕ ЗАЗДРАВЕЯТ, НО ТОВА ПУБЛИЧНО УВОЛНЕНИЕ ЩЕ СЕ ЗАПОМНИ! ПРИЗОВАВАМ ВСЕКИ ДА ДАДЕ ПОДКРЕПАТА СИ ЗА КОРИТАРОВ!!НА ЧУВАЩИЯТ СЕ ЖУРНАЛИСТ ТРЯБВА ДА МУ СЕ ДАВА ВИСОКА ТРИБУНА, НО ЗА ЖАЛОСТ В БЪЛГАРИЯ Е НЕВЪЗМОЖНО!ДОРИ ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВОТО Е ЗАВЛАДЯНО ОТ Т. Н. ОЛИГАРСИ. . . . .
morski, 25/11/2008 - 08:50
badete sigurni che velchev prikriva vsichki razboinici v bg. parvo toi i posle ostanalite.
vessi, 25/11/2008 - 09:13
От всичко чуто до сега разбрахме, че Златев не разполага с никакви доказателства против Коритаров. Незабавно по всички градове на страната трябва да се направи подписка в защита на Коритаров! Срам за България!
дрън-дрън, 25/11/2008 - 09:24
Искам да помоля всички, които четат тези коментари да не обръщат повече внимание на словоблудствата на Кеворк от снощните му изцепки по тв Скат. Човечецът така се беше насмукал, че беше повече смешен от колкото жалък. По важно според мен е това, което днес е цапнал на страниците на един ежедневник. Не е ли очевидно, че със затварянето на триъгълника Златев- Тошев- Кеворкян, отпадат и последните съмнения относно това чии интереси стоят зад уволнението на неудобни журналисти?
ванко, 25/11/2008 - 09:42
Явно г-н Коритаров му се е събрало много и шефовете му са преценили че по добре е да го няма. Аз мисля че това си е тяхно право и ако Коритаров е толкова добър и а от там и полезен никой няма да го пипне явно нещата са други. А и той беше вече белязан с клеймото доносник което си е голям минус и води след себе си много въпроси и отрицателни нагласи. За едно куче като кажат че е бясно край то си остава такова. А кой е по виновен Доган, Брендо или Златев е абсолютно без значение какво тук значи някаква си личност.
смешници, 25/11/2008 - 09:45
Аз бях сигурна, че населението на тази територия е зомбирано, ама чак толкоз. . . Какво, като го няма Коритаров в НОВА? Да не би да се свършва света? За непросветените ще кажа едно: да правиш телевизия, и то продаваема, е като да изливаш вода в канала. Къде отива тя, и каква мръсотия среща по пътя си не ви интересува. Всички искате ИСТИНАТА. Но тя, драги мои, е нелицеприятна, ужасяваща дори, защото за тази ситуация имате вина всички Вие, които години наред стоите безучастни. Ограбени, хулени и дори малтретирани, Вие търпите. Кого убеждавате, че Ви пука? Ясно е, че българското население е стадо овце, а не гражданско общество. Когато има такова, повечето мислещи ще поискат доказателства. Ще се усъмнят в нечия искренност. И не поради факта, че са 'ченгета', а защото имат вътрешна хигиена. Срещу лъжата и способността да се самозаблуждават. Че всичко при нас е ок, а другите са ни виновни. П. С. Кеворкян не беше пиян, а много, много бесен. И не заради Златев, а защото мрази да гледа как не
heffes, 25/11/2008 - 09:57
Не харесвам Коритаров. Убеден съм, че се е опитвал да се възползва от познанството си си със Златев и Б. Б за лична облага. Сигурен съм че ползваше ефира на НОВА за да обслужва интереси. Но в случая това не е основното. Ако всичко което казват блядовете от ЛУКОЙЛ е вярно зашо не го осъдят и да отиде в затвора. Другото е диктатура но този път не на пролетарята а на парите.
Емил Младенов, 25/11/2008 - 10:03
Г-н Стефанов, не харесвам г-н Коритаров и не ме интересува съдбата му като 'бизнесмен'. Бих Ви попитал защо не коментирате двукратното сваляне на Ифандиев от екран от пешки в Евроком Пловдив, когато генерала разрешава предаването му да се излъчва
Дани, 25/11/2008 - 11:27
Кучетата си лаят. . . . нали цялата 'гилидия' беше потресена от случилото се с г-н Стефанов. И сега ще е така, само се питам къде е 'борецът за правада и свобода' Б. Б. , как пък не каза нито дума този път? Ама нали не трябва да си разваля отношенията с олигарсите, като дойде на власт ще му потрябват. . .
Николов, 25/11/2008 - 11:38
Не е толкова важно дали харесваме Коритаров или не го харесваме като журналист и излъчване от екрана. Много по-важно е дали е повдигал въпроси, чиито решаване ще подобри нашия живот. За съжаление установявам, че всеки български журналист, който се опита да постави, макар и ограничено, обществено значим въпрос, автоматично бива подложен на репресия. Това е много по-важно за нас, отколкото за Коритаров, Инджев, Стефанов, Русев и т. н.
Наблюдател, 25/11/2008 - 12:00
Абсолютно съм съгласен с Николов и за мен лекарството е ясно - написах го вече под другата статия на Огнян Стефанов по казуса 'Алберт'
референдум, 25/11/2008 - 13:16
Кой глава в торба слага?!?
референдум, 25/11/2008 - 13:17
Шубето СТРАХ голям ли пак ше е?!?
Хей, 25/11/2008 - 14:14
Коритко си е помияр , така че трябва да бъдем доволни. Нищо сериозно не допускаше да се разисква. А познанството му с тези хора говори много. ПОВЯРВА НА ПОДИГРАВКИТЕ ЧЕ Е ГОЛЯМ ЖУРНАЛИСТ , И ЦОПНА В ЛАЙНАТА . !?!?
асан, 25/11/2008 - 14:31
искаше много жамий , сега пътя стамбул. много жамий , ама много се дупиш. приятен път и работа.
Манго Джери, 25/11/2008 - 15:06
В България управляват силуети на издигнали се и преуспели мутри. Не е чудно, че под техния диктат кляка една Нова телевизия. И ще клекнат всички, защото казанът 'Лукойл' е голям - най-големия медиен рекламодател в България, когото и световната криза не събаря. Какво значи тук някакъв си Киротаров. И от това кой пищи най-много по въпроса, ще станат ясни и хранениците на петролната компания. Кеворк, ти май си от тях.
Златистия, 25/11/2008 - 17:24
Нека някой да ми отговори. Ако нещата не са такива, каквито се представят, защо трябва безпрекословно да се вярва на лицето Златев, само защото е богат и влиятелен. Нека допуснем, че Коритаров е невинен и, че не той а Златев го е притискал за нещо, което Коритаров да свърши и след отказа му, да са му скалъпили тоя номер. Тая, пиарката на Лукойл, нещо много голям го извади. При среща на четири очи, без тя да е присъствала да отправя обвинения че лицето Златев е било извудвано е малко несериозно, но може и да е присъствала, защото Лукойл разполагат с толкова съвършена техника и апаратура за тази цел. Получава се в крайна сметка, че Коритаров е без работа и чака да му ушият дървеното пардeсю.
до Златистия, 25/11/2008 - 18:33
Златистия, каква е тая простотия за дървеното пардесю?И ти ли пригласяш на страха?Истина е , че нашите чокундури действат по същия начин, като в Руссия, но Г. Коритаров е познат на повече от този народ от Огнян Стефанов.
На къде?, 25/11/2008 - 18:53
Всяка сутрин гледах Коритаров, не защото ми правеше кой, знае какво впечатление с повдигнотите въпроси и анализи, а защото това е единственото предаване в което се чува мнението на 'електората'. Всъщност, Коритаров често демонстрираше арогантност, и неуважение към тези които не споделят мнението му. Често позьорстваше с очевидно добрата си памет за личности и събития, без това да допринася с някакво особенна стойност за развитие на случващия се дебат. определено по-никакъв начин не искаше да скандализира силните на деня и темите се замазваха. Но в живото предаване все пак трябва да отговаряш на реални въпроси от нашата действителност и опитвайки се да замазваш все пак да не изглеждаш на идиот. Естествено, лека по лека кълбото за това, кой е виновен за батака в България се размотава и се стига до тези няколко души, които чрез холдингите си държат цялата икономика на България. И тука започва проблема на Коритаров и на всички, които правят предавания на живо! Ха, сега де, какъв полит
На къде?, 25/11/2008 - 19:14
Ха, сега де, какво да правя, рейтинг на предаване ли да вдигам или на мишок да се правя? - На мищок се правих когато бях млад и какво. . . оплюха ме, хем се борих за идеята? То пък. . . Златев ? -Че много чувствителен се оказа тоя човек! То вярно цената на нефта пада и комисионните няма да са същите ама чак пък толкова. . ?! Я Догат го няма никакъв. . . да не са го самоубили и него! Ней се, сега, като свободен журналист ще мога да дам израз на будната си съвест! Издания достатъчно и от никъде не могат да ме уволнят!!!
На къде?, 25/11/2008 - 19:26
И тук свършва веселата част и започва лумпенизирането на българския народ: на нас и нашите деца! Жална ни майка! Усещаме на гърба си поезията на Христо Смирненски, Вапцаров и другите 'Пролетарски поети' Вече всеки може да разбере причините за успеха на 'Народния съд', всъщност присъдата вече е издадена, сега чакаме да ни паднат! И това ще стане! А къщите им ще направим на детски градини и Рай-съвети, както си беше!
На къде?, 25/11/2008 - 19:44
А про по, Лора Крумова, започва да се отърсва от потисничеството на Коритаров, който разбира се направи много за нейното израстване. Много й е трудно! Бори се. . . , мъжко момиче!!! Много се съмнявам, че ще й позволят да се развие, като истински журналист и да излезе от натякваното дребнотемие. Жалко! Ще трябва да продължи, ако иска да запази самоуважението си! Може би още не го разбира но старта й е летящ! УСПЕХ !! Но ако се страхува сега е време да напусне завинаги тази професия! Всеки пще я разбере! И без друго ще премахнат скоро живото предаване. Дано не го направи има потенциал, защото още не е покварена! И още веднъж УСПЕХ!
Марея, 25/11/2008 - 21:46
Сега като изгледахме и второто предаване на Велизар, мисля че стана ясен казуса. Напълно подкрепям Енчев и Сашо Диков, нека се оповестят публично записите, ако ги има разбира се. До доказване на противното, Коритаров е невинен, но да си търси правата по съдебен ред. Явно сагата е голяма и нека така да се пише и за проблемите на работниците от Кремиковци, Перник, лекари, учители, БДЖ, градски транспорт, пощи , пенсионери. Задава се Коледа и защо пък да не я направим последната Коледа на правителството. Всички на улицата и да изчистим тази измет от властта
не на комунизма!, 25/11/2008 - 23:38
Тая измет е с дългогодишен опит в изкуството на лъжата, куршума и отровата. От рано започна предизборната си кампания, като партия шах с елиминиране на силни фигури. Наблягат на страха, но това е доста изтъркано във времето на глобалната информационна мрежа. Системата на европейския съюз спасява незащитеността на човек от тези съществуващи зверое, каквито са комунистите.
nee1963, 26/11/2008 - 08:38
ОГНЯН СТЕФАНОВ ЗАПОЧВА СТАТИЯТА СИ С ЛАСКАТЕЛСТВА ЗА ВАЛЕНТИН ЗЛАТЕВ ЗАЩОТО И НЕГО ГО Е СТРАХ ОТ ОЛИГАРСИТЕ. кажи открито заставаш ли зад колегата си. НА ЖУРНАЛИСТИ КАТО ВАС КОИТО ОБСЛУЖВАТЕ ОПРЕДЕЛЕНИ КРЪГОВЕ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДАВА ТРИБУНА!МНОГО ТРЯБВА ДА СЕ УЧИТЕ ОТ КОРИТАРОВ!!!
референдум, 26/11/2008 - 08:51
Някой ако има идея за защита на Свободомислещите хора в интернет пространството, нека споделя!Сигурно е, че всички сме 'под око'!
1960, 26/11/2008 - 11:07
Трудно се прощава умът и интелектът. Това са абсолютно дефицитни качества към днешна дата. Дори да е бил агент на ДС, Коритаров е страхотен журналист, страхотен анализатор и само завистта и страхът карат някои хора да пишат негативни неща по негов адрес. Той може да е всичко друго, но не е тъп да рекетира Златев пред свидетели или да остави доказателства. Наистина ни имат за калинки като ни пускат тия измишльотини. Но както се казва кучето си лае, а керванът си върви. Коритаров пак ще намери своята трибуна, но жалкото е, че статуквото на цензурирано общество си остава.
hi, 26/11/2008 - 11:47
Златев: Сестра ти, Коритаров, е курва! Кеворкян: Коритаров, трябва да го съдиш, че нямаш сестра. Продължение на Кеворк: Ти си мекотело, ти си пластелин, ти си рекетьор, ти си престъпник. . . Второ продължение на Кеворкян: Като не щеш да съдиш Златев, аз те дадох под съд. . .
"ИСТИНАТА", 26/11/2008 - 12:31
Кево, Кево, Кево всички ние видяхме твоята истинска същност на озъбено свирепо куче, и колкото пиар предавания в своя защита да направиш /като второто по ТВ. Скат снощи/не можеш да измиеш срама от себеси. Толкова грандиозен водопад от помия и лайна изсипа, че се чудя, защо защитаваш олигарха Златев като не го познаваш и не си го виждал. Наруши цялата Конституция в негова защита. ЗАЩОООООО ??? Най нагло наруши Чл. 31, ал. 3 от Конституцията на РБ, както и много други. ЗАЩОООО ??? Кево, Кево - ПОНЯКОГА ИСТИНАТА Е ПО ШОКИРАЩА И ОТ САМИЯ СЛУХ. Размишлявай върху това, защото знам, че четеш тези редове. А, на Коритаров искам да кажа, ТИ ЗА МЕН СИ НЕВИНЕН ДО ДОКАЗВАНЕ НА ПРОТИВНОТО, давай смело напред ти им РАЗМЪРДА БАКЕМБАРДИТЕ ОТ ЗЛОБА, а това означава само едно:НА ПРАВ ПЪТ СИ ЧОВЕЧЕ, СЕГА СИ ГИ ХВАНАЛ ЗА ТОПКИТЕ, СТИСКАЙ, СТИСКАЙ. Много добре разбират хората защо не искаш да го съдеш, защото ЗА МИЛЬОНЧЕ НЯМА ЗАКОНЧЕ. Апелирам към всички хора да не гледат КОРУМПИРАНАТА НТВ.
АЛЕКС2, 27/11/2008 - 17:25
КОЛКО ЖАЛКО ИЗГЛЕЖДАШЕ РУСОТО ИЗКУШЕНИЕ ЛОРА КРУМОВА В ПЕТЪК ЧЕ НОВА ТВ. БИЛА ЧАСТНА И НЕ МОЖЕ ДА КОМЕНТИРА. ИЗЛИЗА ЧЕ НТ Е ЕДИН БАРДАК С К---И И КОЙТО НЕ СЛУША НОВИЯ ХОЛАНДСКИ СОБСТВЕНИК СИ ЗАМИНАВА
ФЕД, 01/12/2008 - 07:44
Пишейки Ви от Германия си позволявам да Ви предложа следната статия листвана на няколко места тук напр. на адрес: http://www. heise. de/tp/r4/artikel/29/29212/1. html Lukoil-Oligarch und ein Fernsehmoderator J
Рени, 01/12/2008 - 11:44
Липсва ми Добро утро, на всички , които ни гледат от България и Добър вечер на тези отвъд океана. Всяка сутрин преди да тръгна на работа включвах на НТВ, а се-га ми е все едно. Бях на работа като разбрах, че са уволнили Коритаров. Бях потресена. Тези , които го уволниха мозък имат ли?Как могат да уволнят човек , който изнася предаването на плещите си/не че Лора е лош журналист, просто не е така остра/. Успех Коритаров!Ти пак ще си им трън в очите.
Чомски, 01/12/2008 - 15:09
Ой, Стефанов - пак се забъркваш в ченгесарски каши и активни мероприятия с недостъчност в разсъжденията. 'Алберт' не вечеря, обядва с Брендо, само пълнеше ефира с маргинали като него, за разлика от теб(в тоя смисъл само сумите, платени от Брендо са различни). Стефанов, за ФСБ ли работите, или за наще служби? Ето 'Димитър' си работи за братушките. То сливенския арменец (шестак) не е като онзи в Париж или Калифорния. . . А всъшност всичко може и да е кавга между управленията и Първо да се гуши, а Шесто да линеее! А тия работи не са хубави и трябва да ги разбираш, Стефанов!
mimi_hm, 01/12/2008 - 15:51
vsqka sutrin, predi da tragna za rabota gledah koritarov i lora. sega ne mi e interesno. ne moje koritarov da e tolkova lud, za da iska ne6to ot zlatev. ama i ni e sme ludi, ako povqrvame, 4e koritarov e vinoven. samo se opitvat da ni promiqt mozacite. za poreden pat.

РЕКЛАМА

. София

+9°

+24°

.

лек полъх

. Бургас

+10°

+24°

.

лек полъх

. Варна

+10°

+24°

.

лек полъх

. Пловдив

+10°

+25°

.

лек полъх

. Ст. Загора

+10°

+23°

.

лек полъх

. Русе

+10°

+26°

.

лек полъх

. Париж

+12°

+19°

.

лек полъх

. Лондон

+9°

+17°

.

лек полъх

ФИКСИНГЪТ 27 Май, 2012

EUR 1.95583
USD 1.53748
CHF 1.62823
GBP 2.43202
CAD 1.51158
AUD 1.51862
  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

  • Винсент Ван Гог

СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

РЕКЛАМА