Реклама / Ads
0| 2626 |17.04.2024 НОВИНИ

YouTube ще наказва, ако използвате блокъри за реклами

.
Сега YouTube разширява мерките и към мобилните приложения
През последните месеци YouTube сериозно затегна битката срещу използването на всякакви добавки и приложения, които блокират реклами във видеопортала. Досега основните ограничения бяха за потребителите, които използват интернет браузър през компютър. Те получаваха по няколко предупреждения да спрат блокирането или да си платят абонамент. Ако не направят нито едното, видеоклиповете биват блокирани и не тръгват докато потребителят не промени мнението си.
 

Междувременно потребители съобщаваха и за други проблеми. Например, че получават съобщения за грешка или просто цялостната работа на платформата е по-бавна, буферирането на клиповете е по-малко и те засичат, тръгват след повече чакане и т.н.

 

Сега YouTube разширява мерките и към мобилните приложения, съобщава The Verge. Забранява се и използването на приложения на трети лица, през които да се гледа YouTube, но с блокирани реклами. От компанията заявяват, че рекламите осигуряват доходите на създателите на съдържание и блокирането им ги ощетява, като съответно и самите потребители ще страдат, тъй като с времето може да останат без любимите си канали.

 

"Искаме да подчертаем, че нашите условия не позволяват на приложенията на трети страни да изключват рекламите, защото това пречи на създателя да бъде възнаграден за гледаемостта, а рекламите в YouTube помагат за подкрепата на създателите и позволяват на милиарди хора по света да използват услугата за стрийминг", заяви член на екипа на YouTube, идентифициран като Роб. "Също така разбираме, че някои хора предпочитат изцяло безрекламно изживяване, поради което предлагаме YouTube Premium."

 

Компанията казва, че когато засече подобно нарушение, ще "предприеме подходящите действия, за да защити платформата, създателите и зрителите". Това включва същите проблеми със зареждането на видеото, както и съобщение за грешка, че съдържанието не е достъпно през това приложение. Решението отново е същото, казва компанията: купуване на абонамент за YouTube Premium без реклами или разрешаване на рекламите.

 

Проучване, публикувано миналия месец от Ghostery, производител на софтуер, който насърчава неприкосновеността на личния живот чрез блокиране на реклами и скриптове за проследяване, установи, че усилията на Google за ограничаване на блокирането на реклами са увеличили желанието на около половината от анкетираните (49%) да използват блокер за реклами. Според проучването по-голямата част от американците вече използват блокери на реклами - нещо, което се препоръчва от ФБР при извършване на търсене в интернет.

 

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 3| 3329 |17.04.2024 Съдия Атанаска Дишева: Прокурор за министър на правосъдието? Съдебната реформа е на трупчета . 1| 2358 |17.04.2024 13-годишният Калоян отново е на първо място на Олимпиадата по скоростно смятане . 1| 2354 |17.04.2024 Грузия е разтърсена от масови протести срещу спорен закон за чуждестранното влияние . 0| 2307 |17.04.2024 Няма достатъчно кадри, Кръвният център намалява работното време

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads