Реклама / Ads
14| 5485 |06.08.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Алкохолинг и мацкинг в българския туристинг

.
Безпаметно пиянство и евтин секс – българските черноморски курорти постепенно се превръщат в „бордея на Европа”.
 

Георги Папакочев

Новото хилядолетие откри и нови ваканционно-пиянски изстъпления: „влакинг” (да сърфираш върху покрива на движещ се влак), „автобусинг” (да се изправиш в цял ръст от люка на препускащ автобус) и „балконинг” (да скочиш в басейн от хотелски балкон).

Содом и Гомора "на 20 км от Бургас"

В България популярният „туристинг” вече изцяло се идентифицира с необуздано пиянство и плътски разгул. И докато в „славните” години на СИВ отдъхващите на българското Черноморие труженици от братските социалистически страни акцентираха повече на слънчевите бани и на скромната бутилка бяло вино, с която прекарваха пред палатки и каравани своите летни вечери, днес туристът се развлича другояче. След като изпробваха Португалия, Испания, пенсионерските курорти на Палма де Майорка и Канарските острови, жадните за пиене и свежа плът европейци най-сетне откриха своето точно местенце на Балканите. Там, в крайбрежието на новооткритите мощи на св. Йоан Кръстител, през лятото тече живот, който новата комисия за спазване на добрите нрави към българския Свети синод би могла без капка колебание да приравни със „Содом и Гомора”.

По тези места германски, британски, полски и, естествено, руски летовници в дълбоко алкохолно опиянение обичат да потеглят директно от хотелските си балкони към басейна или плажа, за да завършат разходката в цинков ковчег или, ако имат късмет, шинирани в болницата. Неслучайно, очаквайки трепетно лятната алкохолна вакханалия, управата на славния курорт Слънчев бряг мъдро реши да въведе нова атракция за своите гости - „пиене под строй”. И тези дни, ръководени от специални девойки-водачки, групи от по 200 жадни европейски мераклии организирано практикуват т.нар. „алкохолинг”, като срещу съответно заплащане посещават верига от кръчми. Според местния печат само присъединяването към групата поклонници на чашката струва по 30 евро на човек, срещу което секси-водачките с характерни байрачета (да не се затрият мераклиите по пътя!) ги развеждат от един бар в друг. И когато алкохолната „ергенска вечер” достигне градуса на неизбежното групово безпаметство, от храстите изскачат изкусителките от атракцията „мацкинг”.

Секс-услуги "две за лев"

Високо квалифицирани местни и гастролиращи джебчийки и/или жрици на най-древния занаят бързичко примамват опиянените мераклии на по-усамотени местенца, след което ловко и бързо ги облекчават от всичко по-ценно не само по тях, но дори и от хотелските им стаи, като в повечето случаи въобще не се стига до секс. Но дори и да се стигне, тарифите за този вид услуги са също народни и тежко подкопаващи европейския стандарт. Защото масовото предлагане на плът, солидната конкуренция и икономическата криза логично водят до този дъмпинг. Тези дни печатът обяви, че в най-централния софийски подлез пред президентството цената за сеанс орална любов е стигнала немислимите 3.5 евро - какво да кажем тогава за морския бряг! Още през юни посолствата и консулските служби на пет европейски държави - Великобритания, Ирландия Холандия, Дания и Норвегия – настояха пред властите за ограничаване на проституцията и кражбите в крайморските комплекси и за засилена охрана на чуждестранните туристи от криминалния контингент. Е, и какво от това при такива цени...

В такава обстановка предизборните информации, че тези дни в големите български черноморски курорти легловата база била заета почти сто процента, че броят на чуждестранните туристи през първото полугодие нараснал с цели седем на сто и че двумесечният летен курортен сезон със сигурност ще препълни държавната хазна, звучат като истинска музика в нечии уши. Както звучат и удивителните успехи на „алкохолинга” и „мацкинга” като ключови атракции в българския „туристинг”. (Дойче Веле)
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 4| 4862 |06.05.2011 Българският бизнес влезе в семейството на ООН . 1| 5065 |11.10.2010 С 20,2% е увеличен българският износ за ЕС . 0| 4886 |10.02.2010 С над 13 млн.лв. олекна българският бизнес . 0| 4820 |09.09.2009 Ройтерс: Намаля българският бюджетен дефицит

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads