Реклама / Ads
0| 4507 |05.04.2007 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

България е трета по брой на културни паметници в Европа

.
Около 123 организации към 4 април са заявили участие в туристическата борса "Културен туризъм" на 32 изложбени щанда. Изложението ще продължи до 14 април във Велико Търново. Идеята за тази борса се ражда преди 4 години и вече предизвиква бум, категорични са организаторите.
 
Културният туризъм е най-важен за нашата страна, заяви днес по повод стартиращото на 11-ти април изложение „Културен туризъм" председателят на Държавната агенция по туризъм (ДАТ) Анелия Крушкова.
Около 123 организации към 4 април са заявили участие в експото на 32 изложбени щанда. Изложението ще продължи до 14 април във Велико Търново. Идеята за тази борса се ражда преди 4 години и вече предизвиква бум, категорични са организаторите.
България е на трето място в Европа по брой на културни паметници, заяви предесдателят на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) Благой Рагин. По думите му в световен мащаб културният туризъм по приходи бие морския и зимния.
От БХРА ще представят балканските и европейски практики. Ще се обсъждат перспективите за развитието на българските музеи. Ще се разшири значително и картата на народните фестивали като към популярния вече фестивал на тиквата в Севлиево ще се присъединят подобни, наречени на традиционни български ястия и зеленчуци. Ще започне и дискусия за промените в нормативната база за екскурзоводите по време на борсата. Тази наредба ще визира кой, при какви условия и изисквания може да осъществява тази дейност, като целта е да се защитят правата на българските екскурзоводи след влизането в ЕС, като ще се ползва опита на полските колеги от Краков, уточниха от ДАТ.
Туроператори от други страни са заявили голям интерес, чието участие прави изложението международно.
Само от Полша се очаква една сериозна делегация от 40 туристически фирми. Свое участие са потвърдили и представители на бранша от Франция, Гърция, Великобритания, Румъния, Македония.
Министерството на културата ще представи в рамките на туристическата борса резултатите и изводите от мащабната кампания „Пиратството ограбва".
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 5681 |28.05.2007 Финландски журналисти ще рекламират България . 0| 5534 |24.05.2007 Руснаците втори на опашката за имоти в България . 0| 5325 |14.05.2007 Американски издания рекламират България като евтина дестинация . 0| 5737 |16.05.2007 Анелия Крушкова, председател на ДАТ: Всяка нестабилност в България отблъсква туристите

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads