Реклама / Ads
3| 6333 |23.04.2020 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Англия №1 за българския фен! Жените предпочитат тенис и казино игрите

.
Вероятно сте си задавали въпроси – кое футболно първенство в Европа генерира най-голям интерес за българските фенове. Не само за зрителите, а и за любителите на залозите; Интересуват ли се българските дами от футбол и какъв процент от тях поне веднъж са прибягвали до хазартните игри; В кой град са най-активните фенове на залозите…
 

Ясно е, че футболът генерира най-сериозен интерес и най-големи приходи (в това число от реклами, телевизионни права и хазарт). Той е далеч пред останалите популярни спортове – тенис, хокей, баскетбол и други. Най-предпочитаното футболно първенство не само за зрителите, но и за любителите на залозите у нас, е Англия и по-специално Висшата лига. Според информация на най-бързо развиващата се платформа у нас Букмейкър Рейтинги именно Премиърлиг е №1 като интерес в букмейкъра Winbet. За изминалата 2019 година именно мач от елитния шампионат на Острова е генерирал най-висока сума. Двубоят е Тотнъм – Саутхямптън (28.09.2019), когато „шпорите“ побеждават с 2:1.


.

Англия е №1 и в статистическите данни на един от водещите букмейкъри в световен мащаб – Bwin. Мнозина може да считат, че феновете най-много залагат на дербита – Ливърпул – Манчестър Юнайтед или Ливърпул – Манчестър Сити, но компанията опровергава това с конкретен детайл. За миналата 2019 година най-залаганият мач е Кристъл Палас – Борнемут (общо 29 399 евро или заложени почти 60 000 лева). Подредени по интерес следват първенствата на Испания, Италия, Германия, Франция и други. Българският шампионат се нарежда на шесто място по интерес сред запалянковците у нас – веднага след Топ 5 на водещите европейски първенства. Дори част от медиите у нас (вестници, онлайн издания, както и телевизии), отчитат по-висок интерес в месеците септември и май към българския футбол в сравнение с някои от водещите европейски първенства – Франция например.

 

Интересуват ли се българските жени от футбол и хазартни личности ли са?Почти 1/5 от жените залагат (точната пропорция мъже спрямо жени е 81% – 19%) според проучването, отнасящо се конкретно за потребителите на Winbet. Тоест, ако компанията има 100 000 потребители, 19 000 от тях са жени! Какво предпочитат българските дами? Във въпросния букмейкър данните, които са засечени, показаха, че интересът на нежния пол е най-много свързан с тениса. Дали поради присъствието на красиви тенисисти или наистина нашите жени разбират от тенис… Това остава загадка.


.

Bwin също отчита сериозен ръст на дамите, които опитват късмета си в различните хазартни игри. 14% от потребителите на компанията са дами. Което не е никак малко, ако се има предвид общото схващане и наложената фраза, че „жените не се интересуват от спорт“. Дамите освен на тенис, предпочитат онлайн Казино игрите. Някои от  тях предпочитат и различните по вид игри, които не са свързани със спорт, а се разчита повече на късмета, числата и случайността.

 

Като най-голям град съвсем логично е в София да има най-много любители на залозите. Това става ясно от данните на Bwin. 27.73% от хората, които имат акаунти в компанията, са от столицата на България. Вторият град с най-сериозен интерес в тази област е Благоевград – 8%, следва Пловдив с 4.29%. Любопитното е, че в Топ 20 влиза село Дамяница, което по данни от Уикипедия е с 1325 души население. 0.65% от акаунтите на букмейкъра са именно от прочутото винарско село.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 9| 5265 |07.10.2019 Българският туроператор ”Астрал Холидейз” фалира . 19| 10933 |14.05.2019 Каракачанов: Предложените цени за Ф-16 от САЩ не са изгодни за нас . 2| 4600 |10.03.2019 След визитата на Медведев Ангелкова откри българския щанд на изложение в Москва . 4| 5150 |07.03.2019 Отварят офертите за българския участък на „Турски поток”

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads