Реклама / Ads
0| 4931 |13.04.2009 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Привличат емигрантите да почиват в България

.
Анелия Крушкова Източник: Вяра Йовева, Frognews.bg
Културните паметници не трябва безогледно да се превръщат в туристическа атракция, за да не се повтори картината с презастрояването на Черноморието ни.
 

Това заяви пред БТА председателят на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова.

Според нея националната ни реклама като дестинация трябва да се концентрира на няколко основни пазара, както и към българите в чужбина. Тя посочи за пример Мароко, които рекламират туристичуския си продукт на 6 приоритетни пазара. Като първите 5 са чужди страни, а 6-ят - мароканците в чужбина.

Ние имаме 50 дестинации в чужбина, в които хвърляме огромни сили и средства при нулев ефект, заяви Крушкова. Българите в чужбина са огромен потенциал за бранша, който трябва да бъде използван. В същото време не трябва да се загърбват и традиционните пазари като Русия и Германия, твърди Крушкова. Значително е нараснал и броят на туристите у нас от бившия социалистически блок. Frognews.bg
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 2| 6985 |02.04.2009 България целогодишна туристическа дестинация . 10| 5974 |29.03.2009 А. Крушкова: България се предлага на чужденците евтино . 10| 5616 |24.03.2009 Ф1: Ще дойдем в България на кукуво лято . 1| 5110 |18.03.2009 България получава 250 млн. евро от ЕБВР тази година

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads