Реклама / Ads
0| 6523 |21.02.2011 БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ

Щандът на Винпром Пещера посреща на Винария 2011

.
Лидерът в бранша представя нови продукти на световните си партньори
 
Световно признатото изложение в сектора на винопроизводството и алкохолния бранш тази година събира само най-силните компании и залага на иновациите и новостите. Поради тази причина тази седмица ще имаме възможността да сме първите, които ще се докоснем до модерния имидж на сектора. Най-престижното изложение стартира на 23 февруари и е посветено на иновациите и модерните бизнес практики, които въпреки кризата подпомагат икономиката на страната ни. Освен традиционните дегустации и ежегодните награди „Златен ритон” за винения сектор, в рамките на Винария 2011 г. ще можем да се запознаем първи и с най-новите продукти на участниците.

Така например лидерът на пазара на високоалкохолни напитки и вина Винпром Пещера, запази за изложението и своите международни партньори представянето на нова марка висококачествени вина. Те са резултат от уникални съчетания на сортовете „каберне совиньон” и „мерло” от реколта 2009 г. и „розе” и „мускат” от реколта 2010 г., както и уникалните за България сортове на компанията "Регент", "Дорнфелдер", италианските "Просеко" и Анчелота", френските "Вионие" и "Пети вердо". Освен първи дегустатори, в рамките на Винария гостите ще са и първите, които ще видят новия дизайн на водещите по пазарен дял у нас продукти на компанията. Те са разработени от най-наложените международни дизайнерски агенции, отговорни за разработването на имиджа на световните марки, за да се конкурират с тях по имидж и качество не само на родния, но и външните пазари.


Лидерът в производството на вина и високоалкохолни напитки у нас традиционно ще заеме почетното място в палата номер 11. Официалната делегация и всички гости ще бъдат посрещани първо от бляскавия щанд на Винпром Пещера, който тази година е под мотото „Още една крачка напред” и отново обещава да е зрелищен.

Водещите производители в различните браншове ще заложат на иновации и нови технологии, продукти и проекти за развитие. Те ще представят страната ни пред най-големите международни партньори, затова и Винария 2011 г. събира само утвърдени и динамични компании. Тази година от списъка с участници отпаднаха множество родни винпроми, които поради кризата замразиха своето развитие. В резултат на това рязко спаднаха и техните пазарни дялове, а това им коства и участието на престижния винен салон.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 0| 9309 |05.12.2010 „Винпром Пещера” инвестира в изба с уникална технология . 0| 7571 |14.02.2010 Винпром Пещера посвети Трифон Зарезан на любовта в семейството . 0| 5613 |31.03.2009 Бургаското летище посреща първи туристи в средата на април . 5| 5382 |28.10.2008 СБ: България посреща световната финансова криза в добра форма

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads