Реклама / Ads
Frognews
2| 4368 |01.03.2011

Тр. Трайков: По-добре, че сме безлични, а не негативни

.
Тр. Трайков
Така министърът коментира туристическия имидж на България.

Репутацията на една страна не се променя за една, две или пет години, независимо от това колко пари са вложени в реклама, обяви по БНТ министърът на икономиката и енергетиката Трайчо Трайков. За да се променя имиджът й, тя трябва непрекъснато да излъчва поток от убедителни доказателства. По-добре е, че имиджът на България е безличен, а не негативен, защото така по-бързо може да стане положителен, каза министърът.

Шест са факторите, които оказват влияние върху репутацията на една страна: държавното управление, експортните продукти, културата, хората, туризмът, емиграцията и инвестициите. България разчита по-скоро на туризъм, хора и култура и смятам, че оттук може да излезе нещо положително, от което да имат полза инвестициите и експортните ни продукти, добави Трайков.

Рекламата за България, беше пусната по световни телевизионна канали, ще доведе до добри резултати, уверен е министърът.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Тр. Трайков: Нужна ни е оперативна програма за туризъм 3| 4289 |13.02.2011 . Трайков: Еднакво държим на "Набуко" и "Южен поток" 10| 5324 |02.02.2011 . Тр. Трайков: Енергийните проекти ще са изгодни за нас 1| 4539 |20.01.2011 . Тр. Трайков: Нещата отиват на добре 4| 5036 |05.01.2011

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ