Реклама / Ads
Frognews
15| 5371 |08.07.2011

Създателите на в. „България днес” откраднали името от БНТ

.
Името на прехваления нов в. „България днес” е откраднато от БНТ.
Още на 8 ноември 2010 г. стартира новият проект на БНТ САТ - информационен блок „България днес”. Програмата се излъчва всеки делничен ден по пет канала – БНТ САТ, БНТ Пирин, БНТ Север, БНТ Море и БНТ Пловдив. Предаването отваря нов прозорец в телевизионния ефир, който ще включва разширени регионални новини с много информация за случващото се в различните краища на страната, с преки включвания от мястото на събитието и актуални репортажи.

В същото време огромно напрежение цари в редакциите на утвърдените вестници „Труд” и „24 часа”. Работещите там са убедени, че новият вестник, плод на бизнес-творческия колектив Недялко Недялков, Любомир Павлов и Огнян Донев, се създава с една-единствена цел – война с най-тиражния всекидневник „Телеграф” и издателите му. Прозрачни са и другите цели: обслужване на политически амбиции за кметските и президентските избори, както и защитата на сочения за глава на „Октопода” Алексей Петров-Трактора.

Присъствието на бившия милиционер и саморекламиращ се като политзатворник Петров било осигурено с компромати, които той притежавал за бизнес действия на Любомир Павлов от близкото минало. Доставчикът, разбира се, бил ексглавният прокурор Никола Филчев, известен с близките си връзки с Трактора. Журналисти от изданията на Павлов и Донев споделиха пред „Торнадо”, че ефектът обаче ще е по-скоро обратен – нереално евтиният „България днес” ще удари именно „Труд” и „24 часа”, които и без това били със сринат тираж. Това е толкова очевидно, че е пълна тъпотия да се правиш, че не осъзнаваш какво правиш - коментира човек от кухнята на медийната групировка.

 Провалът е предизвестен, но да му мисли Левон Хампарцумян, шеф на УниКредит Булбанк, който е дал кредит за сделката на Любомир Павлов и Огнян Донев преди няколко месеца. Май ще му се наложи след време да управлява и медии, шегуват се горчиво журналисти. Всички вече били наясно, че предишните главни редактори – Тошо Тошев и Венелина Гочева, са били изолирани спешно, за да не попречат на съмнителните проекти. Хора от „Часовете” били принуждавани да пишат безплатно материали за в. „168 часа”, чийто екип пък бил влян в новия проект. Пълна измислица била и рекламата, че млади и напористи хора от редакциите се натискали за „България днес”.

В „Труд” например напрежението стигнало дотам журналисти и страньори да обсъждат евентуална подписка и протести срещу принудата някои от тях да се „влеят” в прехваления и агресивно рекламиран вестник. Междувременно новият вестник бе полят на ведомствен купон, на който скъп гост била приближената до Трактора журналистка Кристина Патрашкова.

Зевзеци от “Медийна група България” вече правят залагания кога „България днес” ще премине в „България на следващия ден” – друг прехвален проект, но на президента Георги Първанов. Гоце, както доскоро Любомир Павлов наричаше навсякъде държавния глава, вече нямало да бъде критикуван, защото новият вестник щял да обслужва кампанията на Меглена Кунева, която била задкулисният фаворит на сегашния президент.
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Частни детективи зарибяват балъци като врачките 3| 15484 |07.07.2011 . Пием хапчета за 16 млн. лева от мерак 2| 5121 |07.07.2011 . Трайчо Трайков се развежда само след година 18| 15435 |06.07.2011 . Чочо влиза в "Под прикритие"; Джаро се скри 13| 7024 |05.07.2011

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ