Реклама / Ads
7| 16451 |06.08.2013 ФАБРИКА ЗА КЛЮКИ

Тарифата на Преслава - 78 лв. на минута

.
Преслава в действие на годишните музикални награди на телевизия "Планета" Източник: Булфото
Тарифата на пайнерките, освен че е с по три нули, се отчита и на час. Така например най-оборотната Преслава печели по 7000 лв. без ДДС на участие, което изпява за около 1 час и 15 мин., ако е в настроение за час и половина. 78 лв. на минута – кеф.
 

Собственик на заведение засне и публикува във Фейсбук страницата "Поп Фолк-News" таблица с парите, които прибира всеки певец от "Пайнер" за участие. Тарифите са за юли тази години и са за изпълнение в рамките на 1 час и 15 мин, като изпълнителите с най-висок хонорар отпускат по още 15 минути отгоре аванта и пеят общо за час и половина. В списъка изрично е упоменато, че към хонорара се добавят пътни разходи като гориво и нощувка в хотел както за изпълнителя, така и за придружителите му.

Някои от певците имат и промо оферти, които са почти на половин цена при първо участие в даденото заведение. Така например фолк певецът Крум взима вместо 2000 лева без ДДС на участие, по 1000 лв. Гергана пък прави отстъпка от 2300 на 1500 лева. Подобни промоции обаче не важат за хитовите диви като Преслава, Ивана, Глория или Галена, които не се изявяват за по-малко от 5000 лева.

Най-оборотна е Преслава, която според списъка прибира по 7000 лева на участие без ДДС. С 1000 лева по-малко взимат Галена и Ивана, а Глория е смъкнала летвата на 5000 лева, колкото прибират Анелия и Камелия.


Снимка: Фейсбук
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 7| 6893 |05.08.2013 Ивана остана без телефон за 18 000 лв. . 2| 6338 |04.08.2013 Лекарят на Джако плаши, че ще се разприказва . 2| 9777 |01.08.2013 Випове отмарят по гьолове и зеленина . 5| 9064 |31.07.2013 Синът на Фидосова замени лъскавите автомобили с трамвай

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads