Реклама / Ads
0| 7470 |30.06.2016

Рикар - френският вкус на Евро-2016

.
Още от средата на деветнайсетото столетие френската бохема провъзгласява модата на анасоновите питиета - които стават запазена марка по-късно на хората на изкуството, начело с импресионистите. Рикар е анасонова напитка, която прилича на тукашната мастика, но е доста по-различна. Във Франция тя се нарича пастис.
В страната се изпиват по 200 пастиса на секунда или 7 милиона чаши на ден. А  в дните на Евро-2016 броят на чашите скача тройно и четворно.

Наред с коняка и червеното вино пастисът с марката “Рикар” се превръща в национално френско питие, което вече 75 години е класическият аперитив в дома на всеки французин

В сравнение с гръцкото анасоново питие и мастиката, Рикар е ниско калорична напитка. То е 100 % натурално, което е достатъчен довод  да бъде  предпочитан и от жени. В една чаша има по-малко калории, отколкото в стандартна кофичка кисело мляко.

Рикар е продукт, който може да бъде консумиран по много начини. Освен класическия стил на смесване с вода, в Париж, Лион, Марсилия, Ница и другите френски гладове се правят коктейли, с добавяне на сок от боровинки, къпини, ягоди, ментов сироп, или пък тоник.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Гергьовският курбан на овчарите - от бяло мъжко агне 5| 5291 |06.05.2020 . Танева: Трапезата ни за Гергьовден може да бъде изцяло българска 0| 4911 |02.05.2020 . Първо във Фрог: В Банско готвят ”Чумлек” против COVID-19 2| 7252 |07.04.2020 . Чесън, лук и джиндифил- задължително на трапезата ни в момента 0| 5636 |20.03.2020

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ

    ДОБРО УТРО