Реклама / Ads
Frognews
1| 4217 |13.07.2014

ЧЕЗ е сред първите носители на наградите за корпоративна социална отговорност „Златно сърце”

.
Отличието бе присъдено за разработената от дружеството образователна кампания за разумно използване на електроенергията
 

ЧЕЗ спечели приз от първото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност на списание „Бизнес лейди“, което се проведе на 9 юли в София. Наградите „Златно сърце" целят да възнаградят морално усилията на компании и отделни личности, които са допринесли най-много чрез средства и отделено време за дадена кауза. Наградата на ЧЕЗ бе присъдена в категорията „Информационни кампании за превенция и устойчивост“ за образователната кампания, разработена и приложена от дружеството, за стимулиране на безопасно, разумното и отговорно използване на електроенергия.

 

„Благодаря за наградата. За нас тя е допълнително признание за ползата и значението на нашите усилия, но най-вече благодаря на всички колеги, които припознаха образователната кампания на ЧЕЗ като своя лична кауза и участваха в нея всеотдайно и на доброволни начала. Десетки наши колеги работиха извънредно и посещаваха училищата на Западна България, за да разказват на най-малките потребители как разумно да използват електроенергията и как да се предпазят от опасностите в игрите си, у дома или в училище“, каза Стефан Апостолов, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД.

 

Като отговорен корпоративен гражданин, който работи с грижа за клиентите и природата, ЧЕЗ България възприема за свой приоритет изграждането на потребителска култура на разумно и отговорно използване на електроенергията През 2013 г. компанията разработи и започна да реализира образователна кампания, която насочи както към възрастните, така и към децата. Целта на кампанията е да се постигне  по-добро обществено разбиране на важността и ползите от разумното използване на електроенергията, да стимулира потребителите да прилагат в своето ежедневие мерки за намаляване на потреблението на енергия и да формира култура на отговорно поведение сред най-малките членове на обществото.

 

В рамките на кампанията бе разработена онлайн игра „Академия Енергия“ с полезни и практични съвети как да се намали консумацията на едно домакинство. През пролетта доброволци на ЧЕЗ проведоха беседи сред повече от 1500 деца от първи до четвърти клас в десетки училища от Западна България как разумно да използват електроенергията във всекидневието си и как безопасно да боравят с електрическите уреди у дома, в училище или в игрите. За да популяризира кампанията, ЧЕЗ издаде две детски книжки („За децата и енергията“ и „За децата и безопасното електричество“), създаде секция „Енергийна ефективност“ на корпоративния си уебсайт www.cez.bg,в която са поместени 10 лесни съвета за пестене на ток, публикува два калкулатора  за изчисляване и контролиране на консумацията на битовите електроуредите, събра ценни мнения и съвети на клиенти за намаляване на потреблението, помести информация за новите тенденции в областта на енергийната ефективност.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Първите „виновници” за „Аспарухово” са общински съветник и журналист 20| 5728 |08.07.2014 . Сред първите сме по неравенство бедни-богати 38| 4769 |28.04.2014 . Хипер мерки за първите израелски туристи 10| 4868 |03.04.2014 . Отличници! Сред първите в ЕС сме по зелена енергия 9| 4745 |10.03.2014

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ