Реклама / Ads

1| 6526 |02.04.2013

Hitachi разбулва тайната за хидравличната система TRIAS

.
Няколко багера от среден клас от новата Zaxis-5 серия ще бъдат представени на щанда на Хитачи по време на изложението Bauma през април в Мюнхен тази година.

От ZX210LC-5 до ZX350LC-5 имат една и съща уникална хидравлична технология, известна като TRIAS. Въведена като една от технологично най-напредналите функции, включена в  дизайна на новите машини, новата система първоначално е разработена за по-нисък разход на гориво и следователно за намаляване на текущите разходи, като същевременно се запазят високите нива на производителност.

Г-н Тсуьоши Накамура – Мениджър на Център за развитие на строителна техника в Hitachi Construction Machinery Co. в Tsuchiura Works в Япония, е тясно свързан с превръщането на TRIAS концепцията в реалност.

„Нашата цел за 20-тонния модел Zaxis-5 бе да се намали разхода на гориво с 20% (междувременно успяхме да го намалим с до 25% в ЕСО режим). Единственният начин за постигане на тази цел, като същевременно се запази скоростта на машината – е да се намали загубата на налягане в хидравличната система“, обясни той.

Системата TRIAS е проектирана с три помпи и контрол на вентилите. Помпите се използват за коригиране на дебита на хидравличното масло, а контролният вентил е хидравличен кръг за ефективно разделяне на маслото във всеки задвижващ механизъм.

„Прекарахме много време да експериментираме с тези компоненти, за да намерим най-добрата точка на управление", казва г-н Накамура. "Ето защо, ние сме уверени, че загубата на налягане е станала по-малка и възможността за контролируемост също е подобрена.“

Комбинацията от три помпената система и контролният вентил е ключът към новата система TRIAS. "Ако те бяха части от човешкото тяло, помпата би била сърцето, контролният вентил - мозъкът. Без контролния вентил, няма да има предимство пред старата система ".

Контролният вентил бе подобрен, за да маже да снабдява трите помпи и поради това е най-важната част от веригата. Управляващата система е важен компонент в системата TRIAS, защото без нея няма да има ефективност в контролния вентил.

„Тази технология е уникална за строителната индустрия и по мое мнение, това е номер едно отличителна черта при продажбите на новите от среден клас HITACHI Zaxis-5 багери“, добавя г-н Накамура. „Hitachi отдава голямо значение на контролируемостта, която е жизненоважна функция при днешната строителна техника. Другите фирми произвеждат регулиращите вентили и помпите, но ние сме единствените, които имат това ниво на познание в управлението и никой от нашите конкуренти не може лесно да  копира това ниво на технологиите ".

След стартирането на серията Zaxis-5 средни багери в Европа, Hitachi ще продължи своите изследвания и развитие, за да се направят допълнителни подобрения за следващата серия средни багери Zaxis. "Търсим по-нататъшно намаляване на загубата на налягане в хидравличната система за още по-голяма контролируемост и да подобрим ефективността на компонентите", казва г-н Накамура.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. П. Димитров: Тайната кореспонденция между НЕК и RWE е фалшифицирана 12| 4426 |23.01.2013 . Разбулване на "тайнствеността" на президента Първанов, искат депутати 22| 6348 |03.02.2012 . До 2 седмици разбулват окончателно смъртта на Михов 16| 7787 |31.03.2011 . Ревизираха тайната лаборатория в СУ 4| 7137 |16.09.2010

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ