Реклама / Ads
Frognews
0| 3891 |20.04.2017

Новата част на АМ „Струма” – без дълъг тунел

.
В новата част от магистрала „Струма” няма да има дълъг тунел – това е заложено в идейния проект за изграждането на автомагистралата през Кресна, който спечели обявения конкурс на Пътната агенция.
Проектът предвижда изцяло нов път от близо 24 км. Голям тунел няма, но ще има общо пет по-малки. Три от тях все пак ще са с дължина над 1000 метра. Участъкът ще има и 16 виадукта.

В проекта е включен и обходен път на Кресна с дължина от 5,5 км, като по него също ще има два тунела.

Еколозите обаче настояват или да има дълъг тунел, или трафикът да бъде изцяло изведен от Креснеското дефиле.

 
Строителството на АМ „Струма” до Кулата може да започне. В посока границата ще бъде по старото трасе, а към София ще се изгражда изцяло ново трасе. По новия път ще минава трафикът от Гърция към София.

Сега съществуващият път, който е един от най-натоварените в страната и е сред рекордьорите по катастрофи, ще се използва от пътуващите в посока от София към Кулата.

Изграждането на пътя ще струва 725 млн. лв., а от фирмата, чийто идеен проект беше избран, обясниха, че строителството ще бъде сложно заради планинския релеф.

Предстои да бъде обявен конкурс за изпълнител на проекта. Според експертните оценки строителството на новия участък от магистрала „Струма” ще отнеме най-малко четири години.

 
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Мъж загина при верижна катастрофа на „Струма” 3| 4118 |14.04.2017 . ЧЕЗ разпределение извършва извънреден отчет на елктромерите във връзка с новата цена на електроенергията 0| 3324 |04.04.2017 . Хлябът поскъпва заради новата цена на газа 7| 3091 |04.04.2017 . МВР с фалшива биография на новата си зам.-министърка 3| 14224 |01.02.2017

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ