Реклама / Ads
13| 4914 |08.02.2011 НОВИНИ

Разкриха картел между хипермаркети у нас

.
Големи хранителни вериги са прилагали общи механизми за координиране на търговската политика на пазара за доставка на стоки и на маркетинговата политика при осъществяването на промоции.
 

Това е разкрила проверка на Комисията за защита на конкуренцията. Става въпрос за „Метро Кеш енд Кери България" ЕООД, „Билла България" ЕООД, „Кауфланд България ЕООД енд Ко" КД, „ХИТ Хипермаркет" ЕООД, „Максима България" ЕООД и „Пикадили".

Експертите от КЗК са установи, че търговските вериги непряко са обменяли информация относно доставни цени, договорени с едни и същи доставчици, както и относно маркетинговите стратегии на конкурентите. Координирали са действията си, като са прилагали вертикални споразумения за определяне равнища на доставни цени и отстъпки, както и на размера на таксите за достъп до търговските площи. Използвали са и механизми за координация на маркетинговата си политика при осъществяването на промоции чрез ограничаване свободата на доставчиците.

Определението на КЗК не подлежи на обжалване. В срок от 60 дни страните имат право да предявят писмени възражения, както и да бъдат изслушани в открито заседание, допълват от комисията.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Реклама / Ads
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
. 19| 4668 |05.02.2011 С. Игнатов:Няма война между институциите за БАН . 8| 5131 |03.02.2011 Ракът убива у нас годишно между 15 -20 хил. души . 3| 5353 |27.01.2011 Скандал между НЗОК и Константинов заради статуквото . 19| 5021 |27.01.2011 Ал. Томов: Искам международно разследване на делото ми

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads
НАЙ-ЧЕТЕНИ
Реклама / Ads