Реклама / Ads
Frognews
1| 4561 |26.03.2014

СЕМ ограничава физиологичните нужди от екрана

.
СЕМ призова натуралистичните реклами, свързани с мензиса, простатата, диарията, пърхота, хемороидите и останалите физиологични дейности, да бъдат ограничени в часовете за вечеря.

Съветът за електронни медии е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на тези телевизионни реклами, съобщиха от регулатора. Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни.

Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.

В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Ограничават ВЕИ мощностите в Западна България 0| 4373 |24.03.2014 . Ограничават ВЕИ мощностите в Западна Бълария по искане на ЕСО 4| 4453 |23.03.2014 . ЕСО ограничава ВЕИ мощностите в Западна България 1| 4463 |22.03.2014 . По искане на ЕСО ограничават ВЕИ мощностите в Западна България 10| 4461 |20.03.2014

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ