Реклама / Ads
Frognews
81| 13062 |21.11.2008

"Нова телевизия" уволни водещия на сутрешния блок Георги Коритаров

.
Поводът за това е неспазването от страна на водещия на принципите на журналистическия плурализъм и използването на телевизионния екран за лични цели. Другият водещ Лора Крумова запазва поста си.

Водещият на сутрешния блок на Нова телевизия Георги Коритаров е освободен от длъжност. Другият водещ Лора Крумова запазва поста си.

От медията съобщиха, че за момента не се обсъжда нова кандидатура за мястото на Коритаров. Също така няма яснота и за това какво ще се излъчва във времето от 8.00 до 8.30 часа, когато беше рубриката „Коритаров лайф". Предаването ще продължи да се излъчва, както досега - всеки делничен ден от 6:55 до 10 ч.

През последните дни водещият Георги Коритаров направи серия от интервюта във връзка със самоубийството на Ахмед Емин. Той интервюира представилия се за предшественик на Емин Керим Караали, който заяви, че е ръководил бизнес отдела на ДПС и е приемал пари, за да осъществи срещи на Ахмед Доган с бизнесмени.

Във вчерашното предаване друг предшественик на Емин Мохамед Реджеб обвини Караали в лъжа. Реджеб визира документ представен в ефира на НТВ от Караали. Разобличаването стана точно в предаването Коритаров Лайф.

Според информация на сайта vsekiden.com Коритаров е уволнен заради скандал с шефа на “Лукойл България” Валентин Златев. Източници от медията разкриха, че олигархът побеснял след сензационно интервю в “Коритаров LIVE” с председателя на Съвета на директорите на топлофикацията в Правец Светла Василева. Тя заяви, че Правец е “първият частен град” на Вальо Златев, който инвестирал 36 млн. в голф игрище в града. Информацията тя споделила и с германския журналист Юрген Рот, който я включил в книгата си.

Впоследствие кметът на града Красимир Живков опроверга казаното и обвини Коритаров, че използва предаването за лични цели.

Според публикация в новия брой на “Уикенд” Георги Коритаров е изнудвал Валентин Златев за 3 млн. лева. Вестникът твърди, че водещият искал да развива съвместен строителен проект в съдружие с олигарха. Златев обаче отхвърлил предложението.

В материала се твърди, че той имал записи от разговорите си с Коритаров. Според вестника интервюто със Светла Василева всъщност било акт на отмъщение от страна на водещия на “Здравей България”. Руските партньори на Вальо Златев обаче реагирали веднага с писма до Силва Зурлева, в което настоявали за уволнението на Коритаров.

Уволнението на Коритаров става месец, след като шведската компания “Модърн таймс груп” (MTG) пое контрола върху Нова телевизия. Новите собственици придобиха 100% от компанията "Нова телевизия" от гръцката “Антена груп”. Официално обявената цена на сделката от 620 милиона евро е рекордна за българския медиен пазар.

В началото на ноември бе сменено и ръководството на медията, като за изпълнителен директор бе назначен Якоб Андерсен. Предишният изпълнителен директор Павел Станчев бе освободен, а Силва Зурлева остана като главен консултант на “Модърн Таймс” за България и председател на борда на директорите на Нова телевизия.
Вчера стана ясно, че кадровите промени са засегнали и друго известно лице на Нова – шефът на спортната редакция Крум Савов. Той е отстранен от шефското място и е понижен до обикновен репортер, допълва vsekiden.com. На негово място е назначен Веселин Веселинов от телевизия "Диема", която, както Нова, е собственост на шведската компания Модерн Таймс Груп.

Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Иран забрани достъп до 5 000 000 сайта 9| 4518 |19.11.2008 . Легендарният мишок Мики Маус стана на 80 години 1| 11274 |18.11.2008 . Предлагат Огнян Стефанов за наградата "Смелост" 13| 4347 |18.11.2008 . Victoria Secret представи новата си линия на пищно ревю в Маями 6| 4693 |17.11.2008

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ