Понеделник, 19 Ноември 2018, 14:17
Frognews
1| 3488 |08.11.2018

Реклама на ТВ „Алма матер” възмути социалните мрежи

.
Кадър от рекламата
Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат „така ли всъщност се става известен”.

Бурно възмущение в социалните мрежи предизвика реклама на студентската телевизия „Алма матер”. В нея участва директорът на медията - Башар Рахал. Във видеото той приканва студентите да се запишат на кастинг, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе. С рекламния си клип телевизията търси да назначи водещи, репортери, редактори и сценаристи.


Главна роля има асистентката на Рахал, която му носи кафе и сметана пред стълбите на Софийския университет, докато той разяснява подробности за кастинга. В коментари в социалните мрежи обаче потребителите питат „така ли всъщност се става известен".
Студентите във Факултета по журналистика твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието й, че ще ги направи известни.

 

Пред Клуб Z Рахал определи клипа като "сатира, самоирония спрямо позицията на шефовете на всички телевизии, на всички институции".

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Сдружение поиска да се забрани външна реклама на цигари 0| 3645 |15.06.2018 . СЕМ: Рекламата на хазартни игри да се излъчва след 22.00 часа 0| 3162 |05.06.2018 . Яростно баламосване в защита на рекламата и продажбата на талончета 14| 6874 |15.05.2018 . Авторите на клипа “Това е България!” се оправдават за приликата с италианска реклама 5| 3716 |10.02.2018

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах