Събота, 17 Ноември 2018, 11:12
Frognews
0| 4836 |21.08.2014

Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за SMS-услуги

.
Над 9400 клиенти на ЧЕЗ се регистрираха за предлаганите от компанията sms-услуги от началото на 2014 г. до края на юли. Така общият брой на потребителите, които се възползват от възможността за бърза проверка на месечната сметка и известяване при неплатено задължение, достигна 61 хиляди.

За първите 7 месеца от годината ЧЕЗ е изпратила над 105 хиляди кратки съобщения за просрочия на месечните задължения и повече от 5 хиляди sms-а с информация за размера на дължимата сума. 

 

„Информирането чрез кратки текстови съобщения е част от концепцията ни за максимално вписване на предлаганите от компанията услуги в мобилното и динамичното ежедневие на клиентите. За нас е важно новите услуги, които разработваме, да улесняват комуникацията на клиентите ни с дружествата на ЧЕЗ. Радваме се, че все повече клиенти оценяват удобствата на предлаганите услуги“, каза Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.

 

Приблизително половината от регистрациите за sms-услуги се правят в офисите на Изипей, всеки четвърти се абонира чрез официалната уебстраница на ЧЕЗ, а останалите регистрации се извършват с изпращане на sms или в Центровете за обслужване на клиенти (ЦОК) в Западна България. Допълнителна информация за sms-услугите потребителите могат да намерят на www.cez.bg в секция „За клиента“, на денонощната информационна линия 0700 10 0100700 10 010 и в ЦОК.

 

За 9 години от стъпването си на българския пазар ЧЕЗ инвестира 771 млн. лева в поддържане, развитие и модернизиране на мрежите и подобряване на обслужването. Компанията създаде                   31 центъра за клиенти, увеличи броя на местата за плащане от 319 до над 3800 и разработи близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе нови и модерни практики в обслужването на клиенти, като институцията Енергиен омбудсман и Потребителски съвет.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Супер важно! ПИБ връща лихвите на клиентите, изтеглили депозитите си 3| 5991 |04.07.2014 . Мениджъри на ЧЕЗ се срещнаха с десетки клиенти през седмицата на потребителя 0| 4550 |06.04.2014 . Мениджъри на ЧЕЗ се срещат с клиенти в Перник в „Седмицата на потребителя” 0| 4571 |17.03.2014 . Клиентите на ЧЕЗ ще платят с 20,9% по-ниски сметки през януари 2014 г. в сравнение с миналата година 2| 4259 |02.02.2014

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах