Четвъртък, 15 Ноември 2018, 23:25
Frognews
0| 4813 |24.12.2013

Брюксел дава 200 млн. евро за вино и луканка

.
До 200 млн. евро ще нарасне бюджетът за реклама на хранителни продукти, който ще дава Европейският съюз през следващия програмен период 2014-2020 г. Това е със 140 млн. евро повече, отколкото в момента.

Средствата ще са за популяризиране на вино, луканка, сирене и други изделия, произведени в рамките на общността. Това разкри Ханс Барт, шеф на звеното "Промоции на селскостопански стоки" в Европейската комисия.
 

С пари от Брюксел вече ще могат да се рекламират не само самите продукти, а и отделни марки, обясни още Барт. В момента конкретни брандове не могат да се споменават. От 1 януари 2016 г. вече ще може да се посочват и имената на производителите на промотираните храни, както и държавите, от които произхождат отделните стоки.
 

Основната част от средствата, които ще бъдат отпуснати за промоции на селскостопанските продукти след 2015 г., ще са за реклама на европейските стоки в държави извън общността. За такива проекти ще бъдат отделени 75% от общия предвиден бюджет. Европейското съфинансиране към проектите отново ще бъде до 60%. Предимство ще имат проектите, които са разработени съвместно от няколко държави членки, обясни още Барт.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Ходоровски дава първа пресконференция след затвора 1| 5445 |22.12.2013 . Продават в нета строшения паметник на Ленин 3| 5511 |09.12.2013 . Рединг: Държавите от ЕС да не надават вой, а да спрат социалните измами 11| 5128 |05.12.2013 . Границата на Европа - по-охранявана от днес 0| 4398 |02.12.2013

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах