Реклама / Ads
Frognews
0| 4794 |13.02.2007

Представят Анелия Крушкова на медиите

.
Новата шефка на туризма ще се види за първи път и с водещи професионалисти от бранша
Първа среща с медиите ще има днес новата шефка на Държавната агенция по туризъм Анелия Крушкова. Рандевуто е в сградата на Министерството на икономиката и енергетиката на ул. “Триадица” №8.
Моята първа задача, влизайки в едно ново ведомство, каквото е Държавната агенция по туризъм, е обективно да оценя каква е ситуацията вътре и да взема съответните необходими мерки, заяви Крушкова в предаването “Преди всички” на БНР. Според нея трябвало да се очаква дискусия в бранша за представяне на страната ни в чужбина и за това доколко подобна кампания е полезна.
“Всеки един, който има някаква визия за развитието на един бранш, със сигурност ще се постарае този бранш да бъде обслужван качествено”, каквато всъщност е целта на Държавната агенция по туризъм, допулни новата шефка.
Припомняме, че Анелия Крушкова е родена в Самоков. Завършва висшето си образование във ВИИ "Карл Маркс", специалност "Икономика и управление на транспорта". Специализира е маркетинг и мениджмънт в Германия и бюджетиране и контрол в Швейцария. Работила е в спедиторските фирми "Деспред" и "Милицер и Мюнх". От 1997 г. до 2003 г. е управител на спедиторска фирма "Данзас" ЕООД. Владее немски, английски, италиански и руски езици. Съосновател е на Българо-италианската търговска камара и на Бизнес-клуб "Жените - мениджъри в България", член е на Българо-щвейцарското дружество.
На 1 август 2003 г. е назначена за заместник министър на транспорта.
По неофициална информация след напускането на транспортното министерство Крушкова е ръководила спедиторска компания на “Сигма Кепитъл”, собстевност на Емил Велчев, брат на бившия финансов министър Милен Велчев.
В туристическия бранш се говори, че заесга рамо на Крушкова дава единствено пловдивския бизнесмен Георги Гергов. Същият, който преди време купи ЦУМ, след това Стария град в Пловдив, а преди месец и Пловдивския панаир.
Говори се също, че ДАТ ще извади над 200 000 евро за пиаркампания на новата шефка в определени медии. Акцията трябвало да тушира недоволството, че за шеф на туризма е спуснат човек от бизнескръга на Милен Велчев, както и да се разсеят съмненията, че агенцията ще обслужва интересите на политици от НДСВ.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Над 100 фирми представят проекти на BalPEx 0| 5736 |15.05.2007 . Над 100 фирми представят проекти на BalPEx 0| 5350 |15.05.2007 . Анелия Крушкова, председател на ДАТ: Всяка нестабилност в България отблъсква туристите 0| 4882 |16.05.2007

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ