Сряда, 26 Септември 2018, 16:04
Frognews
80| 5696 |27.05.2008

Време е да качим Б. Борисов на трамвай или в краен случай на маршрутка

.
Мачото в родната политика губи все повече свои почитатели с бездействие, неоправдани решения, прекалено говорене и натрапчиви медийни изяви. Билетчето за 1 лев е пореден провал за неформалния лидер на ГЕРБ.

Столичната компания за градски транспорт  има свой собствен сайт, в който са показани автобусите, превозващи столичани през годините. Първите показани модели са „Прага” от далечната 1939 година. Тогава кмет на столицата е Иван Иванов – човек, който е направил за София толкова, колкото неговите приемници са разрушили в този град. Днес – 69 години по- късно, от сайта на Столичната компания за градски транспорт са изтипосали рециклираните автобуси „Мерцедес”, които пъплят по софийските улици. На сайта обаче липсват гнусните „Икарус” от времето на развития социализъм, които също са част от призрачния пейзаж на най- големия град в България. Вчера Бойко Борисов обясни, че заради увеличението на цените на горивата и електроенергията билетчето ще струва вече 1 лев. За 1 лев можеш да си купиш един вестник, да посетиш магазин, където всичко е по 1 лев, да пиеш една евтина бира или от 1 юли да се повозиш за една спирка с тролей, автобус или трамвай. Същата цена ще плати и онзи столичанин, който ще прекоси София с автобус от „Люлин” до „Младост”. Няма никаква логика. Бойко Борисов и

kmetut_3.jpg

мнозинството от ГЕРБ в СОС можеха да измислят нещо по- рационално, по- модерно и справедливо. Както в повечето цивилизовани държави. Плащаш за времето през което пътуваш. Но както ще ровичкат метрото цяло десетилетие, както ще построят нов и  модерен завод за боклука, така и управляващото мнозинство ще се сети за тази проста идея. Всичко друго от тяхна страна ще е глупава еквилибристика. Все по-ясно се вижда, че София зацикля. Мръсен, призрачен град, управляван от кмет със солидна фигура на външен вид, но твърде често забравящ за онова, което е говорил преди. Уж имаше план за постепенно увеличение на цените за градския транспорт.  Билетът щеше да струва 1 лев след няколко години. Словесните фойерверки на Борисов взеха да омръзват даже и на тези, които гласуваха за него.  Време е да качим Борисов на тролей или поне на някоя маршрутка. Да пътува всеки ден и да си плаща, както останалите. Преди години глобиха един крал от една скандинавска монархия, защото се бе качил без билет в  трамвай. Столичният кмет Борисов не може да бъде глобен поради простата причина, че не пътува с градски транспорт. Той вероятно вече е много по- добре запознат с технологията на едно телевизионно предаване, тъй като прекарва повече време в тв студията, отколкото в кметството на „Московска”. Не е ли дошло време да го предложим да оглави БНТ например?  Или вместо да се занимава с магистрала „Тракия” да се напъне и да измисли как да ремонтира и оправи кратерите по улица „Криволак” в квартал „Лозенец”. Да, точно нея, малката улица в този столичен квартал, пък после да говори за магистрали и други мащабни проекти. Защото не може да забатачиш един град, а да искаш да управляваш цяла държава. Вярно е, че казва истини за много от другите управници на България. Както е и вярно, че казва все по- малко истини за това, което може да направи като кмет на София.

Александър Иванов 

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Наградите „Черноризец Храбър" - триумф на лицемерието 34| 5606 |26.05.2008 . Оперативно - историческа среща на четирима мъже с медии в Мадрид 49| 4964 |19.05.2008 . Дончева, Атанасов, Бакалов и Спасов - парните чукове в парламента 22| 5154 |12.05.2008 . „Бол.бг” - равносилно на бол несгоди по бг 72| 7963 |07.05.2008

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах