Реклама / Ads
Frognews
10| 4510 |11.11.2010

С 70% спадна търсенето на колбаси "Стара планина"

.
Интересът на потребителите към продукти с марката "Стара планина" е спаднал със 70% в резултат от скандалите в последния месец, твърдят месопроизводители.

Според фирмите, работещи по стандарта, това е довело до намаляване на производството под санитарния минимум, неритмична търговия и увеличаване на брака.Една от фирмите, която бе замесени в скандала, се отказва от производството на продукти с марката "Стара планина“, съобщи нейният собственик Антон Костадинов.

Последните произведени продукти по утвърдения стандарт ще бъдат предложени на пазара до края на тази седмица.
Фирми от бранша обмислят създаване на собствен стандарт за "чисти продукти“, както и предложение за преформатиране на съществуващия. В петък ще се състои общо събрание на Асоциацията на месопреработвателите, на което ще бъде обсъден проблемът с намаленото търсене на продуктите с марката "Стара планина“.
Реклама / Ads
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay Donate now
Реклама / Ads

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Котка не харесва новите колбаси 17| 6340 |28.09.2010 . К. Вътев: Дупета в колбасите? Абсурд! 30| 5411 |26.08.2010 . Махат соята от кайма и колбаси "Стара планина" 6| 9426 |30.07.2010 . Безработицата спадна до 5.6% 5| 4073 |16.03.2009

КОМЕНТАРИ

Реклама / Ads
Реклама / Ads

НАЙ-ЧЕТЕНИ

    Реклама / Ads

    БЛОГОВЕ