Понеделник, 24 Септември 2018, 20:47
Frognews
7| 5219 |30.06.2011

Връщат рекламата в предаванията на БНТ

.
В предаванията на БНТ може да има продуктово позициониране, което представлява нова форма на реклама на стоки и услуги. Остава забраната за позициониране на продукти в предавания с религиозна тематика и новинарските емисии.


Това предвиждат промените в Закона за радиото и телевизията, приети на първо четене от парламента.


Продуктовото позициониране е вид реклама, при която марка стока или услуга е включена в сюжета на филм или на радио, или телевизионно предаване.

Абсолютната забрана за БНТ да няма право на продуктово позициониране в предаванията си я поставя в неравностойно положение в сравнение с останалите национални телевизионни медии. Това посочват в мотивите си вносителите на промените - Таня Димитрова от ГЕРБ и група народни представители.

Собствените приходи на БНТ от реклама представляват под 10% от разходите на БНТ.
При намалена субсидия и невъзможност да се привлича допълнителен финансов ресурс телевизията ще работи в условия на невъзможност да покрива изискванията за качество на сигнала, качество на продукцията, политика за привличане на качествени кадри, пише в мотивите.

Общият очакван ефект от предложението е от 10 до 16 млн. лева.

Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Сбъркали адреса на "Палките", връщат ги в Пазарджик 7| 5122 |10.06.2011 . Връщат целодневното обучение до 7-ми клас 7| 3805 |22.03.2011 . Сл. Бинев: Връщат се нещата от 90-те години 10| 4954 |07.03.2011 . Л.Корнезов: Промени в НПК превръщат спецсъда в партиен 50| 3919 |18.02.2011

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах