Понеделник, 24 Септември 2018, 01:17
Frognews
26| 8445 |20.04.2011

Клиентската платформа на Мобилтел ощетява потребителите

.
Новата клиентска платформа, щяла да е "по-близо до клиента". В това се съмняват от АПТИУ.

В открито писмо до Главния прокурор на Република България Борис Велчев; до министър-председателя Бойко Борисов и до европейския комисар по дигиталните въпроси Нели Кроес от Асоциацията на потребителите на интернет услуги заявяват, че още на 29 септември 2010 година, в Отворено писмо до Министъра на вътрешните работи г-н Ц. Цветанов са попитали има ли външно вмешателство в софтуерът на новата клиентска платформа на Мобилтел ЕАД, въведена в началото на месец септември.

Тоталният срив в тарифиране на потребителите на този български мобилен оператор, за изминалите осем месеца, е безпрецедентен в европейската практика и доказа основателността на нашите опасения, се казва още в писмото сега. Тревога буди факта, че за този период нито една институция в България не се заинтересува, какъв е всъщност проблема, който, както се вижда, не е отстранен и е извън контрола на Мобилтел ЕАД. Доказателство за това е реакцията от компанията, клиентите да не плащат излезлите им сметки в системата за разплащане "Easypay", защото са недостоверни и подлежат на повторна обработка.

Основателно е и безпокойството на потребителите, от широко рекламираната от Мобилтел ЕАД възможност за изготвяне на задълбочен потребителски профил, от новата клиентска платформа, която "ще бъде по-близо до клиента". Системата която събира, анализира и създава профил на потребителят с насоченост неговите навици, най- чести контакти и още негови личностни характеристики, може да се разглежда като нарушение спрямо личността му.

Като потребителска организация, за пореден път алармираме за намеса на компетентните органи, за изясняване на същността на проблемите с клиентската платформа на Мобилтел ЕАД, ощетяваща потребителите финансово и със своята непълна функционалност довежда до неизпълнение на ангажиментите, поети в индивидуалните договори от страна на оператора, като доставчик на обществени услуги, заключават в писмото, подписано от Янаки Ганчев, председател на УС на АПТИУ.

Frognews.bg
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания. Моля, подкрепете ни.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

. Офицери от резерва срещу синдикални измислици 55| 5017 |05.04.2011 . Закъсняла реплика 14| 8512 |01.04.2011 . Йодът по-скъп от баровско уиски 8| 7035 |30.03.2011 . Бесепари упрекват Боянка, че приютила премиера в дома си 31| 7338 |27.03.2011

КОМЕНТАРИ

Реклама
Реклама
Реклама

БЛОГОВЕ

Ние използваме "бисквитки", за да улесним Вашето сърфиране и да Ви покажем съдържание, което може да Ви заинтересува. Използвайки този сайт, Вие се съгласявате с нашите условия

Разбрах